Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sporten bij Basic Fit

+9
Jerry
piertje
Shisha
girli
dr_oupy
Elsje
M@niek
Niki
eigenwijs
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sporten bij Basic Fit Empty Sporten bij Basic Fit

Bericht  Jerry zo 12 mei 2013 - 0:51

Zijn er hier meiden die sporten bij Basic Fit? En zijn jullie tevreden?

Ik sport nu bij een sportschool waar ik 42 euro per maand betaal. Basic Fit is vanaf 15,95 per maand (voor groepslessen iets meer)... Op de website wordt ik niet heel erg enthousiast, bijvoorbeeld vanwege het feit dat je er niet kunt douchen (voor zover ik begrijp...), aan de andere kant, het verschil tussen 42 euro of 16 euro per maand is best groot...

Wie kan m'n twijfels wegnemen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Basic Fit Empty Re: Sporten bij Basic Fit

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 1:15

Ik lees even mee, zit ook te twijfelen om over de stappen. Bij mij zou het bijna 30 euro per maand schelen, dus denk dat ik het sowieso ga doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 1:18

Ik zat toevallig van de week ook te kijken. Die 15,95 is alleen als je per jaar betaald en de groepslessen zijn niet live en zitten wel in het bedrag van 15,95 of 17,95 als je per maand wilt betalen. Of is dat locatie afhankelijk? Zo is het bij die hier om de hoek in ieder geval. Ik twijfel nog maar als ik het doe dan betaal ik wel voor een jaar en zeg ik ook gelijk op. Dan voelt het alsof ik minder met de maandelijkse last zit zeg maar en zit ik er uiteindelijk ook niet zo heel erg aan vast want het is al betaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 1:19

Oh per jaar betalen vind ik dan weer iets minder, dat heb ik dan niet goed begrepen. Groepslessen zijn voor mij niet relevant, daar doe ik sowieso niet aan mee.

Gast
Gast

Bericht  eigenwijs zo 12 mei 2013 - 1:26

Ik sport bij basic fit en je betaald per maand er zijn douches aanwezig en inderdaad virtuele lessen voor 5,59 extra per maand kan je live groepslessen doem(als die aanwezig zijn op de vestiging dan) het is basic maar wel goed hoor
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 1:36

Komt er dus wel nog bij, daar vond ik niks over. Dan zie ik er vanaf. Verzin wel wat anders. Het gaat me meer om de groepslessen.

Gast
Gast

Bericht  Niki zo 12 mei 2013 - 9:38

Zus: Voor die 15,95 per maand kan je wel via zo'n virtuele groepslessen volgen. Maar als je echt met een instructeur wilt, betaalt je 5,95 erbij.

Ik sport daar sinds januari en het bevalt prima. Ik doe geen groepslessen. Ik betaal €17,95 per maand, want ik wil het niet in één keer betalen. Er zijn douches en kluisjes aanwezig.

Alle apparaten doen het altijd en alles is goed en duidelijk uitgelegd. Het is basic, maar meer heb ik ook niet nodig.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:42

Oh ok op die manier. Ik wilde eigenlijk weer naar een andere sportschool maar ik vind het net te ver en ja dan overdrijf ik maar ik heb ook geen fiets meer en dan is het toch wel 20 minuten lopen... Terwijl er hier een om de hoek zit dus (Basic Fit). Ik vind het alleen allemaal zo massaal, ik heb daar dan snel afkeer van...

Gast
Gast

Bericht  Niki zo 12 mei 2013 - 9:48

Ik zit bij basic fit in het centrum alleen ladies only. Ik voelde me meteen daar goed, juist omdat het niet zo massaal is. Het is net goed. Niet te groot en niet te klein. Het is vlakbij mijn werk, dus na het werk ga ik 3-4 keren per week direct sporten. Echt helemaal top!

Ik zat eerst bij fit for free en dat was erg massaal. Voelde me nooit daar goed. En nu ga ik echt met plezier.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 9:56

Hmmm ja ik denk ook gewoon dat dat per locatie kan verschillen. Op zich wel relaxed dat het bij je werk is. Als ik me inschrijf bij een sportschool moet het gewoon die hier om de hoek worden. Ben er nog niet over uit of ik het ga doen haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  M@niek zo 12 mei 2013 - 10:04

Toevallig ben ik van de week wisten kijken bij basic fit. Ik vind het voordeel dat mijn man en ik op een pas kunnen voor 15,95. Maar ik vind het erg massaal en druk.

Ook ik wil graag groepslessen en het liefst zumba lessen. Deze week krijg ik een gratis weekpas om alle lessen en fitness uit te proberen. En bij deze fitness ben ik goedkoper uit (met groepslessen dan) en zit er niet een heel jaar aan een contract vast! En bij basic heb je alleen jaarcontracten.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elsje zo 12 mei 2013 - 10:53

Sinds 3 weken sport ik bij basic-fit en moet zeggen dat ik het prima vind.
Je kan er gewoon douchen, gratis kluisjes en ik en mijn vriend kunnen samen op 1 pas (alleen dan niet tegelijk)
We hebben het bedrag in een keer betaald omdat je toch een jaar er aan vast zit, en dit was dan 21,95 per maand incl. groepslessen. De virtuele lessen zitten in het basis-paket. Onbeperkt sporten voor 15,95
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jerry ma 13 mei 2013 - 6:56

Als je per jaar betaald, zit je er ook een jaar aan vast zeker? En als je niet per jaar betaald, maar per maand? Is het contract dan in ieder geval voor één jaar?

Ik vind 't bij mijn huidige sportschool zo fijn dat iedere fiets/crosstrainier/lopende band een tv'tje heeft Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 6:59

Als je per jaar betaalt lijkt het me inderdaad wel logisch dat je er ook een jaar aan vast zit ja. Per maand weet ik het niet maar hiervoor heeft iemand gezegd dat je daar sowieso een jaar aan het contract vast zit. Als ik het doe neem ik een jaarcontract en betaal ik gelijk voor het hele jaar. Maar dan zeg ik ook gelijk op zodat ik er daarna niet gelijk weer een jaar aan vast zit.

Gast
Gast

Bericht  dr_oupy ma 13 mei 2013 - 7:06

Hoe zit dat als je met z'n tweeën wilt? moet je apart van elkaar, of kun je ook tegelijk?

Ik zou graag weer eens naar de sport school willen, maar ik ga liever met z'n 2e gewoon puur voor de gezelligheid, maar als je dus niet tegelijk kunt sporten heb ik er niks aan om naar basic-fit te gaan.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 7:09

Volgens mij krijg je maar 1 pas dus kun je alleen maar alleen gaan lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 13 mei 2013 - 7:18

En een keertje gaan kijken bij het filiaal in de buurt?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Shisha ma 13 mei 2013 - 7:24

Ik sport bij basic fit maar bij ons hebben ze helaas geen groepslessen (geen ruimte voor) en dat mis ik toch wel. Maar verder is het een prima sportschool. Gewoon heel erg basic dus als je niks geeft om sauna/zonnebank/loungehoek zou ik gewoon eens gaan kijken.
Persoonlijk vind ik die dingen wel altijd fijn maar de enige andere sportschool hier in de buurt kost zo'n 60 euro per maand. En zoveel is het mij dan weer niet waard.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710

Bericht  Elsje ma 13 mei 2013 - 7:51

Als je je aanmeld zit je er 1 jaar aan vast ookal betaal je per maand. Na een jaar kan je het elke maand opzeggen.
Je kan niet tegelijk op 1 pasje. Of je moet een pasje van iemand anders ff lenen.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  dr_oupy ma 13 mei 2013 - 8:04

Okee, dat is wel jammer. Maar ik vraag mij sowieso af, want met diegene met wie ik dan zo'n pasje zou willen delen, heeft niet dezelfde achternaam als mij, dan mag dit zeker ook niet?

En hoe zit het met begeleiding? Loopt er de eerste keer iemand met je mee die je de apparaten uitlegt enz. of is het gewoon ga je gang, en zoek het maar uit?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 8:07

Bij Basic-Fit staat het zelfstandig fitnessen centraal. Dit betekent uiteraard niet dat je helemaal geen begeleiding kunt krijgen. Zo zijn er in al onze sportscholen gratis trainingsschema's te verkrijgen, waarmee je gericht kunt werken aan jouw specifieke trainingsdoelen.

Verder kun je op de club om uitleg vragen bij onze medewerkers die op de club aanwezig zijn. Zij helpen je graag verder!

Aldus de website...

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 13 mei 2013 - 8:17

Elsje schreef:Als je je aanmeld zit je er 1 jaar aan vast ookal betaal je per maand. Na een jaar kan je het elke maand opzeggen.
Je kan niet tegelijk op 1 pasje. Of je moet een pasje van iemand anders ff lenen.

Ook als je die 15,95 p.m. betaald? confused

Ik denk dat ik maar eens moet bellen om een kijkje te nemen. Welke avond zou het 't drukste zijn? Wil dan graag even kijken of er ook wachtrijen voor de apparaten zijn :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Elsje ma 13 mei 2013 - 9:14

Jerry schreef:
Elsje schreef:Als je je aanmeld zit je er 1 jaar aan vast ookal betaal je per maand. Na een jaar kan je het elke maand opzeggen.

Ook als je die 15,95 p.m. betaald? Sporten bij Basic Fit 878948377

Ik denk dat ik maar eens moet bellen om een kijkje te nemen. Welke avond zou het 't drukste zijn? Wil dan graag even kijken of er ook wachtrijen voor de apparaten zijn Sporten bij Basic Fit 253468018
Hm.. hoe dat na een jaar is weet ik niet. Er zal vast wel iets achter zitten dat je dan ook weer voor een jaar moet betalen.
Bij ons haal je je pasje door een ding en dan kun je door het hekje lopen.
Elsje
Elsje
Prater
Prater

Bericht  piertje ma 13 mei 2013 - 9:31

ik vind die reclame zo stom. Daar laten ze op de achtergrond xco zien. Ik doe zelf ook aan xco en ze wijzen je er steeds op dat je met je lichaam mee moet bewegen (bovenkant dan). Op de reclame staan die mensen allemaal met de xco te zwaaien, maar hun bovenlichaam beweegt helemaal niet. Slechte reclame lijkt me zo. ( ja, sorry. Aan dat soort dingen kan ik me ergeren)
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jerry di 14 mei 2013 - 7:35

Ik vind die reclame ook niks, met Tatiana die blond loopt te doen "kom op nou" thumbdown

Denk dat ik maar eens een afspraak maak voor wat meer info en er eens kijken. Bedacht alleen vandaag dat ik een 2-jarig abonnement heb afgesloten bij m'n andere sportschool, dus zit er nog minstens tot oktober... Heb nog even om na te denken Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud