Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is de band met jouw moeder?

+36
Printje
Ella
Nyx
MADDIE
Joan
Shopaholic
Arwyn
Razz
missy.
Oasis
Punk'd
Lejow
Kowalski
Bisq
Balloon
bolus26
Parel
Katrien
Caro
Parisienne
LDJ
Blond
Snoes
Toet
Fearie
Happinaz
Mermaid
minoessepoes
Japie
Caramba
Catwoman79
Marin
Elliot
Lady Starstruck
Lady4
Ilovethe90s
40 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 22:06

Heel goed. Ik spreek haar bijna dagelijks. We zien elkaar ongeveer 2/3 keer per week. Regelmatig doen we dingen samen (uiteten, shoppen, nachtje weg, beauty dag). Mijn moeder is ziek en ik ben ontzettend bang om haar kwijt te raken. Gelukkig gaat het op dit moment weer wat beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 3 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Aggi di 14 mei 2013 - 10:31

Goed, in de pubertijd heb ik het haar en mijn vader wel eens lastig gemaakt. Maar ze was er altijd voor mij en nu nog. Helaas is in 2005 mijn vader overleden. We konden toen wel en ook weer geen steun bij elkaar vinden, het was een lastige en emotionele tijd maar we zijn er uit gekomen.
Nu ik zelf een kindje, zoontje heb begrijp ik haar ook wat beter en hebben we nog steeds een fijne band samen.
Ze woont ook dicht bij mij in de buurt en ben blij dat ze zo kan genieten van het opgroeien van mijn zoontje haar kleinzoon.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum