Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 17 van 33 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 8:32

Tja, als, als als. Misschien had hij dat helemaal niet op de planning, maar is hij geschrokken, is er een knop om gegaan, wat dan ook. Je weet het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Tiara vr 17 mei 2013 - 8:32

Misschien omdat er flink wat tijd tussen zat en hij niet zo gezien wilde worden?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:34

Pippa schreef:Tja, als, als als. Misschien had hij dat helemaal niet op de planning, maar is hij geschrokken, is er een knop om gegaan, wat dan ook. Je weet het niet.

Ja maar ja als hij het niet op de planning had wat deden dan sowieso schone kleren in de auto?

we zullen eht nooit weten denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 8:36

Pippa schreef:Tja, als, als als. Misschien had hij dat helemaal niet op de planning, maar is hij geschrokken, is er een knop om gegaan, wat dan ook. Je weet het niet.
Het valt me op als ik begin te speculeren, dat er dan standaard dit soort reacties volgen. Wellicht toeval hoor of schaapjesgedrag.


Laatst aangepast door SDL op vr 17 mei 2013 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 8:37

Printje schreef:
Pippa schreef:Tja, als, als als. Misschien had hij dat helemaal niet op de planning, maar is hij geschrokken, is er een knop om gegaan, wat dan ook. Je weet het niet.

Ja maar ja als hij het niet op de planning had wat deden dan sowieso schone kleren in de auto?

we zullen eht nooit weten denk ik.

Als hij het niet gepland had zou hij schone kleren bij zich hebben voor hun weekendje weg, maar dan had hij weer geen afscheidsbrief geschreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:43

SP nee daar heb je gelijk in natuurlijk. Al zegt mijn man idd dat je 'gewoon' de datum kan veranderen op de pc en dat je dat dan bij bijv. Word ook ziet zeg maar, daar staat dus de datum die je hebt ingevoerd op de pc zeg maar. Dus mocht het idd toch heel anders zijn allemaal en die brief is door iemand anders geschreven zou dat in theorie dus makkelijk kunnen door gewoon de datum en tijd aan te passen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn vr 17 mei 2013 - 8:52

Printje schreef:Ja maar waarom trek je droge kleren aan als je toch zelfmoord wil plegen?

Moet je even terug bladeren. Dat vroeg ik ook, maar daar konden vele redenen voor bedacht worden.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:55

Manderijn schreef:
Printje schreef:Ja maar waarom trek je droge kleren aan als je toch zelfmoord wil plegen?

Moet je even terug bladeren. Dat vroeg ik ook, maar daar konden vele redenen voor bedacht worden.

Ow oke, we kunnen idd allerlei redenen bedenken maar of we ooit dus het echte hoe en wat te horen krijgen.....


Ik heb wel eens een halve seconde gedacht, volgens mij zitten die kinderen gewoon bij die moeder op zolder ofzo...geen idee waarom amar opeens dacht ik zoiets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 8:55

21.27 uur: De politie verduidelijkt in een tweet de zoektocht naar het kledingstuk van de vermiste jongen: "Nieuwe info kwam binnen dat Julian mogelijk géén camouflageshirt droeg bij/na vertrek uit Vleuten. Dit shirt ontbreekt wel". En: "We hebben géén kleding van de vermiste broertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist."
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 8:57

Printje schreef:

Ik heb wel eens een halve seconde gedacht, volgens mij zitten die kinderen gewoon bij die moeder op zolder ofzo...geen idee waarom amar opeens dacht ik zoiets.
Foei printje, dat mag je niet schrijven :O.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 9:00

SDL schreef:
Printje schreef:

Ik heb wel eens een halve seconde gedacht, volgens mij zitten die kinderen gewoon bij die moeder op zolder ofzo...geen idee waarom amar opeens dacht ik zoiets.
Foei printje, dat mag je niet schrijven :O.

Waarom niet? Er staan hier wel meer speculaties waarvan ik denk mmm oke. Je weet het toch helemaal niet? Ik denk aan de ene kant ook dat moeder echt intens verdrietig is en doodziek is om het gemis van haar zoontjes. maar aan de andere kant lees/hoor je tegenwoordig zoveel verhalen waarvan je denk jeetje dat ik er aan de andere kant ook weer totaal niet van zal opkijken. Er zijn zoveel rare mensen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn vr 17 mei 2013 - 9:00

Ja ik heb ook ergens een gevoel dat de moeder er meer van af weet. Maar goed, dat blijft gissen tot de jongens er weer zijn, in welke hoedanigheid dan ook! Het is en blijft een triest verhaal!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 9:03

Printje schreef:
SDL schreef:
Printje schreef:

Ik heb wel eens een halve seconde gedacht, volgens mij zitten die kinderen gewoon bij die moeder op zolder ofzo...geen idee waarom amar opeens dacht ik zoiets.
Foei printje, dat mag je niet schrijven :O.

Waarom niet? Er staan hier wel meer speculaties waarvan ik denk mmm oke. Je weet het toch helemaal niet? Ik denk aan de ene kant ook dat moeder echt intens verdrietig is en doodziek is om het gemis van haar zoontjes. maar aan de andere kant lees/hoor je tegenwoordig zoveel verhalen waarvan je denk jeetje dat ik er aan de andere kant ook weer totaal niet van zal opkijken. Er zijn zoveel rare mensen.
Sorry, ik ben sarcastisch in het verkeerde topic. Excuses mensen. Toen ik van de week aangaf gedachtes te hebben, kreeg ik daar best wat commentaar op.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 9:05

SDL schreef:
Printje schreef:
SDL schreef:
Printje schreef:

Ik heb wel eens een halve seconde gedacht, volgens mij zitten die kinderen gewoon bij die moeder op zolder ofzo...geen idee waarom amar opeens dacht ik zoiets.
Foei printje, dat mag je niet schrijven :O.

Waarom niet? Er staan hier wel meer speculaties waarvan ik denk mmm oke. Je weet het toch helemaal niet? Ik denk aan de ene kant ook dat moeder echt intens verdrietig is en doodziek is om het gemis van haar zoontjes. maar aan de andere kant lees/hoor je tegenwoordig zoveel verhalen waarvan je denk jeetje dat ik er aan de andere kant ook weer totaal niet van zal opkijken. Er zijn zoveel rare mensen.
Sorry, ik ben sarcastisch in het verkeerde topic. Excuses mensen. Toen ik van de week aangaf gedachtes te hebben, kreeg ik daar best wat commentaar op.

hahaha sorry, ik dacht het eigenlijk al wel maar dacht zal emzelf ff nader verklaren;)
Ik vond het ook helemaal geen 'echte' reactie van jou.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 9:12

SDL schreef:21.27 uur: De politie verduidelijkt in een tweet de zoektocht naar het kledingstuk van de vermiste jongen: "Nieuwe info kwam binnen dat Julian mogelijk géén camouflageshirt droeg bij/na vertrek uit Vleuten. Dit shirt ontbreekt wel". En: "We hebben géén kleding van de vermiste broertjes gevonden, maar ontdekt dat een camouflageshirt mist."

Ik lees nu ook dat zijn vriendin niet zeker weet of hij het droeg. Misschien wel misschien niet dus. Schiet lekker op met deze info.
Ook lees ik nu dat het meerendeel van hun kleding bij hem thuis lag? Maar vond die vriendin dat dan niet gek dan, dat hij geen spullen voor ze meenam.
Ook werd er eerder gezegd de kinderen tasjes bij zich hadden. Eerder op de avond twitterde de politie dat ze geen spullen van hen hebben gevonden en nu weer het meerendeel in huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 9:34

VRIJDAG

22.00 uur: Het TROS-programma Vermist besteedt aandacht aan de broertjes en de vader. Leden van een team met speurhonden geven aan dat de burgerzoektochten de speurhonden soms in de weg zitten, omdat de dieren afgeleid raken. Politiewoordvoerder Bernhard Jens vertelt over de kledingstukken en voegt daaraan toe: "Het lijkt steeds meer op een goed geplande actie van de man."

21.50 uur: . Dat de man geen onderbroek droeg, betekent absoluut niet dat er sprake kan zijn van een zedenmisdrijf, benadrukt een woordvoerder van de politie tegen persbureau ANP.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 9:37

Wanneer komt Vermist dan? Ik zou ook niet echt gedacht hebben aan een zedenmisdrijf, ik zie die logica ook niet echt in dit verhaal eigenlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Sam vr 17 mei 2013 - 9:40

Vermist was net op.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 9:45

Vaag. Het bericht is van 22.00 en volgens internet is Vermist om 21.30. Vandaar dat ik het vroeg maar heb het dus toch al vermist. Ach, er zal niks nieuws in verteld zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Sam vr 17 mei 2013 - 9:50

Nee, was weinig nieuws. Alleen dat van dat shirt en onderbroek.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Marsy28 vr 17 mei 2013 - 15:35

En dat ze nu dus ook niet uitsluiten dat er een misschien een derde in het spel kan zijn. Dat is dus wat ik de hele tijd in gedachten heb. Ik vind het ZO gek dat hij zelfmoord pleegt op een plek alleen en de kinderen gewoon niet gevonden worden. Ik vrees voor hun leven maar dit klopt gewoon aan zoveel kanten niet. Die brief, het feit dat hij de kinderen minder mocht zien en de wrok naar zijn ex... Misschien is die moeder wel de derde persoon, maar hoe langer het duurt en hoe meer plekken zijn uitgekamd, hoe meer ik toch blijf denken aan een derde. Hoe erg en vreselijk het ook is als er nog een gek mee zou doen, het is wel de beste en optimistische hoop die ik kan bedenken. En tja, theorieen, niemand weet natuurlijk, kan ook zijn opzet zijn geweest, hij heeft het toch gepland. Maar ik vind het niet gek dat mensen gaan speculeren, meedenken en meeleven vind ik dat. Want ik denk dat iedereen het liefst gewoon antwoord wil toch?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Funk vr 17 mei 2013 - 17:20

Ik snap alleen niet hoe de moeder er betrokken bij moet zijn als het een soort wraak van vader naar moeder zou zijn.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 17:25

Ik lees nu weer op nu.nl dat ze onder toezicht zouden komen van de Raad.
Ook gek, dat dat nu pas naar buiten komt. Meestal is dat al heel snel bekend. Ik vind het sowieso bijzonder dat daarmee ook weer opnieuw naar vader wordt gewezen want de kids woonden niet bij papa. De raad zal dan waarschijnlijk ook betrokken zijn bij moeder......
De bezoeken van vader waren al onder controle.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 17:27

pippi schreef:Ik snap alleen niet hoe de moeder er betrokken bij moet zijn als het een soort wraak van vader naar moeder zou zijn.

Dit is wat de media ervan maakt.
Niemand weet of dat echt zo is.
Voor hetzelfde geld had vader het heel goed voor met de jongens en werd het hem onmogelijk gemaakt het leuk te hebben met die kinderen door moeder.
Je hoort niemand over haar aandeel in deze 'vechtscheiding'.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 18:59

'Vermiste broertjes kwamen onder toezicht van Jeugdzorg'



Kort voordat de broertjes Ruben (9) en Julian (7) verdwenen heeft de Raad voor de Kinderbescherming besloten om de jongens onder toezicht te stellen van Bureau Jeugdzorg.


Ruben en Julian - Pagina 17 M1nxf2dau8gq_sqr256 Foto: ANP
Dat meldt NRC Handelsblad zaterdag op basis van een rapport van de Raad voor de Kinderbescherming. De vader van de broertjes zou worden gehoord op verdenking van kindermishandeling.

Het rapport heeft kritiek op de hulp die de jongens is geboden. Meer dan 10 instanties en hulpverleners zouden zich met de jongens hebben beziggehouden, maar de hulp had nauwelijks effect, stelt de Raad in het rapport. Jeugdzorg is naar aanleiding van de zaak een intern onderzoek begonnen, aldus NRC Handelsblad.


<p>Psychisch geweld




Al in 2009 stelde het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) vast dat de ruzies tussen de ouders, die vaak door de rechter moesten worden beslecht, schadelijk waren voor de kinderen.

Het AMK spreekt van 'psychisch geweld'. Dat is in april van dit jaar niet anders. De Raad voor de Kinderbescherming zegt dat de kinderen ''ernstig in hun ontwikkeling worden bedreigd" en vraagt de kinderrechter de jongens een jaar onder toezicht te stellen.

Uit het rapport van de Raad blijkt ook dat de vader zou worden gehoord als verdachte van kindermishandeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 17 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 33 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 25 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum