Ruben en Julian
+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers
Pagina 18 van 33
Pagina 18 van 33 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 33
Re: Ruben en Julian
Happinaz schreef:Ik lees nu weer op nu.nl dat ze onder toezicht zouden komen van de Raad.
Ook gek, dat dat nu pas naar buiten komt. Meestal is dat al heel snel bekend. Ik vind het sowieso bijzonder dat daarmee ook weer opnieuw naar vader wordt gewezen want de kids woonden niet bij papa. De raad zal dan waarschijnlijk ook betrokken zijn bij moeder......
De bezoeken van vader waren al onder controle.
Precies. Kinderen worden niet zomaar onder toezich gesteld.
Gast- Gast
Nu met die dreigende OTS, zou het mij helemaal niet meer verbazen als ze er wel bij betrokken is.
Gast- Gast
Dus dat ouders samen werken? Ik snap niet hoe jullie moeder in het plaatje zien. .Sunprincess schreef:Nu met die dreigende OTS, zou het mij helemaal niet meer verbazen als ze er wel bij betrokken is.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
pippi schreef:Dus dat ouders samen werken? Ik snap niet hoe jullie moeder in het plaatje zien. .Sunprincess schreef:Nu met die dreigende OTS, zou het mij helemaal niet meer verbazen als ze er wel bij betrokken is.
Ik 'zie' geen samenwerking. Ik denk dat het aandeel van moeder zo groot is dat, dat vader tot wanhoop heeft gedreven en een kat in het nauw maakt hele gekke sprongen.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Oh zo.. Ja dat snap ik. Daar kan ik nog wel inkomen idd.Happinaz schreef:pippi schreef:Dus dat ouders samen werken? Ik snap niet hoe jullie moeder in het plaatje zien. .Sunprincess schreef:Nu met die dreigende OTS, zou het mij helemaal niet meer verbazen als ze er wel bij betrokken is.
Ik 'zie' geen samenwerking. Ik denk dat het aandeel van moeder zo groot is dat, dat vader tot wanhoop heeft gedreven en een kat in het nauw maakt hele gekke sprongen.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Het klopt gewoon echt niet. Hoe kan het dat hij zijn kinderen mee kreeg als hij verdacht werd van kindermishandeling?
Waarom OTS? Als het alleen bij hem lag hadden hem uit de uit de ouderlijke macht kunnen ontzetten en de voogdij bij haar kunnen laten.
Waarom OTS? Als het alleen bij hem lag hadden hem uit de uit de ouderlijke macht kunnen ontzetten en de voogdij bij haar kunnen laten.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Het klopt gewoon echt niet. Hoe kan het dat hij zijn kinderen mee kreeg als hij verdacht werd van kindermishandeling?
Inderdaad. 'T hangt echt van vage berichten en gekke gebeurtenissen aan elkaar.
Happinaz- Kletskop
Ik lees nu ook dat de OTS op de dag dat ze verdwenen met ouders besproken zou worden.
Gast- Gast
Bijzondere dag om dan een uitwissel van de kids te doen.
De kids op mijn werk mochten rond rechtelijke uitspraken aangaande voogdij e.d maar op 1 plek verblijven, om conflicten te voorkomen en e.e.a niet nog ingewikkelder te maken dan het al was.
De kids op mijn werk mochten rond rechtelijke uitspraken aangaande voogdij e.d maar op 1 plek verblijven, om conflicten te voorkomen en e.e.a niet nog ingewikkelder te maken dan het al was.
Happinaz- Kletskop
Gesprek zou dinsdag plaatsvinden schrijft de Raad van Kinderbescherming. Hoe kan het dan dat hij maandag met ze op vakantie ging? Moest hij niet bij dat gesprek aanwezig zijn?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Gesprek zou dinsdag plaatsvinden schrijft de Raad van Kinderbescherming. Hoe kan het dan dat hij maandag met ze op vakantie ging? Moest hij niet bij dat gesprek aanwezig zijn?
Het wordt wel steeds gekker ja.
En dat hij de kinderen meekrijgt begrijp ik op zich nog wel. Er staat mishandeling maar voor zover ik begrijp is dat dat de kinderen er last van hebben dat die ouders zo veel ruzie maken. Dan kunnen ze op zich wel bij 1 ouder verblijven. Of het nou de een of de ander is, maakt weinig verschil. Maar dat ze dan net op vakantie zouden gaan is raar. Die vader moet dan toch in de buurt zijn, sowieso met die kinderen? Of maakt dat niet uit?
Gast- Gast
Nou, in ieder geval in de buurt blijven voor als de rechter een uitspraak doet waardoor je snel terug moet zijn met de kinderen.
Dat is in ieder geval niet in Luxemburg.
Dat is in ieder geval niet in Luxemburg.
Happinaz- Kletskop
Het blijft natuurlijk gek dat zijn bezoekregeling was versoberd door de rechter, nu dreigende OTS en hij gaat op vakantie met de kinderen.
Sowieso moet er voor OTS behoorlijk wat aan de hand zijn volgens mij. Je wordt niet zomaar (tijdelijk) uit de ouderlijke macht ontzet en dan ook nog beide ouders terwijl ze uit elkaar zijn.
Het is een flinke beerput in ieder geval.
Sowieso moet er voor OTS behoorlijk wat aan de hand zijn volgens mij. Je wordt niet zomaar (tijdelijk) uit de ouderlijke macht ontzet en dan ook nog beide ouders terwijl ze uit elkaar zijn.
Gast- Gast
Ik las in de krant dat niet uit wordt gesloten dat de vader ze bij een derde heeft onder gebracht die ze verborgen houdt.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Happinaz schreef:pippi schreef:Ik snap alleen niet hoe de moeder er betrokken bij moet zijn als het een soort wraak van vader naar moeder zou zijn.
Dit is wat de media ervan maakt.
Niemand weet of dat echt zo is.
Voor hetzelfde geld had vader het heel goed voor met de jongens en werd het hem onmogelijk gemaakt het leuk te hebben met die kinderen door moeder.
Je hoort niemand over haar aandeel in deze 'vechtscheiding'.
Ik vind juist dat je vanaf het begin al heel veel mensen hoort speculeren over haar aandeel in de vechtscheiding, ik vind dat heel veel mensen er meteen maar vanuit gaan dat zij een kreng van een ex is die de kinderen bij hem weghoudt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Kleding gevonden!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21576943/__Kleding_gevonden_in__Geleen__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21576943/__Kleding_gevonden_in__Geleen__.html
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Krijg ik toch wel even de kriebels van, in dat bos heb ik zoooovaak gelopen (en soms nog).
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Dat er kleding is gevonden in een bos wil nog niet zeggen dat ze ook van de jongens zijn. Daar zullen we dan later wel wat over horen. De zaak begint steeds vreemder te worden naar mijn idee....de vader en moeder schenen die dinsdagochtend allebei een afspraak te hebben met de Kinderbescherming. Waarom geef je dan op de avond van te voren je kids mee aan je ex voor een korte vakantie terwijl je de ochtend daarna samen met hem een afspraak hebt staan? Dit is allebei informatie dat naar buiten is gebracht (dat de vader ze meenam voor een korte vakantie en dat de ouders samen die dinsdagochtend een afspraak hadden staan bij de Kinderbescherming). Hier klopt dan toch iets niet?
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Sunprincess schreef:Het blijft natuurlijk gek dat zijn bezoekregeling was versoberd door de rechter, nu dreigende OTS en hij gaat op vakantie met de kinderen.
Er dreigde een ondertoezichtstelling (OTS), hierbij wordt een gezinsvoogd aangewezen die toezicht zal houden in het gezin. Volgens mij is er in dit geval niet gesproken over een ontheffing uit de ouderlijke macht of uithuisplaatsing.
Een OTS is een veel mildere vorm van gedwongen hulpverlening dan een ontheffing uit de ouderlijke macht en/of uithuisplaatsing.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Sunprincess schreef:Het blijft natuurlijk gek dat zijn bezoekregeling was versoberd door de rechter, nu dreigende OTS en hij gaat op vakantie met de kinderen.
Er dreigde een ondertoezichtstelling (OTS), hierbij wordt een gezinsvoogd aangewezen die toezicht zal houden in het gezin. Volgens mij is er in dit geval niet gesproken over een ontheffing uit de ouderlijke macht of uithuisplaatsing.
Een OTS is een veel mildere vorm van gedwongen hulpverlening dan een ontheffing uit de ouderlijke macht en/of uithuisplaatsing.
Precies. Je kunt overigens ook vrijwillig een OTS aanvragen. Dus als er in een gezin een OTS komt, wil dat niet altijd zeggen dat ouders dat niet willen (vaak wel overigens).
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Nieuwe ontwikkelingen, om 13u meer duidelijkheid.
Bron NOS.
Bron NOS.
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
ik hoop dat ze eindelijk gevonden zijn!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Orchidee schreef:Nieuwe ontwikkelingen, om 13u meer duidelijkheid.
Bron NOS.
Hoe weet je dat?
Happinaz- Kletskop
Ben heel benieuwd...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112