Verslonzen als je moeder wordt
+40
Slakje
Kaboutertje
Novalee
Pineco
CCC
Mamsie
Flower_L
Paper Crown
Razz
*Lookie*
Sanne
koNijntje
Caroow
Printje
Charles
Urban Naked
Aimee
Pompoen
Wennes
Ayla
Parisienne
Luce
Puggle
Steep
Reva
LDJ
Limburg85
Silke
Annie24
studiebol
Teddyaapje
eigenwijs
Tamagotchi
Susan
Clapperdie
Parel
Blue flower
Thunder
Liadan
Sea of Trees
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Verslonzen als je moeder wordt
Ik kreeg vandaag van een mannelijke collega te horen dat ik een 'prototype milf' ben
Voor mijn zwangerschappen was ik veel steviger en had ik een vrij ordinaire look. Na de eerste heb ik mijn haar kort laten knippen en zag ik er wel wat uit als een moeke. Na de geboorte van de tweede werd het veel beter. Sinds ik mijn huidige baan heb (anderhalf jaar ongeveer) heb ik mijn eigen stijl gevonden, mijn haar laten groeien en ben ik slank geworden.
Al met al vind ik mezelf een stuk verzorgder dan toen ik 20 was
Voor mijn zwangerschappen was ik veel steviger en had ik een vrij ordinaire look. Na de eerste heb ik mijn haar kort laten knippen en zag ik er wel wat uit als een moeke. Na de geboorte van de tweede werd het veel beter. Sinds ik mijn huidige baan heb (anderhalf jaar ongeveer) heb ik mijn eigen stijl gevonden, mijn haar laten groeien en ben ik slank geworden.
Al met al vind ik mezelf een stuk verzorgder dan toen ik 20 was
Gast- Gast
Er is weinig veranderd. Ik vind mezelf nu nog steeds net zo leuk en hip (met een vleugje kak, zoals ik altijd ben geweest). Soms zelfs leuker.
En ja, als ik anderen moet geloven ben ik af en toe best een MILF
En ja, als ik anderen moet geloven ben ik af en toe best een MILF
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik laat mezelf ook niet verslonzen kom zeg. Vriend is niet op me gevallen omdat ik er als een moeke bij liep, maar omdat ik er fatsoenlijk bij liep. Besteed nu ook wat meer aandacht aan mijn uiterlijk dan voorheen, dus wat dat betreft ben ik erop vooruit gegaan. Alleen heb ik nu wel moeite met kleren kopen, voor het ene voel ik me te jong en voor het andere te oud
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ehh wat is een milf?
Ik heb mezelf enorm verslonsd na beide bevallingen. Zowel betreft kleding als vrije tijd voor mezelf. Ik loop dus wel in oude en versleten kleding rond en voel me daar echt niet fijn in.
D is nu 10 maanden en nu voel ik dat ik weer klaar ben om voor mezelf te zorgen. Binnenkort ga ik shoppen met een vriendin en ik wil ook weer gaan sporten.
Ik ben benieuwd hoe het shoppen gaat, want ik had gehoopt dat er een aantal kilo's zou blijven hangen, maar helaas.
Ik heb mezelf enorm verslonsd na beide bevallingen. Zowel betreft kleding als vrije tijd voor mezelf. Ik loop dus wel in oude en versleten kleding rond en voel me daar echt niet fijn in.
D is nu 10 maanden en nu voel ik dat ik weer klaar ben om voor mezelf te zorgen. Binnenkort ga ik shoppen met een vriendin en ik wil ook weer gaan sporten.
Ik ben benieuwd hoe het shoppen gaat, want ik had gehoopt dat er een aantal kilo's zou blijven hangen, maar helaas.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik merk wel dat het een beetje anders is nu, ik zoek sowieso kleding uit waarin ik makkelijk borstvoeding kan geven, jurkjes die ik graag droeg vallen op die manier eigenlijk af. Verder heb ik soms nauwelijks tijd, er zijn echt van die dagen dat ik blij ben als ik voor 12 uur heb kunnen douchen, aankleden en ontbijten. Maar als ik naar een feestje ga, of naar koor of ergens heen waar ik onder de mensen ben dan let ik net zo veel op mijn uiterlijk als anders. Dat betekend dat ik gewoon probeer een beetje leuke combinatie uit de kast te trekken en ik check of mijn haar een beetje zit, haha dat is het wel. Oh ja en mijn bril schoonmaken .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja, ik was zeker behoorlijk verslonst het eerste jaar. Ik was al blij als ik tijd had om kleren aan te trekken, make uppen kwam ik echt niet aan toe. Ook was ik gewoon te zwaar waardoor ik me niet fijn voelde in mijn lichaam en ik daardoor ook niet de moeite nam om er wat van pro eren te maken.
Nu ben ik flink aan het afvallen, waardoor ik me beter voel. Ik krijg complimentjes vanuit mijn omgevind war me weer stimuleert om mijn best ervoor te doen om er goed uit te zien!
Nu ben ik flink aan het afvallen, waardoor ik me beter voel. Ik krijg complimentjes vanuit mijn omgevind war me weer stimuleert om mijn best ervoor te doen om er goed uit te zien!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Minneke schreef:Ik kreeg vandaag van een mannelijke collega te horen dat ik een 'prototype milf' ben
Echwel!
Gast- Gast
eigenwijs schreef:Parel schreef:Ik doe altijd mijn best wel, de reden dat ik nu wel eens verslons is omdat ons budget niet heel ruim is tegenwoordig, ik werk heb waar ik vies wordt en wat vooral lekker moet zitten, en mijn lijf is gewoon but. Ik heb wel altijd m'n haar gedaan en een make upje e rop.
jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld..
edit:die smiley was bij mijn bericht bedoeld
Oh, het was niet bedoeld om naar complimentjes te vissen hoor! Maar erg lief van jullie!
Met kleren is het nog wel te doen, maar mijn buik is echt vreselijk. En als ik mijn vriend zo af en toe kan peilen was die voorheen idd beter. Ik moet er wat aan doen, maar wegens omstandigheden komt dat er gewoon niet van.
Overigens doe ik wel mijn best hoor, maar het is net alsof ik mijn Mojo ben verloren.
En minneke, ik ben het eigenlijk wel eens met je collega, vind je een erg mooie vrouw en eigenlijk zou ik helemaal niet zo op het eerste gezicht zeggen dat je moeder bent (mean it in a good way!).
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Rejoy: Dan ga ik daar dadelijk eens kijken! Bedankt voor de tip!
Reva: Clubje oprichten? Voor aangespoelde zeekoeien.... Ja, Wehkamp geprobeerd. het laatste jurkje heb ik niet eens geprobeerd. Was bang dat ik eruit zou scheuren... Heb zelfs het label nagekeken of ze wel echt de maat hadden gestuurd ie ik besteld had.
Wennes: Milf is een mother I like to fuck....
Reva: Clubje oprichten? Voor aangespoelde zeekoeien.... Ja, Wehkamp geprobeerd. het laatste jurkje heb ik niet eens geprobeerd. Was bang dat ik eruit zou scheuren... Heb zelfs het label nagekeken of ze wel echt de maat hadden gestuurd ie ik besteld had.
Wennes: Milf is een mother I like to fuck....
Gast- Gast
Ik draag minder vaak hoge hakken maar ik ga dan ook minder vaak uit. Ik draag wel meer make-up, heb in m'n verlof ongeveer 286497 oogschaduwtutorials bekeken. Ook m'n haar verzorg ik beter. Eigenlijk meer opgeknapt dus!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik ben zeer zeker niet verslonst maar wel meer casual gekleed. En mooie stoffen vind ik ook zonde want ik word eerder ondergespuugd ofzo. Wat ik wel stom vind: ik had altijd al kort haar en nu doen mensen net alsof ik het heb vanwege het 'lekker makkelijk' . Terwijl ik gewoon een hip kapsel heb dat best veel werk kost.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Sybella, jij bent helemaal niet dik en vatsig ( dat heb ik je al zovaak gezegd) Je bent gewoon een mooie vrouw en je hebt prachtige haren bijv.
Ik heb nooit enorm veel om uiterlijk gegeven dus dat is niet veranderd. Maar waar ik eerst heel veel kleren voor mezelf kocht, koop ik nu veel te veel voor de kinderen en vergeet ik daarin zeker wel mezelf.
Ik heb nooit enorm veel om uiterlijk gegeven dus dat is niet veranderd. Maar waar ik eerst heel veel kleren voor mezelf kocht, koop ik nu veel te veel voor de kinderen en vergeet ik daarin zeker wel mezelf.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat zeiden ze bij mij op het werk ook. Ik had het laten knippen omdat het zo extreem dun werd. Ik ben er nu veel meer tijd mee kwijt. Ben verplicht om het te föhnen en goed in model te brengen terwijl ik voorheen snel een knotje draaide o.i.d.
Printje: Thanx, maar het is echt wel zo. Ik kleed me wel zo dat het niet opvalt (over het algemeen) maar het is wel echt zo. Een uitgezakt puddinglijf heb ik. -12 kilo scheelt al wel heel veel. Gelukkig. Op mijn werk geloofde ze ook niet dat ik nu maat 44/46 heb. Ze dachten dat ik 40, hooguit 42 had
Printje: Thanx, maar het is echt wel zo. Ik kleed me wel zo dat het niet opvalt (over het algemeen) maar het is wel echt zo. Een uitgezakt puddinglijf heb ik. -12 kilo scheelt al wel heel veel. Gelukkig. Op mijn werk geloofde ze ook niet dat ik nu maat 44/46 heb. Ze dachten dat ik 40, hooguit 42 had
Gast- Gast
Ik douche elke dag, maak me elke dag op en probeer er leuk uit te zien. Ik vind het wel lastig om kleding uit te zoeken die nu bij mij past, alles is nog te klein en ik heb een buik en dat had ik niet, maar dat komt vast met de tijd wel weer goed.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik ben iemand die niet dagelijks make-up draagt, dit was voor de komst van de eerste al zo en nu nogsteeds.
als ik make-up draag is het vaak niet meer dan wat mascara.
maar ik vind niet dat ik mezelf 'verslons', het kan hipper en moderner, maar dit ben ik en het is niet anders dan voor de komst van mijn zoon.
als ik make-up draag is het vaak niet meer dan wat mascara.
maar ik vind niet dat ik mezelf 'verslons', het kan hipper en moderner, maar dit ben ik en het is niet anders dan voor de komst van mijn zoon.
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Nou Sybella dat zou ik idd echt niet zeggen hoor. Ik vind het verdrietig om te lezen hoe je over jezelf denkt, al wist ik dat natuurlijk wel dat je zo denkt/dacht, maar ik zie het heel anders. maar goed als je jezelf er niet fijn bij voelt snap ik je natuurlijk wel. Ik denk ook weleens ik zou dun willen zijn maar ik vind lekkere dingen veel te lekker dus doe het mezelf ook aan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik loop er nog net zo bij als voorheen en dat is niet slonzig. Ik draag wel graag een spijkerbroek, maar dan meestal wel met hoge pumps. Mijn haar laat ik wel groeien overigens, omdat ik het makkelijker vind om mijn haar af en toe vast te doen. Draag wel dagelijks make up. Ik zou wel iets vaker naar de kapper kunnen, maar dat vind ik zo'n gedoe omdat ik er vaak best een tijd zit. Ik heb dan opvang nodig voor mijn dochter of moet er vrij voor nemen als zij op het KDV is en dat vind ik gewoon erg vervelend. Het is dus meestal wachten tot mijn vriend geen voetbal heeft op zaterdag en dan kan ik weer.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben 3 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap (probeer het er wel weer af te krijgen maar nog niet gelukt) maar verder verzorg ik me nog hetzelfde. Ik doe elke dag wel wat make-up op, zorg dat ik lekker ruik en me verzorgd kleed. En ik draag ook nog wel jurkjes (daar ben ik pas fan van geworden tijdens mijn zwangerschap ) Mijn haar doe ik wel vaak makkelijk in een staart/knotje maar ook weleens los. Ik vind het vooral voor mijn vriend wel zo leuk dat ik mijn best doe om er verzorgd uit te zien. Hij zegt er echt niets van hoor als ik een dagje in joggingsbroek loop, volgens mij vindt hij dat ook helemaal niet erg, maar meer voor mijn gevoel wil ik er gewoon niet slonzig bij lopen.
Hier in de straat wonen nog 2 moeders die net als ik momenteel thuis zitten, hen zie ik regelmatig in joggingsbroek lopen. Als ik al een keer een 'joggingsbroekdagje' heb dan doe ik hem wel uit als ik de straat op ga.
Hier in de straat wonen nog 2 moeders die net als ik momenteel thuis zitten, hen zie ik regelmatig in joggingsbroek lopen. Als ik al een keer een 'joggingsbroekdagje' heb dan doe ik hem wel uit als ik de straat op ga.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Ik ben 3 kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap (probeer het er wel weer af te krijgen maar nog niet gelukt) maar verder verzorg ik me nog hetzelfde. Ik doe elke dag wel wat make-up op, zorg dat ik lekker ruik en me verzorgd kleed. En ik draag ook nog wel jurkjes (daar ben ik pas fan van geworden tijdens mijn zwangerschap ) Mijn haar doe ik wel vaak makkelijk in een staart/knotje maar ook weleens los. Ik vind het vooral voor mijn vriend wel zo leuk dat ik mijn best doe om er verzorgd uit te zien. Hij zegt er echt niets van hoor als ik een dagje in joggingsbroek loop, volgens mij vindt hij dat ook helemaal niet erg, maar meer voor mijn gevoel wil ik er gewoon niet slonzig bij lopen.
Haha ja dat doe ik ook!
Ik trek echt wel wat fatsoenlijks aan als ik de straat op ga, wie weet wie je tegenkomt!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Nee eigenlijk niet. Wel maakte ik me voorheen wel dagelijks op en dat doe ik nu minder. Ik draag nu alleen maar mascara als een een dagje of avondje weg ben. Maar qua kleding ben ik niet zo heel veel veranderd.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Leuk topic SOT.
Ik ben soms wel een slons hoor. Vind ik veel te lekker en ik zit echt niet op de bank in mijn mooie kleding alsof ik op de thee ben bij de Koningin. Ik hou van makkelijk maar stiekem wel in een mooie joggingbroek, met mooi verzorgd haar. Ik denk dat als ik de deur open doe mensen niet zouden denken: zo ma tokkie die open doet.
Als ik naar buiten ga met de wagen vind ik t alleen maar irritant op pumps. En hele onpraktische heupbroeken draag ik ook niet simpelweg omdat ik me niet wil druk maken als ik buk. Ik draag geen make-up dan maak ik mijn zoontje vies mee, en mijn haar zit vast omdat hij graag aan mijn haren trekt. Maar als ik naar mijn werk ga wel, en als ik uiteten met mijn man ga zie ik er wel goed uit en tot de puntjes keurig.
Ik denk wel dat ik een MILF ben. Laatst was ik uit en ik wilde even mijn man bellen en ging buiten op 't stoepje zitten om te bellen en toen had ik sjans, hij sloeg bijna achterover toen hij vroeg of ik eens een drankje met hem wilde doen en ik zei: neu, dat vindt mijn man en mijn 3 maanden oude zoontje niet zo'n puik plan denk ik. Hij zei dat hij wel dacht dat ik een vriend zou hebben maar een kind, nee. Wel mooi trouwens dat 16 jarige jochies Milfmilf roepen als ze me met de wagen zien haha!
Ik ben soms wel een slons hoor. Vind ik veel te lekker en ik zit echt niet op de bank in mijn mooie kleding alsof ik op de thee ben bij de Koningin. Ik hou van makkelijk maar stiekem wel in een mooie joggingbroek, met mooi verzorgd haar. Ik denk dat als ik de deur open doe mensen niet zouden denken: zo ma tokkie die open doet.
Als ik naar buiten ga met de wagen vind ik t alleen maar irritant op pumps. En hele onpraktische heupbroeken draag ik ook niet simpelweg omdat ik me niet wil druk maken als ik buk. Ik draag geen make-up dan maak ik mijn zoontje vies mee, en mijn haar zit vast omdat hij graag aan mijn haren trekt. Maar als ik naar mijn werk ga wel, en als ik uiteten met mijn man ga zie ik er wel goed uit en tot de puntjes keurig.
Ik denk wel dat ik een MILF ben. Laatst was ik uit en ik wilde even mijn man bellen en ging buiten op 't stoepje zitten om te bellen en toen had ik sjans, hij sloeg bijna achterover toen hij vroeg of ik eens een drankje met hem wilde doen en ik zei: neu, dat vindt mijn man en mijn 3 maanden oude zoontje niet zo'n puik plan denk ik. Hij zei dat hij wel dacht dat ik een vriend zou hebben maar een kind, nee. Wel mooi trouwens dat 16 jarige jochies Milfmilf roepen als ze me met de wagen zien haha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Verslonzen niet, maar ik kleed me wel wat 'moederlijker' soms. Weet niet, wat degelijker of hoe je het wilt noemen.
Ik ben vlak voor de komst van L gestopt met dragen van lenzen (te dun vlies), en nu vind ik het prima...maar voor de zwangerschap vond ik het best vervelend. Was toen wel meer bezig met uiterlijk. Make up draag ik nauwelijks, heb ik nooit gedaan. Ik weet niet zo goed welke kant ik op wil qua kleding, en daardoor kies ik vaak een veilige weg
Ik ben vlak voor de komst van L gestopt met dragen van lenzen (te dun vlies), en nu vind ik het prima...maar voor de zwangerschap vond ik het best vervelend. Was toen wel meer bezig met uiterlijk. Make up draag ik nauwelijks, heb ik nooit gedaan. Ik weet niet zo goed welke kant ik op wil qua kleding, en daardoor kies ik vaak een veilige weg
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja ik ben wel iets makkelijker geworden. Waar ik vroeger echt no wat zonder make up de deur uit ging doe ik dat nu wel.
Kleding is wat gemakkelijker/simpeler geworden omdat ik het zonde vindt om daar mee te lopen met de kids etc. Als ik weg ga naar school, stage, uit of weg met mijn man zie ik er altijd netjes uit.
Ik word wel een milf genoemd ja haha. Zeker met uitgaan.
Kleding is wat gemakkelijker/simpeler geworden omdat ik het zonde vindt om daar mee te lopen met de kids etc. Als ik weg ga naar school, stage, uit of weg met mijn man zie ik er altijd netjes uit.
Ik word wel een milf genoemd ja haha. Zeker met uitgaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben wel wat makkelijker geworden nu N. er is, ik kleed me wat meer basic. Vooral als ik moet werken ga ik vrij basic de deur uit, als ik daar verf of troep op mijn kleding krijg kan ik het zo weggooien als ik het er niet meer uit krijg.
Ik zorg altijd wel dat ik er verzorgd uit zie, elke dag make-up en doe mijn haar. Moet wel bekennen dat ik het lastiger vind tijd voor mezelf te maken zoals een zonnebankje pakken, naar de sportschool, naar de kapper en vooral winkelen voor mezelf had ik al eeuwen niet meer gedaan. Vandaag wat verandering in het winkelgedeelte gebracht en ben sinds 6 weken weer lekker aan het sporten zoals ik altijd al deed.
Ik zorg altijd wel dat ik er verzorgd uit zie, elke dag make-up en doe mijn haar. Moet wel bekennen dat ik het lastiger vind tijd voor mezelf te maken zoals een zonnebankje pakken, naar de sportschool, naar de kapper en vooral winkelen voor mezelf had ik al eeuwen niet meer gedaan. Vandaag wat verandering in het winkelgedeelte gebracht en ben sinds 6 weken weer lekker aan het sporten zoals ik altijd al deed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Er is niet veel veranderd, ik verzorg me nog net zo als voordat ik kinderen had en ben heel blij dat ik nog steeds dezelfde kledingmaat pas. Mijn stijl is wel iets volwassener geworden. Ik probeer er nu juíst goed uit te zien als ik de deur uitga, zodat niemand kan denken dat ik verslons Kort haar heb ik ook al vaker gehad voor de kinderen er waren (gaat overigens ook best veel tijd in zitten hoor!).
Enige waar ik nu niet echt meer aan toekom, is een zonnebankje. Ik vind mezelf er dan toch net wat gezonder uitzien, maar de dichtstbijzijnde zonnebankstudio ligt op 20 minuten rijden en dan moet ik eerst de kinderen wegbrengen, dus al met al kost het me een halve ochtend om 10 minuten eronder te liggen en dat vind ik gewoon zonde.
Enige waar ik nu niet echt meer aan toekom, is een zonnebankje. Ik vind mezelf er dan toch net wat gezonder uitzien, maar de dichtstbijzijnde zonnebankstudio ligt op 20 minuten rijden en dan moet ik eerst de kinderen wegbrengen, dus al met al kost het me een halve ochtend om 10 minuten eronder te liggen en dat vind ik gewoon zonde.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder wordt 50!
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» Wordt dat nog geadviseerd?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» Wordt dat nog geadviseerd?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: