Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 16 van 33 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:28

Manderijn schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar hoezo ga je eerst je vieze kleding begraven en dan zelfmoord plegen?

Omdat hij het wil verbergen, dat hij de kinderen iets aan gedaan heeft oid? Kan genoeg bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:28

Manderijn schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar hoezo ga je eerst je vieze kleding begraven en dan zelfmoord plegen?

Als hij die kinderen bewust omgebracht en daarna verstopt heeft lijkt me dat logisch. Die vieze kleding kan aanwijzingen geven en dat wil hij duidelijk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:29

Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar dan zouden ze toch meer kleren moeten missen? De kleren die hij die dag aan had, hebben ze gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:29

Sunprincess schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar dan zouden ze toch meer kleren moeten missen? De kleren die hij die dag aan had, hebben ze gewoon.

Misschien mist er nog wel meer maar zeggen ze dat niet of zijn ze zich er niet van bewust?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Manderijn vr 17 mei 2013 - 7:30

Zus schreef:
Manderijn schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar hoezo ga je eerst je vieze kleding begraven en dan zelfmoord plegen?

Als hij die kinderen bewust omgebracht en daarna verstopt heeft lijkt me dat logisch. Die vieze kleding kan aanwijzingen geven en dat wil hij duidelijk niet.

Maar hij wist waarschijnlijk al dat hij zichzelf zou doden, dat je er dan ook nog over nadenkt dat ze misschien aan je onderbroek kunnen zien waar je je kinderen wellicht begraven hebt, dat is wel heel erg ver gedacht. Maar goed, het verhaal rommelt sowieso aan alle kanten.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 7:31

Ik bedoel inderdaad dat ze niet weten of dat shirtje nu gedragen wordt óf dat, dat shirt in een tas zit?

Wellicht inderdaad zoals SP zegt, zijn die spullen gevonden en zeggen ze daar (nog) niets over.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:32

Nou ja, ze zoeken ook vijvers af. Mss had hij gedacht ze er in te gooien maar moest hij toch het water in. He bah, eigenlijk wil ik helemaal niet zo ver doordenken... Maar als hij zijn vieze kleding bewust heeft verstopt kan het natuurlijk zijn dat hij zijn onderbroek daar ook bij heeft gedaan zodat daar geen aanwijzing vanaf te lezen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:33

Zus schreef:
Sunprincess schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar dan zouden ze toch meer kleren moeten missen? De kleren die hij die dag aan had, hebben ze gewoon.

Misschien mist er nog wel meer maar zeggen ze dat niet of zijn ze zich er niet van bewust?

Dat lijkt me gek. Ze zeggen ook dat ze zijn schoenen missen. Maar dat zijn niet de schoenen die hij aanhad toen hij zelfmoord pleegde. Volgend mij waren de kleren waarin hij gevonden werd, wel de kleren die hij aanhad toen hij de kinderen ophaalde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva vr 17 mei 2013 - 7:33

SP, wat heb je dat laatste bericht vandaan?

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 7:34

Sunprincess schreef:
Zus schreef:
Sunprincess schreef:
Zus schreef:Kan toch dat hij heel vies is geworden en zijn vieze kleding begraven heeft. Niet verwacht had dat hij tot op zijn onderbroek smerig zou worden en geen schone had meegenomen...

Maar dan zouden ze toch meer kleren moeten missen? De kleren die hij die dag aan had, hebben ze gewoon.

Misschien mist er nog wel meer maar zeggen ze dat niet of zijn ze zich er niet van bewust?

Dat lijkt me gek. Ze zeggen ook dat ze zijn schoenen missen. Maar dat zijn niet de schoenen die hij aanhad toen hij zelfmoord pleegde. Volgend mij waren de kleren waarin hij gevonden werd, wel de kleren die hij aanhad toen hij de kinderen ophaalde.

Én dat waren van die wandel/berg schoenen. Ook opvallend vind ik.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva vr 17 mei 2013 - 7:35

Heel vreemd. Vooral dat shirt.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:38

Het klinkt voor mij alsof hij extra kleren mee had en wanneer hij zich dan omgekleed heeft weet ik verder niet. Ik vind het sowieso een vreemd verhaal dat compleet alle kanten uit zou kunnen schieten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:39

Huh... IK lees nu de Amber Alert terug en daarin staat dat Julian op de dag van verdwijning een shirt met camouflageprint droeg. Als hij dat aan heeft, is het toch logisch dat het shirt weg is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:40

Reva schreef:SP, wat heb je dat laatste bericht vandaan?

Van wat ze missen? Van de politiesite.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:41

Sunprincess schreef:Huh... IK lees nu de Amber Alert terug en daarin staat dat Julian op de dag van verdwijning een shirt met camouflageprint droeg. Als hij dat aan heeft, is het toch logisch dat het shirt weg is?
Misschien had hij er meerdere?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  girli vr 17 mei 2013 - 7:44

Misschien houden ze in het belang van het onderzoek informatie achter en nu ze de jongens niet kunnen vinden, steeds meer informatie naar buiten als het maar leidt tot de ontdekking van de jongens?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 7:44

Dat kan nog. Gek genoeg komt er al dagen de vraag of de tassen al terecht zijn. Waarom is de politie zo terughoudend met informatie en laten ze wel burgers zoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Happinaz vr 17 mei 2013 - 7:45

Sunprincess schreef:Dat kan nog. Gek genoeg komt er al dagen de vraag of de tassen al terecht zijn. Waarom is de politie zo terughoudend met informatie en laten ze wel burgers zoeken?

Ik denk dus....dat de politie ook denkt dat ze nog leven. En dat zo'n camouflage shirt kan opvallen wanneer iets denkt te zien.

BIZAR.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 8:10

Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar het is niet duidelijk of hij dat shirt ook aanhad toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 8:20

Maar als hij zich omgekleed heeft dan moet het toch ook opgevallen zijn dat hij bij zijn dood andere kleren aan had dan toen hij de kinderen op kwam halen?

Ik snap ook niet waarom hij met de kinderen op vakantie mocht als de bezoekregeling was versoberd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:23

Als ik jullie berichtjes hier zo lees vind ik het idd steeds vager. Ik vind dat over die onderbroek echt een enorm vaag verhaal eigenlijk. Ik denk ook dat de politie veel meer weet als dat ze zeggen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 8:28

Ik volg deze site: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/990021/liveblog-vermiste-broertjes-ruben-en-julian.html
Ik vind het allemaal maar vaag.
Wellicht heeft ie inderdaad schone kleren in zijn auto neergelegd en heeft hij dat aangetrokken na de daad en wilde dat ze hem schoon zouden vindenals ie zelfmoord zou pleggen maar is ie een schone onderbroek vergeten mee te nemen en was het andere ding al vol met modder, water etc.
Ik vraag me af of ze al in het oude huis wat te koop staat hebben gezocht.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 17 mei 2013 - 8:29

Hij zou natuurlijk te water gegaan kunnen zijn of inderdaad vies geworden zijn, maar dan nog zouden ze door moeten hebben dat hij bij zijn dood andere kleren aanhad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Printje vr 17 mei 2013 - 8:31

Ja maar waarom trek je droge kleren aan als je toch zelfmoord wil plegen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  SDL vr 17 mei 2013 - 8:32

Sunprincess schreef:Hij zou natuurlijk te water gegaan kunnen zijn of inderdaad vies geworden zijn, maar dan nog zouden ze door moeten hebben dat hij bij zijn dood andere kleren aanhad.
Ja, inderdaad. Het valt al vrij snel op dat hij geen onderbroek aanheeft én schone kleren aan heeft maar nu zu verder zijn met onderzoeken, zullen ze waarschijnlijk aan zijn vriendin vragen welke onderbroeken zij mist uit het gevonden stapeltje.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian - Pagina 16 Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 33 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum