Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het komt nu wel heel snel dichterbij..

+21
MADDIE
Roos
Tsjip
Jezzie
Shisha
SarahKey
Ella
eigenwijs
Burn
bolus26
Tania
Pompoen
Highway
Razz
Limburg85
Twellie
Sanne
CCC
Arwyn
Liadan
Caroow
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het komt nu wel heel snel dichterbij.. - Pagina 2 Empty Re: Het komt nu wel heel snel dichterbij..

Bericht  Burn za 25 mei 2013 - 10:19

hug Het komt wel goed schatje!
R. is een stoere jongen, die kan wel eventjes zonder mama, en als jij er dan weer bent poept hij z'n luier weer vol, schaterlacht hij er weer bij en dan is alles weer goed! I love you

Het zal even wennen zijn, maar het komt goed!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het komt nu wel heel snel dichterbij.. - Pagina 2 Empty Re: Het komt nu wel heel snel dichterbij..

Bericht  eigenwijs za 25 mei 2013 - 11:50

Caroww jij praat zooo lief over je kindje en zo lief dat je hem tjoekie noemt!volgens mij.ben jij echt een superlieve mama!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Ella za 25 mei 2013 - 20:24

De eerste keer wegbrengen vond ik vreselijk, heb het ook echt niet droog gehouden. maar het is zooo goed gegaan. Toen ik dat tussen de middag hoorde kon ik het loslaten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey za 25 mei 2013 - 20:30

Het is ook helemaal niet leuk om na 16 weken weer te moeten gaan werken en je baby te moeten missen.
Maar mijn ervaring is dat het ook leuk kan zijn om even weg te zijn en je eigen ding weer te doen.
En je komt nu nóg leuker thuis.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 21:16

Tania schreef:Ik kan er een mooi verhaal van maken maar het is gewoon niet leuk om je kindje voor het eerst achter moet laten om te gaan werken. Het wordt echt beter maar voor nu gewoon even een knuffel om je succes te wensen Het komt nu wel heel snel dichterbij.. - Pagina 2 699888
Mooi verhaal kan er idd niet van gemaakt worden.
Ik heb komende week al mijn 4e werkweek met maar weinig uurtjes. Maar ik vind het nog steeds moeilijk om van huis te gaan. Gelukkig gaat het wel heel goed thuis. En ik heb me er ook op ingesteld dat ik onze dochter moet voeden onder werktijd, dat scheelt ook wel weer. Maar blijf emotioneel worden als ik naar huis rijd om haar te voeden.
Maar goed, onze dochter weigert de fles. Als ze gewoon zou drinken bij mijn man had ik me er een stuk beter bij gevoeld.
En volgens mij drinkt jouw zoontje wel gewoon uit de fles toch? Door te merken dat mijn man het prima red met onze kleine meid, heb ik een veel geruster gevoel gekregen. Alleen het voeden blijft lastig.

Ik vind je ook echt ontzettend lief met jullie zoon. De dingen die je schrijft en doet I love you

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 25 mei 2013 - 21:19

Het komt nu wel heel snel dichterbij.. - Pagina 2 699888Het komt nu wel heel snel dichterbij.. - Pagina 2 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jezzie za 25 mei 2013 - 21:48

Lastig is dat he, weer aan het werk gaan na zo veel lekker thuis met je kleintje.
Maar het komt vast allemaal goed hug
Succes met werken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Tsjip za 25 mei 2013 - 22:16

Voor mijn gevoel ben je nog maar net bevallen Caroow. :O Nu is je verlof gewoon alweer bijna voorbij. Heel veel succes morgen!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Caroow za 25 mei 2013 - 22:23

Tsjip schreef:Voor mijn gevoel ben je nog maar net bevallen Caroow. :O Nu is je verlof gewoon alweer bijna voorbij. Heel veel succes morgen!

Ja R is precies 10 weken als ik weer aan het werk moet. Ik ben uit dienst geweest tijdens mijn verlof ivm contracten (je kan geen vast contract krijgen, na een aantal jaar moet je even uit dienst) en ik mocht gelijk weer beginnen na mijn verlof. Ik had ook wel later mogen beginnen maar dan had ik ww moeten aanvragen en dat vind ik niet eerlijk, dus daarom nu alweer.

Ik vind het wel heel lief dat jullie allemaal zeggen dat ik het zo goed doe en zo lief ben hug Hopelijk valt het allemaal wat mee straks. Gelukkig hoef ik maar 4,5 uur te werken de eerste dag.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 22:40

Caroow schreef:Ik ben uit dienst geweest tijdens mijn verlof ivm contracten (je kan geen vast contract krijgen, na een aantal jaar moet je even uit dienst) en ik mocht gelijk weer beginnen na mijn verlof.
Dat vind ik echt raar, Caroow. Officieel mag een werkgever dat niet eens doen. Als deze periode van 'uit dienst' enkel bedoeld is om te voorkomen dat een contract na een aantal verlengingen wordt omgezet in een vast contract, dan zou een rechter waarschijnlijk oordelen dat toch sprake is van een vast contract. Als het ooit misgaat, zou ik er dus zeker werk van maken.

En weer helemaal OT: geniet nog even van deze dag! En succes morgen, die 4,5 uur kom je wel door.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Caroow za 25 mei 2013 - 22:46

Helaas wordt het bij heel veel bedrijven zo gedaan, zelfs voor de acteurs van GTST werkt het zo Neutral Het heeft overigens niks met mijn zwangerschap te maken hoor.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne za 25 mei 2013 - 22:53

Ik zou er nu ook niet heel moeilijk over doen, omdat ik een goede arbeidsverhouding liever niet zou verstoren, maar als ik op straat kom te staan, dan zou ik dat zeker aanvechten. Vind het altijd zo gemeen als werkgevers op deze manier werken.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Roos zo 26 mei 2013 - 9:32

Ook ik heb morgen mijn eerste werkdag weer, dus weet precies wat je voelt.
Ik loop al het hele weekend met een blok op mijn maag. Aan de ene kant weer veel zin in, maar aan de andere kant....
Succes morgen!!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Caroow zo 26 mei 2013 - 9:33

Dankjewel, jij ook!

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MADDIE zo 26 mei 2013 - 9:44

Heel veel succes morgen Roos en Carow!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  nina zo 26 mei 2013 - 18:17

Succes vanavond!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Sanne zo 26 mei 2013 - 18:34

Succes Caroow! En veel plezier natuurlijk!
En datzelfde geldt voor Roos.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Zonneschijn zo 26 mei 2013 - 19:37

Succes met werken meiden!
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  iloverose zo 26 mei 2013 - 20:00

Veel succes meiden
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Snoes zo 26 mei 2013 - 22:54

Veel succes vanavond Caroow!
En jij ook, Roos!

Ik begin over een week weer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  nina ma 27 mei 2013 - 18:20

Hoe is t gegaan? :-)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Jezzie ma 27 mei 2013 - 18:22

Daar ben ik ook benieuwd naar!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 19:06

Toen ik gister weg ging voelde ik me echt rot. Heb mijn vriend echt vanalles verteld waar hij op moet letten (vlekjes,rare hoest, koorts..).

Het was superdruk op het werk, maar wel heel gezellig dus de tijd ging heel snel. Toen ik om 1 uur thuis kwam was zoon lekker aan het slapen, alleen bij het naar bed gaan heeft hij gehuild.

En net pakte ik hem uit zijn ledikant en werd ik begroet met een enorme lach I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie ma 27 mei 2013 - 19:13

Fijn dat het goed gegaan is caroow!
Kon je hem nog zelf voeden toen je thuis kwam?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow ma 27 mei 2013 - 19:29

Jezzie schreef:Fijn dat het goed gegaan is caroow!
Kon je hem nog zelf voeden toen je thuis kwam?

Ja, gelukkig wel.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: