Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

+14
Puggle
CCC
SarahKey
LDJ
Sanne
Parel
Lejow
Dora
Teddyaapje
Limburg85
studiebol
love
Arwyn
Mida4you
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  Mida4you wo 8 mei 2013 - 8:27

Manderijn schreef:Ok, maar het zal handiger zijn om vanuit je werk nieuw werk te zoeken, dan wanneer je thuis zit.

Ja dit is ook de bedoeling hoor. Ik ga eerst gewoon aan het werk en vanuit mijn huidige baan wil ik rustig gaan solliciteren.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  CCC wo 8 mei 2013 - 8:28

Wat is je droombaan dan Mida? Ik denk dat dit de meest verstandige keuze is voor nu, stoppen kan altijd en dan ervaar je ook meteen hoe het voelt wel te werken. Anders zou je misschien spijt krijgen, zoals ik je stukje nu lees. En eerlijk is eerlijk, de banen liggen helaas niet voor het oprapen nu.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  Mida4you wo 8 mei 2013 - 8:42

Mijn droombaan is werken op een camping, bungalowpark of hotel als receptioniste. Dit is al jaren mijn droombaan en heb er ook de papieren voor.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  CCC wo 8 mei 2013 - 8:48

Leuk! Hoop voor je dat je snel zoiets kunt vinden!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  M-G wo 8 mei 2013 - 15:55

Zoals de meesten hier al aangeven zou ik blijven werken en vanuit daaruit proberen iets te vinden in het werk waar "mijn hart" ligt. Tegenwoordig is het niet gemakkelijk om iets te vinden (tenminste hier in de buurt, hopelijk bij jou wel!) Als ik zelf zou kunnen kiezen dan ging ik voor iets minder uren (maar ja ik werk nou eenmaal 40 uur). Nee zoals iemand al voor mij zegt: mocht het niet bevallen dan kan je altijd nog terug gaan naar minder uur of een andere baan, indien mogelijk (want ik meen ergens gelezen te hebben dat minder uren bij je huidige werk niet mogelijk is). Veel succes met je beslissing!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stoppen met werken of niet? Twijfelen..... - Pagina 2 Empty Re: Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum