Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 5 mei 2013 - 8:45

Poubelle, wat romantisch! Echt leuk!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss zo 5 mei 2013 - 23:24

Nou, mijn zoektocht heeft wat opgeleverd :/ De man is getrouwd met twee kinderen! (Zie bij zijn vrouw een klein fotootje, maar weet bijna zeker dat ie het is.) Zei dit gisteren nog min of meer voor de gein tegen Kiekeboe, maar t is dus echt zo. Blehh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Carra zo 5 mei 2013 - 23:37

Stom! En helemaal dat hij dan geïnteresseerd leek. Meeeh
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  _Lacey_ ma 6 mei 2013 - 4:29

Poubelle, wat romantisch!
Wat stom, Bliss.
Heb net een felicitatiezoen van buurman in ontvangst mogen nemen (ben jarig vandaag).
Wat een heerlijkheid!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Poubelle ma 6 mei 2013 - 4:31

Gefeliciteerd, Lacey!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Tabbert ma 6 mei 2013 - 10:24

Gefeliciteerd lacey!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Vino di 7 mei 2013 - 2:42

Poubelle, klinkt goed je reis naar NYC en de Fransoos!

Lacey, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Bliss, wat stom dat hij de indruk wekte interesse te hebben maar ondertussen wel een vrou en kinderen heeft.

Ik heb me weer eens ingeschreven op een datingsite. Ditmaal op Lexa. Ben benieuwd of dat het wat word. Ik heb nog geen foto geplaatst, bang om herkend te worden..
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Esperanza di 7 mei 2013 - 4:11

Bliss, wat jammer zeg.
Lacey, gefeliciteerd nog! Heb je een leuke dag gehad?
Vino, hoe bevalt Lexa tot nu toe? Ben je daar nog leuke mannen tegen gekomen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  _Lacey_ di 7 mei 2013 - 6:58

Dank jullie!

Het was niet zo'n heel bijzondere dag hoor: moest gewoon weken. 's Avonds zijn mijn ouders, broertje en schoonzusje op bezoek geweest.

Buurman was vandaag maar weer afstandelijk.
Snap echt niks meer van hem.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tabbert wo 8 mei 2013 - 3:13

Ik heb even genoeg van mannen! Pff word er zo moe van. Ik ga gewoon lekker in de zon zitten en wachten tot er eens echt een leuk exemplaar voorbij komt lopen.

En lacey, echt die buurman van jou. Raarrrrrr
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Bliss wo 8 mei 2013 - 3:20

Tabbert schreef:Ik heb even genoeg van mannen!
:shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tabbert wo 8 mei 2013 - 3:30

Ja i know. Erg hè. Heb beetje ding gehad met m'n zwak en nu ben ik er helemaal klaar mee met alle mannen
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Caro wo 8 mei 2013 - 6:51

Tabbert schreef:Ja i know. Erg hè. Heb beetje ding gehad met m'n zwak en nu ben ik er helemaal klaar mee met alle mannen

What happened??
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  FireButterfly wo 8 mei 2013 - 21:41

Over iets meer dan een uur ga ik hem weer zien en hij blijft hier slapen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Kerel do 9 mei 2013 - 0:17

Hehe leuk smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Vino do 9 mei 2013 - 6:04

Esperanza, ik vind het wel leuk op Lexa eigenlijk. Ik heb er inmiddels al foto's opstaan. Ik heb nog geen betaald account, maar ik denk dat ik dat gewoon eens moet proberen. Zit iemand anders hier ook op Lexa? Ik heb leuk mailcontact met een jongen, maar hij is even groot als dat ik ben. Mijn ideale droomman is toch groter dan dat ik ben.

Tabbert, wat is er gebeurd?

FireButterfly, wat leuk! Lekker van genieten.

Hoe is het met de rest?
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  _Lacey_ do 9 mei 2013 - 10:13

Tabbert, wat is er gebeurd?
Geniet ervan, FB.

Mmmm... misschien dat ik ook eens op Lexa moet kijken. E-matching heeft tot nu toe niks opgeleverd.

Verder geen updates, behalve die paar keer zoenen met buurman.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 9 mei 2013 - 11:04

Haha wilde ik net zeggen, ik ga ook maar eens op Lexa kijken denk ik. Heb daar ooit eens gekeken en vond er alleen maar trieste figuren en simpele zielen, maar misschien is er wat veranderd inmiddels?

Hier geen nieuws verder. Kreeg gisteren nog een bericht op e-Matching, maar dat is ook niet echt wat geloof ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Noosa do 9 mei 2013 - 19:13

Ik vind het aanbod best oke op Lexa, vind het leuker dan andere datingsite's waar ik ooit op heb gestaan. Ze hebben nu nog een aanbieding voor full membership Wink
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Ibbeltje do 9 mei 2013 - 20:28

Leuk te lezen over Lexa, daar ken ik mijn vriend van. Nu ruim 7 jaar smile Heel veel succes en plezier met daten allemaal!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Tabbert do 9 mei 2013 - 21:32

Tja, wat is er gebeurt.. Vooral dat ik er heel erg gefrustreerd over ben dat hij maar niet doorheeft hoe leuk ik wel niet ben. En dat heb ik voor de verandering eens uitgesproken en ook hoe ik over hem denk. Komt vooral omdat mijn huisdier een spuitje moest krijgen en ik even troost zocht. En hij had uiteraard geen tijd daarvoor. Niet eens om te vragen wat er dan was. Ben nog nooit zo open geweest over mijn gevoelens naar hem toe en dat was goed. Alleen hij ziet ons gewoon anders en dat wil ik niet meer. Dus heb gezegd dat ik hem gewoon niet meer wil zien. Klaar, over en uit.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  Caro do 9 mei 2013 - 21:42

Tabbert schreef:Tja, wat is er gebeurt.. Vooral dat ik er heel erg gefrustreerd over ben dat hij maar niet doorheeft hoe leuk ik wel niet ben. En dat heb ik voor de verandering eens uitgesproken en ook hoe ik over hem denk. Komt vooral omdat mijn huisdier een spuitje moest krijgen en ik even troost zocht. En hij had uiteraard geen tijd daarvoor. Niet eens om te vragen wat er dan was. Ben nog nooit zo open geweest over mijn gevoelens naar hem toe en dat was goed. Alleen hij ziet ons gewoon anders en dat wil ik niet meer. Dus heb gezegd dat ik hem gewoon niet meer wil zien. Klaar, over en uit.

Dit vertel je vrij droog en feitelijk maar ik kan me wel heel goed je pijn en verdriet voorstellen! Je huisdier kreeg een spuitje en dan wil je gewoon even een aait ove rje bol van degene die je hartje heeft. Maar ipv er te zijn, gedraagt hij zich als een hork! Ik snap je.. knuffel!

HIer absoluut nada,noppes aan nieuws. Positieve is wel dat droeftoeter steeds meer en meer naar de achtergrond verschuift.. maar dan doet hij weer zoiets als zijn haren weer kort scheren en dat staat hem zo leuk :-). Dus.. vermijden die hap! Maar verder.. nee, gelukkig beginnen mijn gevoelens steeds meer en meer af te nemen al snap ik nog steeds niet helemaal waarom hij niet inziet hoe leuk ik ben. Van de andere kant.. hij moet zijn relatie gewoon laten werken. Ik wil én kan namelijk niet de oorzaak zijn van een breuk.. los of hij het nu zou doen voor mij of niet. Zo zit ik niet in elkaar.. en hoe twisted ik die relatie ook vind, het is wel hun relatie en zij moeten er gelukkig mee zijn. Niet ik.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert do 9 mei 2013 - 21:52

Ik vertel het nu absoluut heel droog, Caro, maar het doet me echt verdomd veel pijn. En ik heb heel wat tranen gelaten. De beslissing heb ik echter nu een plekje weten te geven en ondanks dat ik weer verdrietig word als ik er alleen al aan denk dat hij niet meer in mijn leven is.. Bleh. vreselijk! Maar ik moet door en kan niet half nog aan hem hangen. Dan vind ik ook nooit een leuke jongen die wel 100% voor mij gaat en ik ook voor hem.

Gelukkig verminderen jouw gevoelens voor droeftoeter ook. Ik snap je daarin zo goed! Kijk maar naar mij. Dit heeft ook belachelijk lang geduurd voordat ik echt dit kon doen. En toch weet ik, als ik hem tegenkom en hij lacht naar me ... Fck, dan zouden alle gevoelens waarschijnlijk in 1 ruk weer terugkomen. Mijn vriendinnen hebben echter belooft om me dan aan mijn haren terug te trekken Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Bericht  _Lacey_ vr 10 mei 2013 - 0:19

Heel begrijpelijk Tabbert, maar ik kan me goed voorstellen dat dit enorm veel pijn doet. Goed dat je het een plekje hebt kunnen geven en ooit komt daar die ene jongen die er wél voor je is, ook als het wat minder gaat hug

@Caro: fijn dat droeftoeter naar de achtergrond verdwijnt.

Ik word echt he-le-maal gek van de wisselende signalen van buurman en daar maak ik alleen mezelf maar ongelukkig en onzeker mee. Als hij me zoent voelt het zo ontzettend goed en fijn, maar als het hij vervolgens een dag later nauwelijks kan opbrengen om gedag te zeggen donder ik weer van mijn wolk af. Hij is ook zo belangstellend naar de situatie met mijn moeder, dat ik iedere keer als hij ernaar vraagt moeite mee heb om niet te gaan janken.

Waar ik al vanaf het begin (sinds onze filmdate in maart) bang voor was is dus toch gebeurd: ik ben gevoelens voor hem gaan krijgen. Niet head over heels, maar mijn hart maakt wel een sprongetje als ik hem zie. Ik wil dit niet! Mijn verstand zegt dat het nooit iets zal worden tussen ons, maar dan komt dat klotegevoel weer om de hoek kijken.
Hoe kan ik nou ooit een leuke man vinden als ik buurman steeds als vergelijkingsmateriaal gebruik?

Waarom zoent ie dan ook zo lekker en ziet hij er zo goed uit? Aaaaargh!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro vr 10 mei 2013 - 2:12

Tabbert schreef:Ik vertel het nu absoluut heel droog, Caro, maar het doet me echt verdomd veel pijn. En ik heb heel wat tranen gelaten. De beslissing heb ik echter nu een plekje weten te geven en ondanks dat ik weer verdrietig word als ik er alleen al aan denk dat hij niet meer in mijn leven is.. Bleh. vreselijk! Maar ik moet door en kan niet half nog aan hem hangen. Dan vind ik ook nooit een leuke jongen die wel 100% voor mij gaat en ik ook voor hem.

Gelukkig verminderen jouw gevoelens voor droeftoeter ook. Ik snap je daarin zo goed! Kijk maar naar mij. Dit heeft ook belachelijk lang geduurd voordat ik echt dit kon doen. En toch weet ik, als ik hem tegenkom en hij lacht naar me ... Fck, dan zouden alle gevoelens waarschijnlijk in 1 ruk weer terugkomen. Mijn vriendinnen hebben echter belooft om me dan aan mijn haren terug te trekken Laughing

Vertel je het zo droog omdat je er dan een beetje afstand mee creert en daarmee niet al die pijn (nog) een keer naar boven komt? Want dat herken ik ook wel :-).

Ik heb nooit zo het verhaal tussen jou en deze Mr. Big begrepen, of gehoord, maar wat ik nu begrijp is dat het gewoon enorm veel pijn doet. En dat snap ik wel! Er zijn van die mannen waarvoor we altijd een zwak zullen houden. Toen droeftoeter langskwam met zijn haren op de manier zoals ik het hem het meest sexy vindt staan dacht ik ook al even: waaahhh. ZIjn vriendin haat dit kapsel, wat ik dan wel weer grappig vind ;-). Maar gelukkig nemen die gevoelens af.. en ik vind het og het moeilijkst erin te geloven wat Lacey zegt.. dat er dus wel ooit een man voorbij zal komen die er wel op alle fronten voor ons is :-(.

En lacey.. ik snap jou ook heel goed. Hij speelt ook met jou, aantrekken, aftrekken, als je het dan over je moeder hebt dat je dan bijna breekt.. dat heb ik ook heel lang bij droeftoeter gehad. Ik kon er met de hele wereld nuchter over praten wat er met mijn vader aan de hand was, maar als hij erover begon.. dan brak ik accuut.

Ik kan jou wel zeggen dat je om duidelijkheid moet vragen, maar he: look who's talking right? Dus ik heb geen adviezen voor je.. alleen dat het klote is dat zon kerel dus ook een beetje je hart heeft gewonnen.. hug
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud