Domme/ grappige fb-statussen
+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Domme/ grappige fb-statussen
Charles schreef:Hahahaha Carrie. Doet me denken hieraan:
Hahaha ik vind deze dus hilarisch Maar ik heb een paar jaar achter de kassa bij AH gewerkt en toen kwam die opmerking over het declareren van de bon ook té vaak voorbij, lachen joh
Op FB erger ik me aan statussen over "me ventje" etc. en al die 'Like, share & win'-toestanden! Moeders die nergens anders over kunnen praten dan over hun kind en zelfs een foto van hun kind als profielfoto hebben, ontvriend ik zo nu en dan. Kom op, het is toch jóuw profiel, niet dat van je kind?
Maar goed, ik ben zelf best actief op FB en misschien ergeren mensen zich ook wel dood aan mij
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een paar mannen op facebook die het songfestival aan het kijken zijn. Na elk liedje volgt er een status update met commentaar erin. En dan reageren ze ook nog eens op elkaar of ze het er wel of niet mee eens zijn..
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik heb iemand in mijn lijst die constant moet melden als ze ergens last van heeft en altijd zegt dat ze naar bed gaat (om 20.30) of allemaal losse foto's van haar kinderen post. Ik heb haar status updates op niet weergeven gezet.
Laatst iemand die een foto poste van haar overleden opa in de kist. Nou zag het er niet eng uit maar dat ga je toch niet op Facebook delen? Ik hoef dat echt niet te zien!
Laatst iemand die een foto poste van haar overleden opa in de kist. Nou zag het er niet eng uit maar dat ga je toch niet op Facebook delen? Ik hoef dat echt niet te zien!
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Japie schreef:Ik heb een paar mannen op facebook die het songfestival aan het kijken zijn. Na elk liedje volgt er een status update met commentaar erin. En dan reageren ze ook nog eens op elkaar of ze het er wel of niet mee eens zijn..
Oh dit doe ik ook wel eens met een paar over ander programma. Lekker 'samen' kijken en oordelen Alleen dan niet telkens een nieuwe statusupdate maar onder 1 statusupdate.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn tante ziet Facebook trouwens als één grote chatbox. Toen ze net Facebook had, plaatste ze ieder uur statusupdates als 'wie wil er met me praten', en nu plaatst ze iedere ochtend een goedemorgen-status en iedere avond een welterusten-status met de mededeling dat ze naar bed gaat en ze dus niet meer beschikbaar is om 'te praten', zoals ze dat zelf altijd zegt. En tussendoor allemaal gedichten over vriendschap enzo. Ik vind het ergens wel aandoenlijk
Gast- Gast
smurfie schreef:
Nee dat vind ik ook echt niet normaal!
Bliss- Lady Post-a-lot
Er is hier toch ook weleens een discussie geweest over of je het vond kunnen dat iemand foto's van zijn te vroeg geboren en overleden kindje op facebook zette..?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was lid geworden van een groep voor mensen die een kindje verloren hebben. Daar was ik binnen een uur weer afgemeld.. Die foto's die daar voorbij kwamen..
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Japie schreef:Ik heb een paar mannen op facebook die het songfestival aan het kijken zijn. Na elk liedje volgt er een status update met commentaar erin. En dan reageren ze ook nog eens op elkaar of ze het er wel of niet mee eens zijn..
Oh dit doe ik ook wel eens met een paar over ander programma. Lekker 'samen' kijken en oordelen Alleen dan niet telkens een nieuwe statusupdate maar onder 1 statusupdate.
Ik doe dat ook wel eens, maar dan blijft het bij 1 update. Die van gisteren waren niet bij te houden .
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Jerry schreef:Er is hier toch ook weleens een discussie geweest over of je het vond kunnen dat iemand foto's van zijn te vroeg geboren en overleden kindje op facebook zette..?
Dat ging over een kindje wat met een open hoofdje geboren was, volgens mij.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Lejow schreef:Charles schreef:Oh volgens mij ben ik ook zo'n rotfacebookster geworden rood.
Ik kan denk ook wel bij t clubje
Ik ook .
Ik dacht dat het wel mee viel maar toen ik even terug ging scrollen zag ik dat ik ook echt zo goed als elke dag wel iets over de kids post. Oeps.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Lejow schreef:Vers van mijn FB:
Deze vind ik nog wel grappig!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Iemand in mijn facebook zet echt OVERAL hihihihi achter. zeer vermoeiend en irritant.
Laatst een statusupdate: hihihihihihihihi;)
Waarop natuurlijk allerlei reacties kwamen met de vraag of ze zwanger is.
Reactie: "uhmmm ik weet van niks wat is er dan ben gewoon vrolijk"
Paar dagen later: "nou oke dan zeggen we het maar * krijgt een broertje of zusje in januari 2014"
Gevolgd door een 6-weken-zwanger-darmen-buikje.
Daar krijg ik nou spontaan uitslag van. Hou je mond helemaal of zeg het meteen. Aandachttrekkerij.
Laatst een statusupdate: hihihihihihihihi;)
Waarop natuurlijk allerlei reacties kwamen met de vraag of ze zwanger is.
Reactie: "uhmmm ik weet van niks wat is er dan ben gewoon vrolijk"
Paar dagen later: "nou oke dan zeggen we het maar * krijgt een broertje of zusje in januari 2014"
Gevolgd door een 6-weken-zwanger-darmen-buikje.
Daar krijg ik nou spontaan uitslag van. Hou je mond helemaal of zeg het meteen. Aandachttrekkerij.
Truttebol- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11
Ik vind hem zo walgelijk en platvloers. Maar deze komt erg vaak voorbij bij mij op FB (vandaag weer)
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Aaah wat erg LS!
Bliss- Lady Post-a-lot
Lady Starstruck
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik vind 'm eigenlijk wel grappig
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Wat was er te zien dan?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dat plaatje van LS met die kokSlakje schreef:Wat was er te zien dan?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ah, net laadde hij niet.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Whaha echt erg inderdaad. Komt natuurlijk alleen maar voorbij bij de mannen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ieuw Die vind ik niet grappig!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
IK dacht eerst: gelukkig vallen mijn FB vriendjes nog mee met hun domme updates. Maar helaas.. deze kwam vanmorgen voorbij van een ex-collega die inderdaad alleen maar over haar hond kan posten. Maar goed, onderstaande update werd nog geillustreerd door twee heerlijke foto's van wat de hond op de mat had gelegd. Oftewel: de diarree en de kots. Wáárom?
OMG, Pinkstermorgen ben ik wel heel erg verrast met een mooi verjaardagskado van Ringo. Ik had hem 's ochtends vroeg horen blaffen en piepen maar ik dacht dat hij onze buurkat begroette.
Toen ik later naar beneden kwam lag er overal behoefte en braaksel, aaai. Ringo keek mij met een 'sorry blik' aan. Ach, die lieve schat is ziek, daar kan je niet kwaad op worden. Dus gelijk ruimen, boenen, beide matten in de tuin schoon sproeien, etc. (Gelukkig goed zonnig weer om gelijk op te drogen). Ondertussen blijf je denken van wat dit geweest kan zijn. Ik was niet afgeweken van zijn voedingspatroon. Bij het uitlaten ook niets opgemerkt. Tijdens het songfestival vond ik hem wel al onrustig. Toch een virus opgelopen... of. Het blijft nog steeds een raadsel. Daarna maar even wandelen en dat ging goed. Thuis gekomen bij de fam een heerlijk ontbijt met cadeaus. Ringo lag rustig in de tuin die ik daarna even goed heb schoongemaakt want dat is bij zo'n vacht niet echt fraai. Nog extra stofzuigen, dweilen, en dan mijzelf in het nieuw hijsen, want tja om 11.00 stond het eerste fam bezoek al op de stoep. Gelukkig is de rest van de dag goed verlopen met Ringo. In de avond was ie alweer bijna oude en heeft hij gedronken en zelfs gegeten.
Toch maar even een nachtje op de bank geslapen om het in de gaten te houden. En dat verliep goed, 's ochtends in ons favo grasveld gesprongen en gestoeid:-)
Enige wat ik wel vreemd is dat ie tegen onze stoffen bank aan heeft gepast...met de poot omhoog zo te zien? Nu staat deze bank wel op de planning voor vervanging, maar liever nu nog niet. Of eigenlijk wel een mooi excuus voor nieuwe bank alhoewel er komen nog feestjes dit jaar...elk voordeel heeft zijn nadeel
OMG, Pinkstermorgen ben ik wel heel erg verrast met een mooi verjaardagskado van Ringo. Ik had hem 's ochtends vroeg horen blaffen en piepen maar ik dacht dat hij onze buurkat begroette.
Toen ik later naar beneden kwam lag er overal behoefte en braaksel, aaai. Ringo keek mij met een 'sorry blik' aan. Ach, die lieve schat is ziek, daar kan je niet kwaad op worden. Dus gelijk ruimen, boenen, beide matten in de tuin schoon sproeien, etc. (Gelukkig goed zonnig weer om gelijk op te drogen). Ondertussen blijf je denken van wat dit geweest kan zijn. Ik was niet afgeweken van zijn voedingspatroon. Bij het uitlaten ook niets opgemerkt. Tijdens het songfestival vond ik hem wel al onrustig. Toch een virus opgelopen... of. Het blijft nog steeds een raadsel. Daarna maar even wandelen en dat ging goed. Thuis gekomen bij de fam een heerlijk ontbijt met cadeaus. Ringo lag rustig in de tuin die ik daarna even goed heb schoongemaakt want dat is bij zo'n vacht niet echt fraai. Nog extra stofzuigen, dweilen, en dan mijzelf in het nieuw hijsen, want tja om 11.00 stond het eerste fam bezoek al op de stoep. Gelukkig is de rest van de dag goed verlopen met Ringo. In de avond was ie alweer bijna oude en heeft hij gedronken en zelfs gegeten.
Toch maar even een nachtje op de bank geslapen om het in de gaten te houden. En dat verliep goed, 's ochtends in ons favo grasveld gesprongen en gestoeid:-)
Enige wat ik wel vreemd is dat ie tegen onze stoffen bank aan heeft gepast...met de poot omhoog zo te zien? Nu staat deze bank wel op de planning voor vervanging, maar liever nu nog niet. Of eigenlijk wel een mooi excuus voor nieuwe bank alhoewel er komen nog feestjes dit jaar...elk voordeel heeft zijn nadeel
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro wat erg, wat een lap tekst haha!
Ik ben ook nog een pareltje tegengekomen net:
Tydschriftjes lezen en beetje charmed kijken.!! Me mondje is verbrand aan een broodje kroket eten:( boehoe.. Gelukkig houd Koos me gezelschap me liefje.!!
Ik ben ook nog een pareltje tegengekomen net:
Tydschriftjes lezen en beetje charmed kijken.!! Me mondje is verbrand aan een broodje kroket eten:( boehoe.. Gelukkig houd Koos me gezelschap me liefje.!!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ook weer een pareltje:
Time to cut de knopen door... Bye bye fake people!
To cut de knopen door?
Time to cut de knopen door... Bye bye fake people!
To cut de knopen door?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Grappige/domme uitspraken
» Grappige dingen
» Grappige website
» Grappige marktplaatsadvertentie
» grappige situaties