Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sporten bij Fit for free

4 plaatsers

Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Sporten bij Fit for free

Bericht  Niki wo 4 jan 2012 - 6:13

Hey allemaal,

Ik wil dit jaar beginnen met sporten bij een sportschool. Heb een jaar niks aan sporten gedaan en wil het weer gaan oppakken.
Mijn budget voor een sportschool is niet zo groot en zag dat je bij fit for free voor 20 euro per maand kan sporten.

Iemand die bij fit for free sport? Wat vindt je ervan? Groepslessen, welke zijn echt aan te raden? Ben benieuwd naar ervaringen over fit for free. Ik woon in Scheveningen en wil dus naar Fir for free in Den Haag Houtrust.

Groetjes Nicole
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Pannetoet wo 4 jan 2012 - 6:19

Ik heb bij fitforfree gesport, 2jaar lang (waarvan de helft niet geweest :P ) Maar ik zou daar niet snel weer heengaan, natuurlijk het is lekker goedkoop maar je moet alles zelf uitzoeken; je eigen trainingsschema moet je bijv zelf bijhouden, je kunt dit wel aanvragen maar dat is 10,-. Wil je douchen na de tijd dan moet je 0,50 betalen voor 3minuten.. mocht je je kluissleutel kwijt zijn dan moet je wachten tot sluitingstijd omdat ze niet één kluisje open kunnen maken maar wel allemaal tegelijk.. persoonlijk vind ik dat er weinig tot zeer weinig begeleiding is en volgens mij vinden de meeste mensen dat wel fijn om te hebben.. Ieder voor zich maar mij zie je daar niet weer smile Als ik ga sporten wil ik goeie begeleiding en niet alleen in het begin maar ook als ik er al een jaar sport.. Dan betaal ik ook liever het dubbele maar dan ga ik er wel heen en krijg ik wel de begeleiding die ik krijg.. Oja je zit er een jaar aan vast en tussentijds opzeggen kan niet en dat vind ik persoonlijk ook een nadeel..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Niki vr 6 jan 2012 - 22:37

Bedankt voor je reactie..

Ja, het douchen daar vind ik niet zo erg. Ik douche toch altijd thuis. Maar jammer dat er zo weinig begeleiding is. Maar ja, daar betaal je er eigenlijk ook niet echt voor.

Nog meer mensen die ervaring hebben bij fit for free???
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Lejow vr 6 jan 2012 - 23:06

Ik, en ik vind het heerlijk sporten.
Ik hoef ook geen begeleiding, doe lekker de dingen die ik zelf leuk vind en ga mijn eigen gang. De TV's vind ik ideaal, neem altijd oordopjes mee zodat ik daar naar kan luisteren (met als gevolg dat ik een keer een uur aan het fietsen geweest ben ipv 15 minuten, omdat ik Oprah af wilde kijken).
De groepslessen vind ik erg leuk, maar het ligt er wel aan wie het geeft.
De gene die bij ons Zumba en Bodyjam geven zijn echt heel leuk, en geven de les zo vol enthousiasme dat je je gewoon mee moet doen als je daar staat. Ze jutten je helemaal op.

Douchen doe ik sowieso thuis.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 0:42

Ik ben ook erg tevreden, inmiddels alweer ruim 2jaar lid. Ik ga niet altijd even vaak, dus wat dat betreft is het abbo-geld voor mij prima. De begeleiding heb ik ook niet nodig, ik doe meestal mee met groepslessen. Douchen doe ik thuis. Kortom, voor mij zeer prima Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 23:23

Ik_zelf_87 schreef:Oja je zit er een jaar aan vast en tussentijds opzeggen kan niet en dat vind ik persoonlijk ook een nadeel..

Volgens mij is dat veranderd toch? er is laatst een wetswijziging geweest (ook geldend voor sportscholen)..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 23:37

Mijn vriend en ik willen hier ook gaan sporten. Tot nu toe lijkt het ons heel goed.
In ieder geval kan je pas na een jaar maandelijks opzeggen. Maar ergens is dat voor ons ook wel weer en drijfveer om door te zetten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Pannetoet ma 9 jan 2012 - 9:02

Break Of Day schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Oja je zit er een jaar aan vast en tussentijds opzeggen kan niet en dat vind ik persoonlijk ook een nadeel..

Volgens mij is dat veranderd toch? er is laatst een wetswijziging geweest (ook geldend voor sportscholen)..

Volgens mij moest dat inderdaad wel.. maar bij mijn zusje is het abonnement in november gewoon stilzwijgend met een jaar verlengd, ze heeft er heen gebeld en daar zeiden ze dat ze dan maar 2 maand eerder op had moeten zeggen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Lejow di 10 jan 2012 - 9:54

Je kunt per maand opzeggen, staat ook op hun site.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Lejow di 10 jan 2012 - 9:57

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? Je kunt je abonnement opzeggen door een brief te versturen naar Fit For Free, postbus 24001, 2490 AA, Den Haag.

Wordt het abonnement stilzwijgend met een jaar verlengd? Nee. Je tekent een jaarcontract, maar je abonnement is na het verlopen van dat jaar maandelijks opzegbaar.

---
Dikke onzin dus wat ze zeggen, ik zelf!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Sushi di 10 jan 2012 - 10:09

Van wat ik heb gehoord is Fit For Free niet handig met opzeggen. Soms zit je er nog maanden aan vast. Opzeggen verloopt gewoon niet zo soepel daar geloof ik.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Sporten bij Fit for free Empty Re: Sporten bij Fit for free

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum