Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 8:30

Carra schreef:Ooooh een onderzoek! Sherlock!

Is het een vader?! :shock:
Tabbert, ach als hij de boodschap gaat begrijpen maakt het niet zo veel uit hoe je het doet toch? Eerlijk zijn is natuurlijk wel het meest netjes, maar als het op deze manier ook lukt, dan is het maar zo.

Nee, maar een vriend van m wel! En dat is mijn enige aanknopingspunt, dus ik hoop dat ik in elk geval hém op FB weet te traceren (weet alleen de voornaam van zn kind) en dan via hem die andere man (waar ik ook alleen de voornaam van weet). Spannend hè Date-topic 2 - Pagina 2 827601 En ik weet nog niet eens zeker of ik hem nou leuk vond, maar ik wil altijd alles wat ik niet (of moeilijk) kan krijgen/vinden, zo ook nu. Date-topic 2 - Pagina 2 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Carra wo 1 mei 2013 - 8:36

Het jagersinstinct. Wink

Misschien zijn er in Portugal wel leuke mannen! Hoewel, die zijn natuurlijk allemaal te klein voor ons. Leuke Nederlandse mannen die ook op vakantie zijn dan. Date-topic 2 - Pagina 2 3079029344
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 8:37

Carra schreef:Het jagersinstinct. Wink

Misschien zijn er in Portugal wel leuke mannen! Hoewel, die zijn natuurlijk allemaal te klein voor ons. Leuke Nederlandse mannen die ook op vakantie zijn dan. Date-topic 2 - Pagina 2 3079029344

Date-topic 2 - Pagina 2 281626781Date-topic 2 - Pagina 2 281626781Date-topic 2 - Pagina 2 281626781

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 9:04

Ja, zoek voor de leuke Nederlandse mannen die ook op vakantie zijn! Anders pap je met een leuke Portugees aan en krijg je daarna liefdesverdriet omdat hij Portugees is!

Tabbert: Waarom zeg je hem niet eerlijk dat je het niet ziet zitten? Dat lijkt mij zelf voor jullie allebei fijner. Hij denkt anders dat er een relatie in zit, en als hij denkt dat je 'beschadigd en er nog niet klaar voor' bent, dan kan het ook nog best lang duren voordat hij de hint van het uitdoven begrijpt. Als je niets met hem wil, kan dat voor jou waarschijnlijk ook wel irritant zijn.

Bliss: Jammer van die man, maar gewoon doorgaan met de jacht Wink Pampampam, in je berenvel, erop af!

Ik heb een beetje liefdesverdriet. Zo stom, ik heb hem 2 weken gezien, waarvan maar 1 week meer dan gewoon gezien. Maar hij is eigenlijk best wel perfect. Hij is een skater (ik val toch gewoon op alternatieve types, ik moet het erkennen), hij is knap, hij is lief (stuurt nog steeds echt zulke lieve berichten), hij speelt gitaar, hij heeft humor, en het accent... Ik vind het echt stom dat ie in Zweden woont.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 20:29

Ahh SG! Probeer je te troosten met de gedachte dat je nu alleen zn leuke kanten hebt gezien; je bent op het hoogtepunt weggegaan zeg maar en na een week lijkt t natuurlijk allemaal super, maar je weet niet of dst zo was gebleven.
En anders moet je naar Zweden verhuizen laughcry

Ik stond op t punt om vanmorgen t gesprek met die gast uit WA te gooien en toen kreeg ik toch weer een reactie, die wederom nergens over ging. Heb maar weer iets nietszeggends teruggestuurd, maar denk dat ik er snel klaar mee ben nu. Ben eigenlijk geneigd te vragen of ie ook een normaal gesprek kan voeren of dat dat er niet in zit silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kerel wo 1 mei 2013 - 20:30

Maar Supergrover, dan lok je hem gewoon hier heen? Hij is toch al internationaal?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 21:17

Ja Bliss, dat hou ik mezelf ook voor, ik heb nu de herinnering aan een fantastische kortstondige liefde. Zijn negatieve kanten zouden alleen wel fijn zijn om dit gevoel weg te maken, nu heb ik het idee dat mijn grote liefde in freaking Zweden woont haha.
Wat voor berichtjes stuurt hij dan? Is het nietszeggend in de zin van: 'hoi hoe gaat het?' of 'ik heb net de was opgehangen'. Misschien kun je er een gekke vraag ingooien?

Kerel: Ja ik doe mijn best, haha. Hij zegt dat hij misschien in de zomer hierheen komt!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 21:28

De laatste paar berichten waren als volgt:
Ik (nadat hij dinsdag al vaag zat te lullen): Wat een topgesprek dit! Wink
Hij: Je hebt WhatsApp talent
Ik (gisteravond): Nou, die kan ik in mn zak steken!
Hij (vanmorgen): Idd of uitprinten en aan de muur hangen. Heb je nog andere noemenswaardige talenten?
Ik: Ja hoor, genoeg, maar om die nou allemaal meteen op tafel te gooien, dat is ook weer zo wat

Date-topic 2 - Pagina 2 394967

Ik merk dat ik er een beetje sarcastisch/tegendraads van begin te worden ofzo. Kijk, ik hou echt van slap ouwehoeren, maar ik geloof dat ik toch had gehoopt dat hier een iets serieuzer contact uit zou ontstaan. Nou ja, als ik er echt klaar mee ben, dan zeg ik dat gewoon en gooi ik hem uit mn lijst.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover wo 1 mei 2013 - 23:07

Hmm dit vind ik eigenlijk nog best een leuk gesprek Wink Je kunt erin gooien dat je ooit bijna kampioen hink-stap-sprong bent geworden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss wo 1 mei 2013 - 23:12

SuperGrover schreef:Hmm dit vind ik eigenlijk nog best een leuk gesprek Wink Je kunt erin gooien dat je ooit bijna kampioen hink-stap-sprong bent geworden.

Haha ja het is wel geinig, daar niet van, maar gewoon niet het contact waarop ik had gehoopt ofzo denk ik. Nou ja, ik zal mn verwachtingen even bijstellen en kijken of er nog een reactie komt. Verder gebeurt er ook niks op mannengebied, dus in dat opzicht kan het ook geen kwaad natuurlijk.

Oh en ik heb ff op jouw FB gespiekt Laughing Begint zijn naam met een D toevallig?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tabbert do 2 mei 2013 - 1:59

Ja SG! Wij willen een foto zien!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  FireButterfly do 2 mei 2013 - 21:50

Het was zeer geslaagd. Uiteindelijk na in de stad te zijn geweest uiteindelijk bij mij thuis beland. Film gekeken en daarna lekker liggen knuffelen. Zonder dat er seks bij kwam kijken. Zo heerlijk. Vervolgdate staat nog niet gepland maar hopelijk volgende week donderdag of vrijdag ga ik hem weer zien.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  SuperGrover do 2 mei 2013 - 21:58

Ja, klopt Bliss! Zijn naam begint met een D. en klinkt ook echt als een Australische surfdude. Maar je moet niet teveel foto's bekijken, want de meesten zijn echt super oud (meer dan 5 jaar), en toen had hij ofwel een giga snor of een afro/stoner uiterlijk. Hij is nu een stuk knapper dan toen hij 20 was! angel Tabbert, als je me toevoegt op fb, kun je m zien.

Als ik jou was, zou ik dit gesprek wel voortzetten. Juist vanuit grappen kun je hele leuke gesprekken krijgen en kun je heel makkelijk flirten. Misschien moet je het even aankijken, een kans geven.

FB: Wat leuk om te lezen! Fijn dat het zo goed beviel. smile

SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 2 mei 2013 - 22:52

Nou, er valt weinig voort te zetten, want ik heb niks meer gehoord na die laatste reactie van mij Date-topic 2 - Pagina 2 394967 Best leuk idd, een grappig gesprek voeren, maar niet als er slechts 1x per dag (of per twee dagen) iets wordt gezegd. Whatever.
Ja dacht al dat hij t was, coole dude hoor!

FB, dat klinkt goed!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover do 2 mei 2013 - 23:45

Niet zo snel opgeven Bliss! Gooi er een toffe oneliner in. Of vraag of ie zin heeft om morgen te gaan lunchen. Dan heb je duidelijkheid.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss vr 3 mei 2013 - 0:04

Nee, dat doe ik echt niet hoor! Hij heeft me op die datingsite dus al eens afgewezen hè, 1x vind ik meer dan genoeg. Laat hij maar ergens mee komen nu en anders is t klaar.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lacey_ vr 3 mei 2013 - 5:26

Zo. Ik moest even bijlezen na een paar dagen Barcelona. Geen leuke mannen gezien, maar nou val ik ook niet op zuidelijke types. Ben meer van de Scandinaviërs :P

Vlinderjoy: wat leuk!
SG: klinkt goehoed! I love een Australisch accent. En de combi met een Zweeds uiterlijk is helemaal jammie! Stiekem ben ik wel benieuwd naar hem. En helemaal niet gek dat je een beetje liefdesverdriet hebt.
Bliss: rare knakker, zeg. Laat het inderdaad maar van zijn kant komen. En dat van die fijne dromen over mannen is herkenbaar. Grote teleurstelling als je 's ochtends wakker wordt.
Sunshine: gewoon lekker van genieten.
Caro: jammer dat meneer betonblok het nog steeds niet lijkt te begrijpen. En rare sportinstructeur.
Tabbert: die opmerking snap ik ook niet.
FireButterfly: klinkt geslaagd! Hopelijk zien jullie elkaar snel weer.

Buurman en ik hebben vanmiddag weer gezoend. En eerlijk is eerlijk: dat kan ie goed. Blijft jammer dat het zo'n eikel is. Hij wilde trouwens wel meer, maar dat wil ik (nu nog) niet.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro vr 3 mei 2013 - 6:13

_Lacey_ schreef:Zo. Ik moest even bijlezen na een paar dagen Barcelona. Geen leuke mannen gezien, maar nou val ik ook niet op zuidelijke types. Ben meer van de Scandinaviërs :P

Buurman en ik hebben vanmiddag weer gezoend. En eerlijk is eerlijk: dat kan ie goed. Blijft jammer dat het zo'n eikel is. Hij wilde trouwens wel meer, maar dat wil ik (nu nog) niet.

Hahaha om dat laatste moet ik trouwens erg lachen :-). Dus wel weer gezoend? Wat een vreemde, lekker zoenende vogel is het eigenlijk he? Hoe ging het deze keer?

Hier vanmiddag wederom chatje van betonblok. PFFFFFFFFFFF.. hij heeft vroeger echt teveel naar 'Geef nooit op' gekeken!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  _Lacey_ vr 3 mei 2013 - 6:30

Wat had betonblok te melden?

Deze keer kwamen we elkaar tegen bij de postbussen. Samen opgelopen naar mijn voordeur (ik woon op de begane grond), nog even gekletst en toen nam hij weer het initiatief. Ik blijf ondertussen gewoon zoeken naar een niet vreemde vogel die ook lekker kan zoenen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Bliss vr 3 mei 2013 - 16:14

Oops ik heb net gestuurd: "Goh ik heb je toch overschat geloof ik, jammer!"
Ben erg benieuwd of ik nog een reactie krijg silent

Ok de vogels fluiten al, ik moet slapen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kiekeboe vr 3 mei 2013 - 21:23

Hahaha Bliss! Ik weet niet of dat nou wel zo verstandig was. Het zou me niks verbazen als je geen reactie meer terug krijgt.. ik vond juist die vraag van hem met over welke talenten je nog meer zou beschikken wel een poging tot interesse!

Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Bliss vr 3 mei 2013 - 21:48

Reactie: "Ow wilde je wel knuffelen? Ben me zelfvertrouwen nog aan het zoeken.
Ben benieuwd welke overschatting je hebt gemaakt."

Echt, huh?! Knuffelen? Wat een vaaaag figuur. En "me zelfvertrouwen" Sad Wat zal ik eens terug sturen?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet vr 3 mei 2013 - 21:48

HAHA Bliss trut
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss vr 3 mei 2013 - 21:50

Toet schreef:HAHA Bliss trut

Yo thanks man

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SuperGrover vr 3 mei 2013 - 22:01

Je bent wel streng, Bliss. Maak er een grapje van. Je had zijn fierljepkunsten overschat Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud