Sporten
+2
kwak
Muppetje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sporten
Ik sport altijd op zaterdagochtend en soms nog een avondje. Dat wil ik ook zeker blijven doen. Maar er was iets wat je niet kan doen geloof ik. Buikspieren?
Weet iemand wat ik wel en niet kan doen op de sportschool?
Weet iemand wat ik wel en niet kan doen op de sportschool?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Sporten
ik was ook zwanger toen ik nog fitneste, ik heb het daar aan een begeleider gevraagd en nog een keer extra aan de VK.
maar ik weet het echt niet meer wat wel of niet mocht, sorry.
gewoon even vragen aan een begeleider.
maar ik weet het echt niet meer wat wel of niet mocht, sorry.
gewoon even vragen aan een begeleider.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Je rechte buikspieren mag je niet trainen. Voor de rest is het belangrijk om goed naar je eigen lichaam te luisteren.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Er is inderdaad iets met de buikspieren wat je beter niet kan doen, maar of het nou de rechte of de schuine zijn? Ik weet het niet. Ik ben zelf doorgegaan met sporten (2x per week Zumba) tot 32 weken, toen kreeg ik er harde buiken van. Anders was ik nog wel even doorgegaan. De laatste weken deed ik wel veel meer mijn eigen tempo en aangepaste dingen, maar ik deed tenminste nog iets (voor mijn gevoel )
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe BBB en Pilates, moet wel gaan lijkt me. Alleen die twee deed ik achter elkaar, en of dat nou een goed plan is...
Muppetje- Ratel
Ik zou met beiden heel erg uitkijken. Bij pilates en bbb moet je ongeveer al je rompspieren gebruiken en dus ook je rechte buikspieren. Buikspieren mag je niet trainen omdat die verlengen tijdens je zwangerschap. Je baby moet daar als het ware tussendoor.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Ik zou met beiden heel erg uitkijken. Bij pilates en bbb moet je ongeveer al je rompspieren gebruiken en dus ook je rechte buikspieren. Buikspieren mag je niet trainen omdat die verlengen tijdens je zwangerschap. Je baby moet daar als het ware tussendoor.
Hmm, ok, wat is beter dan? Ben wel meer van de groepslessen
Anders vraag ik het wel aan de vrouw die het geeft, die is zelf zwanger
Muppetje- Ratel
Ik kan zo niet zeggen welke oefeningen maar als ze zelf zwanger is zou ik er van uit gaan dat ze daar ook wel over nadenkt en niet alles doet. Het verschilt zo per les en sportschool welke oefeningen ze geven. Is moeilijk te zeggen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik zou gewoon niet gaan sporten, zou het risico niet nemen hahaha bovendien vind ik sporten vreselijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik zou gewoon niet gaan sporten, zou het risico niet nemen hahaha bovendien vind ik sporten vreselijk.
Ja dat kan ook nog, maar ik vind het wel kweek, haha. Het zal toch wel gewoon kunnen?
Muppetje- Ratel
Ik zou het daar sowieso ff navragen en anders weken nu ff thuis blijven ofzo, of niet teveel inspannends doen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Sporten...what to do?
» sporten met de wii
» Sporten na zwangerschap
» Sporten na de bevalling
» Jeuk na het sporten
» sporten met de wii
» Sporten na zwangerschap