Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

+20
xxDila
juf_1984
Bruintje Beer
Thunder
Winegum
Juul
Sarah1985
Ella
Snoes
Flippin' Bitch
studiebol
Rumble
Jelin
Oasis
Pien
MissD
Floor
RYW
minoessepoes
nina
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:16

Wat mij trouwens wel heel erg opvalt is:
Mijn vriend en ik zijn al bijna 8 jaar bij elkaar, en nu mij vriend ook werkt dat meerdere mensen over kinderen beginnen tegen ons..
Laatst is mijn nicht bevallen en kreeg ik van meerdere in de familie te horen; nou jij bent de volgende hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  RYW wo 23 feb 2011 - 5:22

Alex167 schreef:
RYW schreef:Het gaat, het gaat. In het dagelijks leven geen problemen, soms nog war vertrouwensproblemen maar daar werk ik aan. De jongens gaan er ook goed mee om, al verwacht ik dat de oudste nog een keer gaat uitbarsten. Verder ook alweer een tijd nieuwe (nou ja, 2 jaar) verkering en dat gaat goed smile

Inderdaad wel een maffe reactie van je schoonvader! Waarom reageerde hij zo?

Mijn schoonvader is wat bot, heeft nogal moeite met emoties tonen (behalve als hij een paar drankjes teveel op heeft) en daarbij was ik ook pas 6 weken zwanger en wilde hij niet te blij zijn omdat er nog van alles mis kon gaan. Hij heeft het wel ruimschoots goedgemaakt overigens, hij is gek op mijn dochter en zou alles voor haar doen.

Fijn dat je huidige relatie goed gaat. Logisch dat je nog wat vertrouwensproblemen hebt, dat heeft tijd nodig om te slijten natuurlijk. Hoe oud is je oudste zoon? En hoeveel kinderen heb je totaal?

Gelukkig dat hij de schade heeft ingehaald Very Happy wel lief dat hij voorzichtig wilde zijn, ik kan me wel voorstellen dat je dacht van Suspect

Mijn oudste zoon is alweer 6 jaar, en mijn jongste zoon 3 jaar. Ik heb er van mezelf twee, en mijn vriend heeft ook een zoontje. Dat vertrouwensgedoe komt wel weer goed, ik zie het als een minder leuk resultaat van mijn huwelijk. Soms ben ik daar dan enorm onredelijk in, maar dan geef ik mezelf een schop onder mijn kont en probeer er rationeel naar te kijken in plaats van mijn instinctieve angsten te volgen, en dat gaat vrijwel altijd goed. En zo niet, dan bel ik een vriendin (Guattari is altijd wel goed in dingen relativeren Very Happy) of ik zeg gewoon tegen mijn vriend hoe ik me voel, en dan hebben we het er even over en dan is het ook weer weg smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Flippin' Bitch wo 23 feb 2011 - 5:29

Vriend en ik zijn al bijna 7 jaar samen, maar die dingen zijn allemaal nog niet aan de orde geweest.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:31

.. dat jullie gingen samenwonen? nvt
.. dat jullie gingen trouwen? Schoonouders vonden het leuk, mijn ouders niet zo. Maar beide hadden het wel aan zien komen denk ik.
.. dat jullie een kindje verwachten? Mijn ouders heel erg enthousiast, met tranen en al. Mijn schoonouders zijn wat 'nuchterder' maar vond het wel heel erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:31

Isabella schreef:
Zusje van Bert schreef:
Isabella schreef:.. dat jullie gingen samenwonen?
.. dat jullie gingen trouwen?
.. dat jullie een kindje verwachten?

Waarom plaats jij altijd relatie topics in Algemeen eigenlijk?

.

Samenwonen hoort bij wonen, trouwen hoort bij relatie & kinderen hoort bij zwangerschap & mama's, dus ik vond dat hij eerder algemeen was dan.

MAar het gaat over je relatie smile
Vertel jij eens Isabella!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 5:57

.. dat jullie gingen samenwonen? Mijn ouders waren blij voor ons, maar (vooral mijn moeder) ook wel verdrietig. Mijn zus was een paar maanden eerder het huis uit gegaan en ze hadden niet verwacht dat ik zo snel zou volgen (was ook eerst niet zo in de planning, het ging heel snel plots). Mijn schoonouders vonden het ook leuk!
.. dat jullie gingen trouwen? nvt
.. dat jullie een kindje verwachten? nvt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Ella wo 23 feb 2011 - 6:40

Isabella schreef:.. dat jullie gingen samenwonen? Ouders leuk, schoonouders wat minder
.. dat jullie gingen trouwen? Allebei heel leuk
.. dat jullie een kindje verwachten?
nog niet aan de orde
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:22

.. dat jullie gingen samenwonen? Gewoon, leuk
.. dat jullie gingen trouwen? We hebben een GP, maar dat vonden ze heel leuk
.. dat jullie een kindje verwachten? Mijn ouders wisten dat wij bezig waren een kindje te krijgen (oké, stom woord dat bezig zijn, maar goed dan is het duidelijk Wink) omdat ik draagster ben van een erfelijke ziekte en zij daarvoor ook bloed moesten laten onderzoeken. Mijn vader wilde dit niet omdat hij het er niet mee eens was dat we al voor een kindje gingen, omdat hij mij te jong vond. Erg lullig, maar zijn oordeel heeft ons er niet van weerhouden. En nu is hij hartstikke gek met zijn kleinkind, gek genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:59

.. dat jullie gingen samenwonen? Toen waren ze niet enthousiast, maar ik achteraf ook niet, haha.
.. dat jullie gingen trouwen? N.v.t.
.. dat jullie een kindje verwachten? Toen waren ze boos en waren duidelijk voor een andere keuze Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 8:23

.. dat jullie gingen samenwonen?
Ouders vonden het volgens mij niet leuk, schoonouders waren blij voor ons
.. dat jullie gingen trouwen?
Nog vers in het geheugen: ouders zeiden er niks over en praatten er gewoon overheen, mijn moeder zei wel dat ik er dus ook ingetrapt was. Schoonouders reageerden wel leuk.
.. dat jullie een kindje verwachten?
N.v.t.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Sarah1985 wo 23 feb 2011 - 8:31

dat jullie gingen samenwonen? mijn ouders vonden het wat minder maar uiteindelijk vonden ze het leuk. Schoonouders vonden het geweldig, ze konden niet wachten tot ze zijn kamer konden verbouwen
.. dat jullie gingen trouwen? Wij hadden ze uitgenodigt voor een etentje bij ons thuis en bij het toetje stond de datum 20-08-2008 de trouwdatum, mijn ouders wisten het perongeluk al. Mijn vader moest op onze kat passen en toen kregen wij post met bruidspaar. Oeps. Maar ze waren onwijs blij konden niet wachten. Mijn schoonouders reageerden van leuk, En gaven die avond met het etentje een douchekop kado :shock:
.. dat jullie een kindje verwachten? nvt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Juul wo 23 feb 2011 - 9:04

Isabella schreef:.. dat jullie gingen samenwonen? Erg leuk. Ze waren helemaal blij. Gelukkig heeft mijn vader dit nog meegekregen
.. dat jullie gingen trouwen? Mijn moeder was erg blij. We hebben samen ook flink moeten huilen Wink Was een erg mooi moment. Schoonouders reageerden ook wel leuk, alleen toont mijn moeder makkelijker haar emoties, dus iets makkelijker om te pijlen wat ze echt vind.
.. dat jullie een kindje verwachten?Nog niet aan de orde
Over het algemeen tonen mijn schoonouders minder hun emoties. Ze bedoelen alles heel goed, maar het lijkt alsof ze meestal minder enthousiast zijn.
Maar gelukkig weet ik dat ze blij zijn voor ons dus dat scheelt Wink

Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Winegum wo 23 feb 2011 - 21:37

.. dat jullie gingen samenwonen? We hebben het niet echt indirect zo gezegd, het is er zo ingeslopen. Ze vonden het allebei erg leuk, hadden het ook al wel verwacht en vonden ons stabiel en klaar genoeg om samen te gaan wonen/uit huis te gaan.
.. dat jullie gingen trouwen? n.v.t.
.. dat jullie een kindje verwachten? n.v.t.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:48

Nah, Birgit, wat reageerden jouw ouders raar op jullie trouwplannen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 21:59

Darcy schreef:Nah, Birgit, wat reageerden jouw ouders raar op jullie trouwplannen :S

Dat viel mij dus ook al op ... waarom reageerden ze zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Thunder wo 23 feb 2011 - 22:01

Isabella schreef:
.. dat jullie gingen samenwonen? Dat vonden ze beiden heel leuk! En ze hebben allemaal flink geholpen met overhuizen.

.. dat jullie gingen trouwen? We hebben dan een GP, maar dat vonden ze een logisch vervolg nadat we een huis hadden gekocht en met het oog op de kinden.

.. dat jullie een kindje verwachten? Mijn ouders hebben bij de oudste heel erg aan het idee moeten wennen, maar later vonden ze het heel leuk. Mijn schoonouders vonden het gelijk al heel leuk. Bij de tweede waren ze allemaal erg blij en emotioneel, omdat daar veel ziekenhuisbezoeken en hormonen aan vooraf zijn gegaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Bruintje Beer do 24 feb 2011 - 2:46

.. dat jullie gingen samenwonen? N.V.T.
.. dat jullie gingen trouwen? Vonden ze superleuk!!
.. dat jullie een kindje verwachten? Helemaal super!! Schoonvader was zelfs heel emotioneel dat hij zijn 1e kleinkind mocht ontvangen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 2:54

Isabella schreef:
.. dat jullie gingen samenwonen?
.. dat jullie gingen trouwen?
.. dat jullie een kindje verwachten?

Ik werd zwanger toen nog geen van die voorgaande stappen hadden gezet. Was ook heel jong 18,, niet gepland dus best een schok voor alle kanten. Gelukkig absoluut positief en zeiden allemaal; we zetten de schouders er onder en dan komt het helemaal goed! Dat is ook het geval geweest smile

Samenwonen; iedereen was blij dat we een leuk huisje hadden gevonden! En toen we 2 jaar later ons nieuwbouw huis inkonden dat we hadden gekocht was er ook weer vreugde van alle kanten,, Iedereen vond het leuk om te zien hoe we ons overal doorheen sloegen en we zo goed terecht waren gekomen!

Trouwen; heel entausiast! Iedereen leefde ontzettend mee,,

Kids; de eerste staat bovenaan Wink En bij Lynn hadden we gewacht tot de echo en gingen trots naar onze ouders.. bij beide partijen waren er tranen van vreugde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  juf_1984 do 24 feb 2011 - 4:01


.. dat jullie gingen samenwonen? We hadden hier al veel gesprekken over gehad. Dit omdat ik in het Noorden van Nederland woonde en hij in Brabant. Ze reageerden enthousiast en hebben veel meegeholpen.
.. dat jullie gingen trouwen? Heel enthousiast en emotioneel... Mijn ouders waren er bij op het moment supreme.
.. dat jullie een kindje verwachten? Nog niet aan de orde...Ben benieuwd hoe ze uiteindelijk tegen die tijd gaan reageren...

juf_1984
juf_1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 72
Punten : 76
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 4:12

Alex167 schreef:
Darcy schreef:Nah, Birgit, wat reageerden jouw ouders raar op jullie trouwplannen :S

Dat viel mij dus ook al op ... waarom reageerden ze zo?

Ik was 18 toen ik verkering kreeg met mijn vriend, hij is mijn 1e vriend.
Ze hadden hier volgens mij heel veel moeite mee en wilden me toen niet loslaten.
Wat heb ik een preken gehad (in het bijzijn van mijn vriend). Ze vonden dat we teveel boven zaten, dat ik door de week om 23.00 thuis moest zijn etc. Mijn ouders zitten de hele avond tv te kijken en zeggen niks. Vind je het gek dat wij liever boven gingen zitten?

Daarna is het nooit meer helemaal goed gekomen heb ik het idee. En inmiddels zijn we 10 jaar verder.
Mijn vader heeft weleens gezegd dat er weinig in mijn vriend zit. Het is inderdaad zo dat hij weinig regelt en af toen wel wat meer dingen in huis zou mogen doen (ook echte klusjes). Dit lijken ze dan ook niet te kunnen accepteren.

Mijn ouders zijn sowieso een beetje raar, ze reageren zelden enthousiast. Het viel mijn broer ook op, die zat erbij toen we vertelden dat we gingen trouwen. Hij wist van schrik niet meer wat hij moest zeggen omdat er meteen over iets anders begonnen werd.

Ik ben af en toe bang dat straks iemand bezwaar maakt als we gaan trouwen en wat dan? Kan het dan wel doorgaan?
Of heb ik teveel films gezien? :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  xxDila do 24 feb 2011 - 4:31

.. dat jullie gingen samenwonen?
Ouders; niet zo heel blij.. Maar dat was meer omdat broer/zus in dezelfde maand uit huis gingen en ik een maand later, voor mijn moeder ging het opeens allemaal erg snel. In twee maanden een leeg nest!
Schoonouders; nogal dubieus op de één of ander manier had mijn schoonmoeder het gevoel dat ik het voor het geld deed. ( en dat was raar, want vriendlief ging ten eerste een simpel flatje huren en was toendertijd tweede bouwvakker.. Niet lullig hoor, maar ik bedoel wélk geld!?)
.. dat jullie gingen trouwen?
Niet aan de orde
.. dat jullie een kindje verwachten?
Niet aan de orde, maar mijn moeder zit al steeds van dat ze het geweldig zou vinden om oma te worden, haha! Terwijl schoonmoeder alleen maar benadrukt hoe erg ze het zou vinden om oma te worden.. laughcry
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Flip Fluitketel do 24 feb 2011 - 10:56

.. dat jullie gingen samenwonen? N.V.T.
.. dat jullie gingen trouwen? Ook al vonden ze het wat snel, ze vonden het erg leuk.
.. dat jullie een kindje verwachten? Helemaal geweldig!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Bibi2010 do 24 feb 2011 - 21:42

.. dat jullie gingen samenwonen? Ze vonden het erg leuk!!
.. dat jullie gingen trouwen?Dat hebben we pas geleden verteld en ze vonden het erg leuk en ze kijken er nu al naar uit naar de grootte dag van ons!!

.. dat jullie een kindje verwachten?n.v.t
Bibi2010
Bibi2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 24
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  smooch do 24 feb 2011 - 22:54

.. dat jullie gingen samenwonen? mijn vader was het er niet mee eens en moest er echt aan wennen. Nu vind hij het helemaal prima. Mijn moeder vond het ook wel moeilijk omdat ik de eerste was die uit huis ging en ook nog best jong was. De reactie van mijn schoonouders weet ik niet meer, Maar die vonden het best.

.. dat jullie gingen trouwen? nvt.

.. dat jullie een kindje verwachten? het is nog niet zover....maar mijn ouders weten wel dat we binnenkort willen beginnen. Mijn vader vindt het helemaal spannend en eng, hij kan niet wachten om opa te worden en mijn moeder vind het ook heel leuk, ze kwam laatst zelfs met een folder over foliumzuur. Maar mijn schoonouders heb ik echt geen idee hoe ze gaan reageren. Tijdens de verhuizing riep ze nog dat ze voorlopig nog geen oma wil worden want ze is nog zo jong (53)....dus ja even afwachten wat hun reactie wordt als het echt zover is.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Fearie vr 25 feb 2011 - 0:17

.. dat jullie gingen samenwonen? - Wij gingen samenwonen, omdat het bij mij thuis niet meer ging. De reactie telde dan ook niet echt, omdat ik met ruzie uit huis ben gezet door mijn ouders
.. dat jullie gingen trouwen? - Niet van toepassing
.. dat jullie een kindje verwachten? - Gemengde gevoelens, mijn vader was blij voor ons. Mijn moeder was er deels blij mee, maar deels ook weer niet omdat ik een kindje krijg met mijn huidige vriend. Mijn moeder en mijn vriend kunnen niet door 1 deur.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde.. - Pagina 2 Empty Re: Hoe reageerden jullie (schoon) ouders toen jullie vertelde..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum