Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sporten met de wii

+6
Parel
Jerry
Marin
Muus
M-G
duckie
10 plaatsers

Ga naar beneden

sporten met de wii Empty sporten met de wii

Bericht  duckie wo 25 jul 2012 - 10:06

ik wil wat meer gaan sporten/bewegen alleen is het wat lastig om echt buitenshuis wat te gaan doen... Volleybal 1 avond in de week en heb niet echt een andere vaste avond dat ik weg wil
nu lijkt het me wel wat om thuis te bewegen met een wii... Wie doet dit en helpt dit een beetje voor je conditie? En wat moet je dan allemaal hebben?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  M-G do 26 jul 2012 - 0:45

duckie schreef:ik wil wat meer gaan sporten/bewegen alleen is het wat lastig om echt buitenshuis wat te gaan doen... Volleybal 1 avond in de week en heb niet echt een andere vaste avond dat ik weg wil
nu lijkt het me wel wat om thuis te bewegen met een wii... Wie doet dit en helpt dit een beetje voor je conditie? En wat moet je dan allemaal hebben?

Ik heb het hier allemaal liggen maar het er niet voldoende discipline voor om dat vaak te doen. Er zitten oefeningen bij waarmee je conditie op kan bouwen, je spieren kan trainen, van alles wat. Ik heb hiervoor een balance board, wii fit en de wii fit plus. Met de wii fit plus kan je een soort trainingsprogramma samenstellen, ow ja en natuurlijk de wii controller en voor sommige spellen de nun chuck.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Muus do 26 jul 2012 - 1:40

Daar had ik oa ook een Wii voor aangeschaft, maar eerlijk is eerlijk, de eerste 2 weken deed ik het actief en vervolgens niet meer.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 3:15

Ik geloof niet zo in sporten op de Wii, volgens mij kun je nooit hetgene bereiken met hardlopen of naar de sportschool gaan. Maar misschien ligt het ook aan het feit dat ik een hekel aan spelletjes heb. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  duckie do 26 jul 2012 - 3:34

ik verwacht er ook geen wonderen van maar meer fewoon wat extra beweging doen....evt conditie opbouwen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Marin do 26 jul 2012 - 3:41

Ik sport niet met de Wii om echt af te vallen, maar wel om m'n spieren warm te krijgen. Ik heb veel last van m'n spieren die vast zitten en m'n gewrichten doen vaak pijn en door op de Wii dan beweegspelletjes te doen zoals tennissen, golfen, baseballen en bowlen, beweeg ik m'n spieren en is het een soort warming up. Ik denk dat ik het Balance Board ook wel zou gebruiken, die wil ik misschien wel eens aanschaffen. Even een kwartiertje of half uurtje op de Wii werkt dan echt wel goed. Ik loop 2 a 3 x per week hard, maar op de andere dagen werkt dit gewoon goed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 5:14

Ik heb er nog één in de aanbieding, met Balance board :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  duckie do 26 jul 2012 - 7:00

hmmm wat zit er allemaal bij en wat is je richtprijs... ohja en waar is hij evt af te halen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Jerry do 26 jul 2012 - 9:38

Ik geloof echt niet dat een wii bijdraagt aan n betere conditie, tenzij je een jaar bedrust hebt gehad... waarom kun je niet buiten sporten/bewegen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  duckie do 26 jul 2012 - 23:24

omdat ik niet een vaste avond in de week weg kan en zo wil ik gewoon thuis wat doen en dan zie ik wel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Parel do 26 jul 2012 - 23:32

Kan je dan niet beter voor een Xbox Kinect kijken?
Daar is je lichaam de controller, ben je ook wat actiever bezig!
En het is leuuuuuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Jerry za 28 jul 2012 - 0:27

duckie schreef:omdat ik niet een vaste avond in de week weg kan en zo wil ik gewoon thuis wat doen en dan zie ik wel

Als jij gaat wandelen/fietsen/skeeleren/hardlopen/zwemmen/fitnessen, hoeft dat toch niet een vaste avond in de week te zijn? Dat vind ik het lekkere van die activiteiten: die kun je lekker zelf door je week heen plannen (ik hou er zelf namelijk ook niet van om 's avonds 'vaste verplichtingen' te hebben...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Bazinga za 28 jul 2012 - 0:42

Ik geloofde ook niet echt in sporten op de Wii, maar heb toen een spel gekocht, Wii Active en mén! Wat een friggin' kut'spel'! Ik was kapot, echt, ik kon niet meer. Had een uur staan klooien met squads, afgewisseld met boxen, soort dansen, rek- en strekoefeningen en weer van voor af aan. Was kots en kotsmisselijk en had de dag daarna idiote spierpijn.

Heb geleerd dat je dus wel kán sporten middels de Wii, mits je de discpline er voor hebt om gewoon door te gaan en ik heb vooral geleerd, dat ik geen conditie heb en een pleurishekel blijk te hebben aan squads.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Jeanette za 28 jul 2012 - 4:50

Ik heb het een poosje gedaan en het werkt wel, al is de sportschool wel wat effectiever natuurlijk. Maar wanneer je er lang aan bezig bent, ga je het zeker merken en heb zelfs een keer flinke spierpijn gekregen (hoezo, niks gewend laughcry ) Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu al een poos niks meer aan heb gedaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 0:38

Parel schreef:Kan je dan niet beter voor een Xbox Kinect kijken?
Daar is je lichaam de controller, ben je ook wat actiever bezig!
En het is leuuuuuk!

Hoe werkt dat precies dan en kun je die aansluiten op de normale xbox of is dat helemaal apart van elkaar?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Shisha zo 29 jul 2012 - 0:56

Kinect is een uitbreiding van de xbox360. Het is een soort camera die je op/voor je tv neerzet en die jou filmt tijdens het spelen. Je ziet jezelf dus ook op het scherm en hij volgt echt iedere beweging.
Ik heb bijv een fitnessspel en als ik een oefening niet goed doe ziet ie dat en zegt waar ik op moet letten. Op die manier kun je echt wel goed sporten, vooral als je ook nog wat gewichtjes er bij haalt.
Nadeel vind ik wel weer dat je er echt de ruimte voor moet hebben. Onze woonkamer is vrij smal en ik moet dus eerst de salontafel en de bank (en die is zwaar) aan de kant schuiven (en dan vaak eerst even stofzuigen) en dan sta ik nog bijna met de rug tegen de muur om goed in beeld te komen. En dat motiveert mij niet echt om dit dagelijks te doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 1:30

Oh dat klinkt wel goed! Dan kan ik de xbox ook nog eens uit de kast halen (of kan het niet op een omgebouwde?).
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

sporten met de wii Empty Re: sporten met de wii

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum