Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

+25
Ella
strawberry
Aimee
Aziraphale
Mermaid
Burn
Zonnetje
mzcharlotte
LDJ
Ilovethe90s
Shopaholic
Bliss
Sneeuwvlok
Blond
Lady4
Parel
Punk'd
Kowalski
Lejow
Bisq
Balloon
Exogenesis
bolus26
Elliot
Marin
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 0:15

Ik heb sinds een jaar of 2,5 zulke lieve vriendinnen! Dat zijn gewoon 2 meiden die mij door en door kennen en me nooit zullen veroordelen, hoe lang we elkaar ook niet spreken of zien.
Ik heb 1 vriendin via hier leren kennen, wonderbaarlijk genoeg woont ze vlakbij in dezelfde stad, en is haar vriend een goede bekende van mijn vriend. De band die wij met elkaar hebben, is eigenlijk niet te beschrijven. Ze voelt niet als vriendin, meer als bloedverwant, we hebben nagenoeg dezelfde (complexe) dingen meegemaakt en denken over praktisch alles hetzelfde. Ook hebben we samen onze zwangerschappen doorgeleefd. Als ik aan haar denk is het net alsof ik een soort vlinders in mijn buik krijg, ik word helemaal warm van haar en haar gezin. Het is zó fijn iemand te hebben in een stad waar ik geen familie heb wonen, die je zo intens vertrouwd met alles wat je lief is.
De andere ken ik via mijn oude werk, en daar heb ik dus dezelfde werkervaring mee, ook al is zij compleet anders dan ik, we passen als een potje en een dekseltje. Ook hebben wij samen onze zwangerschappen doorgemaakt. Ik ben voor haar degene die zegt waar het op staat, en zij is degene die mij af en toe even helpt relativeren.
Zo fijn, deze meiden zijn voor mij echt goud waard!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Marin ma 13 mei 2013 - 0:17

Ik heb niet echt meer 1 beste vriendin (nooit echt gehad ook, gewoon met vlagen dat ik de een meer spreek dan de ander). Ik heb gewoon goed contact met een aantal vriendinnen, hoewel ik ze zelden zie (eentje heb ik al vier jaar niet meer gezien Sad). Maar ze weten dat ik er voor hen ben en vice versa. Ik probeer wel attent te zijn en dat gaat me steeds beter af.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Elliot ma 13 mei 2013 - 0:19

Wat klinkt dat mooi Parel!

Ik heb helaas niet zulke goede vriendinnen, bijna al mijn vriendschappen zijn wat meer oppervlakkig. Ik heb een vriendin die ik al ken sinds de middelbare school en wij spreken elkaar niet erg vaak, maar als we elkaar spreken is het altijd gezellig. Als één van ons echt problemen heeft helpen we elkaar ook echt wel, maar het is niet zo dat we echt een hele diepe vriendschap hebben ofzo. Ik mis dat wel, zo'n vriendin.

Via mijn vriend heb ik wel een meisje leren kennen, de vriendin van zijn beste vriend, met wie ik het erg goed kan vinden. Ik ben in september ook getuige op hun bruiloft. Maar toch zie ik haar ook niet als zo'n echte hartsvriendin, er zijn zoveel dingen waarbij ik haar niet begrijp ofzo. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar we verschillen net teveel om echt goed bevriend te raken.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  bolus26 ma 13 mei 2013 - 0:21

Ik heb 1 vriendin waarmee ik vanaf baby afgaan ben opgegroeid. Al zijn we echt als dag en nacht, ik zou haar echt nooit meer willen missen.

Verder heb ik nog 4 meiden die ik als echt goede vriendinnen beschouw en waarmee ik veel bespreek.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Exogenesis ma 13 mei 2013 - 0:25

Ik heb meerdere goede vriendinnen, maar zal niemand bestempelen als 'hartsvriendin'. Ik kan met allen ongeveer even goed opschieten. We zien elkaar niet vaak (meestal in de schoolvakanties, dus zo'n 5 keer per jaar), maar als we elkaar zien is het gezellig en goed. Een andere vriendin zie ik vaker, maar zij staat juist iets verder van me af. We kennen elkaar ook 'nog maar' zo'n 5 jaar.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Balloon ma 13 mei 2013 - 0:25

Ik heb meerdere vriendinnen en dat contact is wisselend.
Heb wel een hele goede vriend en die spreek ik ongeveer 1 keer in de twee dagen.


Laatst aangepast door Balloon op ma 13 mei 2013 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Burn ma 13 mei 2013 - 0:32

Ik heb geen beste vriendin(nen), ik heb wel enkele vriendinnen.
Ik vind het moeilijk om ze (momenteel) toe te laten in mijn leven, maar ik merk wel dat ze nu wel voor me zijn, en me daarom ook niet laten vallen.
Ik zal er net zo voor hun zijn, als zij dat momenteel voor mij zijn.

De vriendinnen ken ik allemaal nog niet zo lang, max. 2 jaar oid, maar ik kan wel oprecht zeggen dat ik blij met ze ben! I love you

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Bisq ma 13 mei 2013 - 0:40

Super fijn is dat, zulke goede vriendinnen Parel.

Ik heb een grote vriendinnengroep en vanuit mijn familie kreeg ik vaak de boodschap: als jullie ouder worden zal daar weinig meer van over zijn. Maar wat ben ik blij dat het tegenovergestelde waar is gebleken. We zijn de afgelopen jaren en met name het afgelopen jaar toen ik ziek was, enorm naar elkaar toe gegroeid. Als ik aan ze denk word ik ook wel eens emotioneel, vind het zo bijzonder hoe een grote groep vriendinnen (11) en hun aanhang zo'n oersterke groep kan vormen. Heb ze een paar weken geleden tijdens een weekend weg proberen te bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan hebben, toen hebben we met z'n allen zitten huilen, heel bijzonder.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Lejow ma 13 mei 2013 - 0:50

Ik heb meerdere goede vriendinnen, meerdere hele goede vriendinnen, maar toch echt 1 vriendin die ik bestempel als 'hartsvriendin' (ook al vind ik dat een vreselijk foute term).
We kennen elkaar al ons hele leven, zijn met elkaar opgegroeid en we weten alles van elkaar.
We wonen niet meer bij elkaar om de hoek, maar zien en spreken elkaar regelmatig. En als we elkaar eventjes niet spreken of zien, is het ook prima.
Ik ben gek op haar, en zou voor haar door het vuur gaan.
Ze is nu zwanger (29,4 vandaag, en ben er echt serieus DOOD nerveus van), en ik vind het zo mooi, zo leuk! Kan niet wachten tot de kleine (braaf over een week of 10) er is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 0:51

Ik heb één beste vriendin waarmee ik samen ben opgegroeid. Onze band is nergens mee te vergelijken, gaat zo diep en zo ver terug. We wonen in andere steden en hebben een heel ander leven, maar ik kan altijd bij haar terecht en zij bij mij en als we elkaar zien dan praten we ook úrenlang bij over álles in ons leven en niks is te gek, of te persoonlijk. Ze zal nooit iets te gek of raar vinden, ze weet gewoon álles van me, heel fijn!

Dan nog mijn andere beste vriendin, die ik inmiddels vijf jaar ken. Dat was gewoon pats, boem en we waren vriendinnen. Ook heel hecht, zij is de persoon die ik jankend opbel als ik me slecht voel. Zij is degene die écht begrijpt waar ik doorheen ben gegaan, omdat ze hetzelfde heeft meegemaakt en ook veel meer op mij lijkt in dat opzicht dan vriendin 1.

Daarnaast heb ik nu een nieuwe vriendin, waarmee ik veel afspreek en waarmee ik urenlange gesprekken voer. Weet niet of dat echt een héél goede vriendin aan 't worden is, of dat het tijdelijk is, omdat we op dit moment zoveel van elkaar kunnen leren. We zullen zien hoe het loopt, maar ze is me al wel zeer dierbaar geworden, in korte tijd.

Met mijn schoonzus heb ik ook een heel leuke band. We zijn van dezelfde leeftijd en hebben veel gemeen. We gaan regelmatig een drankje doen samen en we kunnen goed praten over alle familie beslommeringen. Ik voel me echt door haar gezien en geaccepteerd als schoonzus Very Happy

Dan nog een vriendinnengroepje van vijf meiden met wie ik regelmatig de stad onveilig maak, maar ook andere dingen mee plan, zoals etentjes, high tea etc. Allemaal superlieve meiden waarbij ik ook helemaal mezelf kan zijn en we houden elkaar écht op de hoogte van onze levens, dus zowel de leuke als de minder leuke dingen. Ook zij zijn een steun voor me, zij het op een net iets andere manier, dan mijn twee beste vriendinnen. We lachen veel, gaan veel uit, doen nogal wild vaak, maar kunnen toch ook ons hart bij elkaar luchten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Kowalski ma 13 mei 2013 - 0:57

Ik heb vroeger een vriendin als 'hartsvriendin' bestempeld (en dat was wederzijds), maar dat zal ik nooit meer doen, zij heeft me echt kei en keihard laten vallen. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger in vriendschappen, maar heb er intussen toch wel heel veel opgebouwd.

Mijn beste vriendin woont ver van me vandaan en die zie ik dus niet zo heel vaak, maar het is en blijft mijn beste vriendin. Wij voelen elkaar precies aan, zijn wat dat betreft net zusjes, we kunnen elkaar alles vertellen en doen dat ook en het zit hoe dan ook goed. Daarnaast heb ik twee hele goede vriendinnen, eentje waarmee ik mijn ziekteperiode heb doorgemaakt (wat dus wel een heel bijzondere band geeft) en eentje die ik nu een jaar of 5 ken, haar zie ik het meest en we feesten wat af, maar dat is iets minder diepgaand. Ook heb ik nog een vriendinnengroep van turnen. Dat zijn meiden die ik al lang ken, maar wat het laatste jaar echt is uitgegroeid tot een vriendinnengroep. En al deze vriendinnen vertel ik ook echt alles, ik ben wat dat betreft echt een open boek.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 1:05

Ik heb 1 "hartsvriendin", wij gaan al zo ver terug. Sterker nog, dit jaar zijn we 20 jaar vriendinnen! Ik zie haar ook gewoon als een deel van de familie, mijn ouders en zus ook. Ze hoort er gewoon bij. Ik kan niet eens omschrijven wat zij voor mij betekent, ze is er gewoon!

Daarnaast heb ik echt een fijn hockeyteam, dat zijn ook allemaal vriendinnen. Mijn beste vriendin zit daar ook in en dan zijn er nog een paar waar ik een betere band mee heb dan de rest, maar het zijn allemaal vriendinnen.

Dan nog een groepje van de middelbare school die me heel dierbaar zijn, vriendinnen van mijn studentenvereniging, Feline, Guus en Punkie van hier zijn ook inmiddels lieve vriendinnen van mij!

Ik prijs me heel gelukkig met al mijn lieve vriendinnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 1:20

Een beste vriendin heb ik niet. Maar ik heb wel 3 personen in mijn leven die heel belangrijk voor mij zijn I love you

Mijn vriend is mijn beste 'vriend'. In periodes dat het niet zo lekker liep en dat ik juist problemen had 'met hem' vond ik dat heel moeilijk. Ik was echt bang om mijn beste vriend kwijt te raken als de relatie over zou gaan.

Daarnaast heb ik een goede vriendin die vanaf juni weer in Nijmegen komt wonen! (vanuit Groningen) en ik ben daar zo ontzettend blij mee! We hebben al allemaal leuke afspraken staan en we gaan samen bootcampen haha. Ze heeft ook echt een prachtig appartement in het centrum met een mega uitzicht en ik ben gewoon zo ontzettend blij voor haar dat ze terug is op de plek waar ze wilt zijn. Wij bespreken ook echt alles met elkaar ondanks dat we elkaar de afgelopen paar jaar door de grote afstand echt heel weinig hebben gezien. (Er zijn periode bij dat ik haar 1x per half jaar zag maar het gewoon weer als vanouds voelde).

Harrietje van het forum is voor mij ook echt een goede vriendin. Ik zou haar ook echt 's nachts durven bellen als ik een probleem zou hebben (Niet nu mijn nummer wissen he Wink ). Ik voel met haar gewoon een klik die ik niet snel met mensen heb. Alsof ik haar al jaren ken haha Very Happy. Ik krijg als ik haar zie ook altijd zin om allerlei dingen te gaan doen, gezellig eten, naar een feestje gaan, op vakantie, leip doen.. Maakt allemaal niet uit hahaha. Je straalt echt levenslust uit.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 1:37

Punk'd schreef:Een beste vriendin heb ik niet. Maar ik heb wel 3 personen in mijn leven die heel belangrijk voor mij zijn I love you

Mijn vriend is mijn beste 'vriend'. In periodes dat het niet zo lekker liep en dat ik juist problemen had 'met hem' vond ik dat heel moeilijk. Ik was echt bang om mijn beste vriend kwijt te raken als de relatie over zou gaan.

Daarnaast heb ik een goede vriendin die vanaf juni weer in Nijmegen komt wonen! (vanuit Groningen) en ik ben daar zo ontzettend blij mee! We hebben al allemaal leuke afspraken staan en we gaan samen bootcampen haha. Ze heeft ook echt een prachtig appartement in het centrum met een mega uitzicht en ik ben gewoon zo ontzettend blij voor haar dat ze terug is op de plek waar ze wilt zijn. Wij bespreken ook echt alles met elkaar ondanks dat we elkaar de afgelopen paar jaar door de grote afstand echt heel weinig hebben gezien. (Er zijn periode bij dat ik haar 1x per half jaar zag maar het gewoon weer als vanouds voelde).

Harrietje van het forum is voor mij ook echt een goede vriendin. Ik zou haar ook echt 's nachts durven bellen als ik een probleem zou hebben (Niet nu mijn nummer wissen he Wink ). Ik voel met haar gewoon een klik die ik niet snel met mensen heb. Alsof ik haar al jaren ken haha Very Happy. Ik krijg als ik haar zie ook altijd zin om allerlei dingen te gaan doen, gezellig eten, naar een feestje gaan, op vakantie, leip doen.. Maakt allemaal niet uit hahaha. Je straalt echt levenslust uit.
I love you Ahhh dat vind ik echt zo leuk om te lezen. Dat heb ik ook met jou. Ik vind het ook echt jammer dat we elkaar zo weinig zien door de afstand! Gelukkig bijna naar Guus op Vlieland, hiep hoi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 2:40

Ja! Ik heb daar ook echt heel veel zin in. Gezelligheid!

Als ik dan ook nog binnen nu en 1.5 jaar naar Amsterdam verhuis is het helemaal feest Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? 3920004554 .. Kijk maar uit, dan sta ik iedere dag op je stoep als stalker omdat ik niemand ken daar hahaha.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  LDJ ma 13 mei 2013 - 2:56

Wat klinkt dat goed parel.

Ik heb 1 beste vriendin. Bij haar maakt het niet uit of we elkaar nu iedere week zien of spreken of een week niet oid.
Ook hebben we beide dezelfde hobby, namelijk honden.

Verder had ik een andere hele goede vriendin. Helaas heeft ze me laten vallen sinds we een kindje hebben. Ik probeer contact te zoeken, maar krijg geen gehoor :nopompom: .
Dit steekt me wel. Dan denk je iemand te kunnen vertrouwen en goed te kennen.
Verder heb ik nog wel wat andere vriendinnen (sommige ook met een kindje) waar ik heel blij mee ben.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 3:28

Niet om harri van je te kapen hè, maar ik vind harri zo scheetig, ik krijg ook altijd zin om lekker met haar te gaan kletsen of borrelen! Punk'd vind ik ook een hele schattige, doch stoere uitstraling hebben, van jou krijg ik altijd zin om te gaan online shoppen naar minder moeke kleren Laughing Ik waardeer mijn contacten hier, met iedereen eigenlijk, ook heel erg. Is toch best een groot gedeelte van m'n sociale leven Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Parel ma 13 mei 2013 - 3:30

Oh ldj dat ken ik!
Mijn vroegere beste vriendin heeft me ook gigantisch laten vallen tijdens mijn zwangerschap (nu helemaal), terwijl ik echt dacht dat zij de suikertante van m'n dochter zou worden. We zijn echt uit elkaar gegroeid en eerlijk is eerlijk, dat zie ik echt als haar verlies, al heeft het even geduurd voor ik me dat besefte.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Lady4 ma 13 mei 2013 - 3:36

Ik heb één echte 'hartsvriendin', zij voelt echt familie. Daarnaast heb ik zes hele goede vriendinnen en nog een aantal 'gewone' vriendinnen. Ik ben me er van bewust dat het best wel een rijkdom is. Ik zou ze niet graag willen missen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Blond ma 13 mei 2013 - 4:01

Ik best een hoop vriendinnen, maar er zijn er 3 die echt een speciale plek innemen in mijn leven. Eerste vriendin ken ik van de middelbare school, toen ik haar leerde kennen voelde het echt als thuiskomen. Vriendinnen die ik daarvoor had, daarbij kon ik niet mezelf zijn. Bij haar wel. We lijken totaal niet op elkaar, hebben andere interesses maar toch kunnen we heel goed samen zijn. We zien elkaar niet super veel maar hebben wel veel contact (sms/app)

Tweede vriendin ken ik van de Pabo. Ook bij haar is het gewoon "thuiskomen". Sinds een paar maanden wonen we ook vlak bij elkaar (5 min fietsen) en dat vind ik zo fijn. Haar zie ik wel heel vaak, en we gaan ook samen op vakantie.

En de derde vriendin ken ik ook van de Pabo, van een later jaar. We zijn ook samen naar Curacao geweest voor stage en het was gewoon heel fijn dat je daar met elkaar je onzekerheden, heimwee en ook alle leuke dingen kunt delen.

Bij alle drie heb ik echt het gevoel dat ik mezelf kan zijn, met al mijn stommiteiten en (soms) onaardige gedrag. Ze weten wie ik ben, hoe ik ben, en hoe ik dingen bedoel. Zou niet zonder ze willen/kunnen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 4:06

Parel schreef:Niet om harri van je te kapen hè, maar ik vind harri zo scheetig, ik krijg ook altijd zin om lekker met haar te gaan kletsen of borrelen! Punk'd vind ik ook een hele schattige, doch stoere uitstraling hebben, van jou krijg ik altijd zin om te gaan online shoppen naar minder moeke kleren Laughing Ik waardeer mijn contacten hier, met iedereen eigenlijk, ook heel erg. Is toch best een groot gedeelte van m'n sociale leven Laughing
Haha wat lief Very Happy super leuk om te horen! Ik vind dat fijn I love you. Soms twijfel ik wel of ik een goede vriendin ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Punk'd ma 13 mei 2013 - 4:10

Parel schreef:Niet om harri van je te kapen hè, maar ik vind harri zo scheetig, ik krijg ook altijd zin om lekker met haar te gaan kletsen of borrelen! Punk'd vind ik ook een hele schattige, doch stoere uitstraling hebben, van jou krijg ik altijd zin om te gaan online shoppen naar minder moeke kleren Laughing Ik waardeer mijn contacten hier, met iedereen eigenlijk, ook heel erg. Is toch best een groot gedeelte van m'n sociale leven Laughing

Haha Moeke kleren?! Echt verre van! Ik vind jou juist altijd een van de hipste mamma's van het forum Very Happy Toen ik op het forum las dat jij zwanger was dacht ik ook echt "Oh wat leuk! Zij wordt een hippe mamma!". (Ja joh, ik heb altijd beelden bij iedereen die iets meemaakt, krijgt enzo haha.)

Ik vind het forum ook echt heel gezellig! Als ik me suffig voel ofzo dan ga ik gewoon gare topics maken en dan word het vanzelf leuk Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? 281626781

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Sneeuwvlok ma 13 mei 2013 - 4:21

Ik heb niet één beste vriendin, dat vind ik soms wel jammer. Maar ik mag niet klagen want ik heb genoeg leuke vrienden en vriendinnen!
Van de middelbare school heb ik een groepje ( met mij erbij ) met 4 meiden. Vooral met 2 daarvan heb ik een hele goede band, we proberen regelmatig af te spreken en verder hebben we veel contact via de app. Ik ben met hun al het langst vriendinnen en ik bespreek dus ook veel met ze!

Ook van de middelbare school ken ik 2 jongens waarmee ik ook regelmatig afspreek, ik ben degene die ze vaak alleen spreekt, maar we spreken ook af en toe af met hun vrienden en met mijn groepje van de middelbare school.

Ik ben ook heel blij met mij jaarclub, dat zijn echt allemaal vriendinnen, met een aantal daarvan heb ik wel een beter band dan met anderen. Maar ik zie ze allemaal als vriendinnen en het is altijd super gezellig. Met hun heb ik al vele mooie avonden gehad en ik verwacht dat er nog heel wat gaan komen!

Van m'n studie ga ik ook om met 5 meiden, die zijn inmiddels wel meer dan alleen studiegenoten, en ik kan heerlijk met ze over de studie en stage kletsen. Ze begrijpen dat toch net iets beter dan gewone vriendinnen! Ook buiten schooltijd spreken we af en hebben we contact, maar wel minder dan bijvoorbeeld mijn jaarclub.

En ik heb nog één vriendin die ik ook al heel lang ken, dat is de dochter van een vriendin van mijn moeder. We spreken elkaar niet vaak ( 1x in de 2/3 maanden ), maar als we elkaar zien is het heel gezellig en ik zie haar ook wel als een goede vriendin. Alleen bespreek ik niet altijd zulke intieme dingen met haar als dat ik bijvoorbeeld met de meiden van de middelbare school doe.

Als ik het zo opnoem toch een hele rits vriendinnen, heel fijn smile Vind het heel leuk om te lezen hoe iedereen zo zijn vriendinnen heeft leren kennen etc!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Bliss ma 13 mei 2013 - 4:53

Kowalski schreef:Ik heb vroeger een vriendin als 'hartsvriendin' bestempeld (en dat was wederzijds), maar dat zal ik nooit meer doen, zij heeft me echt kei en keihard laten vallen. Sindsdien ben ik wat voorzichtiger in vriendschappen, maar heb er intussen toch wel heel veel opgebouwd.

Ik heb precies hetzelfde gehad! 12 jaar lang bevriend geweest en alles samen gedaan, elk jaar op vakantie etc. etc. Als ik alleen ergens was, vroegen mensen altijd waar ik haar had gelaten. Tot ze mij ineens dumpte, ik heb haar toen nog een hele lange brief geschreven, waarop ik iets lulligs terug kreeg en sindsdien heb ik haar nooit meer gezien (is nu 3,5 jaar geleden). Ik vind haar echt een enorme bitch. In t begin had ik echt zin om haar een klap te verkopen als ik haar tegen zou komen, maar dat gebeurde maar niet en nu is dat gevoel wel afgezwakt. Ik denk soms nog wel aan haar, maar niet met weemoed. Ik blijf haar een trut vinden en ik denk niet dat ik ooit van dat gevoel af kom.

Zo heb ik nog wel meer vervelende ervaringen gehad met vriendschappen, waardoor ik steeds wantrouwiger werd in het opbouwen van een (vriendschaps)band. Op zich ging het nu redelijk, al heb ik laatst nog een akkefietje gehad met een 'vriendin' (had ik toen ook een topic over geopend), wat nu ook voorbij is geloof ik. Maar dat neem ik mezelf niet kwalijk, want ik heb niks geks gedaan. Her loss, denk ik dan maar.

Verder heb ik een aantal fijne vriend(inn)en. Eén ken ik er al ruim 25 jaar, dat gaan we binnenkort nog vieren ook. Van iedereen verschilt zij het meest met mij, totaal ander leven, maar toch altijd gezellig. Ik zie haar (net als veel van mijn andere vriendinnen) maar eens in de zoveel maanden, maar dat maakt niet uit. Ze heeft twee kinderen en die zijn erg schattig smile Dan heb ik nog een vriendin die ik sinds mn 16e ken, daar ga ik dit jaar mee op vakantie (net geboekt toevallig). Zij en mijn oudste vriendin zijn ook bevriend, dus we doen soms dingen met zn drieën. Twee vrienden van me ken ik ook al ongeveer m'n halve leven, daar eet ik soms mee of we drinken biertjes in de kroeg. (Met het broertje van één van hen ben ik inmiddels ook al jaren bevriend trouwens.) Een andere vriendin is een oud-collega en wij hebben ook weer een gezamenlijke vriendin, die ik nu een jaar of vijf ken (haar broer is mn oude scharrel whaha, daar wil ze niks van weten). We spreken soms ook met zn drieën af. Dan heb ik recentelijk weer contact met een andere oud-collega, onze vriendschap was een beetje verwaterd, maar ze is laatst bij me geweest en t was weer als vanouds. Mijn jongste vriendin is tevens één van mn beste vriendinnen. Ik ken haar van streetdance, maar kwam er toen achter dat mn zusje vroeger bevriend was met haar zus. Wij schelen acht jaar, maar dat maakt niks uit, we hebben altijd de grootste lol.
En verder ben ik erg blij met het contact dat ik heb met Kiekeboe en Carra. Kiek zie ik van iedereen wel het meest, ze woont dichtbij en gaan vaak samen eten, op stap, sporten, wat dan ook. En met Carra ga ik volgende week naar Porto, echt zin in!
Oh en mn ex zie ik ook wel als vriend nu, we zijn ook friends with benefits, maar hebben het verder ook gewoon gezellig. Eens in de paar weken eten en seksen we samen smile

Ik vind vriendschappen heel belangrijk en besteed veel tijd aan het onderhouden van mijn sociale contacten. Ik moet er aardig wat voor reizen af en toe, maar dat heb ik ervoor over. De laatste tijd heb ik wel sneller iets van 'het moet wel van twee kanten komen', want ik ga niet steeds alleen maar zelf initiatief nemen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Shopaholic ma 13 mei 2013 - 5:03

Mijn beste vriendin was mijn alles...en anders om ook!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)? Empty Re: Hoe is de band met jouw beste vriendin(nen)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum