Sporten bij Basic Fit
+9
Jerry
piertje
Shisha
girli
dr_oupy
Elsje
M@niek
Niki
eigenwijs
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sporten bij Basic Fit
Ik heb er gesport maar ik ben gestopt daar. Ik werd totaal niet geholpen als ik iets vroeg. De eerste keer even met mij de apparaten langsgaan om even uit te leggen hoe ze werkten was ook al teveel gevraagd. Het personeel was erg chagrijnig, er kon nog geen hoi vanaf bij sommigen. Nu zal dat waarschijnlijk echt hebben gelegen aan de vestiging waar ik zat hoor. Daarna heb ik heel veel gedonder gehad met het opzeggen. Ik ben nu twee jaar na dato nog steeds bezig. Dus voor mij nooit meer basic fit.
Ik zit nu bij een andere sportschool, betaal 25 euro per maand, waarvoor ik begeleiding krijg, gebruik kan maken van de groepslessen, gebruik kan maken van de sauna. Erg vriendelijk personeel die altijd bereid is om je te helpen of even een praatje met je komt maken. Instructeurs die even naar je toe komen als je aan het sporten bent om even te vragen hoe het gaat. Ben nu echt blij met mijn sportschool en ik raad hem iedereen aan!
Ik zit nu bij een andere sportschool, betaal 25 euro per maand, waarvoor ik begeleiding krijg, gebruik kan maken van de groepslessen, gebruik kan maken van de sauna. Erg vriendelijk personeel die altijd bereid is om je te helpen of even een praatje met je komt maken. Instructeurs die even naar je toe komen als je aan het sporten bent om even te vragen hoe het gaat. Ben nu echt blij met mijn sportschool en ik raad hem iedereen aan!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Die begeleiding heb ik niet nodig, werk in de revalidatie en maak ook trainingsschema's voor anderen, dus voor mezelf gaat dat ook wel lukken
Wat is er zo lastig met opzeggen?
Wat is er zo lastig met opzeggen?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ten eerste raakten ze telkens mijn opzegbrief kwijt, uiteindelijk verzekerd verzonden zodat ik bewijs had dat deze wel aan kwam. Vervolgens moest ik mijn pasje bij de vestiging zelf inleveren, nou dat gedaan. Zijn ze ook kwijtgeraakt, waardoor ze dus een bepaald bedrag blijven afschrijven voor de pas, moest ik dus een nieuw pasje aanschaffen, die verzekerd verzonden verstuurd zodat ik bewijs had. Ze beweerden daarna alsnog dat ze hem niet hebben gekregen. Echter had ik bewijs dat ze hem wel ontvangen hebben, ze hebben immers getekend voor ontvangst. Dus ben nu nog bezig mijn recht te krijgen en het geld terug te krijgen en het lijkt erop dat ze nu eindelijk toe gaan geven nu ik mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld.
En ik zal vast net de persoon zijn met pech, maar hoe ik behandeld ben door hun, nee dank je ik kom er nooit meer.
En ik zal vast net de persoon zijn met pech, maar hoe ik behandeld ben door hun, nee dank je ik kom er nooit meer.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pffff wat een gezeik! Snap dat je er dan wel klaar mee bent!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind sporten bij basic-fit prima! Ik kom aanlopen in mijn sportkleding, trek mijn schoenen aan en gaan met de banaan. Anderhalf uur verder en dan ga ik weer naar huis. Douchen doe ik thuis wel. En zo doe ik dat 4x in de week ongeveer. Ik heb bij een sportschool gezeten waar je 45 euro per maand voor betaalde, daar was het fijne dat je zo persoonlijk geholpen worden en onder controle blijft. Dat is hier niet zo. Nou ken ik alle apparaten al en weet ik wat goed voor mij is. Ik vind het prima zo!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Ik was er ook net naar aan het kijken. Ik zou dan ook in 1 keer voor 1 jaar betalen. Scheelt toch weer ruim 20 euro. Alternatieven bij mij in de buurt zijn 50 euro per maand en dan heb je nog geen groepslessen.
Wat mij ook wel aanspreekt is het virtual cycling. Dan is dat fietsen niet zo saai!
Overigens spreekt het mij juist aan dat het niet te persoonlijk is. Heb geen behoefte aan vragen over mijn slechte conditie Misschien als die na een jaar beter is dat ik wat anders zoek.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen!
Wat mij ook wel aanspreekt is het virtual cycling. Dan is dat fietsen niet zo saai!
Overigens spreekt het mij juist aan dat het niet te persoonlijk is. Heb geen behoefte aan vragen over mijn slechte conditie Misschien als die na een jaar beter is dat ik wat anders zoek.
Binnenkort maar eens een kijkje nemen!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Haha ja Snoopy dat heb ik ook, ik wil helemaal niet zo'n gesprek en vetmetingen enzo .
Je wordt er wel mee doodgegooid nu, overal zie je folders, posters en constant die reclame. Ben het eigenlijk nu al zat haha. Ik zal eens kijken hoe ik er volgende maand (dan heb ik überhaupt weer geld) er tegen aan kijk. Ik wilde gaan zwemmen maar heb geen fiets meer. Dit blijft toch wel de dichtstbijzijnde oplossing...
Je wordt er wel mee doodgegooid nu, overal zie je folders, posters en constant die reclame. Ben het eigenlijk nu al zat haha. Ik zal eens kijken hoe ik er volgende maand (dan heb ik überhaupt weer geld) er tegen aan kijk. Ik wilde gaan zwemmen maar heb geen fiets meer. Dit blijft toch wel de dichtstbijzijnde oplossing...
Gast- Gast
Is er iemand die virtuele groepslessen doet bij Basic Fit? Ik wil het een keer uitproberen, maar ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen..
Toevallig net voor her eerst geweest met een vriendin naar Xco. Ik vond het leuk! Lekker 55. Minuten bezig met zon shaker. Ik voel m'n lichaam nu ook echt. Heb ook virtual ABS gedaan, soort buikspierkwartier. Was ook leuk alleen wel wat saaier omdat het geen echte cardio is.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: