Sporten in het water
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sporten in het water
Wie doet dat, en hoe bevalt dat? Merk je daar naderhand veel van aan je lichaam qua spierpijn?
Gast- Gast
Re: Sporten in het water
Ik doe aan aquarobics, aquaspinning en af en toe intensief banen zwemmen en heb 2 jaar waterpolo gespeeld.
Heb eigenlijk zelden sierpijn, vind het lekker ontspannen sporten in het halfwarme water. Niet dat vieze warme gezweet zoals in een sportschool.
Waterpolo is een ander verhaal, dat is best en heftige sport waarbij je altijd onder de blauwe plekken en nagelafdrukken het water uit komt.
Heb eigenlijk zelden sierpijn, vind het lekker ontspannen sporten in het halfwarme water. Niet dat vieze warme gezweet zoals in een sportschool.
Waterpolo is een ander verhaal, dat is best en heftige sport waarbij je altijd onder de blauwe plekken en nagelafdrukken het water uit komt.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het gedaan en ik vond het eigenlijk wel fijn (Jammer alleen dat iedereen verder 65+ was)
Gast- Gast
ik doe aquafit, en vind t erg leuk. heb inderdaad een hekel aan het gezweet in de sportschool, dus dit is wel lekkerder. inderdaad veel 55+ ers, maar ach....
o en tip; koop een goede bikini/badpak. ik deed een proefles in mn triangelbikinitje, nou....na tig keer springen enzo in t water, zit die overal behalve op de plekken waar ie moet zitten;)
o en tip; koop een goede bikini/badpak. ik deed een proefles in mn triangelbikinitje, nou....na tig keer springen enzo in t water, zit die overal behalve op de plekken waar ie moet zitten;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb het ooit gedaan en vond het leuk maar dat is toen weer 'verwaterd' LOL . Ik ging met mijn zusje maar dan wilden we niet als we ongesteld waren. Tja, als de een is gaat de ander ook weer niet... Je kent het wel . Ik vind het hele omkleden alleen zo'n gedoe... Naar de sportschool ga ik al in mijn sportkleding en terug dan dus ook. Thuis lekker douchen en pyjama aan. Vind ik wel fijner.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: