Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

+51
Carmen_
Twellie
Tania
Vanilla Queen
Frappuccino
SarahKey
Japie
sanne-84
Mermaid
SuzieQ
Clapperdie
Saga
M-G
CCC
luisa
Jerry
Roodkapje
eigenwijs
Bosjesvrouw
Rebecca
Toet
Sushi
Bliss
Carra
Lady Starstruck
Jeanette
Sterre
Mizz_S
Fortissimo
TukTuk
Elliot
Blond
Sea of Trees
Ibbeltje
Ragazza
Pineco
Reva
Sarah1985
Slakje
Middleme
Nyx
Arwyn
Thunder
Paper Crown
Coco
Rose
VeryCherry
Linnie1985
Rush
Shisha
Caroow
55 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Clapperdie do 9 mei 2013 - 5:58

Ik was net even de was aan het vouwen in de tuin en zat toen mee te luisteren met de buren.

Mijn buurmeisje van 7 was engelse woorden aan het opzeggen en haar broer en zus (van 19 en 21) moesten dan het nederlandse woord zeggen.
De eerste woorden gingen goed en toen kwam het.

Meisje: vegtable garden
Zegt de zus: een vegatarische tuin

laughcry
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  SuzieQ vr 10 mei 2013 - 0:18

Mijn buurman geeft muziekles waar ik luid en duidelijk van mee kan genieten. Vooral de beginners die trompet les hebben zijn vervelend, dat gaat echt door alle muren heen en na een uur una paloma blancaaaaaaa op superlangzaam tempo 100x herhaald ben ik dat echt beu. Na de muzieklessen gaan ze tv kijken, op volume 110 want ze zijn best oud. Soms hoor ik aan de deuntjes welke programma's ze kijken. Gek genoeg is dat pas een paar maanden dat ik hun tv zo goed hoor. Vooral vervelend als ik wil slapen. Oh en als ik in de tuin lig en de buurman boven uit het raam staat te roepen en te zwaaien (dan voel ik me niet fijn in m'n bikini). En hij komt altijd onze boom knippen, hij is bang dat die te groot wordt en hij geen zon meer heeft. En hij ergert zich aan onze voortuin. Dat is nu alleen nog maar stoep en omdat naast ons huis een paadje loopt, nemen veel mensen even de binnenbocht over onze voortuin. Schijnbaar heeft mijn buurman heel veel last van kinderen die door mijn voortuin skeeleren

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gast vr 10 mei 2013 - 1:29

Onze vorige buren zaten heel vaak te blowen in hun achtertuin, zeker als het mooi weer was. Als wij dan de ramen open hadden staan, rook ons hele huis naar zo'n wietlucht. De slaapkamer van onze dochter zat ook aan de achterkant, dus die heeft ook wel eens in een dikke wietlucht liggen slapen, omdat wij er pas later achter kwamen dat ze zaten te blowen. Verder is het maar goed dat we verhuisd zijn voor de echte papagaai-fase zich bij de oudste aandiende, anders had ze een heel vocabulaire aan scheldwoorden kennen nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Linnie1985 za 11 mei 2013 - 1:16

Pff onze buurman is al een half uur aan het boren met (ik geloof) een betonboor. Het lijkt wel alsof hij door onze badkamermuur aan het boren is :shock:.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Lady Starstruck za 11 mei 2013 - 1:31

Vannacht hadden de onderburen een feestje. Heb de hele avond en nacht bas tonen gehoord. Maar goed kan het van hun wel beter hebben omdat ze het de vorige keer netjes hebben gemeld dat ze een feestje hadden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Slakje za 11 mei 2013 - 4:45

Dat van die wiet hebben we hier ook wel, Rejoy. Onder ons is een Marokkaanse kapper die er volgens mij nog andere zaakjes op na houdt want ik heb al gemerkt dat ze altijd vlak voor onze deur dealen (niet de kapper zelf) en ja, de wietlucht, vooral in de zomer, daar kunnen wij ook van meegenieten.

Niet echt een ergernis naar de buurvrouw zelf toe, maar naar haar familie. De bovenbuurvrouw valt nogal veel, heb tot nu toe al 5 keer met haar in het ziekenhuis gestaan, en als ik de familie dan verwittigde, was het: "Maar nu is ze weer oké? Mooi, breng je haar ook even terug thuis?" Ik rijd geen auto, dus dan kon mijn vriend mooi met zijn auto van het werk komen...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Mermaid zo 12 mei 2013 - 5:40

Ik hoor onze buren eigenlijk vrij weinig. De buurman aan de ene kant hoor ik alleen soms stekkers in stopcontacten doen en als zijn kinderen bij hem zijn hoor je die wel wat rondrennen. De buren aan de andere kant zijn oudjes, die hoor ik wel eens kibbelen, plassen en op zondag hoor ik de kerkdienst die ze luisteren/kijken. Wat soms wel irritant is, is dat ze een traplift hebben. Sommige dagen lijkt het wel alsof ze daar gewoon mee aan het spelen zijn, wedstrijdje wie het snelst kan op dat ding, dan gaat het de hele dag door. Verder hoor ik kinderen in het steegje hierachter spelen en zijn er achterburen soms disco aan het houden, maar t is niet echt storend allemaal.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  sanne-84 zo 12 mei 2013 - 19:59

Ow heerlijk onze buren aan de ene kant. Is een gezin met 2 dochters, inmiddels 16 en 18. En wat er uit die monden komt! Hebben ze trouwens niet van vreemden, ouders kunnen er ook wat van. Paar jaar geleden was het meer in de trant van doe ik niet, doe niet zo stom etc. Nu gaan er gevatte opmerkingen over en weer. Heerlijk om naar te luisteren als ik in de tuin lig (en als het maar enigzins mooi weer is dan zitten zij ook buiten)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Japie zo 12 mei 2013 - 20:20

Van de buren die naast mij wonen heb ik geen last. De onderbuurvrouw heeft regelmatig de muziek hard aan en soms ook nog tot laat. Nu heb ik daar niet zo heel veel moeite mee, want het is niet elke dag.
Ik denk dat de buren eerder last van mij hebben. In het weekend is het vaak druk hier. Echt een zoete inval en soms ook 's nachts. Hoewel ik altijd tegen iedereen zeg dat ze rustig aan moeten doen, gebeurt dat niet altijd.
Gelukkig hebben ze nog nooit geklaagd, dus zal de overlast ook meevallen.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  SarahKey zo 12 mei 2013 - 21:28

Als ik sommige verhalen lees mag ik blij zijn met mijn buurt. Geen herriemakende, blowende buren of schreeuwende kinderen (die hebben wij wel Laughing)

Roodkapje: ik had tegen de buurman gezegd: voor 15 euro in het uur willen wij wel de heg aan jullie kant snoeien. En er dan extra lang over doen Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 3079029344
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Frappuccino zo 12 mei 2013 - 23:10

Over het algemeen heb ik weinig last van de buren. Soms overdag wel wat blaffende honden maar nooit lang gelukkig.
Het enige wat me soms wel dwars zit is dat mijn bovenburen op redelijk regelmatige basis luidruchtige seks hebben, vaak rond middernacht, ook soms om 4 uur 's nachts... Ik lig dan altijd al in bed, en kan er uitgebreid van meegenieten...
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Vanilla Queen ma 13 mei 2013 - 10:03

Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Tania ma 13 mei 2013 - 10:09

Vanilla Queen schreef:Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.

Ik snap best dat je het irritant vond maar ik vind het echt raar dat je zoiets tegen een kind gaat zeggen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gast ma 13 mei 2013 - 10:33

Dat vind ik wel heeel raar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Twellie ma 13 mei 2013 - 11:42

Vanilla Queen schreef:Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.

Dus omdat je hond tien keer zijn pootje voor niks optilt, scheld je via een kind haar vader uit, wordt het huisdiertje van het arme kind bedreigd en is het een goede zaak dat het arme kind de hele nacht bang is geweest en het hele gezin niet geslapen heeft?
:O :O :O
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Carmen_ ma 13 mei 2013 - 19:22

Twellie schreef:
Vanilla Queen schreef:Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.

Dus omdat je hond tien keer zijn pootje voor niks optilt, scheld je via een kind haar vader uit, wordt het huisdiertje van het arme kind bedreigd en is het een goede zaak dat het arme kind de hele nacht bang is geweest en het hele gezin niet geslapen heeft?
:O :O :O

Ja, en? Had dat kind maar moeten ophouden (of hadden die ouders dat kind aan moeten pakken). Ik word ook hels als mijn hond gepest wordt door het een of andere buurtmonster.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Vanilla Queen ma 13 mei 2013 - 22:35

Carmen_ schreef:
Twellie schreef:
Vanilla Queen schreef:Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.

Dus omdat je hond tien keer zijn pootje voor niks optilt, scheld je via een kind haar vader uit, wordt het huisdiertje van het arme kind bedreigd en is het een goede zaak dat het arme kind de hele nacht bang is geweest en het hele gezin niet geslapen heeft?
:O :O :O

Ja, en? Had dat kind maar moeten ophouden (of hadden die ouders dat kind aan moeten pakken). Ik word ook hels als mijn hond gepest wordt door het een of andere buurtmonster.

Nou dat dus idd.


Niks zieligs aan voor dat kind. Ze is 8 jaar, dus moet gewoon beter weten. En die ouders moeten ook beter weten, dat zijn ook immers volwassen mensen. Dus als het kind (en ouders) niet op een normale manier wil luisteren, dan maar even hard zijn en flink laten schrikken.

Ik vind het gewoon niet normaal dat een kind blaffend en poot roepend achter een schutting een hond staat gek te maken. Het is gewoon nergens voor nodig. Mijn hond wordt daar gefrustreerd van, en ik weet niet in hoeverre een hond gek kan worden misschien kan het wel zo gefrustreerd raken dat ie als we het meisje tegenkomen dat hij haar dan misschien wil aanvallen op een dag. En wat lost dat op? Niks. Niemand wil aangevallen worden door een hond en zeker niet door een hond van 50 kilo. Dat zou pas zielig zijn.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Twellie di 14 mei 2013 - 1:45

Vanilla Queen schreef:
Carmen_ schreef:
Twellie schreef:
Vanilla Queen schreef:Mijn buurmeisje riep telkens "poot!" naar mijn hond. Terwijl er nog een schutting tussen zit dus. Dat beest staat dan heel braaf zijn pootje op te tillen en hij werd er helemaal gefrustreerd van. Ik heb er echt heel boos om gemaakt na meerdere keren vriendelijk gevraagd te hebben op te houden, ook aan de ouders die moesten er alleen maar om lachen, simpel volk. Dus ben ik ook maar simpel gaan doen. Na de 10e keer riep ik dat ze "poot!" tegen haar vader moest zeggen en dat ik vannacht met mijn hond op visite zou komen in hun tuin want die had wel trek in een konijntje. Kind heeft hele nacht liggen brullen van het janken, ouders niet geslapen. Hopsa daaag. Heb het kind sindsdien geen poot meer horen roepen.

Dus omdat je hond tien keer zijn pootje voor niks optilt, scheld je via een kind haar vader uit, wordt het huisdiertje van het arme kind bedreigd en is het een goede zaak dat het arme kind de hele nacht bang is geweest en het hele gezin niet geslapen heeft?
:O :O :O

Ja, en? Had dat kind maar moeten ophouden (of hadden die ouders dat kind aan moeten pakken). Ik word ook hels als mijn hond gepest wordt door het een of andere buurtmonster.

Nou dat dus idd.


Niks zieligs aan voor dat kind. Ze is 8 jaar, dus moet gewoon beter weten. En die ouders moeten ook beter weten, dat zijn ook immers volwassen mensen. Dus als het kind (en ouders) niet op een normale manier wil luisteren, dan maar even hard zijn en flink laten schrikken.

Ik vind het gewoon niet normaal dat een kind blaffend en poot roepend achter een schutting een hond staat gek te maken. Het is gewoon nergens voor nodig. Mijn hond wordt daar gefrustreerd van, en ik weet niet in hoeverre een hond gek kan worden misschien kan het wel zo gefrustreerd raken dat ie als we het meisje tegenkomen dat hij haar dan misschien wil aanvallen op een dag. En wat lost dat op? Niks. Niemand wil aangevallen worden door een hond en zeker niet door een hond van 50 kilo. Dat zou pas zielig zijn.

Tsja, ik dacht dat ik in sommige gevallen al wel wat anger management kon gebruiken maar nu heb ik ineens een heel helder besef dat het allemaal wel meevalt met mezelf Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 3079029344.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Atelier Madame di 14 mei 2013 - 3:44

Ik vind het echt volkomen terecht. Een kind van 8 snapt echt wel dat na drie keer vragen en doorgaan consequenties heeft. En dan nog doorkloten, arme hond. P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Juliette di 14 mei 2013 - 3:47

Atelier Madame schreef:Ik vind het echt volkomen terecht. Een kind van 8 snapt echt wel dat na drie keer vragen en doorgaan consequenties heeft. En dan nog doorkloten, arme hond. P

Inderdaad. Ik vind het eerder schandalig dat haar ouders haar hier niet op aanspreken.
Ik ben wel echt blij met onze buren als ik dit allemaal lees. Het enige waar ik last van heb zijn hun katten Mad
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Bisq di 14 mei 2013 - 6:53

Schandalig inderdaad van haar ouders, maar vind de manier waarop dit 'opgelost' is ook geen schoonheidsprijs waard.

Ontopic: Wij hebben een super buurt. Denk zelfs dat wij de 'tokkies' van de buurt zijn Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 394967 en dat de buren soms wel last hebben van onze katten, verbouwing, vrienden die tot laat in de nacht blijven etc.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Vanilla Queen di 14 mei 2013 - 12:13

Bisq schreef:Schandalig inderdaad van haar ouders, maar vind de manier waarop dit 'opgelost' is ook geen schoonheidsprijs waard.


Ohhh neee ik zeg ook niet dat het de schoonheidsprijs verdiend hoor. We kunnen wel altijd lief, leuk, aardig, sociaal en maatschappelijk aanvaardbaar blijven, maar soms werkt "the hard way" toch net even iets beter. Tuurlijk is het ergens ook wel heel erg lullig, maar aan de andere kant vind ik wel dat ik heel duidelijk ben geweest voordat mijn grens is bereikt. En ik heb er gewoon een hekel aan wanneer ik duidelijk aangeef dat ik iets niet wil (en met duidelijk bedoel ik dus dat ik zeg: "ik wil dit niet, want...") en dat daar gewoon niet naar geluisterd wordt.
Heb ik nog wel een voorbeeldje van, om nog tokkie-achtiger over te komen. Mijn bovenbuurman pleurde wel eens zijn oud brood naar beneden in mijn tuin. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil, want mijn hond wordt ziek van brood. Boeide hem niet, want dat brood was voor de vogeltjes niet voor mijn hond (ja leg dat je hond maar eens uit), en dan alsnog; mijn tuin is geen composthoop van andermans afval. Dus toen ik weer zijn brood vond in mijn tuin na al opgemerkt te hebben dat ik daar niet van gediend ben, duwde ik dat doodleuk weer terug in zijn brievenbus. Aso van mij? O ja, vast wel. Maar ik heb daarna ook geen brood meer in mijn tuin gevonden.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow di 14 mei 2013 - 20:14

Ik maak ook wel eens de hond van overburen aan het blaffen. Dat doe ik een hond na en wordt hij wild. Ik hoop toch niet dat ze nu mijn kind iets aan willen doen. Ik krijg bij fanatieke hondenbezitters altijd het idee alsof het hun kindjes zijn, ik denk dan, het is maar een hond Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Lenthe wo 15 mei 2013 - 5:53

Caroow schreef:Ik maak ook wel eens de hond van overburen aan het blaffen. Dat doe ik een hond na en wordt hij wild. Ik hoop toch niet dat ze nu mijn kind iets aan willen doen. Ik krijg bij fanatieke hondenbezitters altijd het idee alsof het hun kindjes zijn, ik denk dan, het is maar een hond Rolling Eyes
Waarom zou je dat doen Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 878948377 Wordt zo'n beest alleen maar hyper van. Datzelfde geldt voor dat buurmeisje van VQ, dat kind weet echt wel dat ze een hond zit te irriteren. Haar ouders hadden er wat van kunnen zeggen of ze had naar jouw regelmatige vragen kunnen ophouden.
Ook dat vuil in andermans tuin gooien... Hoe haal je het in je hoofd vraag ik me dan echt af! De oplossing van VQ is wel wat rigoureus, maar dit is toch ook wel heel asociaal!
Mijn eigen buren zijn volgens mij wel ok (ik woon er nog maar kort). Een buurman schijnt nogal moeilijk te zijn, maar (toen ik dat nog niet wist) heb ik me netjes voorgesteld en volgens mij heb ik nu al een streepje voor, dus hopelijk gaat hij tegen mij niet zeuren Wink
Bij mijn ouders thuis heeft iemand in de buurt een haan gehad. Dat vond ik echt heel asociaal (in een woonwijk!) Ik werd er steeds wakker van.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 3 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum