Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruben en Julian

+103
Arwyn
Razz
Suusie
Bazinga
Slakje
Anousch91
Roos'
loura
sterremaan
Carra
schuddebuikje
bolus26
La Senza
Sterrin_
Chocolate Cookie
Puggle
Mermaid
Oasis
Joan
Chocoholic
L!ND@
Jade
Atelier Madame
SoGood
Plien84
Lousanne
Feline
ekjir@M
Tsjip
Sayuri
ThinkPink
vliegeraar
Alex
Fortissimo
nijntje4
TukTuk
Lady Starstruck
Roza
Ibbeltje
Bacio
Orchidee
jena
Nana
girli
Jerry
marjoleinnn
Tiara
Linnie1985
Coco
Lejow
Middleme
Sea of Trees
Manderijn
SDL
Printje
luisa
Ella
Saga
Prosecco
VeryCherry
LDJ
Shopaholic
Funk
Blair
Wennes
Siamsa
May
Angela_1986
Carmen_
Steep
Stuiterbal
Willem
Aimee
ellibre
Tania
Sam
Flower_L
Monte
PeperMunt
Nyx
Happinaz
Sterre
June
Happy
Sarah1985
Viva
Susan
Reeza
Exogenesis
M@niek
Gympie
Bliss
Japie
Reva
Shy
Ilovethe90s
Bolleke
Parisienne
Paper Crown
Marsy28
Lady4
Pink!
Bluestar
107 plaatsers

Pagina 1 van 33 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 19:04

Ik denk dat ik geen topic hoef te openen met de vraag wat wij denken dat er gebeurd is, ik denk dat we allemaal hetzelfde wel vrezen.
Het houdt me in elk geval erg bezig. In eerste instantie niet zozeer, maar sinds woensdag volg ik het nieuws wel op de voet. Wat zal de vader toch met die jongetjes gedaan hebben, waar zouden ze nu zijn? Had hij maar iets van een afscheidsbrief achter gelaten, zodat de politie ook maar een klein beetje een richting had om te zoeken. Het lijkt nu alsof ze echt overal kunnen zijn, en de zoektocht haast onmogelijk is. Hopelijk worden ze gauw gevonden, zodat de moeder in familie in elk geval duidelijkheid hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bluestar vr 10 mei 2013 - 19:16

Mij houd het ook best bezig.. Ik vrees het ergste inderdaad. Wat moet het verschrikkelijk zijn voor die moeder!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Pink! vr 10 mei 2013 - 19:17

Ja echt verschrikkelijk, die moeder moet door hel gaan momenteel Sad
Ik hoop dat ze snel worden gevonden.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Lady4 vr 10 mei 2013 - 19:24

Tja, mijn gevoel zegt hetzelfde, al vanaf dag een dat ze vermist zijn. De oudste is negen, die weet echt wel hoe hij om hulp moet vragen wanneer ze nog in leven zouden zijn. Het is zo'n nare gedachte dat iemand zijn eigen kinderen zoiets aan kan doen vanwege een vechtscheiding. Ik denk echt dat hij mogelijk gehandeld heeft vanuit de gedachte: 'Als ik ze niet krijg, dan jij ook niet'. Of dat hij de moeder van de kindjes de wanhoop wil laten voelen die hij zelf ook mogelijk gevoeld heeft. Dat hij daarom geen afscheidsbrief met een tip of aanwijzing waar de jongens zijn heeft achtergelaten.

Allemaal gissen dit natuurlijk, maar ik denk dat het zo ongeveer in elkaar steekt.

Die arme moeder, hoe kun je omgaan met deze machteloze onzekerheid. Volgens mij moet het je helemaal kapot maken, precies wat de vader heeft gewild waarschijnlijk.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Marsy28 vr 10 mei 2013 - 19:58

Nou weet je, ik vrees ook het ergste maar wat ook nog een versie zou kunnen zijn...
De vader heeft de kinderen waarschijnlijk uit wanhoop meegenomen want hij zou ze minder vaak mogen zien van de rechter. Dat hij uit het leven stapt is natuurlijk heel erg maar waarom zou hij zijn kinderen ergens anders ombrengen om zich vervolgens daar te gaan verhangen. Hij kan de kinderen ook ergens gebracht hebben waar zijn ex ze niet kan vinden, een soort van andersom ontvoering zeg maar. Zo van: 'ik mag ze niet zien, dan jij ook niet'. Dan zou er dus een derde in het spel zijn. En dat hoop ik zo ontzettend van harte, al zegt mijn gevoel iets anders..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:00

Marsy28 schreef:Nou weet je, ik vrees ook het ergste maar wat ook nog een versie zou kunnen zijn...
De vader heeft de kinderen waarschijnlijk uit wanhoop meegenomen want hij zou ze minder vaak mogen zien van de rechter. Dat hij uit het leven stapt is natuurlijk heel erg maar waarom zou hij zijn kinderen ergens anders ombrengen om zich vervolgens daar te gaan verhangen. Hij kan de kinderen ook ergens gebracht hebben waar zijn ex ze niet kan vinden, een soort van andersom ontvoering zeg maar. Zo van: 'ik mag ze niet zien, dan jij ook niet'. Dan zou er dus een derde in het spel zijn. En dat hoop ik zo ontzettend van harte, al zegt mijn gevoel iets anders..

Dat hoop ik ook inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:03

Marsy28 schreef:Nou weet je, ik vrees ook het ergste maar wat ook nog een versie zou kunnen zijn...
De vader heeft de kinderen waarschijnlijk uit wanhoop meegenomen want hij zou ze minder vaak mogen zien van de rechter. Dat hij uit het leven stapt is natuurlijk heel erg maar waarom zou hij zijn kinderen ergens anders ombrengen om zich vervolgens daar te gaan verhangen. Hij kan de kinderen ook ergens gebracht hebben waar zijn ex ze niet kan vinden, een soort van andersom ontvoering zeg maar. Zo van: 'ik mag ze niet zien, dan jij ook niet'. Dan zou er dus een derde in het spel zijn. En dat hoop ik zo ontzettend van harte, al zegt mijn gevoel iets anders..
Maar hij mocht ze zien, van wat ik ergens begrepen heb is dat hij ze in goed overleg meegenomen had voor een weekendje weg/uitje. Het was een vechtscheiding, maar ik kan nergens uit het nieuws halen dat hij ze niet mocht zien. Ik heb wel woensdag ergens gelezen dat hij ze in goed overleg heeft meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Marsy28 vr 10 mei 2013 - 20:05

Wel in overleg meegenomen maar volgens mij was er net een rechters uitspraak geweest dat hij ze minder vaak mocht zien en het ging bij die moeder ook niet van harte geloof ik. Niet om die man, maar meer om hoe zij met elkaar omgingen..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:08

Ik hoop dat ze nog leven, maar ik hoop niet dat jouw theorie waar is. Want dat betekend dat er in elk geval één harteloos en meedogenloos mens op de wereld rondloopt, die die kinderen bewust verborgen houdt, terwijl die persoon weet dat de moeder gek wordt van bezorgdheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Paper Crown vr 10 mei 2013 - 20:20

Ik denk dat ze nergens zijn, hij heeft ze omgebracht en daarna zichzelf. Kan me namelijk niet voorstellen dat iemand aan zoiets zou meewerken nu de media nationaal én internationaal ontploft. Het is strafbaar en bovendien harteloos om zo'n moeder in de steek te laten terwijl de kinderen daar zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Marsy28 vr 10 mei 2013 - 20:22

Ja, behalve als deze persoon die moeder net zo haat als die vader deed.. Maar dat zullen ze wel onderzocht hebben. Maar dan nog: waarom die kinderen ergens anders ombrengen of verstoppen.. Dat is toch ook raar?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:22

Lennox schreef:Ik hoop dat ze nog leven, maar ik hoop niet dat jouw theorie waar is. Want dat betekend dat er in elk geval één harteloos en meedogenloos mens op de wereld rondloopt, die die kinderen bewust verborgen houdt, terwijl die persoon weet dat de moeder gek wordt van bezorgdheid.

Misschien is die persoon wel weer overtuigd dat de moeder harteloos en meedogenloos met haar kinderen omgaat en wilde de vader op deze manier de kinderen redden. Alle ins en outs kom je toch niet te weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:23

Zus schreef:
Lennox schreef:Ik hoop dat ze nog leven, maar ik hoop niet dat jouw theorie waar is. Want dat betekend dat er in elk geval één harteloos en meedogenloos mens op de wereld rondloopt, die die kinderen bewust verborgen houdt, terwijl die persoon weet dat de moeder gek wordt van bezorgdheid.

Misschien is die persoon wel weer overtuigd dat de moeder harteloos en meedogenloos met haar kinderen omgaat en wilde de vader op deze manier de kinderen redden. Alle ins en outs kom je toch niet te weten.
Maar daar een straf voor over hebben? Dat geloof ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 20:29

Ik vind het ook allemaal zo naar! Ik hoop dat de moeder en andere nabestaanden gauw duidelijkheid zullen krijgen, al vrees ik ook voor het ergste.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:32

Lennox schreef:
Zus schreef:
Lennox schreef:Ik hoop dat ze nog leven, maar ik hoop niet dat jouw theorie waar is. Want dat betekend dat er in elk geval één harteloos en meedogenloos mens op de wereld rondloopt, die die kinderen bewust verborgen houdt, terwijl die persoon weet dat de moeder gek wordt van bezorgdheid.

Misschien is die persoon wel weer overtuigd dat de moeder harteloos en meedogenloos met haar kinderen omgaat en wilde de vader op deze manier de kinderen redden. Alle ins en outs kom je toch niet te weten.
Maar daar een straf voor over hebben? Dat geloof ik niet.

Tja wat jij gelooft is natuurlijk ook geen werkelijkheid. Ik kan niet geloven dat een vader zijn eigen kinderen ombrengt. Helaas gebeurt dat ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 20:37

Zus schreef:
Lennox schreef:
Zus schreef:
Lennox schreef:Ik hoop dat ze nog leven, maar ik hoop niet dat jouw theorie waar is. Want dat betekend dat er in elk geval één harteloos en meedogenloos mens op de wereld rondloopt, die die kinderen bewust verborgen houdt, terwijl die persoon weet dat de moeder gek wordt van bezorgdheid.

Misschien is die persoon wel weer overtuigd dat de moeder harteloos en meedogenloos met haar kinderen omgaat en wilde de vader op deze manier de kinderen redden. Alle ins en outs kom je toch niet te weten.
Maar daar een straf voor over hebben? Dat geloof ik niet.

Tja wat jij gelooft is natuurlijk ook geen werkelijkheid. Ik kan niet geloven dat een vader zijn eigen kinderen ombrengt. Helaas gebeurt dat ook.

Nee, dat begrijp ik inderdaad ook niet. Maar toch 'begrijp' ik dat meer dan wanneer iemand een straf zou riskeren door kinderen achter te houden die niet eens zijn of haar eigen bloed zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bolleke vr 10 mei 2013 - 20:41

Ik vind het allemaal heel vaag, hij is naar Limburg gereden en daarna weer terug. Ik heb ook een theorie gelezen dat hij wellicht gewoon op vakantie wilde gaan met de kinderen en dat er in de auto iets gebeurd is dat hem heeft doen terug rijden en zijn kinderen iets aan te doen, en daarna zichzelf. Ik hoop alleen dat ze snel gevonden worden want dit lijkt me echt vreselijk, niet weten waar je kinderen zijn, en natuurlijk heb je nog hoop als moeder maar waarschijnlijk zijn ze toch niet meer in leven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Ilovethe90s vr 10 mei 2013 - 20:43

Ik vrees het ergste maar dan hoop ik nog dat ze snel gevonden worden zodat alle onzekerheid in ieder geval weg is.
Het was een vechtscheiding en er was hulp van jeugdzorg dus er zal echt wel iets niet lekker hebben gezeten.

Toch blijf ik het raar vinden dat je je eigen kinderen iets aan doet, vervolgens geen brief (of iets in die trant) achter laat en daarna zelfmoord pleegt.

Je bent nieuwsgierig naar wat er in dat hoofd omgegaan is en wat je zover brengt dat je geen andere uitweg meer ziet.

Hij heeft ook nog getankt toch? Wie weet zijn ze helemaal niet in NL. Ook raar dat nadien zijn auto nog rijdend gesignaleerd is.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 21:33

Ilovethe90s schreef:Ook raar dat nadien zijn auto nog rijdend gesignaleerd is.

Nadat hij was overleden bedoel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Shy vr 10 mei 2013 - 21:41

Ik denk er ook de hele dag aan. Ik kijk om de tien minuten op nu.nl of er nog nieuws is.
Ik leef erg mee met de moeder Cry
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Reva vr 10 mei 2013 - 21:44

Zus schreef:
Ilovethe90s schreef:Ook raar dat nadien zijn auto nog rijdend gesignaleerd is.

Nadat hij was overleden bedoel je?

Huh is dat zo??

Misschien heeft mams er zelf wel iets mee te maken.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 21:47

Reva schreef:
Zus schreef:
Ilovethe90s schreef:Ook raar dat nadien zijn auto nog rijdend gesignaleerd is.

Nadat hij was overleden bedoel je?

Huh is dat zo??

Misschien heeft mams er zelf wel iets mee te maken.
Ik geloof niet dat die auto rijdend gezien is nadat hij overleden was. Dat heb ik in elk geval nergens in het nieuws gehoord. Hij heeft in Limburg getankt, is toen terug gereden naar Doorn en heeft zichzelf daar van het leven beroofd. In de tijd daar tussenin heeft hij iets met die kinderen gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 21:50

Ik weet het niet, het was een vraag. Ik zit niet zo op het nieuws maar op een werkdag hoor ik het wel vaak voorbij komen. Nu niet dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Japie vr 10 mei 2013 - 21:55

Ik was gister in Rhenen en ze waren daar ook weer aan het zoeken. Ik vrees het ergste, want ze zijn bijna een week vermist. Laat het maar snel duidelijk worden, zodat de moeder weet wat er gebeurt is.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Bliss vr 10 mei 2013 - 22:23

Verschrikkelijk ja, ik vrees ook het ergste Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruben en Julian Empty Re: Ruben en Julian

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 33 1, 2, 3 ... 17 ... 33  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum