Verslonzen als je moeder wordt
+40
Slakje
Kaboutertje
Novalee
Pineco
CCC
Mamsie
Flower_L
Paper Crown
Razz
*Lookie*
Sanne
koNijntje
Caroow
Printje
Charles
Urban Naked
Aimee
Pompoen
Wennes
Ayla
Parisienne
Luce
Puggle
Steep
Reva
LDJ
Limburg85
Silke
Annie24
studiebol
Teddyaapje
eigenwijs
Tamagotchi
Susan
Clapperdie
Parel
Blue flower
Thunder
Liadan
Sea of Trees
44 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Verslonzen als je moeder wordt
Als je moeder wordt, verandert je hele leven. Is dat voor jou een reden om minder aan je uiterlijk te doen dan voor je zwangerschap? Vind jij jezelf een MILF?
Ik ben zelf wel aangekomen na mijn zwangerschap, maar ik verzorg mezelf nog steeds goed en loop er (vind ik) altijd wel leuk bij.
Ik ben zelf wel aangekomen na mijn zwangerschap, maar ik verzorg mezelf nog steeds goed en loop er (vind ik) altijd wel leuk bij.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Re: Verslonzen als je moeder wordt
Ik ben daarin niet anders dan voor mijn zwangerschappen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Behalve dat ik wat zwaarder ben is er niet veel veranderd.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Nee mijn uiterlijk is misschien nog belangrijker geworden.. Meer omdat ik zo ontevreden ben over mijn lichaam op het moment.. Mijn ks is zo scheef als de toren van pisa en mijn buik is een en vol met strepen... Dan zou je zeggen als je kleren aan hebt dan zie je dat niet maar voor mijn gevoel moet ik juist meer aan mezelf doen om er leuk uit te zien.
Dus nee minn uiterlijk is nog steeds erg belangrijk.
Dus nee minn uiterlijk is nog steeds erg belangrijk.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik doe altijd mijn best wel, de reden dat ik nu wel eens verslons is omdat ons budget niet heel ruim is tegenwoordig, ik werk heb waar ik vies wordt en wat vooral lekker moet zitten, en mijn lijf is gewoon but. Ik heb wel altijd m'n haar gedaan en een make upje erop.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik besteed nu meer aandacht aan mijn uiterlijk. Omdat ik nu best een hangbuikje trek ik niet meer alles aan wat ik voorheen wel deed. Ik draag nu meer make-up en doe mijn haar ook meer. Of dit komt omdat ik moeder ben weet ik niet.
Ik heb in ieder geval niet mijn haar super kort geknipt of een platte slaapplek in mn haar en draag in mijn vrije tijd geen joggingbroek met witte sokken en crocs
Ik heb in ieder geval niet mijn haar super kort geknipt of een platte slaapplek in mn haar en draag in mijn vrije tijd geen joggingbroek met witte sokken en crocs
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zie er wel wat meer basic uit, vroeger droeg ik vaker jurkjes en rokjes en had ik een wat meer opvallende kledingstijl. Nu draag ik meestal gewoon een broek met een blouse/trui/vestje en laarzen. Maar dat vind ik geen verslonzen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
De eerste paar maanden na de geboorte van de oudste heb ik mezelf wel wat verwaarloosd, daarna is er een knop omgegaan en vind ik mezelf leuker/knapper dan vóór alle zwangerschappen. Waar ik daarvoor alleen belangrijk vond wat mijn kind droeg en volledig op de hoogte was van de laatste mode voor kids, is dat nu andersom. Kids wat goedkopere kleertjes en ik wat meer volgens de laatste mode. Nu heb ik een hip kapsel, waardoor ik iedere 6 weken gewoon naar de kapper móet. Daarvoor had ik lang saai haar. Wil niet zeggen dat de kids er niet leuk bij lopen hoor. Maar ik zit lekker in mijn vel, ondanks een klein flubberbuikje met wat striae. In bikini ga ik misschien ook weer, dat weet ik nog niet.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Parel schreef:Ik doe altijd mijn best wel, de reden dat ik nu wel eens verslons is omdat ons budget niet heel ruim is tegenwoordig, ik werk heb waar ik vies wordt en wat vooral lekker moet zitten, en mijn lijf is gewoon but. Ik heb wel altijd m'n haar gedaan en een make upje e rop.
jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld..
edit:die smiley was bij mijn bericht bedoeld
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik heb wel minder tijd voor mn haar maar t zit wel goed en netjes. Alleen vaker t zelfde. Voorheen deed ik er geregeld iets anders mee. Qua kleding ben ik wel t zelfde gebleven. Ik hoop dat ik na deze zwangerschap t figuur terug krijg als na de zwangerschap van T. als zou dat losse vel bij mn buik incl. striae ook wegmogen, maar die hoop heb ik opgegeven.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
eigenwijs schreef:Parel schreef:Ik doe altijd mijn best wel, de reden dat ik nu wel eens verslons is omdat ons budget niet heel ruim is tegenwoordig, ik werk heb waar ik vies wordt en wat vooral lekker moet zitten, en mijn lijf is gewoon but. Ik heb wel altijd m'n haar gedaan en een make upje e rop.
jij hebt echt een verkeerd zelfbeeld..
edit:die smiley was bij mijn bericht bedoeld
Klopt, je bent echt een mooie meid parel!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn prioriteiten lagen een lange tijd wel ergens anders. Niet dat ik hele dagen in een joggingsbroek en mannenshirt met metalband of disneyfiguur en crocs rond liep, maar ik was al wel veel te lang niet naar de kapper geweest en make-up deed ik ook niet altijd meer op. Inmiddels heb ik weer zin om tijd te maken om beter voor mezelf te zorgen, heb een nieuwe coupe (wel kort, dat dan weer wel), ben langzaam mijn garderobe aan het vervangen/aanvullen en ik maak me weer met wat meer aandacht op.
Gast- Gast
Ik ben daarin in niet anders dan voor mijn zwangerschap. Vind dat ik zelf altijd nog wel leuke kleren aan heb, als ik moet werken of de deur uit ga, heb ik aandacht besteed aan mijn haar en makeup. Als ik een dag thuis hang dan loop ik echt wel in mijn joggingbroek en zonder make up, maar ach dat deed ik ook al voor ik zwanger was
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Susan schreef:Ik zie er wel wat meer basic uit, vroeger droeg ik vaker jurkjes en rokjes en had ik een wat meer opvallende kledingstijl. Nu draag ik meestal gewoon een broek met een blouse/trui/vestje en laarzen. Maar dat vind ik geen verslonzen.
Hier hetzelfde.
Tegenwoordig ben ik vrij basic. Ik werk 4 dagen en ben 3 dagen samen met Y. We doen dan 9 van de 10x leuke dingen en ik ga zoveel mogelijk het huis uit (geen fijne buren, dus ben het liefst zo weinig mogelijk thuis) Een jurkje vind ik dan niet handig.
Make-up en haar is nog hetzelfde als voordat Y. er was.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik verzorg mezelf nog steeds goed, ik loop er niet bij als een slons in te grote wijde kleding met afgetrapte gympen o.i.d.
Maar mijn kledingkast zou leuker en beter gevuld kunnen zijn.
Maar ik gun het mezelf gewoon niet omdat ik dik en vatsig ben. Ben nog steeds aan het afvallen waardoor ik het zonde vind om veel en dure kleding te kopen. Daarbij is het een enorme frustratie om kleding te kopen. Voorheen leefde ik om te shoppen. nu niet meer. Ik zie er enorm tegen op. Mijn zusje trouwt over iets meer dan 2 weken en ik heb nog niks. Niet eens schoenen! Ik had 7 jurkjes laten komen en het is allemaal retour gegaan. Ik voelde me een aangespoelde zeekoe.
Morgen ga ik weer op pad en ik weet nu al dat ik regelmatig met tranen in de paskamer zal staan....
Maar ik gun het mezelf gewoon niet omdat ik dik en vatsig ben. Ben nog steeds aan het afvallen waardoor ik het zonde vind om veel en dure kleding te kopen. Daarbij is het een enorme frustratie om kleding te kopen. Voorheen leefde ik om te shoppen. nu niet meer. Ik zie er enorm tegen op. Mijn zusje trouwt over iets meer dan 2 weken en ik heb nog niks. Niet eens schoenen! Ik had 7 jurkjes laten komen en het is allemaal retour gegaan. Ik voelde me een aangespoelde zeekoe.
Morgen ga ik weer op pad en ik weet nu al dat ik regelmatig met tranen in de paskamer zal staan....
Gast- Gast
Dat is ongeveer hetzelfde gebleven, al draag ik nu wat andere kleding omdat mijn lichaam veranderd is. Wel vind ik het lastiger om kleding voor mezelf te kopen of naar de kapper te gaan, omdat ik daar dan speciaal oppas voor moet regelen en me dan weer bezwaard voel om dat te doen.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik ben aardig opgeknapt na mijn zwangerschappen
Daarvoor was ik juist was slonzig en zat ik nog in mijn post gothic/grunge fase, en kleding zei me echt niets.
Ik ben na de geboorte van de tweede juist veel meer aan mezelf gaan doen.
Overigens is verslonzen ook niet echt een optie.. Ik moet ook naar mijn werk, en daar kan ik ook niet verslonsd rondlopen. Het enige wat vaak achterwege blijft is mijn haar, ik heb vaak geen tijd of geld over om naar de kapper te gaan.
Maar ik ben dunner, ik draag leukere kleding ,mijn haar zit beter, loop ipv kisten altijd op hakken, bril eruit en lenzen erin. Ik ben erop vooruit gegaan.
Daarvoor was ik juist was slonzig en zat ik nog in mijn post gothic/grunge fase, en kleding zei me echt niets.
Ik ben na de geboorte van de tweede juist veel meer aan mezelf gaan doen.
Overigens is verslonzen ook niet echt een optie.. Ik moet ook naar mijn werk, en daar kan ik ook niet verslonsd rondlopen. Het enige wat vaak achterwege blijft is mijn haar, ik heb vaak geen tijd of geld over om naar de kapper te gaan.
Maar ik ben dunner, ik draag leukere kleding ,mijn haar zit beter, loop ipv kisten altijd op hakken, bril eruit en lenzen erin. Ik ben erop vooruit gegaan.
Gast- Gast
Hier wel minder aandacht dan voor de kinderen helaas, dit komt doordat we een stuk minder te besteden hebben en vaak te druk/te moe om tijd te maken voor shoppen en online shoppen is ook vaak niks.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Sybella: ik heb laatst een jurkje op topvintage besteld. Zij hebben hele precieze maattabellen, waardoor je vrij goed op maat kunt shoppen.
Gast- Gast
Haha dat ik mezelf een milf vind kan ik niet zeggen.
Maar ondanks dat ik moeder ben probeer ik mezelf wel goed te verzorgen en mezelf leuk te kleden enz, daarin ben ik niet veranderd. Dat ik moeder ben geworden betekend voor mij niet dat ik er ineens niet minder leuk uit mag zien, juist niet.
Maar ondanks dat ik moeder ben probeer ik mezelf wel goed te verzorgen en mezelf leuk te kleden enz, daarin ben ik niet veranderd. Dat ik moeder ben geworden betekend voor mij niet dat ik er ineens niet minder leuk uit mag zien, juist niet.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
En als ik zo op het schoolplein rondkijk dan vind ik mezelf wel een milf ja, als ik mijn best een beetje doe.
Na een late dienst en veel te weinig slaap in mijn oude spijkerbroek valt dat dan weer tegen.
Na een late dienst en veel te weinig slaap in mijn oude spijkerbroek valt dat dan weer tegen.
Gast- Gast
Sybella schreef:ik verzorg mezelf nog steeds goed, ik loop er niet bij als een slons in te grote wijde kleding met afgetrapte gympen o.i.d.
Ik ben dan wel geen mama, maar kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! Een paar weken terug wezen shoppen en ik paste vrijwel niks, wat een kutgevoel is dat Ik noem mezelf ook altijd zeekoe
Wehkamp al geprobeerd?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
In het begin wel en nu heb ik soms een off day (lekker in de joggingbroek en make up loos).
Edit: als ik moet werken zie ik er wat slonzig uit, maar dat komt omdat ik mijn goede/mooie kleren niet naar werk aan doe omdat ik vaak onder het eten/snot en andere uitwerpselen kom te zitten en dat vind ik zonde. Ook moet mijn haar in een staart/knot omdat sommige bewoners hun handen in je haar vast draaien en dat nogal pijn doet.
Edit: als ik moet werken zie ik er wat slonzig uit, maar dat komt omdat ik mijn goede/mooie kleren niet naar werk aan doe omdat ik vaak onder het eten/snot en andere uitwerpselen kom te zitten en dat vind ik zonde. Ook moet mijn haar in een staart/knot omdat sommige bewoners hun handen in je haar vast draaien en dat nogal pijn doet.
Laatst aangepast door Steep op di 7 mei 2013 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik kleed me nog steeds hetzelfde als voor dat ik een kind had. Vind het leuk om om me mooi te maken en goed uit te zien. Maar ik loop ook wel regelmatig in mijn huispak als ik nergens heen hoef
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik draag nu minder vaak pumps met 10cm hak omdat dat niet zo praktisch is met kinderen , maar verder is er hier weinig veranderd.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder wordt 50!
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» Wordt dat nog geadviseerd?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder wordt 50, cadeautips??
» Wordt dat nog geadviseerd?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: