Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Basic Label

3 plaatsers

Ga naar beneden

Basic Label Empty Basic Label

Bericht  yellow ma 17 jan 2011 - 5:58

Pas was er hier een topic over woonwebsites.
Hier is o.a basiclabel in genoemd. N.a.v. van dat topic ben ik eens op de site van basiclabel gaan kijken en de tafel in de link vind ik echt super leuk:
http://www.basiclabel.nl/111/ferro-eikenrvs-eettafel.html

Maar nu kan ik deze tafel nergens vinden bij mij in de buurt (zuiden van t land) ik weet dat ze bij de karwei en praxis het merk Woood ook verkopen maar niet deze specifieke tafel.
Nu wil ik dus gaan kijken bij de winkels van basiclabel als ik de tafel in het echt ook zo mooi vindt.. maar kan iemand mij vertellen of zij alles wat ze ook op internet hebben staan ook in de winkel verkopen ('t is zo ver rijden)of eigelijk zou het nog mooier zijn als iemand weet of ze de tafel ik ergens in het zuiden van t land verkopen?

Nu weet ik natuurlijk wel dat ik ook even naar de winkel kan bellen maar die is vandaag dicht en ik ben ongeduldig :face:
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Basic Label Empty Re: Basic Label

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 9:30

Wij hebben alle meubels bij Basic label vandaan, maar goed die zit hier dan ook in de stad, dus hier was het even binnen lopen.
Het is gewoon hetzelfde hout als de andere tafels van Woood, je moet hem nog behandelen met olie, dat kan, grijs, blank of white worden. Dat moet je met een roller aanbrengen en daarna goed uitwrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Basic Label Empty Re: Basic Label

Bericht  JD ma 17 jan 2011 - 9:59

de winkel in purmerend is niet echt mega groot, en daar hebben ze absoluut lang niet alles staan wat op de website te koop is. maar je zou natuurlijk kunnen bellen of deze er wel staat.
verder heb ik geen flauw idee waar ie te koop zou zijn in het zuiden des lands.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Basic Label Empty Re: Basic Label

Bericht  maiadebij ma 17 jan 2011 - 11:21

Mijn man werkt in de fabriek van basic label waar al de meubels gemaakt worden dus kan het morgen even voor je vragen. Of misschien dat je dan de winkel al gebeld hebt? Wehkamp verkoopt trouwens ook de meubels van woood, die bezorgen aan huis is misschien nog makkelijker!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Basic Label Empty Re: Basic Label

Bericht  yellow ma 17 jan 2011 - 11:35

maiadebij schreef:Mijn man werkt in de fabriek van basic label waar al de meubels gemaakt worden dus kan het morgen even voor je vragen. Of misschien dat je dan de winkel al gebeld hebt? Wehkamp verkoopt trouwens ook de meubels van woood, die bezorgen aan huis is misschien nog makkelijker!

Ja ik denk dat ik morgen maar even ga bellen, is net zo makkelijk. Toch bedankt Very Happy
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Basic Label Empty Re: Basic Label

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum