Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sporten...what to do?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Sporten...what to do?

Bericht  mezzoforte di 1 mei 2012 - 0:24

Ik wil iets qua sporten gaan doen, maar weet niet zo goed wat.
Momenteel doe ik niets, en ik wil toch graag wat actiefs gaan doen (voor de fun en om een betere conditie te krijgen).
Ben in ieder geval van plan wat vaker de fiets te pakken in plaats van de auto (moet alleen fiets nog even maken angel ).

Dus vraag ik me af, welke sporten doen jullie en wat is er volgens jou leuk aan?


mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:29

Ik doe sinds een paar maanden aan hardlopen (Start to run, is in deze pijler ook een topic over). Ik vind het heerlijk omdat ik mijn eigen tijd kan indelen en ik lekker buiten ben. Ik vind dat een voordeel ten opzichte van de sportschool: het is binnen, je kunt niet zelf bepalen wanneer je gaat (als je groepslessen doet, fitness is weer wat vrijer natuurlijk), en het kost geld.

Maar wat ik wel erg leuk vind, is spinning, dat is natuurlijk wel binnen, maar ik vind het een heerlijke uitlaatklep, even gigantisch de beuk er in, alles er uit zweten, echt even tot het uiterste gaan. Dat doe ik 1 x per week, hardlopen doe ik 3 x per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Shisha di 1 mei 2012 - 0:33

Momenteel fitness ik alleen maar (sportschool waar ik nu zit heeft geen groepslessen en andere sportscholen hier in de buurt die dat wel hebben zijn mega duur). Omdat ik onregelmatig werk is het vaak lastig in te plannen met groepslessen dus vandaar alleen fitness nu.

Op de vorige sportschool deed ik: