Klein cadeautje
+2
Annemoontje
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Klein cadeautje
Hallo dames,
Morgen zijn wij 1 jaar samen en ik wil m`n vriend graag een klein cadeautje geven, gewoon iets simpels, maar toch leuk om te krijgen. Ik heb alleen totaal geen inspiratie.
Ik maak vanavond sowieso een taart en wil een lief kaartje geven, maar ik wil er zo graag een klein cadeautje bij doen.
Tips tips?!
Morgen zijn wij 1 jaar samen en ik wil m`n vriend graag een klein cadeautje geven, gewoon iets simpels, maar toch leuk om te krijgen. Ik heb alleen totaal geen inspiratie.
Ik maak vanavond sowieso een taart en wil een lief kaartje geven, maar ik wil er zo graag een klein cadeautje bij doen.
Tips tips?!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Klein cadeautje
Misschien een lekker geurtje?
Nu heb je ook (omdat het bijna vaderdag is) van die leuke verwenpakketjes met deo, aftershave etc. bij het kruidvat en etos.
Of misschien een bioscoopbon zodat jullie een keer saampjes naar de bios kunnen?
Of je laat een mooie foto van jullie op een beker zetten of muismat.
Nu heb je ook (omdat het bijna vaderdag is) van die leuke verwenpakketjes met deo, aftershave etc. bij het kruidvat en etos.
Of misschien een bioscoopbon zodat jullie een keer saampjes naar de bios kunnen?
Of je laat een mooie foto van jullie op een beker zetten of muismat.
Laatst aangepast door Annemoontje op do 31 mei 2012 - 0:28; in totaal 1 keer bewerkt
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Abonnement op een tijdschrift?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Had ik ook al bedacht, maar hij is niet echt 'fan' van iets ofzo. Altijd weer moeilijk.Caro schreef:Abonnement op een tijdschrift?
Bioscoop doen we regelmatig en geurtjes heeft hij genoeg.
@Joan,
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahahahahahah.Powerbabe schreef:Joan schreef:Seks
Haha, mijn gedachte.
Een geurboom voor in zijn auto
Er hangen al 5
En ik word er kotsmisselijk van.
Maar ik denk dat ik maar even iets maak met een mandje vol bounty`s, leuk tijdschrift en nieuwe boxershorts ofzo, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha oh dan is dat geen goed idee nee haha.
Dat is lief rush! Toen wij een jaar samen waren zijn we uit eten geweest en heb ik hem een paar schoenen gegeven haha.
Dat is lief rush! Toen wij een jaar samen waren zijn we uit eten geweest en heb ik hem een paar schoenen gegeven haha.
Gast- Gast
Het was de planning dat m`n vriend mij mee uit eten zou nemen, maar gisteren is 1 van z`n verstandskiezen weggesneden en het is nu net een hamster, dus ik denk niet dat we morgen uit eten gaan.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Het was de planning dat m`n vriend mij mee uit eten zou nemen, maar gisteren is 1 van z`n verstandskiezen weggesneden en het is nu net een hamster, dus ik denk niet dat we morgen uit eten gaan.
Dan moet je toch duidelijk in een zuster-pakje voor hem gaan zorgen met een verwenpakketje als cadeautje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hahaha, ja dat vind hij ook, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten, dat pakje.Marin schreef:Rush schreef:Het was de planning dat m`n vriend mij mee uit eten zou nemen, maar gisteren is 1 van z`n verstandskiezen weggesneden en het is nu net een hamster, dus ik denk niet dat we morgen uit eten gaan.
Dan moet je toch duidelijk in een zuster-pakje voor hem gaan zorgen met een verwenpakketje als cadeautje!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha, ja dat vind hij ook, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten, dat pakje.Marin schreef:Rush schreef:Het was de planning dat m`n vriend mij mee uit eten zou nemen, maar gisteren is 1 van z`n verstandskiezen weggesneden en het is nu net een hamster, dus ik denk niet dat we morgen uit eten gaan.
Hahaha nee snap ik Ach laatst toen ik m'n vriend verrast had met een onverwacht nurse bezoekje, had ik ook geen pakje aan. Maar vond het wel ontzettend lief, hij heeft het er nog steeds over
Hee enne alvast gefeliciteerd!
Marin- Lady Post-a-lot
Wat een lief idee. Ik zou het klein houden en echt iets doen waar jullie samen gebruik van kunnen maken. Flesje massageolie, soort 'zen' pakketje?
Gast- Gast
Dat is wel leuk massageolie erbij. Action heeft dat ook wel toch? Ofniet?Megara schreef:Wat een lief idee. Ik zou het klein houden en echt iets doen waar jullie samen gebruik van kunnen maken. Flesje massageolie, soort 'zen' pakketje?
Ik heb maar een half uur vanmiddag! Eventueel kan ik vanavond nog wel de stad in, maar dat merkt m`n vriend dan
Rush- Lady Post-a-lot
Ze hebben als het goed is een pakketje van Kneipp liggen met 3 miniflesjes massage olie.
Gast- Gast
Dat is echt zo'n vrouwending he, pakketjes maken
Ik zou het persoonlijk houden bij een lief kaartje of op een andere dag als hij weer normaal kan eten een lekker maaltje koken. Maar ik ben niet zo van de jubilea, ik weet niet eens precies wanneer het 'aan' was tussen mijn vriend en mij
Ik zou het persoonlijk houden bij een lief kaartje of op een andere dag als hij weer normaal kan eten een lekker maaltje koken. Maar ik ben niet zo van de jubilea, ik weet niet eens precies wanneer het 'aan' was tussen mijn vriend en mij
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Hahaha. Ja echt, maar hij vindt dat wel leuk. Wat dat betreft is hij wel een beetje vrouwelijk, cadeautjes en pakketjes wordt hij erg blij van. Maar als ik in de winkel sta straks kan ik me ook ineens bedenken hoor
Rush- Lady Post-a-lot
En, wat is het uiteindelijk geworden?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb inderdaad wat dingetjes bij de Action gekocht, wat rode hartjes en bounty`s erin voor de opvulling haha. Hij vond het erg leuk, vooral omdat hij ziek thuis zit en er ook tijdschriften in zaten. Ik heb hem nog een groter cadeau beloofd voor als hij 'eindelijk' eens iets weet te vragen. Maar dat gaat hij toch niet vragen.
Rush- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Rush!
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Klein, lichtgewicht cadeautje