Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is de band met jouw moeder?

+36
Printje
Ella
Nyx
MADDIE
Joan
Shopaholic
Arwyn
Razz
missy.
Oasis
Punk'd
Lejow
Kowalski
Bisq
Balloon
bolus26
Parel
Katrien
Caro
Parisienne
LDJ
Blond
Snoes
Toet
Fearie
Happinaz
Mermaid
minoessepoes
Japie
Caramba
Catwoman79
Marin
Elliot
Lady Starstruck
Lady4
Ilovethe90s
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:38

Sinds ik uit huis ben goed. Daarvoor botste het erg vaak en is het zelfs één van de redenen geweest om uit huis te gaan. Achteraf zag ik dat we dezelfde karakters hebben en dat het niet goed klikte als we continue bij elkaar zijn. Nu zie ik haar regelmatig en ondernemen we veel meer dan vroeger (shoppen, familiebezoek). Dat gaat super en de band is nog nooit zo goed geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:42

*


Laatst aangepast door Jaya op wo 29 mei 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Bisq ma 13 mei 2013 - 0:44

Krijg al tranen in m'n ogen bij het lezen van deze topictitel Embarassed De band met m'n moeder is heel goed. We hebben samen veel meegemaakt en het is zo fijn om te weten dat we dag en nacht voor elkaar klaar staan.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Kowalski ma 13 mei 2013 - 1:00

Bisq schreef:Krijg al tranen in m'n ogen bij het lezen van deze topictitel Embarassed De band met m'n moeder is heel goed. We hebben samen veel meegemaakt en het is zo fijn om te weten dat we dag en nacht voor elkaar klaar staan.

Idem (al zal het in een andere context zijn Wink).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 1:02

Ook de band met mijn moeder kan eigenlijk niet beter. Ik ben verschrikkelijk blij dat ze er nog is, dat voorop gesteld en dan is het ook nog zo'n geweldig lief en ruimdenkend mens. Ja, ik heb het enorm getroffen met mijn ouders, kan niet beter eigenlijk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Lejow ma 13 mei 2013 - 1:07

De band met mijn moeder is heel goed.
We bellen elkaar elke dag. We zien elkaar helaas niet zo vaak, omdat ze op een uur rijden afstand woont en zij door haar ziekte niet hierheen moet komen.
Ik moet dus altijd daarheen.
Vorig jaar hebben we afscheid genomen van haar, toen ze in een coma lag, en er gedacht werd dat ze er nooit meer uit zou komen. Op wonderbaarlijke wijze deed ze toch weer haar ogen open, en mag ze al ruim een jaar van haar kleinkind genieten.
Iets wat ik eigenlijk toen niet meer zag gebeuren.


Knuffel, voor de meiden die moeilijk/geen contact hebben met hun moeder.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 1:12

De band met mijn moeder is prima. Wij zijn 2 hele verschillende personen en doen niet heel veel met zijn tweeen, maar als ik bij mijn ouders ga eten is het altijd gezellig. Soms wandelen we wat op een zondag en eens in het jaar gaan we eens shoppen (mijn moeder haat winkelen haha). Ze is gewoon mijn lieve mama Very Happy

Wel grappig dat er zoveel mensen bellen/whatsappen met hun moeder. Mijn ouders hebben beide geen smartphone dus dat zit er al niet in haha. Ik zie mijn moeder gemiddeld eens per twee/drie weken denk ik.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Oasis ma 13 mei 2013 - 1:15

Ik heb een hele goede band met mijn moeder. Vroeger, vooral in de pubertijd, hadden wij vaak ruzie maar tegenwoordig doen we vanalles samen; winkelen, dagje weg, musical enz.
We bellen ook gemiddeld 1x per week (ze wonen 1 uur van ons vandaan).
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  missy. ma 13 mei 2013 - 2:13

Stiekem word ik heel jaloers en verdrietig bij het lezen van dit topic.
Zoveel meiden die schrijven dat hun moeder de rots in de branding is.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Ilovethe90s ma 13 mei 2013 - 5:51

*


Laatst aangepast door Ilovethe90s op zo 19 mei 2013 - 3:17; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Razz ma 13 mei 2013 - 6:19

Mijn moeder is net als mijn vader, man en zoon echt alles voor me. Ze is ook mijn beste vriendin en ik kan alles aan haar kwijt. Ze is ook een hele lieve oma voor S. I love you

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Arwyn ma 13 mei 2013 - 6:23

Mama I love you
Maar we moeten niet elke dag de hele dag bij elkaar zijn, dan wil het wel eens botsen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 7:22

De band met mijn moeder word steeds slechter. Al vanaf dat ze van mijn vader gescheiden is (27jaar geleden) kiest ze altijd voor de mannen in haar leven. Ze zette me op straat toen ik 16 was omdat m'n stiefvader een hekel aan mij had. laughcry
Sinds een jaar heeft ze een nieuwe vriend en is ze verhuisd naar een andere stad. We zien haar nu 1x per 2 maanden. Als ik haar bel dan belt ze dagen later pas terug of helemaal niet. Als ik het ergens met haar over wil hebben dan heeft ze dat liever niet omdat ze al zoveel aan haar hoofd heeft.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Shopaholic ma 13 mei 2013 - 7:28

Nu ik zelf moeder ben begrijp ik mijn moeder veel beter en kan ik ook echt zeggen dat ik een fantastische.moeder heb!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Joan ma 13 mei 2013 - 7:55

Ja, lastig. Onze band is oppervlakkig. Er is veel in het verleden gebeurd waardoor ik ontzettend gekwetst ben. Daarnaast verschillen we heel veel van elkaar en snap ik niet altijd waarom ze haar leven invult zo als ze het doet, en daar mee kan leven. Ik weet dat wat ze doet goed bedoelt, maar ik weet het niet. Het blijft zo raar en weird en bluh. Neutral
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  MADDIE ma 13 mei 2013 - 8:00

De band met mijn moeder is "goed". Al kan ik niet alles met haar bespreken. Er zijn vroeger dingen gebeurd in mijn opvoeding die niet prettig waren. Zij kijkt daar iets anders tegenaan als dat ik dat doe. Maar toch doen we nu regelmatig dingen samen. Zie haar sowieso wel 1 keer per week. Mijn moeder is nu een goede moeder, maar kan het echte gezinsleven zoals dat is met drie kinderen niet aan. Ze was heel vaak gestresst. Nu is ze meestal gewoon ontspannen, alleen als ze gestresst is (bijna nooit) komt haar oude manier van doen weleens naar boven.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Nyx ma 13 mei 2013 - 8:00

Momenteel is er geen band. Of er ooit weer een band zal zijn weet ik niet. Maar nu is het heerlijk rustig zoals het nu gaat.

Mijn moeder beschouwde mij als haar klankbord. Alles wat er mis was in haar relatie, kreeg ik op mijn brood. Als ik het vervolgens voor haar opnam, dan had ik het gedaan en wist zij van helemaal niets. Daar ben ik nu gelukkig van af.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Ella ma 13 mei 2013 - 8:18

Ik heb met mijn moeder een hele goede band, ze is er altijd voor me als ik haar nodig heb. Voor wat dan ook.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 8:44

Ik heb met mijn moeder een goede band, ik ben haar wel meer gaan begrijpen en nóg meer gaan waarderen nadat ze het boek 'Mam, vertel eens' voor me heeft ingevuld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Printje ma 13 mei 2013 - 8:47

Heel goed, kan alles met haar delen en we doen veel leuke dingen samen. Ze kan soms wel fel, over bijv. de opvoeding van 'tegenwoordig' zijn maar goed ik ken dr en weet dat ze het dan niet zo meent.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Ilovethe90s ma 13 mei 2013 - 9:31

Lennox schreef:Ik heb met mijn moeder een goede band, ik ben haar wel meer gaan begrijpen en nóg meer gaan waarderen nadat ze het boek 'Mam, vertel eens' voor me heeft ingevuld.
Ik heb er ook weleens aan gedacht om dit te geven maar ik weet gewoon bijna zeker dat het niet ingevuld wordt.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Printje ma 13 mei 2013 - 9:33

Ilovethe90s schreef:
Lennox schreef:Ik heb met mijn moeder een goede band, ik ben haar wel meer gaan begrijpen en nóg meer gaan waarderen nadat ze het boek 'Mam, vertel eens' voor me heeft ingevuld.
Ik heb er ook weleens aan gedacht om dit te geven maar ik weet gewoon bijna zeker dat het niet ingevuld wordt.

Dat denk ik hier idd ook, het is een schat maar zoiets zou ze denk ik niet doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Slakje ma 13 mei 2013 - 9:39

Sinds Louise er is, zijn we veel hechter geworden. Ik begrijp haar en haar keuzes die ze vroeger heeft gemaakt ook veel beter nu ik zelf mama ben. We bellen regelmatig, en als er iets is bel ik haar ook bijna meteen op. Sinds Louise besef ik ook pas wat ze allemaal doet en heeft gedaan voor mij, mijn zusje en broertje.

Ik heb haar ook het boek: 'Mam, vertel eens' gegeven en ben er heel benieuwd naar!

Ik ben héél blij met mijn mama en zie haar doodgraag, ik zou niet weten wat zonder haar te doen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Pineco ma 13 mei 2013 - 9:48

Ik heb een hele goede band met mijn moeder. We bellen zowat iedere dag, soms ook nog wel meerdere keren Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 3079029344 Mijn man vraagt zich altijd af waar we het in godsnaam nog over kunnen hebben Laughing We raken gewoon nooit uitgepraat. Vaak hang ik op en kom ik er dan achter dat ik niet eens verteld heb waar ik eigenlijk voor belde. Meteen weer terugbellen dus Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 281626781

Ze is ontzettend lief en zorgzaam en een hele leuke oma voor onze dochters die altijd voor ons klaarstaat. We zijn alleen niet heel knuffelig, terwijl ik dat best zou willen. Ook spreken we niet vaak hardop uit hoeveel we voor elkaar betekenen en dat vind ik wel jammer. Zij is van huis uit redelijk behouden en niet heel extravert. Maar buiten dat kan ik me geen lievere moeder wensen en ik hoop oprecht dat mijn kinderen later hetzelfde voor mij voelen als ik nu voor haar voel.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  silly-one ma 13 mei 2013 - 19:46

De band met mijn moeder is goed. Ik ben voor haar een uitlaatklep, als ze ergens mee zit spreekt ze het tegen mij uit. Ik luister en geef duidelijk aan dat ze het niet bij mij moet doen. Andersom is ze er ook voor mij. Mijn ex heeft die band ooit heel erg beschadigd door zijn zin door te drijven in het huis van mijn oma die wij aan het leeghalen waren na haar overlijden. Het heeft even geduurd voordat die band hersteld was.

Het klinkt nu in de eerste zin of ik voor haar een praatpaal ben, maar zo zie ik dat echt niet. Ze hebben ( mijn vader ook) een hoop voor mij gedaan en daar ben ik ze dankbaar voor. Het is gewoon hoe het is gegroeid in de loop der jaren en ik denk dat mijn moeder 2-3 keer per jaar zo een moment heeft om even al haar frustratie te uiten.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw moeder? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is de band met jouw moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum