Sporten
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sporten
Het is vrijwel onmogelijk om echt naar de sportschool te gaan momenteel maar die zwangerschapskilo's moeten er echt af. Weet iemand iets wat ik makkelijk thuis kan doen? Ik ben wel flink te zwaar dan is hardlopen niet zo goed volgens mij toch, dus dat valt dan af.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Sporten
ben ook flink te zwaar en hardlopen gaat prima, al is het waarschijnlijk niet de allerslimste keus
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:ben ook flink te zwaar en hardlopen gaat prima, al is het waarschijnlijk niet de allerslimste keus
Ik moet wel een beetje uitkijken voor mijn bekken, daar heb ik tijdens mijn zwangerschap heel veel last van gehad. Dat is nu wel redelijk over alleen met veel traplopen heb ik er nog last van. Geen idee of hardlopen daar slecht voor is, ik kan m'n fysiotherapeut wel is een mailtje sturen om het te vragen.
Tania- Ratel
Je hebt op Youtube best een hoop work-outs staan van rond de 10/15 minuten. Als je zo'n programma 2 of 3x achter elkaar doet, een aantal keren per week heb je best wat beweging te pakken.
Waarom is de sportschool nu onmogelijk trouwens?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Je hebt op Youtube best een hoop work-outs staan van rond de 10/15 minuten. Als je zo'n programma 2 of 3x achter elkaar doet, een aantal keren per week heb je best wat beweging te pakken.
Dat gaat qua oppas niet lukken voorlopig.
Ik ga die workouts is opzoeken dat is wel makkelijk te doen als ze in bed liggen.
Tania- Ratel
Tania schreef:Ibbeltje schreef:ben ook flink te zwaar en hardlopen gaat prima, al is het waarschijnlijk niet de allerslimste keus
Ik moet wel een beetje uitkijken voor mijn bekken, daar heb ik tijdens mijn zwangerschap heel veel last van gehad. Dat is nu wel redelijk over alleen met veel traplopen heb ik er nog last van. Geen idee of hardlopen daar slecht voor is, ik kan m'n fysiotherapeut wel is een mailtje sturen om het te vragen.
Oh dan is dat niet zo slim denk ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Sporten...what to do?
» Muziek om op te sporten
» sporten met de wii
» Sporten met spierpijn
» Is dat nou wel gezond, zo sporten?
» Muziek om op te sporten