Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

+51
Carmen_
Twellie
Tania
Vanilla Queen
Frappuccino
SarahKey
Japie
sanne-84
Mermaid
SuzieQ
Clapperdie
Saga
M-G
CCC
luisa
Jerry
Roodkapje
eigenwijs
Bosjesvrouw
Rebecca
Toet
Sushi
Bliss
Carra
Lady Starstruck
Jeanette
Sterre
Mizz_S
Fortissimo
TukTuk
Elliot
Blond
Sea of Trees
Ibbeltje
Ragazza
Pineco
Reva
Sarah1985
Slakje
Middleme
Nyx
Arwyn
Thunder
Paper Crown
Coco
Rose
VeryCherry
Linnie1985
Rush
Shisha
Caroow
55 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Sea of Trees di 7 mei 2013 - 2:22

Er wonen Polen in dit complex en elk weekend, ook op zondag, maken ze zo'n enorm kabaal 's avonds en 's nachts.....schreeuwen, keihard lachen, muziek aan (van die boem boem muziek) en enorm hard met de deuren smijten. De man die ernaast woont heeft al eens geklaagd toen we midden in de nacht wakker schrokken van een enorme knal in de gang, het leek wel of ze iets lieten vallen ofzo. Helaas heeft het nog niet geholpen.

Onze onderbuurvrouw heeft wel eens om 23:00 's avonds keihard muziek van Coldplay in de auto staan draaien, kon er niet van slapen terwijl ik de volgende dag vroeg op moest, dus ik ben super nijdig naar beneden gegaan.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Blond di 7 mei 2013 - 2:30

Bij mijn eigen appartement heb ik nergens last van. Nu woon ik ook op de hoek van de bovenste etage en zitten er tussen mij en de buren nog de hal en liftschacht.

Bij mijn ouders is het wel ellende. De ene buren hebben een vijver met brulkikkers, en de andere buren hebben één heel vervelend kind. Die altijd de baas speelt over haar zusje op een volume waar je u tegen zegt. En de hele tuin is inmiddels voor de prinsessen omgebouwd tot een speeltuin (inclusief enorme trampoline en schommel en als het warm is een zwembad). Dat kind gilt, schreeuwt en maakt heel veel herrie. En speelt de baas over iedereen die mee moet komen spelen. (En ze heeft ook echt een heel naar hoofd, dat maakt het af).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Linnie1985 di 7 mei 2013 - 2:38

Onze andere buurvrouw hoor je nooit. Ze is meer bij haar vriendin dan thuis, wel komt ze om haar katten te verzorgen. Als ik moet werken dan zie ik haar een paar dagen niet.
En achterburen hebben we niet, jawel maar dat zijn onze kippen en die kakelen er af en toe rustig op los. Maar wij en verder ook niemand heeft last van ze, en daarbij zijn er meer mensen die kippen en een haan hebben bij ons achter.

Verder hebben we hartstikke leuk contact met de buren hoor. Afgelopen zaterdag hebben we tot half 3 snachts allemaal we oud hout enzo verbrand wat er al jaren lag, en dan sta je gezellig met wat buren te drinken, nootjes te eten en te kletsen. Er was zelfs een buur echt ladderzat geworden Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Elliot di 7 mei 2013 - 4:43

Man ik kan wel een boek schrijven over mijn buren. Ten eerste hebben ze AL-TIJD ruzie. Ik hoor ze alleen maar schreeuwen en schelden. Daarnaast zijn ze nogal van de status. Buurman heeft al eens gevraagd of ik mijn tuin even op wilde ruimen omdat hij een housewarming had.. En hij vraagt of ik soms ook zijn glazenwasser wil gebruiken zodat mijn ramen wat vaker worden gelapt (ik doe dat om de maand ongeveer, en in de winter nooit). Hij parkeert ook altijd half op de kruising voor ons huis.

Samenvatting: ik mag mijn buren (buurman in het bijzonder) niet zo. :nopompom:
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  TukTuk di 7 mei 2013 - 4:51

Van de buren links van ons hebben wel regelmatig overlast, kinderen stormen 100x per dag de trap op en af, en dan hard stampen, en onze woonkamer grenst aan hun voordeur en trap, dus daar hebben we altijd last van. Verder zijn die kinderen altijd nog heel laat wakker, en veel geschreeuw etc. Ook veel ruzies, paar maanden geleden was er enorme ruzie, en werd moeders waarschijnlijk van de trap afgeduwd.
Ben er in het begin paar keer iets van gaan zeggen van dat gestamp, maar dan krijg je een grote mond, en moeder spreekt amper Nederlands, dus dan krijg je van de dochter van 14 een grote bek. Hun mening is dat kinderen gewoon moeten kunnen spelen, en dat ze ze niet kan tegen houden die trap op en af te denderen..
En als ik dan vroeg of het op zijn minst iets zachter kon, dan moest ik niet zo zeuren.
Hebben inmiddels maar de hoop opgegeven.

De buren aan de andere kant, daar hebben we nooit last van. De enige keer dat we hun hoorden was tijdens de ramadan, dat er 's avonds veel mensen en kinderen gezellig buiten waren in de tuin, maar heb dat zeker niet als overlast ervaren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Fortissimo di 7 mei 2013 - 4:55

Wij hebben onwijs nieuwsgierige buren. Echt onwijs irritant. Als ik de trap op of af ga moet hij net toevallig even op de overloop kijken. Moet ALTIJD wat zeggen. Is het kutweer? Mooi weer is het he? Zeg dan niks.
Ach, ze hebben vast ook wel eens last van ons.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Mizz_S di 7 mei 2013 - 5:44

Als ik dit zo lees ben ik best blij met onze buren. Van de buren naast ons (beide kanten) hoor je vrijwel nooit wat. De onderburen hoor je vooral als Ali B op volle toeren erop is (ze zijn Grieks, dus wat ze eraan vinden is me een raadsel, maar dan staat de tv echt hard). Verder valt het allemaal reuze mee vind ik. Het meeste 'last' heb ik nog van het bejaardenhuis tegenover ons. Hun vlaggenmast piept, echt een mega irritant geluid, en als er bij hun aangebeld wordt op de intercom kan ik dat vreemd genoeg letterlijk verstaan. Maar echt last ervan hebben, nee dat niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Sterre di 7 mei 2013 - 5:54

Onze schuin-benedenburen maken de meeste herrie. Ze zijn sinds we er wonen (ruim 1,5 jaar) aan het verbouwen in de tuin, alles doen ze zelf en op elk moment dat ze even vrij zijn (en wij vaak ook) gaan ze weer zagen en hameren. Daarnaast heeft die man al zeker 1,5 jaar elke dag hetzelfde liedje in zijn hoofd en nuriet hij ALTIJD 'I follow rivers'. En ze hebben kippen met een haan die begint te kraaien zodra het licht wordt, en een kindje dat nog niet helemaal kan praten maar wat er wel uitkomt is op extreem volume smile

Maar ik vind ze wel lief, haha.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Jeanette di 7 mei 2013 - 6:49

Caroow; Zooooooo herkenbaar! Laughing

Mijn ouders hebben achterburen, tsjezus, wat een zwaar leven moet zij hebben. LISA, NIET DOEEEEHOOOEEEEN, NIET OP HET GRAS SPELEN, WORDT JE VIES, NIET OP DE TRAMPOLINE en dan ook echt met zo'n zeikstem. Echt verschrikkelijk. Kind mag niks. Doordeweeks als die ouders allebei werken, past hun opa op. Nou, die kinderen leven gelijk helemaal op.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Lady Starstruck di 7 mei 2013 - 6:52

Ja we hebben nieuwe onderburen. Wel aardige mensen maar als je op het balkon zit kan je ze wel letterlijk verstaan. En ik heb ook last van geuren. Alle mensen die onder ons zitten vinden het heerlijk om op kolen te BBQen met die weer. Met als gevolg dat mijn huis zich vervuld met vlees luchten en rook van de kool. En steeds denk ik dat er weer wat aan te branden in huis maar dan is het weer zo'n irritante onder buurman of vrouw die aan het BBQen is.

En dan mijn bovenburen. Er wonen 2 pubermeiden met hun moeder. Maar als je die meiden soms hoort lijken het wel 2 stierende kinderen van een jaar of 6. Ze komen bonkend en gillend binnen. En dat dreunt zo enorm door. Soms rennen ze over de gallerij en dan lijkt het wel een kudde paarden die langs komt. Ik gok dat ze een jaar of 15/ 16 zijn maar ik deed dat echt niet meer op die leeftijd. En ze draaien ook regelmatig keihard muziek, maar dan zit ik gewoon death metal aan op standje tien dan is het gauw gedaan met die muziek.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Carra di 7 mei 2013 - 8:02

Wat een rotverhalen allemaal.

Mijn bovenburen hebben een kindje van 3. En die rent. De hele dag. 's Ochtends als ik wakker wordt dan rent ie, als ik 's avonds thuis ben, dan rent hij nog/weer. Tot een uur of 1 's nachts. Gelukkig hoor ik het gegil dat daarbij hoort niet zo goed als de ramen dichtzitten. Maar dat is zo hard dat ze zelfs vorig jaar zomer in de flat hier tegenover hebben geklaagd.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 8:16

Ik hoor mijn buren regelmatig. De buurkinderen hebben de gewoonte om op straat of in de tuin te gaan schreeuwen als ik de kinderen net naar bed heb gebracht en de oudste zoon heeft de gewoonte om rond 23.00 uur op zijn quat rond te rijden. Gelukkig slapen mijn kinderen vast en kan ik me er goed voor afsluiten.

Wat ik wel vervelend vind is dat zodra het een beetje mooi weer is, ze in de tuin gaan barbecuen en onze en J.anneman kamer dan vergeven in van een spiritusachtige lucht. Dan blijven ze ook met gillende dreumes in de tuin zitten tot een uur of 1 snachts en dat is onder mijn slaapkamerraam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Bliss di 7 mei 2013 - 8:18

Onder mij woont een jong stel en ze hebben ik weet niet hoe vaak ruzie. Huilen, schelden (vooral het k-woord is populair), slaan, gillen, niet te doen joh! Heb er ooit al eens de politie voor gebeld. De laatste maanden hoor ik ze ineens ook af en toe seksen Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 394967 Ik dacht een tijdje dat ze uit elkaar waren, maar niet dus. Oh en 's nachts hoor ik haar bijna elke nacht hoesten, zó irritant! Ik doe dan meteen oordoppen in, anders kom ik niet meer in slaap.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Sushi di 7 mei 2013 - 10:19

Jeetje als ik die verhalen hier lees ben ik blij dat ik geen vervelende buren heb. Van mijn buurvrouw opzij en onderbuurvrouw heb ik echt nooit last. Bovenbuurman hoor ik wel eens lopen en hij is volgens mij een beetje een kluns want hij laat zo vaak dingen vallen, maar ik heb er geen last van. Aan de andere kant naast me zit het trappenhuis en daar hoor ik mensen wel eens lopen maar ook dat is niet storend. Het enige dat wel eens irritant kan zijn is dat iemand verderop in de straat met mooi weer soms een paar uur lang keiharde hiphop luistert. Dat dreunt dan gewoon door mijn ramen heen. Maar goed ik heb me daar maar bij neergelegd. Het is dan overdag en ik vind het dan stom om te gaan aanbellen of het zachter kan en bovendien kan ik niet helemaal traceren waar het geluid precies vandaan komt Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 827601
Oh één keer had mijn overbuurman zó hard muziek aan dat ik de glazen in de kast hoorde trillen. Toen heb ik wel aangebeld (moest 3 keer bellen, hij hoorde het niet door de muziek denk ik). Dat vond ik toch echt te hard.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Toet di 7 mei 2013 - 11:04

Ohh als ik dit zo lees ben ik zó blij dat ik altijd lekker in een vrijstaand huis heb gewoond, nergens last van!

Ik heb nu ook geen last van de buren maar wel een héél extreem vervelende huisgenoot. Hij is autistisch ofzo en heeft echt een kut verleden, vind ik heel sneu voor hem maar sinds ik ruzie met hem heb gehad en hij daarna een ingang vond bij mij lijk ik wel z'n praatgroepje. Ik kan de keuken nog niet inkomen of hij staat achter me en begint hele zielige verhalen te vertellen (en echt, ik snap best dat hij bij iemand z'n ei kwijt moet want hij heeft helemaal niemand maar ik vind het gewoon niet chill dat ik niet eens rustig kan koken, eten of afwassen) Behalve dat doet ie z'n afwas nooit waardoor het hele aanrecht volstaat, hebben we muizen en mieren sinds hij er woont, is het toilet steeds verstopt, staat hij 3 kwartier tot een uur onder de douche en hij is gewoon heel irritant.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Rebecca di 7 mei 2013 - 22:35

Aan een kant van ons wonen buren waar we haast nooit last van hebben, aan de andere kant woont helaas een gezin waar we boeken vol over kunnen schrijven als het om overlast gaat Sad. Als ik de achterdeur open heb en zij ook en we zitten beide aan de voorkant van het huis, dan praten ze soms nog zo ontzettend hard dat ik overweeg mijn deur dicht te gaan doen...

Nu een heel hard gruwelijkgeluiddingetje...de ouders van 1 van hun komen overdag regelmatig even langs voor de honden enzo...die vader zit dan in de tuin echt om de 10 seconden zijn keel te schrapen en dat dan een kwartier tot half uur aan een stuk, bleh!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Bosjesvrouw di 7 mei 2013 - 23:18

Meestal horen we de buren niet. Alleen zondag toen we buiten waren wel. De buurman heeft nog al een luide stem kan hij ook niks aan doen. Maar volgens mij wou hij graag laten merken aan iedereen dat hij buiten zat. Steeds schreeuwen en bij alles wat hij deed zei hij dat. Schreeuwde naar zijn vriendin die binnen was. Vroeg haar of ze nog wel van hem hield. Er waren anderen bij hun die zeiden al wat moeten de buren wel niet denken hij zei dat kan mij niks schelen wat die er van vinden.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  eigenwijs di 7 mei 2013 - 23:57

Elliot schreef:Man ik kan wel een boek schrijven over mijn buren. Ten eerste hebben ze AL-TIJD ruzie. Ik hoor ze alleen maar schreeuwen en schelden. Daarnaast zijn ze nogal van de status. Buurman heeft al eens gevraagd of ik mijn tuin even op wilde ruimen omdat hij een housewarming had.. En hij vraagt of ik soms ook zijn glazenwasser wil gebruiken zodat mijn ramen wat vaker worden gelapt (ik doe dat om de maand ongeveer, en in de winter nooit). Hij parkeert ook altijd half op de kruising voor ons huis.

Samenvatting: ik mag mijn buren (buurman in het bijzonder) niet zo. :nopompom:

hahaha serieus!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  eigenwijs di 7 mei 2013 - 23:58

Ik lig helemaal dubbel door dit topic vooral de post van caroww
lol!

eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Roodkapje wo 8 mei 2013 - 5:35

Wij zijn hier net komen wonen en onze buurman meldde van de week even dat de oude bewoner van ons huis altijd de coniferen heg die op de erfgrens staat bij hield en als hun dan weg waren ook hun kant deed. Dat dat de afspraak was. Toen mijn man vroeg wanneer hij dat dan deed zei hij : 2e pinksterdag.

We hebben er niets over gezegd maar ik irriteer me er echt aan. Ze hebben op 1 na een elftal aan kinderen, die kunnen ook vast wel een heg snoeien en anders kan die dat vast zelf wel. Zij hebben echt een heel lelijke tuin en wij een hele mooie. Ik ga al genoeg moeite moeten doen om die tuin ook zo mooi te houden want tuinieren is absoluut niet mijn hobby ( en dan koop je een huis met tuin van 20 meter diep Wink )
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Jerry wo 8 mei 2013 - 6:27

Roodkapje 'de heg doen als zij er niet zijn', hoe vaak moet die heg gesnoeid dan?!

In ons huidige huis nergens last van. Behalve van mn buurjongetje van anderhalf die een hele poos heel veel huilde snachts... En nu laten de buren soms snachts een geluidmakend speelgoedje bij hem op de kamer waar hij snachts weleens mee speelt :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  luisa wo 8 mei 2013 - 6:57

Huh Roodkapje? Dat gaan jullie toch zeker niet doen? Fijn dat zij een afspraak met de oude bewoners hadden, maar die afspraak zat neem ik aan niet bij de koop van het huis in.

Ik heb eigenlijk geen vervelende buren. Nooit gehad ook. Tuurlijk soms wel lawaai ofzo, maar gelukkig niet meer dan af en toe. Gezien jullie ervaringen heb ik geluk gehad.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  CCC wo 8 mei 2013 - 11:25

Roodkapje schreef:Wij zijn hier net komen wonen en onze buurman meldde van de week even dat de oude bewoner van ons huis altijd de coniferen heg die op de erfgrens staat bij hield en als hun dan weg waren ook hun kant deed. Dat dat de afspraak was. Toen mijn man vroeg wanneer hij dat dan deed zei hij : 2e pinksterdag.

We hebben er niets over gezegd maar ik irriteer me er echt aan. Ze hebben op 1 na een elftal aan kinderen, die kunnen ook vast wel een heg snoeien en anders kan die dat vast zelf wel. Zij hebben echt een heel lelijke tuin en wij een hele mooie. Ik ga al genoeg moeite moeten doen om die tuin ook zo mooi te houden want tuinieren is absoluut niet mijn hobby ( en dan koop je een huis met tuin van 20 meter diep Wink )
:O
Serieus, ik zou hier dus al meteen voor passen zeg... Misschien kun je een visitekaartje van een tuinman door de brievenbus gooien Wink Kunnen ze er meteen voor betalen, willen ze vast niet.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  M-G wo 8 mei 2013 - 16:10

Het enige wat ik hier hoor en zie is (als het mooi weer is) de hele dag hoofdjes van buurmeisjes en jongetjes, met geschreeuw en getier, die op een trampoline springen. Die trampolines zijn hier geloof ik helemaal in. Hier in het zijblok wordt er regelmatig geschreeuwd naar de kinderen dat ze zachter moeten doen, terwijl ik zelf alleen de indruk heb dat "moeders" iets minder hard moet "schreeuwen" want van haar kinderen heb ik geen last.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Saga wo 8 mei 2013 - 19:14

Pfff, buren..
Constant geluidsoverlast hebben wij gelukkig niet, wij wonen namelijk vrijstaand in het bos op een soort van park. Alle huisjes worden vast bewoond, het is voor de gemeente dat het een park moet heten en dat er een bestuur moet zijn.
Dat bestuur heeft een parkregelement opgesteld, met daarin regels als dat je alleen op je eigen terrein mag parkeren en dus niet langs het pad, dat je met een snelheid van 15 km per uur daar mag rijden, dat de container voor aan de weg alleen voor huisvuil is en dat de heg om je tuin heen een bepaalde afstand van het pad moet hebben.

Nu houd echt niemand zich aan die regels, mensen rijden echt met zeker 30 km per uur over het park terwijl er veel kleine kindjes spelen, gooien magnetron, verf en computers in de container, flikkeren hun auto overal maar neer.
En daar hebben wij al zo vaak wat van gezegd, vooral van de snelheid, want het jagerij levensgevaarlijk.
Maar daar word niet naar geluisterd, het enige wat wij constant te horen krijgen is dat onze heg gesnoeid moet worden. Dit hebben we nu een aantal keer gedaan, dus de afstand van heg tot weg is nu correct. De laatste keer dat we de heg gesnoeidhebben was in de herfst, en in februari stond mevrouw van het bestuur weer aan de deur. De heg was nog geen centimeter gegroeid :') na overleg met onze huisbaas hebben we dan ook gezegd dat ze niet moeten zeiken en eerst zelf het goede voorbeeld moeten geven.
En ook heb ik gevraagd hoe ze het voor elkaar krijgen alsnog te hard te rijden terwijl volgens hun "de heg het halve pad in beslag neemt" ..

Oh en een van onze directe buren gaat in de herfst iedere ochtend om 07:00 bladblazen. En hij jat spullen uit onze tuin Rolling Eyes
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) - Pagina 2 Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum