Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

+12
kwak
MADDIE
Happydobby
Flower_L
Shopaholic
Aimee
June
Dikkie Dik
LDJ
Susan
Supertalentje
Pussycat
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Flower_L ma 13 mei 2013 - 8:10

Pussycat schreef:
Flower_L schreef:
Susan schreef:
Pussycat schreef:
Wat nou als je kind in het vruchtwater poept terwijl de bevalling nog niet begonnen is? Kan dat en dan merk je het dus niet?

Dat merk je pas als de vliezen breken volgens mij, maar ik weet niet of dat al dagen voor de bevalling kan gebeuren, dat moet je even navragen.

Ik heb het ook gevraagd destijds, maar kreeg geen duidelijk antwoord.
L kwam met 38.3 en had in het vruchtwater gepoept.
Hij had het niet fijn daarbinnen, vandaar dat toen de bevalling is gestart.
Poepen is een teken dat het niet meer fijn is daarbinnen...en dat gebeurt vaak na de 40 weken, niet vaak ervoor....aldus de vk.

Maar een antwoord op die vraag kreeg ik ook niet....helaas, want ben nog benieuwd!

Dan ga ik die vraag morgen zeker stellen! Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Want E had dus ook in het vruchtwater gepoept bij 41+1 daar kwam ik achter toen mijn vliezen braken. Maar zij kwam toen ook gelijk al, dus dat was een gelukje. Daardoor hoefde ik niet naar het ziekenhuis.

Hoe wist jij trouwens bij 38+3 dat je kindje het niet meer fijn had in je buik?

Dat is de aanname vd vk. Dat l zich niet meer prettig voelde, ging poepen en de bevalling begon. Ik hoorde pas tijdens de tweede zwangerschap dat de placenta bij l destijds er niet meer helemaal 'gezond' uitzag namelijk. L was na de geboorte ook erg misselijk en had een paar dagen nodig om bij te komen daarvan. Destijds nooit iets over gehoord....maar het stond klaarblijkelijk wel in mijn dossier. confused

Ben benieuwd wat jouw vk zegt! Maar hoop voor jou dat de eerstvolgende keer dat je haar spreekt, gewoon aan het puffen bent smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  MADDIE ma 13 mei 2013 - 8:18

Gelukkig heb ik die niet gehoord voor mijn bevalling. Ben met 41.6 pas bevallen. Had die dag een afspraak in het zkh voor onderzoek en zou die dag erna worden ingeleid.
Ik ben trouwens niet echt ingelicht over risico's. Ben met 41.1 gestript en met 41.4 weer.
Na die laatste keer kreeg ik heel lang voorweeën en ben uiteindelijk dus met 4.6 bevallen.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Pussycat ma 13 mei 2013 - 8:21

Susan schreef:Je moet ook niet wanhopen, het kan zomaar opeens op gang komen. Bij Ezra ging het vrij langzaam dus had ik al dagen van tevoren het gevoel dat het eraan ging komen, maar bij Yrsa kwam het heel opeens, de dag ervoor had ik het idee dat het nog weken kon duren. Dus het kan zomaar dat je vannacht ligt te bevallen.

Je hebt helemaal gelijk hoor. En ik weet dat het kan want bij e kwam ik ook om 23:00 thuis en snachts begonnen ineens de weeën. Maar ja je moet toch over bepaalde dingen nadenken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Pussycat di 14 mei 2013 - 3:06

Zo even een update geven voor de geinteresseerden:

Vanmorgen naar de verlos geweest voor de poging tot strippen. Maar helaas Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 1371890812 alles nog helemaal dicht.

Nu morgen dus naar het zkh voor ctg en echo. En aan de hand daarvan gaan ze verder kijken. Maar als alles er goed uitziet dan mag je lang door lopen... Maar goed eerst morgen maar eens.

Over dat in het vruchtwater poepen dat schijnt totaal niet erg te zijn. Ja pas bij de geboorte al ze zich erin verslikken. Maar zolang ze in de buik zitten geen probleem.

Bah hoopte echt dat ik al wat ontsluiting zou hebben Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 1371890812
Vanmiddag nog even sex gehad met man Laughing daarna wel harde buiken gehad, maar alweer afgezakt.
Afwachten maar weer *zucht*

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  kwak di 14 mei 2013 - 3:14

Vervelend joh! Bij een tweede ou e verwachten dat e al wat ontsluiting was.
Hopelijk hebben de harde buiken nut gehad!

Ach...je moet maar zo denken die kleine wurm heeft het daar nog prima naar z'n in! Maar kan me voorstellen dat je het wel zat ben!
Succes morgen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Shisha di 14 mei 2013 - 3:17

Vervelend! Ik kan mij voorstellen dat je het afwachten beu bent en dat het nu wel mag. Ik hoop dat het snel op gang komt!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Pussycat di 14 mei 2013 - 3:20

Ja het langer doorlopen op zich vind ik niet eens erg.
Zolang de kleine het nog maar naar de zin heeft vind ik het prima.
Maar mijn thuisbevalling wordt wel met de dag kleiner zo en dat vind ik wel heel erg jammer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Roos di 14 mei 2013 - 6:58

Hou moed, hoe moeilijk het af en toe is! Bij mij tweede zwangerschap 0,0 ontsluiting met 41+3. Met 41+5 een spontane thuisbevalling!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Paper Crown di 14 mei 2013 - 21:33

Pff, mensen zijn echt verschrikkelijk dom als het hierop aankomt! Net zoals mijn tante belde om te vertellen dat er een baby van 4 maanden was overleden aan een hartaanval. Of ik even op Julian wilde letten.........................eh?! Los van het feit dat ik echt wel op hem let, thank you very much, komt een hartaanval niet met een aankondiging. Maar ik lag wel weer 3 nachten wakker van dat belachelijke nieuws.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Elliot di 14 mei 2013 - 21:37

Ik ben geboren met 42+3 en mijn zus zelfs met 43+6 en dat is ook allemaal helemaal goed gegaan.
Belachelijk dat mensen zulke horrorverhalen gaan vertellen aan een hoogzwangere vrouw. Echt, daar kan ik met m'n pet niet bij.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Pussycat do 16 mei 2013 - 1:29

Maar weer even een update:

14 mei dus nog niks.

15 mei Ben ik weer eventjes in het ziekenhuis geweest voor een echo en ctg. Was allemaal weer prima. Baby beweegt goed en het hartje doet het goed. Ook nog voldoende vruchtwater. Heb gelijk een datum meegekregen voor inleiding.
Helaas was ik voor controle op de verlosafdeling en daar had ik het wel een beetje moeilijk mee toen ik een pasbevallen vrouw op bed zag liggen met haar baby Cry Echt ik deed de deur open en ze stond gewoon voor mijn deur. Ik kon er niet eens langs.
Alsof ze het deden om mij te pesten ofzo.

Maar goed... mijn baby zal ook ooit komen. Ik mocht in ieder geval weer naar huis. Ze hebben nog even gekeken of ik al ontsluiting had, maar nee hoor alles zat nog helemaal dicht.

Afgelopen nacht wel wat lichte krampjes gehad, maar niks serieus.

Vandaag: Vandaag veel slijm met beetje bloed verloren, maar dat is ook niks, want verloskundige is net bij mij thuis wezen voelen. En nog steeds alles helemaal dicht. Weer niet kunnen strippen of vliezen breken dus.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Dikkie Dik do 16 mei 2013 - 1:34

He bah nog steeds niets...wel fijn dat je kindje het nog goed maakt daar binnen. Ik snap het wel hoor van beeb..heb je het weer buiten gezien Wink
Nee hoor meid ik snap je ongeduldigheid..zeker na zo'n confrontatie met een pasgeboren baby.
De baby komt echt!! Begin volgende week heb jij je kindje..misschien wel een Pinksterbaby.

Hou vol. KnuffelBah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 699888
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen? - Pagina 2 Empty Re: Bah waarom vertellen mensen dat soort dingen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum