Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

4 plaatsers

Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  loesje vr 29 jul 2011 - 20:09

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai is na 5 min al weer op iets uitgekeken en kan nog niet kruipen en wil alleen maar proberen te lopen maar het evenwicht heeft hij nog niet en gaat daardoor heel snel huilen normaal? we hebben genoeg speelgoed en weten hierdoor niet wat hij nou echt leuk vind. Hij wil ook niet meer op de grond spelen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 20:14

Dat is idd wel normaal, een baby heeft maar een concentratievermogen van een Laar minuutjes.. Ik zou hem wel blijven stimuleren om zichzelf proberen te vermaken in de box of op de grond. Je hebt ook kans dat hij huilt uit frustratie omdat hij iets wil (kruipen/lopen), maar het nog niet kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 20:16

Ik vind het al best wel lang als mijn dochter van 11 maanden 5 minuten met hetzelfde speelgoed speelt. Als ze echt heel goed te pas is, dan kan ze zo'n 15 minuutjes alleen spelen, maar speelt dan wel met veel verschillend speelgoed. Wij hebben wel steeds maar 3 of 4 verschillende soorten speelgoed en een paar knuffels tegelijkertijd in haar speelgoedbox liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 20:19

Het is idd heel normaal dat je kindje zich nog niet zo heel lang kan vermaken.
Bied maar een paar speeltjes aan en ruim de rest op. Wissel die speeltjes af om de week zodat het speelgoed weer "nieuw" word. Geef hem ook wat uitdagend te spelen, waar hij eigenlijk nog net te jong voor is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Coco vr 29 jul 2011 - 20:42

Misschien is een loopkar iets voor hem? Dan kan hij wel lopen doordat hij zich vast kan houden. Dat scheelde bij mijn zoontje echt verschrikkelijk veel frustratie.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Mida4you vr 29 jul 2011 - 21:09

Ons dochtertje kan zich ook al een paar weken heel slecht zelf vermaken. Het speelgoed vindt ze allang niets meer aan. Ik wissel wel af van speelgoed maar dat heeft ze naar 5 minuten alweer gezien. Hopelijk veranderd dat wel weer.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  mauwmauw vr 29 jul 2011 - 21:49

mijn zoontje kan zich best goed vermaken op de grond(box begint hij wat minder te vinden,maar hij moet van mij toch afentoe in de box)wij hebben speelgoed voor hem op de grond liggen,waar hij dan 2 seconde mee speelt,en weer verder op ontdekking gaat.het scheelt wel dat mijn zoontje kan tijgeren door de kamer heen.ik denk dat het huilen bij A een groot deel frustratie is.het wel willen maar niet kunnen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai Empty Re: baby bijna 10 maanden vind dingen heel snel saai

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum