Ik voel me een beetje schuldig/bezwaard
+11
Merai
RYW
RioolSpook
Toet
Lady4
Jeanette
Susan
Chocolate Cookie
VeryCherry
Cheesegirl
Thary
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik voel me een beetje schuldig/bezwaard
toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Een woningbouw mag zoiets helemaal niet zeggen. Wat heeft de oude huurder te maken met het privé leven van de nieuwe? Helemaal niets.. Als ik die nieuwe huurder was, zou ik finaal uit m`n plaat gegaan zijn. Het gaat een ander helemaal geen zak aan dat ik geen cent om de kont te klauwen heb..
Maar de woningbouw belt je ook iet voor niks om je te bedanken, misschien had dit meisje er wel om gevraagt. En ze zeggen niks privé in mijn ogen, alleen dat ze het moeilijk heeft gehad. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk.
+1
Ik zou me niet schuldig voelen trouwens. Je hebt haar juist blij gemaakt dat ze onwijs weinig zelf moet doen. Als ze al deze dingen zelf had moeten doen was ze vele malen meer kwijt geweest. Ze heeft zelf iets van de prijs afgehaald en is daar waarschijnlijk weer erg blij mee, ze is ook zelf akkoord gegaan.
Gast- Gast
Ik denk ook dat ze zelf aan de woningbouwvereniging heeft gevraagd om dit door te geven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Ik snap dat je je bezwaard voelt, maar ik moet even zeggen dat ik het niet netjes vindt dat de woningbouw dat meisje haar privéleven even op straat gooit..
Dat doen ze niet hoor, want dat had de TO al daarvoor gehoord.
Gast- Gast
Alex167 schreef:RYW schreef:Ik vind het heel lief dat je er rekening mee wil houden. Ik zou het hier overigens wel bij laten. Dat meisje heeft haar situatie niet gebruikt in de onderhandelingen, dus ze zal, ondanks de situatie, ook haar trots hebben. Ik zou haar nu niet gaan bellen, hoe lief je het ook bedoelt, en laat haar haar trots, zegmaar, voor die 15 euro.
Eens.
Ook eens!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
zeker niet bezwaard voelen, Tis n nette deal! ik mocht het laminaat in mijn huisje voor niets overnemen, de oude bewoner was allang blij dat hij het er niet uit hoefte te halen!
soms hoor je echt verhalen over overname prijzen, niet normaal.
soms hoor je echt verhalen over overname prijzen, niet normaal.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jij hoeft je helemaal niet bezwaard te voelen,
Jij bent tevreden met de prijs, en zij is er mee akkoord gegaan, netjes opgelost zo toch..
Nog veel geluk in jullie nieuwe huis!
Jij bent tevreden met de prijs, en zij is er mee akkoord gegaan, netjes opgelost zo toch..
Nog veel geluk in jullie nieuwe huis!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Chocolate Cookie schreef:+1CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Ik snap dat je je bezwaard voelt, maar ik moet even zeggen dat ik het niet netjes vindt dat de woningbouw dat meisje haar privéleven even op straat gooit..
+1
+1
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me zo schuldig..
» Ik voel me schuldig..
» Voel me schuldig
» Voel me schuldig (cadeautje)