Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baaltopic

+9
Kerel
Pompoen
Linnie1985
Isis
Saga
Kalishi
Rush
Pseudoniem
Shisha
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Baaltopic - Pagina 2 Empty Re: Baaltopic

Bericht  Poubelle wo 8 mei 2013 - 4:02

Ehh ja die stap moet ik ook nog even nemen haha!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 4:21

Haha dat gezegd hebbende heb ik nu 2 1/5 loten gekocht, ik dacht voor die 6 euro.. straks winnen we! 1/5 van 38 miljoen is ook best chill haha! Het zal je maar gebeuren.

Gast
Gast

Bericht  luisa wo 8 mei 2013 - 4:33

Shisha schreef:Ja. heb het ook nagevraagd bij de rechtsbijstand maar die geven aan dat ik hem wel in gebreken kan stellen maar zo'n proces kan heel lang gaan duren en heel veel geld gaan kosten dus ze raden het ons af.
Dus hopen dat meer gedupeerden zich melden bij radar.

Uhh, waarvoor heb je rechtsbijstand? Jij bent er juist voor verzekerd dat zij voor jou actie ondernemen. En niet slechts advies. Althans dat zou m.i. normaal zijn.
Maar goed, een ingebrekestelling is inderdaad heel makkelijk, gewoon een briefje waarin je een termijn geeft om het op te lossen. Waarom dat lang zal duren en veel geld gaat kosten snap ik niet, dat is pas een fase verder als je eventueel naar de rechter gaat. Maar eigenlijk vind ik dat de rechtsbijstand die actie moet ondernemen, ik zou dus gewoon je zaak aanmelden.

En wat Kerel zegt zal waarschijnlijk niet meer kunnen omdat de garage een oplossing in de vorm van een andere auto heeft geboden waar jullie mee akkoord zijn gegaan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud