Trouwen.. klein.. en hoe klein dan?
+22
LindaK
Aziraphale
Kalishi
Pompoen
Mysterious
Supertalentje
Pommes
Marin
Sam
Susan
Balloon
Siamsa
Star007
Fortissimo
bolus26
Pineco
Davinia
minoessepoes
Puggle
Kat1980
Linnie1985
Lejow
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Trouwen.. klein.. en hoe klein dan?
Want? Je mag je daar pas mee bezig houden nadat je gevraagd bent? Dat is pas schokkendKimRosenberg85 schreef:Best schokkend hoe jij je hele huwelijk al gepland hebt, nog voor je ook maar gevraagd bent....
@Lejow; ik ben zo groot mogelijk getrouwd, dus ik kan je niet helpen, haha! Maar dat dit een volgende stap is in jullie relatie lijkt me duidelijk! Veel plezier met de pre-voorbereidingen
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
KimRosenberg85 schreef:Best schokkend hoe jij je hele huwelijk al gepland hebt, nog voor je ook maar gevraagd bent....
Ach, en daar hebben we Kim ook weer.
Ik wist ook al bijna zeker hoe ik mijn dochter zou gaan noemen, voor ik uberhaupt zwanger was. Ook schokkend zeker?
Nooit gehoord van dagdromen?
Mens, krijg toch lekker de hik.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
zoek je nog een trouwjurk? mijne is te koop. maat 40
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
[quote="Lejow"]
Ik wist ook al bijna zeker hoe ik mijn dochter zou gaan noemen, voor ik uberhaupt zwanger was. Ook schokkend zeker?
Mens, krijg toch lekker de hik.[/quote
zij kan hem toch ook vragen!? lekker blijven dromen lejow. :-) niks mis mee
KimRosenberg85 schreef:Best schokkend hoe jij je hele huwelijk al gepland hebt, nog voor je ook maar gevraagd bent....
Mens, krijg toch lekker de hik.[/quote
zij kan hem toch ook vragen!? lekker blijven dromen lejow. :-) niks mis mee
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious schreef:zoek je nog een trouwjurk? mijne is te koop. maat 40
Nou eigenlijk wel.. en heb maat 40...
Maar heb dus nog geen concrete plannen hahaha, zou je me fotootje willen PBen?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben ook nog niet gevraagd, maar ik vind het wel erg leuk om al te denken hoe ik het wil. Bespreek het ook regelmatig met mijn vriend, die begon er toevallig vanmorgen nog over. Maar tegen de tijd dat we gaan trouwen zijn de plannen vast al tig keer veranderd, haha.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
@Lejow: ik vind het gewoon wat obsessief overkomen allemaal...
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:@Lejow: ik vind het gewoon wat obsessief overkomen allemaal...
Dat mag jij vinden.
Al zijn er dan wel heel veel meiden op dit forum obsessief met dingen bezig
Lejow- Lady Post-a-lot
Vroeger toen ik kleiner was trok ik de trouwjurk van mijn moeder aan en oefende ik al het lopen met zo'n jurk en stippelde ik m'n hele dag al uit. Ben ik nu ook obsessief? Haha.
Davinia- Prater
Davinia schreef:Vroeger toen ik kleiner was trok ik de trouwjurk van mijn moeder aan en oefende ik al het lopen met zo'n jurk en stippelde ik m'n hele dag al uit. Ben ik nu ook obsessief? Haha.
Hell Yeah!
Ik heb een keer de trouwjurk van een vriendin gepast
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij hebben tussen de middag bij ons thuis geluncht, toen zijn we naar het gemeentehuis gereden, daar hadden we de grote zaal en was iedereen welkom om bij de huwelijksvoltrekking te zijn, daarna zijn we in een lange stoet naar een restaurant in de buurt gelopen en daar hebben we voor iedereen (50 man) een high tea gehouden. Om een uur of 5 zijn wij toen met de 'daggasten' een kleine stadswandeling gaan maken om de overige gasten de gelegenheid te geven om weg te gaan. 'S avonds hebben we in het zelfde restaurant in een apart zaaltje met 18 mensen lang en uitgebreid gedineerd.
Het was een geweldige dag en precies zo als ik dat wilde!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Joh, Lejow, als er iemand obsessief is met trouwen...
Ik ken van bijna elk merk de fotoshoot uit m'n hoofd! Ook niet helemaal normaal, maar ieder z'n hobby toch..
Ik ken van bijna elk merk de fotoshoot uit m'n hoofd! Ook niet helemaal normaal, maar ieder z'n hobby toch..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pompoen schreef:Wij hebben tussen de middag bij ons thuis geluncht, toen zijn we naar het gemeentehuis gereden, daar hadden we de grote zaal en was iedereen welkom om bij de huwelijksvoltrekking te zijn, daarna zijn we in een lange stoet naar een restaurant in de buurt gelopen en daar hebben we voor iedereen (50 man) een high tea gehouden. Om een uur of 5 zijn wij toen met de 'daggasten' een kleine stadswandeling gaan maken om de overige gasten de gelegenheid te geven om weg te gaan. 'S avonds hebben we in het zelfde restaurant in een apart zaaltje met 18 mensen lang en uitgebreid gedineerd.
Dat klinkt ook nog goed, een high tea...
Wist je van te voren hoeveel mensen er bij die high tea zouden zijn? Of was dat alleen voor genodigden?
En mag ik vragen hoeveel jullie nou kwijt waren in totaal?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik wil ook nog trouwen. Klein trouwen.
juni 2012 heeft hij mij gevraagd.
december 2012 getrouwd voor de gemeente (ivm geboorte dochter januari)
Voordat ik mijn dochter had, trouwen in italie, met 30 man, in een landhuis etc.
En nu.....vind ik het niet belangrijk meer. JA ik wil graga nog trouwen in die jurk. Maar nee geen haar op mijn hoofd die aan 1 dag 10.000,- denkt.
Dus ik wil het ook klein doen. of nou ja...misschien niet klein(gastenlijst is redelijk groot) maar eigenlijk zoals ik er nu over denk...:
eind van de middag opnieuw gelofte afleggen, foto's maken en dan gaan eten en feesten met de gasten. Thats it. nee geen taart, nee geen corsages etc. Gewoon alleen wat wij belangrijk vinden.
Zit afentoe eens te google op locaties.
Lejow; ik zat pas op een site voor een bepaald bedrag all inclusive trouwen. is dat wat voor je?
juni 2012 heeft hij mij gevraagd.
december 2012 getrouwd voor de gemeente (ivm geboorte dochter januari)
Voordat ik mijn dochter had, trouwen in italie, met 30 man, in een landhuis etc.
En nu.....vind ik het niet belangrijk meer. JA ik wil graga nog trouwen in die jurk. Maar nee geen haar op mijn hoofd die aan 1 dag 10.000,- denkt.
Dus ik wil het ook klein doen. of nou ja...misschien niet klein(gastenlijst is redelijk groot) maar eigenlijk zoals ik er nu over denk...:
eind van de middag opnieuw gelofte afleggen, foto's maken en dan gaan eten en feesten met de gasten. Thats it. nee geen taart, nee geen corsages etc. Gewoon alleen wat wij belangrijk vinden.
Zit afentoe eens te google op locaties.
Lejow; ik zat pas op een site voor een bepaald bedrag all inclusive trouwen. is dat wat voor je?
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
oh dit heb ik gevonden:
http://www.cittaromana.com/centrumvoorziening/restaurant/bruiloften/
is incl diner, 100 avondgasten, overnachting voor het bruidspaar etc.
of deze:
http://breezze.me/trouwen.html
http://www.cittaromana.com/centrumvoorziening/restaurant/bruiloften/
is incl diner, 100 avondgasten, overnachting voor het bruidspaar etc.
of deze:
http://breezze.me/trouwen.html
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Wat geinig Kalishi!
Alleen, 20 daggasten is echt te weinig
Ik zou wel een taart willen, maar die kan ik natuurlijk altijd zelf maken.
En misschien moet ik het idee uit mijn hoofd zetten dat ik het anderen naar de zin wil maken.
Want dan denk ik: Ja wat als ik de rest van mijn familie niet uitnodig voor bijv een receptie? Dat vinden ze dan vast stom 'want bij hun ging het heel anders' en blablabla. Dus ik zou ze bijna uit een soort schuldgevoel uitnodigen.
Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben..
Zou ik het zo willen doen, en dan de hele dag met hetzelfde clubje mensen
- Opstaan, opmaken, opgehaald worden door mijn vriend enz.
- naar mijn werk, om het daar met collega's en kinderen te vieren.
- lunchen met elkaar
- trouwen
- foto's maken en de gasten die dan ergens wat kunnen drinken
- bruidstaart aansnijden
- Dineren/BBQen/what ever/in ieder geval eten, met de hele club
(of in welke volgorde dan ook)
Een feest hoeft niet zo nodig, is ook niet handig met B vind ik..
Ik wil wel graag een mooie jurk, maar mijn vriend hoeft niet zo nodig in een super duur pak, als het hem maar goed zit en mooi is! De jurk hoeft trouwens natuurlijk niet duur te zijn.
Alleen, 20 daggasten is echt te weinig
Ik zou wel een taart willen, maar die kan ik natuurlijk altijd zelf maken.
En misschien moet ik het idee uit mijn hoofd zetten dat ik het anderen naar de zin wil maken.
Want dan denk ik: Ja wat als ik de rest van mijn familie niet uitnodig voor bijv een receptie? Dat vinden ze dan vast stom 'want bij hun ging het heel anders' en blablabla. Dus ik zou ze bijna uit een soort schuldgevoel uitnodigen.
Eigenlijk, als ik heel eerlijk ben..
Zou ik het zo willen doen, en dan de hele dag met hetzelfde clubje mensen
- Opstaan, opmaken, opgehaald worden door mijn vriend enz.
- naar mijn werk, om het daar met collega's en kinderen te vieren.
- lunchen met elkaar
- trouwen
- foto's maken en de gasten die dan ergens wat kunnen drinken
- bruidstaart aansnijden
- Dineren/BBQen/what ever/in ieder geval eten, met de hele club
(of in welke volgorde dan ook)
Een feest hoeft niet zo nodig, is ook niet handig met B vind ik..
Ik wil wel graag een mooie jurk, maar mijn vriend hoeft niet zo nodig in een super duur pak, als het hem maar goed zit en mooi is! De jurk hoeft trouwens natuurlijk niet duur te zijn.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dit klinkt echt heel erg leuk! Maar iedereen, versta jij daaronder al je vrienden enzo? En hadden die dan ook allemaal vrij genomen hiervoor? Met mijn vriend zijn collega's gaat dat al niet, ze kunnen moeilijk de hele basisschool naar huis sturen omdat wij een high tea geven, haha.Pompoen schreef:Wij hebben tussen de middag bij ons thuis geluncht, toen zijn we naar het gemeentehuis gereden, daar hadden we de grote zaal en was iedereen welkom om bij de huwelijksvoltrekking te zijn, daarna zijn we in een lange stoet naar een restaurant in de buurt gelopen en daar hebben we voor iedereen (50 man) een high tea gehouden. Om een uur of 5 zijn wij toen met de 'daggasten' een kleine stadswandeling gaan maken om de overige gasten de gelegenheid te geven om weg te gaan. 'S avonds hebben we in het zelfde restaurant in een apart zaaltje met 18 mensen lang en uitgebreid gedineerd.
Lejow, zoals jij het wilt, zou ik het ook het liefste willen. Alleen mijn vriend dus niet. Hoe denkt jouw vriend erover?
Davinia- Prater
Haha Davinia, zou lekker rustig zijn
Volgens mij vindt hij het wel goed allemaal haha.
Hoe zou jouw vriend het zien?
Lejow- Lady Post-a-lot
Probeer echt los te laten wat anderen misschien gaan denken. Het is júllie dag, júllie liefde Wij zijn extreem klein getrouwd, gewoon met z'n tweeën haha, en krijgen alleen maar positieve reacties. Heel veel mensen leven mee, we krijgen veel kaarten en berichtjes, ontzettend leuk!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Probeer echt los te laten wat anderen misschien gaan denken. Het is júllie dag, júllie liefde Wij zijn extreem klein getrouwd, gewoon met z'n tweeën haha, en krijgen alleen maar positieve reacties. Heel veel mensen leven mee, we krijgen veel kaarten en berichtjes, ontzettend leuk!
Hoe hebben jullie het met getuigen gedaan?
Of heb je gewoon een of andere Griek aan zn baard getrokken
Ja, en dat is ook waar wat je zegt. En daarbij ik heb ook zo'n grote familie.. Kost echt klauwen met geld als ik iedereen wil uitnodigen. Alleen als ik dan naar de geschiedenis kijkt, wie er allemaal al getrouwd zijn, voor zover ik weet heeft iedereen de hele familie voor in ieder geval 1 deel van de dag wel uitgenodigd..
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar Lejow, als jij de dag al tot in detail hebt voorbereid nog voordat je überhaupt bent gevraagd, dan denk ik: heeft je vriend dan helemaal geen inspraak in hoe de dag eruit zal komen te zien?
Gast- Gast
Mijn vriend wilt gewoon heel graag een feest geven voor iedereen die ie kent. Hij is ook echt een feestbeest. Als ik het echt niet wil, dan hoeft het niet. Maar het liefste wel. En sja, het is natuurlijk ook zijn bruiloft..Lejow schreef:Haha Davinia, zou lekker rustig zijn
Nu hadden we het er vanmorgen over en toen zei ik dat iemand uit dit topic zei dat haar goede vriendin klein was getrouwd, op vakantie was gegaan en toen een feest had gegeven. Dat vond hij een geweldig idee en riep al 'Kom, dan gaan we die vakantie vast uitzoeken!'
Davinia- Prater
Eens met Azi, laat de eventuele reacties van anderen los!
Ik was aan het begin van de voorbereidingen ook erg bezig met wat anderen wel niet dachten, wat hun reactie zou zijn als ze wel of niet als daggast zouden worden uitgenodigd.
Nu kan ik me niet meer druk maken om die reacties! Ik geniet lekker van alle mensen die mailen en appen met de mededeling dat ze er zo'n zin in hebben, een hotelletje hebben geboekt in de buurt of een nieuw jurkje hebben gekocht :-)
En de mensen die moeilijk doen...niet mijn probleem ;-)
Ik was aan het begin van de voorbereidingen ook erg bezig met wat anderen wel niet dachten, wat hun reactie zou zijn als ze wel of niet als daggast zouden worden uitgenodigd.
Nu kan ik me niet meer druk maken om die reacties! Ik geniet lekker van alle mensen die mailen en appen met de mededeling dat ze er zo'n zin in hebben, een hotelletje hebben geboekt in de buurt of een nieuw jurkje hebben gekocht :-)
En de mensen die moeilijk doen...niet mijn probleem ;-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
KimRosenberg85 schreef:Maar Lejow, als jij de dag al tot in detail hebt voorbereid nog voordat je überhaupt bent gevraagd, dan denk ik: heeft je vriend dan helemaal geen inspraak in hoe de dag eruit zal komen te zien?
Ik had, voordat ik gevraagd was, ook al wel ideeën over mijn trouwdag. Toch superleuk om over na te denken?
Toen we daadwerkelijk de dag gingen plannen, heb ik een heleboel van die plannen weer overboord gegooid en hebben we samen andere dingen bedacht.
Het is toch niet zo dat Lejow de locatie en cateraar al aan het vastleggen is?
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
KimRosenberg85 schreef:Maar Lejow, als jij de dag al tot in detail hebt voorbereid nog voordat je überhaupt bent gevraagd, dan denk ik: heeft je vriend dan helemaal geen inspraak in hoe de dag eruit zal komen te zien?
Lees jij met je neus?
Ik heb niets voorbereid hoor. Zo zou ik het graag willen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Klein trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Klein cadeautje
» Te klein?
» klein probleempje
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Klein cadeautje
» Te klein?
» klein probleempje
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: