klein probleempje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
klein probleempje
Wij gaan verhuizen en heb ik in de kerstkaarten ons nieuwe adres en telefoonnummer gezet.Ik dacht van het weekend 'laat ik ze maar eens dicht plakken,kunnen ze volgende week op de post. Alleen nu
blijkt dat we ons telefoonnummer niet mee kunnen nemen naar de nieuwe woonplaats en hebben vandaag een brief gehad met een nieuw nummer.Alleen heb ik nu dus een probleem..op al die kerstkaarten staat dus het nummer wat we nu nog hebben.Ik heb al boven de waterkoker gestaan met de enveloppen maar dat schiet ook niet op met 80 kaarten.Er is verder geen andere mogelijkheid dan het zo te laten en naar iedereen maar een mail na te sturen met het nieuwe nummer zeker?
blijkt dat we ons telefoonnummer niet mee kunnen nemen naar de nieuwe woonplaats en hebben vandaag een brief gehad met een nieuw nummer.Alleen heb ik nu dus een probleem..op al die kerstkaarten staat dus het nummer wat we nu nog hebben.Ik heb al boven de waterkoker gestaan met de enveloppen maar dat schiet ook niet op met 80 kaarten.Er is verder geen andere mogelijkheid dan het zo te laten en naar iedereen maar een mail na te sturen met het nieuwe nummer zeker?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: klein probleempje
Nieuwe enveloppen halen bij de Zeeman? Gewoon van die goedkope?
Volgens mij kosten dergelijke enveloppen, en dan ga ik even van de normale kaarten uit, niet veel meer dan een euro.
Volgens mij kosten dergelijke enveloppen, en dan ga ik even van de normale kaarten uit, niet veel meer dan een euro.
Gast- Gast
inderdaad nieuwe enveloppen, en hopelijk heb je de postzegels er nog niet op. Bij action kosten de enveloppen ook iets van een euro misschien wel minder
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Owja klein detail wat ik vergeten was te melden..de kerstzegels zitten er al op.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Als het goed is kun je die eraf pulken. Dan plakken ze op de nieuwe envelop niet geweldig, maar daarvoor bestaat prittstift of een goedkope variatie van Action, Zeeman, Wibra etc.
Gast- Gast
Heb je iedereen op facebook? Dan zou ik mezelf de moeite besparen en gewoon een groepsprivebericht op facebook sturen. En de rest mailen.
Gast- Gast
die postzegels kan je ook uitknippen en dan op de nieuwe plakken.
Of je print stickers en plak je op de enveloppen alleen dan weet de postbode ook je nummer
Of je print stickers en plak je op de enveloppen alleen dan weet de postbode ook je nummer
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Zat ik ook aan te denken, maar de envelop gooien mensen als eerste weg, dus best kans dat ze daar niet eens naar kijken, als ze zien dan binnenin ook al een adres staat.Sarah1985 schreef:die postzegels kan je ook uitknippen en dan op de nieuwe plakken.
Gast- Gast
Oh zonde!
Ik zou niet alles open gaan maken, dat zou ik te veel werk vinden en dan moet je in de kerstkaarten zelf ook allemaal het oude nummer doorkrassen en het nieuwe nummer opschrijven. Als ik het echt goed zou willen doen, zou ik m'n verlies voor lief nemen en dan gewoon alles opnieuw kopen en goed opschrijven, en anders zou ik ze gewoon zo opsturen en er achter aan mailen dat het nummer niet meer klopt.
Ik zou niet alles open gaan maken, dat zou ik te veel werk vinden en dan moet je in de kerstkaarten zelf ook allemaal het oude nummer doorkrassen en het nieuwe nummer opschrijven. Als ik het echt goed zou willen doen, zou ik m'n verlies voor lief nemen en dan gewoon alles opnieuw kopen en goed opschrijven, en anders zou ik ze gewoon zo opsturen en er achter aan mailen dat het nummer niet meer klopt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou goedkope enveloppen kopen bij Zeeman/Action/Wibra en de zefels van de andere enveloppen afknippen en met lijm vastplakken. En een.briefje met het juiste telnmr tussen de kaart stoppen en niet op de kaart zelf gaan doorkrassen.
En anders zou ik achterop de envelop schrijven dat het telnmr toch niet mee verhuisd kan worden. Zou het nmr niet op de envelop zetten (of alleen zonder t kerngetal,dat ze die er zelf bij zoeken). Niet alleen de postbode krijgt hem in de handen, ze gaan ook nog door het distributiecentrum.
En anders zou ik achterop de envelop schrijven dat het telnmr toch niet mee verhuisd kan worden. Zou het nmr niet op de envelop zetten (of alleen zonder t kerngetal,dat ze die er zelf bij zoeken). Niet alleen de postbode krijgt hem in de handen, ze gaan ook nog door het distributiecentrum.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik zou ook nieuwe enveloppen pakken, en dan het nieuwe tel nummer op een sticker af drukken ofzo en over de oude heenplakken
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwen.. klein.. en hoe klein dan?
» HTC probleempje
» Vies probleempje...
» Probleempje met facebook
» Probleempje en ik schaam me
» HTC probleempje
» Vies probleempje...