Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeder wordt 50!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Moeder wordt 50! Empty Moeder wordt 50!

Bericht  Elliot zo 23 sep 2012 - 19:48

Mijn moeder wordt eind oktober 50 en ik wil haar graag op een leuke manier verrassen. Ik weet dat ze het écht niet waardeert als ik een pop in de tuin zet of posters aan de lantaarnpalen plak etc., dus ik ben op zoek naar iets anders leuks. Iemand een idee?

Ik wil sowieso wel het huis versieren en dan buiten linten vanaf de bovenverdieping naar de voortuin spannen, dat vindt ze wel leuk, maar ik zoek nog iets ludieks.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder wordt 50! Empty Re: Moeder wordt 50!

Bericht  Sarah1985 zo 23 sep 2012 - 19:59

Toen mijn moeder 50 werd had ik allemaal oude foto's van haar op een groot stuk papier geplakt. Dat vond ze erg leuk.

En ik had toen slingers opgehangen en een ontbijt mand gemaakt viel allemaal erg in de smaak
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder wordt 50! Empty Re: Moeder wordt 50!

Bericht  silly-one zo 23 sep 2012 - 21:06

Mijn ouders hadden een groot feest gegeven, thuis. Ze vierde dat jaar ook dat ze 25 jaar getrouwd waren, dus ze hebben het gecombineerd. Maar wat goed beviel bij de gasten was de tunnel in de voortuin, met daarin allemaal foto's van hun uit vroegere tijden. Dus voordat de gasten binnen kwamen hadden ze hun 'levensverhaal' al gezien. Voordeel is ook dat niet iedereen wordt geconfronteerd met de foto's.
Misschien kan je zo iets doen als ze thuis een feest geven.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeder wordt 50! Empty Re: Moeder wordt 50!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum