Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Date-topic 2
Ja haha dit gaat duidelijk niks worden. Heb dit gezegd: "Hoe zal ik het zeggen? Ik verwachtte een leuk gesprek, maar vooralsnog vind ik het vooral erg ehhh... vreemd. Of ben jij een soort Rivella?"
Ik hoop dat ik die andere man ooit nog weet op te sporen :/
Ik hoop dat ik die andere man ooit nog weet op te sporen :/
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Maar sommige mensen kunnen gewoon niet goed communiceren via WA, maar wel in real life.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Maar sommige mensen kunnen gewoon niet goed communiceren via WA, maar wel in real life.
Is ook waar, mijn ex is daar een levend bewijs van! (Hij komt vanavond weer langs trouwens )
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik vind je laatste reactie dan wel weer erg leuk!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Mee eens! Heeft ie daar alweer op gereageerd?Carra schreef:Ik vind je laatste reactie dan wel weer erg leuk!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
_Lacey_ schreef:Mee eens! Heeft ie daar alweer op gereageerd?Carra schreef:Ik vind je laatste reactie dan wel weer erg leuk!
Nee, (nog) geen reactie!
Boehh mn ex appt net dat ie toch niet komt vanavond, hij is niet lekker (heeft iets verkeerds gegeten ofzo). Nu voel ik me zielig, aangezien ik totaal geen plannen heb voor vanavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ah SG dat is niet leuk! Hebben jullie trouwens nog contact?
Firebutterfly, klinkt als een geslaagde date! Hebben jullie ondertussen al weer een afspraak staan?
Lacey, haha, wat een buurman!
Caro, mr. betonblok snapt het echt niet he! Volgens mij is de enige optie compleet negeren.
Bliss, haha ik moet wel lachen om je berichtjes! Wel jammer dat het contact zo verloopt, maar he... des te meer reden om volgende week op jacht te gaan naar die andere man!
Wat balen dat je ex niet komt vanavond!
Firebutterfly, klinkt als een geslaagde date! Hebben jullie ondertussen al weer een afspraak staan?
Lacey, haha, wat een buurman!
Caro, mr. betonblok snapt het echt niet he! Volgens mij is de enige optie compleet negeren.
Bliss, haha ik moet wel lachen om je berichtjes! Wel jammer dat het contact zo verloopt, maar he... des te meer reden om volgende week op jacht te gaan naar die andere man!
Wat balen dat je ex niet komt vanavond!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oh jammer Bliss. Der Untergang komt erop, dat is avondvullend en de moeite waard.
Esperanza, ja ik heb nog contact met hem, heel leuk contact zelfs. Ik weet niet hoe slim dat is, want het houdt mijn gevoelens wel echt in stand, maar aan de andere kant is het echt heel leuk en overweeg ik om in de zomer terug te gaan. Al vind ik dat ook weer stom, ik ken hem natuurlijk niet zo heel goed.
Esperanza, ja ik heb nog contact met hem, heel leuk contact zelfs. Ik weet niet hoe slim dat is, want het houdt mijn gevoelens wel echt in stand, maar aan de andere kant is het echt heel leuk en overweeg ik om in de zomer terug te gaan. Al vind ik dat ook weer stom, ik ken hem natuurlijk niet zo heel goed.
SuperGrover- Ratel
Hij heeft gewoon een beetje last van stemmingswisselingenEsperanza schreef:Lacey, haha, wat een buurman!
Jammer dat je ex niet langskomt, Bliss.
_Lacey_- Kletskop
Kiekeboe is net nog ff hier wezen eten, dus ik was iig niet de hele avond alleen Al die films over WOII ken ik al zo'n beetje, heb er hier ook een stuk of zes staan. Ga vanavond maar voor wat luchtigere kost denk ik. Mn ex stuurde nog een link door van een cabaretier, misschien ga ik daar zo maar naar kijken.
Lacey, apart verhaal weer van je buurman, haha! Ben benieuwd waar dit uiteindelijk toe leidt!
Lacey, apart verhaal weer van je buurman, haha! Ben benieuwd waar dit uiteindelijk toe leidt!
Bliss- Lady Post-a-lot
Gezellig dat Kiekeboe nog even bij je was!
Ach, ik zie wel waar het op uitloopt met buurman... ik verwacht in elk geval niks.
Ach, ik zie wel waar het op uitloopt met buurman... ik verwacht in elk geval niks.
_Lacey_- Kletskop
SuperG, leuk dat jullie nog contact hebben! Je ziet wel hoe het gaat. En het is helemaal leuk als jullie elkaar van de zomer nog kunnen zien. Dan kan je altijd nog nadenken over hoe het verder moet. Het is niet handig nee, maar ook niet onmogelijk! En Australiërs zijn nou eenmaal ontzettend sexy!
Ik heb hier nog steeds niks te melden behalve dat ik de korte man heb laten weten niet af te willen spreken. Ik wilde het laten doodbloeden en dacht dat het gelukt was, maar na een week begon hij weer. Met smilies en al. En hij vroeg wanneer ik hem eens ging uitnodigen. Toen heb ik gezegd dat ik dat niet ging doen. Vervolgens kwam er een hele monoloog over dat hij dat al lang wist, en dat hij de logica van vrouwen wel doorheeft. Dat het meer aan mij ligt dan aan hem en dat hij zondag dan wel op date gaat met iemand anders.
Eeeeehm... ok. Ik heb hem maar veel plezier gewenst.
Ik heb hier nog steeds niks te melden behalve dat ik de korte man heb laten weten niet af te willen spreken. Ik wilde het laten doodbloeden en dacht dat het gelukt was, maar na een week begon hij weer. Met smilies en al. En hij vroeg wanneer ik hem eens ging uitnodigen. Toen heb ik gezegd dat ik dat niet ging doen. Vervolgens kwam er een hele monoloog over dat hij dat al lang wist, en dat hij de logica van vrouwen wel doorheeft. Dat het meer aan mij ligt dan aan hem en dat hij zondag dan wel op date gaat met iemand anders.
Eeeeehm... ok. Ik heb hem maar veel plezier gewenst.
Carra- Kletskop
Ik snap je wel SG.. kijk gewoon nog even waar het naartoe gaat, afkappen kan je nog altijd doen!
Carra: wat een rare kwiebel! Goed gedaan dat je hem nog veel plezier hebt gewenst, wat reageren sommige mensen toch apart he!
Bliss: jammer dat je ex niet meer langskwam!
Hier heb ik een zielig moment. Ik heb vandaag overdag geen plannen en daar baal ik van met die lekkere weer. Tegelijkertijd zit ik de financiele afhandeling te doen van de scheiding en dan zie je alle facturen langskomen: de bruiloftsnacht, alle reizen die we gemaakt hebben en het doet pijn. Niet vanwege hém, maar wel hoe hij ermee is omgegaan en dat alles weg is. Ik heb net even flink moeten huilen. Ik zit met shakende handen die hele afhandeling te doen, ik vind het oprecht heel erg moeilijk. De scheiding komt 15 mei voor de rechtbank dus ik moet het nu wel doen. Stel het al veel te lang uit..
en dan dat ik vandaag alleen zit.. bah. Ik wilde eigenlijk misschien nog even naar het strand, even uitwaaien. Maar daar twijfel ik nu ook weer over.. Ik wil eigenlijk gewoon even met iemand uitwaaien en een knuffel maar er is niemand beschikbaar
Carra: wat een rare kwiebel! Goed gedaan dat je hem nog veel plezier hebt gewenst, wat reageren sommige mensen toch apart he!
Bliss: jammer dat je ex niet meer langskwam!
Hier heb ik een zielig moment. Ik heb vandaag overdag geen plannen en daar baal ik van met die lekkere weer. Tegelijkertijd zit ik de financiele afhandeling te doen van de scheiding en dan zie je alle facturen langskomen: de bruiloftsnacht, alle reizen die we gemaakt hebben en het doet pijn. Niet vanwege hém, maar wel hoe hij ermee is omgegaan en dat alles weg is. Ik heb net even flink moeten huilen. Ik zit met shakende handen die hele afhandeling te doen, ik vind het oprecht heel erg moeilijk. De scheiding komt 15 mei voor de rechtbank dus ik moet het nu wel doen. Stel het al veel te lang uit..
en dan dat ik vandaag alleen zit.. bah. Ik wilde eigenlijk misschien nog even naar het strand, even uitwaaien. Maar daar twijfel ik nu ook weer over.. Ik wil eigenlijk gewoon even met iemand uitwaaien en een knuffel maar er is niemand beschikbaar
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Carra schreef:SuperG, leuk dat jullie nog contact hebben! Je ziet wel hoe het gaat. En het is helemaal leuk als jullie elkaar van de zomer nog kunnen zien. Dan kan je altijd nog nadenken over hoe het verder moet. Het is niet handig nee, maar ook niet onmogelijk! En Australiërs zijn nou eenmaal ontzettend sexy!
Amen
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Oh Caro wat naar! Is er ook niet iemand die je even kan bellen om je hart te luchten? Ik zou toch lekker naar het strand gaan, het is heerlijk weer, en van alleen thuis zitten wordt het waarschijnlijk niet beter.
Carra: Haha, wat een bijzondere reactie. Nou ja, het punt is in ieder geval duidelijk. Je hebt gelijk, ik moet het maar gewoon even aankijken, ik denk om eerlijk te zijn niet dat er echt een relatie in zit. Ik verwacht dat ons contact dood gaat bloeden in de komende weken. Maar als het niet zo is, wil ik m nog wel eens opzoeken Hij is wel een native Zweed, maar alsnog erg sexy, haha.
Carra: Haha, wat een bijzondere reactie. Nou ja, het punt is in ieder geval duidelijk. Je hebt gelijk, ik moet het maar gewoon even aankijken, ik denk om eerlijk te zijn niet dat er echt een relatie in zit. Ik verwacht dat ons contact dood gaat bloeden in de komende weken. Maar als het niet zo is, wil ik m nog wel eens opzoeken Hij is wel een native Zweed, maar alsnog erg sexy, haha.
SuperGrover- Ratel
Aawh Caro, een knuffel dan maar vanaf hier.
Logisch dat het pijn doet. Je beleeft het allemaal weer even in sneltreinvaart. Is je ex er 15 mei ook bij? Want dan moet hij van ver komen. Of hoeft hij er niet per se bij te zijn? Dan ben je er eindelijk écht van af.
Ik zou als je hier mee klaar bent inderdaad lekker naar buiten gaan. Dat voelt sowieso beter dan binnen zitten!
Logisch dat het pijn doet. Je beleeft het allemaal weer even in sneltreinvaart. Is je ex er 15 mei ook bij? Want dan moet hij van ver komen. Of hoeft hij er niet per se bij te zijn? Dan ben je er eindelijk écht van af.
Ik zou als je hier mee klaar bent inderdaad lekker naar buiten gaan. Dat voelt sowieso beter dan binnen zitten!
Carra- Kletskop
Carra schreef:Aawh Caro, een knuffel dan maar vanaf hier.
Lief :-). Ik hoef er zelf ook niet bij te zijn op die dag, het is gewoon een formaliteit zeg maar. Maar het is verstuurd naar de advocaat, ik heb er daarna wederom even hard om moeten huilen. Nu heb ik net even lekker gedoucht en ga ik zo met mijn hondje even wandelen.. ik weet nog niet waar, maar dat komt wel goed. Ik moet er iig even uit..
Pff...en op dit soort momenten mis ik mijn vader gewoon intens..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hele dikke knuffel voor jou, Caro!
_Lacey_- Kletskop
Caro:
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wauw meiden wat hebben jullie er een hoop bijgeschreven!
Ik heb enorm last van een jetlag dus ik heb alles wel gelezen maar ik geloof niet dat alles is binnengekomen.
Caro, heb je nog een beetje uit kunnen waaien en je gedachten kunnen verzetten?
Bliss, heb je nog een berichtje terug gehad van die kerel?
SG, wat lastig, zo'n leuke man zo ver weg! Het is altijd een handig vakantie-adres
Ik heb afgelopen maandag ook een hele leuke jongen leren kennen. Het is een Fransman en hij woont in NY. Schiet niet op dus. Maar ik heb 2 superleuke avonden met 'm gehad. Maandagavond waren m'n vriendin en ik op een Queensnight-feest in een club daar en ik zag hém daar ineens staan en ik lachte naar 'm en hij lachte terug en hij had (heeft) echt de mooiste glimlach ever. M'n vriendin zei daarna dat 'ie mijn kant op bleef kijken. Daarna liepen hij en z'n vriend ineens weg, richting de bar. Maar toen bleek dat ze naar ons waren gelopen. Ik raakte aan de praat met mijn Fransman, we bleven elkaar de hele avond opzoeken en hebben uiteindelijk staan zoenen tot we door security weg werden gestuurd. Dat gebeurde nog twee keer want we zochten telkens een plek op waar we blijkbaar niet mochten staan. We hebben ook nummers uitgewisseld en elke dag gesmst.
Woensdagavond gingen m'n vriendin en ik nog naar een Penthousebar in een hotel en zij had een Nederlandse jongen leren kennen die in NY werkt en zij had hem gevraagd om te komen en ik m'n Fransman.
Dat was weer heel erg leuk, we stonden buiten bij die bar, met een geweldig uitzicht over NY, dat was echt zo'n 'could life get any better'-moment.
Zijn vriend van maandagavond kwam ook nog even langs en die vroeg aan mij wanneer mijn volgende trip naar NY zou zijn. M'n Fransman antwoordde dat ik na de zomer lerares wordt op een basisschool daar, dus daar hebben we leuke (onrealistische) plannen over zitten maken.
Vrijdagavond vroeg hij of ik naar zijn appartement kwam maar ik was laat klaar met eten en het was niet heel dichtbij dus dat heb ik maar niet gedaan. En stiekem heb ik daar wel spijt van.
Het laatste berichtje wat ik van 'm kreeg was 'see you this summer '. Het zou leuk zijn, maar ook dit is zo'n verhaal wat waarschijnlijk doodbloedt.
Ik heb enorm last van een jetlag dus ik heb alles wel gelezen maar ik geloof niet dat alles is binnengekomen.
Caro, heb je nog een beetje uit kunnen waaien en je gedachten kunnen verzetten?
Bliss, heb je nog een berichtje terug gehad van die kerel?
SG, wat lastig, zo'n leuke man zo ver weg! Het is altijd een handig vakantie-adres
Ik heb afgelopen maandag ook een hele leuke jongen leren kennen. Het is een Fransman en hij woont in NY. Schiet niet op dus. Maar ik heb 2 superleuke avonden met 'm gehad. Maandagavond waren m'n vriendin en ik op een Queensnight-feest in een club daar en ik zag hém daar ineens staan en ik lachte naar 'm en hij lachte terug en hij had (heeft) echt de mooiste glimlach ever. M'n vriendin zei daarna dat 'ie mijn kant op bleef kijken. Daarna liepen hij en z'n vriend ineens weg, richting de bar. Maar toen bleek dat ze naar ons waren gelopen. Ik raakte aan de praat met mijn Fransman, we bleven elkaar de hele avond opzoeken en hebben uiteindelijk staan zoenen tot we door security weg werden gestuurd. Dat gebeurde nog twee keer want we zochten telkens een plek op waar we blijkbaar niet mochten staan. We hebben ook nummers uitgewisseld en elke dag gesmst.
Woensdagavond gingen m'n vriendin en ik nog naar een Penthousebar in een hotel en zij had een Nederlandse jongen leren kennen die in NY werkt en zij had hem gevraagd om te komen en ik m'n Fransman.
Dat was weer heel erg leuk, we stonden buiten bij die bar, met een geweldig uitzicht over NY, dat was echt zo'n 'could life get any better'-moment.
Zijn vriend van maandagavond kwam ook nog even langs en die vroeg aan mij wanneer mijn volgende trip naar NY zou zijn. M'n Fransman antwoordde dat ik na de zomer lerares wordt op een basisschool daar, dus daar hebben we leuke (onrealistische) plannen over zitten maken.
Vrijdagavond vroeg hij of ik naar zijn appartement kwam maar ik was laat klaar met eten en het was niet heel dichtbij dus dat heb ik maar niet gedaan. En stiekem heb ik daar wel spijt van.
Het laatste berichtje wat ik van 'm kreeg was 'see you this summer '. Het zou leuk zijn, maar ook dit is zo'n verhaal wat waarschijnlijk doodbloedt.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nee, heb niks meer gehoord. Maar wow, wat ben ik jaloers op jouw hele NYC-verhaal! En dan ook nog een leuke Fransoos aan de haak geslagen Ben stiekem eigenlijk wel benieuwd hoeveel de hele trip jou nou heeft gekost (exclusief het shoppen dan), want het lijkt mij een belachelijk duur geintje haha. Ik geloof niet dat ik daar ooit geld voor heb
Laatst aangepast door Bliss op zo 5 mei 2013 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Aaaaawww Poubelle wat romantisch!!
Carra- Kletskop
Jaa dat was het ook echt!
Vooral die tweede avond in die penthouse bar, ik opgetut en hij mooi aangekleed, mooi uitzicht, leuk gesprek.. *zucht*
Hij was ook heel lief, op maandag was mijn vriendin naar de wc en hij zou naar een collega gaan maar hij wilde mij niet alleen laten wachten op haar, en woensdag ook, hij moest eerder weg want hij moest werken donderdag. Ik wilde zelf m'n vriendin gaan zoeken, die zat ergens binnen, maar hij heeft me netjes bij haar afgeleverd.
Het was echt heel erg leuk.
Vooral die tweede avond in die penthouse bar, ik opgetut en hij mooi aangekleed, mooi uitzicht, leuk gesprek.. *zucht*
Hij was ook heel lief, op maandag was mijn vriendin naar de wc en hij zou naar een collega gaan maar hij wilde mij niet alleen laten wachten op haar, en woensdag ook, hij moest eerder weg want hij moest werken donderdag. Ik wilde zelf m'n vriendin gaan zoeken, die zat ergens binnen, maar hij heeft me netjes bij haar afgeleverd.
Het was echt heel erg leuk.
Poubelle- Ratel
Zie net dat die gast nog wel op mn profiel heeft gekeken (volgens mij vandaag). Oh well. Hopelijk brengt mijn onderzoek naar die andere man me nog ergens.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Nee, heb niks meer gehoord. Maar wow, wat ben ik jaloers op jouw hele NYC-verhaal! En dan ook nog een leuke Fransoos aan de haak geslagen Ben stiekem eigenlijk wel benieuwd hoeveel de hele trip jou nou heeft gekocht (exclusief het shoppen dan), want het lijkt mij een belachelijk duur geintje haha. Ik geloof niet dat ik daar ooit geld voor heb
Ik heb geluk gehad met de vlucht, die was redelijk goedkoop. Maar het hotel heeft alsnog genoeg gekost. Ik heb de afgelopen maanden veel gewerkt in de kroeg waardoor ik veel heb kunnen sparen.
Laatst aangepast door Poubelle op zo 5 mei 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: