Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sporten...what to do?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Sporten...what to do?

Bericht  mezzoforte di 1 mei 2012 - 0:24

Ik wil iets qua sporten gaan doen, maar weet niet zo goed wat.
Momenteel doe ik niets, en ik wil toch graag wat actiefs gaan doen (voor de fun en om een betere conditie te krijgen).
Ben in ieder geval van plan wat vaker de fiets te pakken in plaats van de auto (moet alleen fiets nog even maken angel ).

Dus vraag ik me af, welke sporten doen jullie en wat is er volgens jou leuk aan?


mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:29

Ik doe sinds een paar maanden aan hardlopen (Start to run, is in deze pijler ook een topic over). Ik vind het heerlijk omdat ik mijn eigen tijd kan indelen en ik lekker buiten ben. Ik vind dat een voordeel ten opzichte van de sportschool: het is binnen, je kunt niet zelf bepalen wanneer je gaat (als je groepslessen doet, fitness is weer wat vrijer natuurlijk), en het kost geld.

Maar wat ik wel erg leuk vind, is spinning, dat is natuurlijk wel binnen, maar ik vind het een heerlijke uitlaatklep, even gigantisch de beuk er in, alles er uit zweten, echt even tot het uiterste gaan. Dat doe ik 1 x per week, hardlopen doe ik 3 x per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Shisha di 1 mei 2012 - 0:33

Momenteel fitness ik alleen maar (sportschool waar ik nu zit heeft geen groepslessen en andere sportscholen hier in de buurt die dat wel hebben zijn mega duur). Omdat ik onregelmatig werk is het vaak lastig in te plannen met groepslessen dus vandaar alleen fitness nu.

Op de vorige sportschool deed ik:

- Zumba. Erg leuk en best wel intensief! Nadeel vond ik wel dat je de pasjes echt moet leren en dat je dus echt iedere week moet gaan.
- Paaldansen. Heel erg intensief! En je werkt aan je lenigheid. En het is gewoon leuk om te kunnen/doen.
- Fighting balance. Een combi van verschillende dingen. Yoga, boksen, uithoudingsvermogen etc.

En een paar jaar geleden heb ik met mijn vriend een curcus wandklimmen gedaan. Dit vonden we beide erg leuk en eigenlijk willen we dat ook weer gaan oppakken. Er zit bij ons in de buurt een klimhal dus ideaal. Nadeel is dat het wel erg duur is. Je moet alle spullen zelf aanschaffen (klimgordel, klimschoenen etc.) en het kost per maand iets van 60 euro.
Maar het is wel iets wat we samen kunnen doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Blond di 1 mei 2012 - 3:35

Ik fitness op een sportschool, wat ik echt dodelijk saai vind. Agfelopen week heb ik twee groepslessen geprobeerd: Body Balance en een soort circuittraining met verschillende oefeningen (zelf ontworpen door de sportschool). Beide vond ik leuk! Ik wil in de maand mei nog sowieso een keer Zumba proberen. Morgenavond ga ik weer die circuittraining doen en ik denk volgende week weer Body Balance.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:36

Ik doe Aquarobic. Mensen vinden het suf klinken, maar het is echt leuk! Zijn gewoon jonge meiden die daaraan meedoen ook. Het is elke week 30 minuten, en daarna ben je ook echt kapot bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:51

Ik hockey en heb sinds kort een bootcamp 10-rittenkaart haha. Dan word je lekker afgebeuld in het park door een grote sterke meneer :p. Ook heb ik een racefiets waar ik af en toe op fiets en fiets ik eigenlijk alles binnen de stad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 4:23

In de sportschool doe ik altijd de groepsles step. Voor de rest loop ik hard en ik tennis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  mezzoforte di 1 mei 2012 - 19:34

Leuk, al veel reacties Very Happy Sportschool heb ik wel al eens geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes. Maar goed, toen deed ik alleen fitness, en niet met iemand samen, dus ook alweer minder motivatie om wat te doen. Heb nu door jullie in ieder geval al wat meer ideeën waarbij ik kan kijken of het wat voor mij is en bij mij in de buurt aangeboden wordt smile (andere ervaringen hoor ik graag ook nog!)
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten...what to do? Empty Re: Sporten...what to do?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum