Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme/ grappige fb-statussen

+69
Snoes
Ilovethe90s
Kowalski
Truttebol
Happinaz
smurfie
Japie
Bliss
*Lookie*
Sanne
Aimee
Emmayes
Paper Crown
La Senza
SuperGrover
CCC
Char1
Lejow
Lenthe
Manderijn
luisa
Mermaid
Razz
Exogenesis
Sushi
Parisienne
Funk
Dora
Bazinga
Marin
Luce
mzcharlotte
Charles
SDL
Schaapke
June
Toet
Bimbam
Niekske
Novalee
Sea of Trees
Muus
Steep
Mrs. Jansen
Pannetoet
Carmen_
Pommes
VeryCherry
Slakje
Blond
Sarah1985
Fortissimo
Parel
Lady Starstruck
Ibbeltje
Rush
Jerry
Jeanette
Caroow
Capt'n Zero
Caro
Susan
Atelier Madame
SoCali
Linnie1985
Elliot
Nyx
Printje
Poubelle
73 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 2 Empty Re: Domme/ grappige fb-statussen

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:39

Ik heb iemand die echt bloedirritant is en denkt dat hij héél interessant is. Ellenlange commentaren op het songfestival, land voor land besproken...
En laatst sloeg alles, hij was gestruikeld, daar eerst een lang bericht over en hoe dat de schuld van de gemeente was, al was hij zelf dronken toen het gebeurde. Toen foto's van de schaafplekken ( viel reuze mee) daarna dagenlange commentaren op hoe het verloop was, dat hij toch wel erg veel last had en koorts kreeg, en dat kwam allemaal door die val. Dus dan 's Avonds, na een dagenlang drama in 33 delen naar de huisartsenpost gaan omdat hij zich ernstige zorgen maakte, acuut ook, moest meteen, want je weet maar nooit met zulke verwondingen (echt.. een schaafplekje)en dat bleek gewoon een griepje laughcry

En dan echt een update van elke minuut, tot aan 'nu naar de HAP' en 'ik zit nu in de wachtkamer' en z'het duurt wel lang dat wachten'

Vreselijk...

Laatst aangepast door Artemis op do 16 mei 2013 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:41

Ibbeltje schreef:
Jerry schreef:Iemand die mededeelt dat zijn zoon vandaag voor het eerst op het potje heeft gepoept. Jolly, maar ik hoeft dat NIET te weten (en wat zal zijn zoon daar over 12 jaar van vinden Laughing )

Dit vind ik helemaal niet zo erg eigenlijk.
Ikke wel, wie vindt dat nou interessant? Alle kinderen worden uiteindelijk zindelijk... Echt geen wonder, en en zet gewoon geen dingen over lichaamsvloeistoffen op Facebook lijkt me. Poep is niet opeens schattiger omdat het van een peuter is, ik vind het echt hetzelfde als wanneer buurman Peter op Facebook zou zetten 'zo, net eens even lekker uitgebreid een drol gedraaid op het toilet, lekker zeg...'

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 16 mei 2013 - 21:42

Artemis schreef:
Ibbeltje schreef:
Jerry schreef:Iemand die mededeelt dat zijn zoon vandaag voor het eerst op het potje heeft gepoept. Jolly, maar ik hoeft dat NIET te weten (en wat zal zijn zoon daar over 12 jaar van vinden Laughing )

Ikke wel, wie vindt dat nou interessant? Alle kinderen worden uiteindelijk zindelijk... Echt geen wonder, en en zet gewoon geen dingen over lichaamsvloeistoffen op Facebook lijkt me. Poep is niet opeens schattiger omdat het van een peuter is, ik vind het echt hetzelfde als wanneer buurman Peter op Facebook zou zetten 'zo, net eens even lekker uitgebreid een drol gedraaid op het toilet, lekker zeg...'

Ja zo denk ik er dus ook over!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 21:43

Lennox schreef:
Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:

Nou ik hoef dat ook niet zo nodig te weten. Ik snap Jerry wel haha.

Ik lees liever over koperspiraaltjes dan over eerste poepjes, eigenlijk. Ik vind het al anders wanneer je trots bent dat je kind zindelijk is en je in je status zet datje kind zonder luier is, zonder details.

Wil je echt van half je woonplaats weten wie een spiraaltje heeft, hoe diegene dat ervaren heeft en 'ze hebben 6x de eendenbek geprobeerd, maar het lukte niet' en vervolgens zegt iemand daarop weer dat ze dat bij haar ook gedaan hadden met de bevalling voor de ballonkatheter ofzo en daarop reageren al die dames weer of ze dat ook wel of niet gehad hebben.

Dat is toch privé? Ik snap dat echt niet hoor. Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 21:43

Zo kreeg ik laatst een foto van mijn zus via WA dat haar zoontje op het potje had gepoept. Jawel, een foto van een drol in een potje. Ben je gek ofzo.. Rolling Eyes
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Ibbeltje do 16 mei 2013 - 21:43

haha nou ik vind het gewoon leuk als men trots is op hun kind Very Happy En dan vind ik het niet zo erg om te lezen. smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ibbeltje do 16 mei 2013 - 21:44

Fortissimo ja nee dat hoeft dan weer niet ahahah
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Lady Starstruck do 16 mei 2013 - 21:45

Fortissimo schreef:Zo kreeg ik laatst een foto van mijn zus via WA dat haar zoontje op het potje had gepoept. Jawel, een foto van een drol in een potje. Ben je gek ofzo.. Rolling Eyes

Bah!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:45

Rush schreef:
Lennox schreef:
Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:

Nou ik hoef dat ook niet zo nodig te weten. Ik snap Jerry wel haha.

Ik lees liever over koperspiraaltjes dan over eerste poepjes, eigenlijk. Ik vind het al anders wanneer je trots bent dat je kind zindelijk is en je in je status zet datje kind zonder luier is, zonder details.

Wil je echt van half je woonplaats weten wie een spiraaltje heeft, hoe diegene dat ervaren heeft en 'ze hebben 6x de eendenbek geprobeerd, maar het lukte niet' en vervolgens zegt iemand daarop weer dat ze dat bij haar ook gedaan hadden met de bevalling voor de ballonkatheter ofzo en daarop reageren al die dames weer of ze dat ook wel of niet gehad hebben.

Dat is toch privé? Ik snap dat echt niet hoor. Domme/ grappige fb-statussen - Pagina 2 394967

Ik zou het zelf niet erop zetten, maar wat een ander doet zal me een worst wezen, eerlijk gezegd. Soms vind ik het ook wel gewoon interessant om te lezen, voor mezelf in de toekomst, en misschien scheelt het me dan ook wel een topic hier op het forum omdat ik al genoeg ervaringen op Facebook gelezen heb smile

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 21:46

Mijn zoon heeft op moederdag in mijn bed gepoept, en dat heb ik ook gewoon openbaar gemaakt Rolling Eyes Als buurman Peter in mijn bed zou poepen zou ik het ook online zetten, alleen dan met een andere intentie Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 21:46

Nou ik kan me er soms echt over verbazen wat mensen op Facebook zetten. Dan denk ik echt wel van 'Oh my, is er nou niets meer privé?'
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 16 mei 2013 - 21:47

Caroow schreef:Mijn zoon heeft op moederdag in mijn bed gepoept, en dat heb ik ook gewoon openbaar gemaakt Rolling Eyes Als buurman Peter in mijn bed zou poepen zou ik het ook online zetten, alleen dan met een andere intentie Very Happy
Ha, daar moest ik om lachen, dat was grappig haha! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 21:50

Of elke dag dezelfde updates van een meisje van mijn leeftijd, die een paar uurtjes werkt in de week:

Dit was gisteren:
Zo de
meeste was er al weer door heen, vanmiddag nog even stofzuigen en
dweilen. Nog even wat telefoontjes plegen. En veder maar weer zien wat
de middag brengt.

Dit was eergisteren
Was op hangen en het veder huishouden doen, vanmiddag even een paar boodschapjes ophalen.

Twee dagen daarvoor:
Uit
bed, eten, klaar maken en dan eerst ff wat uurtjes werken, terug naar
huis, even tijd voor mezelf en dan veder mijn verjaardag vieren.

Boeiend hé? Ben ook geen vriendjes meer met haar Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Elliot do 16 mei 2013 - 21:54

Ik heb iemand op facebook die laatst een foto plaatste waarbij je haar man op de wc zag zitten (echt in z'n blote kont zegmaar) en dan haar zoontje ernaast op het potje. Met het bijschrift 'mannenvergadering'. Het idee was grappig hoor, maar ik zou persoonlijk die foto er niet op zetten.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 21:55

Mijn collega had ooit eens een foto op facebook gezet van haar kind met een vieze doorlekluier, dus inclusief bruine natte romper tot tussen de schouderbladen om te laten zien hoe erg het wel niet was. Dat soort statussen gaan me wel te ver. Eigenlijk zijn de enige staussen die me te ver gaan, statussen over derden waarvan ik denk: 'zou degene over wie je het hebt nou leuk vinden als hij/zij weet dat dit op facebook staat?'

Op statussen die ik zelf eigenlijk te prive vind om te plaatsen maar die ik wel bij Facebookvrienden voorbij zou zien komen, zoals bijvoorbeeld dat spiraaltje, reageer ik gewoon niet. Ik lees ze wel.

Wat Nyx trouwens in haar eerde post hier zei, over iemand die steeds weer een ander vriendje heeft, dat heeft mijn nichtje ook. Ik denk dat zij het afgelopen jaar wel 10 vriendjes gehad heeft, en van ieder houdt ze zo verschrikkelijk veel en wordt alles met compleet drama (dus ook de breuk) uitgemeten op Facebook. Het is dat het m'n nichtje is dus ik verwijder d'r niet, maar ze heeft, gezien de reacties van anderen, inmiddels wel een behoorlijke reputatie opgebouwd.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 16 mei 2013 - 22:01

ik erger me altijd aan de status van een vriendin ze doet overkomen of ze heel close is met haar man maar ze maken in het echt altijd ruzie zelfs op hun bruiloft hadden ze ruzie

ze zet op facebook

zo trots op mijn lieve hubbie hij heeft de afwas gedaan

En ook steeds vertellen dat ze de was doet en schoonmaakt.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 22:02

Haha Sarah, serieus? Nou, dan heb ik heel wat te FB'en over mijn vriend. Die heeft gisteren het hele huis opgeruimd en gekookt!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sarah1985 do 16 mei 2013 - 22:18

nou vind het bij hun vooral irritant omdat ze doen overkomen of ze heel close zijn maar zijn ze totaal niet. Ze zeggen nooit hubbie tegen elkaar.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Jerry do 16 mei 2013 - 22:22

Fortissimo schreef:Zo kreeg ik laatst een foto van mijn zus via WA dat haar zoontje op het potje had gepoept. Jawel, een foto van een drol in een potje. Ben je gek ofzo.. Rolling Eyes

Lovely Neutral

Heb je geen foto teruggestuurd van je eigen drol? Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fortissimo do 16 mei 2013 - 22:24

Jerry schreef:

Lovely Neutral

Heb je geen foto teruggestuurd van je eigen drol? Laughing

Ik geloof dat ik een foto van de kattenbak heb terug gestuurd.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond do 16 mei 2013 - 22:44

Ik vind mijn vader irritant op Facebook. Hij plaatst altijd vreselijk truttige updates over welk boek hij nu weer aan het lezen is of hij gaat foto's delen van de Facebookpagina van zijn geboorteplaats.
Ik vind hem zelfs zo irritant dat hij niet meer op mijn tijdlijn wordt weergegeven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 22:47

Linnie1985 schreef:Ik heb iemand op facebook die geen engels kent. Een voorbeeldje: Lat the fire works begin
En jij KUNT duidelijk geen Nederlands. Ha ha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 22:54

Ik snap dat ook niet -uiting van trots- om op fb te vertellen dat je kind op het potje heeft gezeten. Zie nu een drol met een vlaggetje erin gestoken voor me. :O

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 do 16 mei 2013 - 22:54

Rood schreef:
Linnie1985 schreef:Ik heb iemand op facebook die geen engels kent. Een voorbeeldje: Lat the fire works begin

Heb al eens eerder vermeld dat ik moeite met dt heb...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 mei 2013 - 22:56

Linnie1985 schreef:
Rood schreef:

Heb al eens eerder vermeld dat ik moeite met dt heb...

Misschien heeft diegene die Engelstalig post op fb dat ook wel. Moeite met spelling bedoel ik dan hè. Rood doelt op iets anders.Wink

Laatst aangepast door Guattari op do 16 mei 2013 - 22:59; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: