Ruben en Julian
+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers
Pagina 33 van 33
Pagina 33 van 33 • 1 ... 18 ... 31, 32, 33
Re: Ruben en Julian
Dat heb ik ook. Het is moeilijk voor te stellen. Zoals je ook zei dat als die vader het wel gepland heeft, dat niemand gemerkt heeft hoe slecht het met hem ging. Want met een gezond verstand zou een vader dit niet doen.Sunprincess schreef:Ik denk niet dat moeder direct iets te maken te maken heeft de dood van haar kinderen en ex man. Dat is voor mij net zo onwaarschijnlijk alsneen geplande wraakactie van hem.
Als wel blijkt dat hij het helemaal zo heeft gedaan, geloof ik wel dat zij indirect haar aandeel in heeft in het verhaal. Maar dan nog geloof ik niet dat het een geplande wraakactie is.
Op de een of andere manier lukt het mij dit keer ook niet goed om het los te laten. Eerdere familiedramas raakte me ook maar dan kon ik het wel loslaten. Waarschijnlijk omdat ik het me beter voor kon stellen, omdat het verklaarbaar voor me was. Dit is zo'n bizar verhaal.
Gast- Gast
Klopt, nu zijn ze een stuk dichterbij gekomen en zoeken ze bij de Rijn. Waarschijnlijk heeft haar man aanwijzingen gegeven dat ze daar ergens ligt ofzo, want ze kijken heel gericht te zoeken.ekiaam87 schreef:Lennox schreef:Hier in mijn woonplaats is trouwens al een week een vrouw vermist. Gisteren is haar man aangehouden, politie gaan uit van een misdrijf, nu hangt er hier even verderop een helikopter te zoeken... Op nog geen twee km van mijn huis. Dat is dan ineens wel heel dichtbij.
Ze hebben van de week gezocht bij de Zegerplas, daar was ik op kamp vorig weekend.
Gast- Gast
Even een reminderLennox schreef:Zetten jullie zondag een kaarsje voor het raam?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Even een reminderLennox schreef:Zetten jullie zondag een kaarsje voor het raam?
Ik heb iets gemist geloof ik, wat is de bedoeling?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat was een idee van de familie, om je medeleven te tonen. Ze wilden geen wensballonnen of een stille tocht en hebben dit toen voorgesteld.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik brand vanavond een kaarsje, maar niet voor het raam. Als ik dat doe, dan ben ik bang dat ik aan het eind van het kaarsje ook geen huis meer over heb.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Kaarsje staat aan voor het raam, zag dit topic en dacht toen ooh om 19.00 wilde ik hem aan doen. Nu brand hij
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 33 van 33 • 1 ... 18 ... 31, 32, 33
Pagina 33 van 33
Permissies van dit forum: