Als het huilen niet stopt..
+26
sandra
Jade
Happydobby
Pineco
sanne-84
Tiara
Parisienne
meisjesmama
Printje
Sanne
Luce
Teddyaapje
maiadebij
Wennes
Filoria
Annie24
Silke
Limburg85
Supertalentje
Coco
Slakje
Sun88
Funk
Liadan
Highway
Linda
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Als het huilen niet stopt..
Als hij zoveel spuugt, zou ik hem even goed na laten kijken. Lijkt mij niet normaal. Sterkte vannacht
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het klinkt als relfuxklachten.
Ik zou een afspraak maken bij de huisarts. Dit trek je toch niet lang zo.
mijn oudste heb ik ook 10 weken met een huilende baby gezeten werd er gek van en kwam nergens meer aan toe.
Ik zou een afspraak maken bij de huisarts. Dit trek je toch niet lang zo.
mijn oudste heb ik ook 10 weken met een huilende baby gezeten werd er gek van en kwam nergens meer aan toe.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Geen tips of adviezen, wel een hele dikke knuffel!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Was reflux geen mode verschijnsel?
Ik heb op symptomen gegoogled en ik herken veel. Hij komt alleen wel veel aan. Hij zit nu al ruim een kg boven z'n geboortegewicht.
Hij wil voornamelijk de hele dag door kleine beetjes drinken.
Ik heb op symptomen gegoogled en ik herken veel. Hij komt alleen wel veel aan. Hij zit nu al ruim een kg boven z'n geboortegewicht.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Was reflux geen mode verschijnsel?
uhmm ja zo iets was het geloof ik..
Mij jongste had reflux en was ook aan het projectiel spugen. Toch kwam zij genoeg aan. Dat kleine beetjes drinken kan komen omdat hij er dan minder last van heeft en volle maag gaat ook niet lekker met een maagklepje wat niet goed sluit.
meisjesmama- Kletskop
Steeds willen drinken/zuigen kan ook zijn omdat zuigen pijnstillend werkt he. Zoveel spugen plus hem een half uur overeind moeten houden klinkt m.i niet goed. Check het gewoon even bij de HA morgen. Voor jullie allemaal een stuk fijner!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Linda, wat lijkt me dat zwaar zeker als je niet weet wat er is, over reflux mijn dochter had het ook, maar die kwam ook goed aan. Ze wilde ook vaak drinken aan de borst. Met medicatie ging het hier echt beter.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik zou reflux zeer in je achterhoofd houden!
En ook ik was tegen een speen, maar dochter heeft deze nu ook al een week vaak in. Als dat haar (en dus mij) rust geeft..
Ik geloof best dat je door je vele nachtvoedungen helemaal op bent, en dan kun je nog minder hebben.
Voor jou een dikke
En ook ik was tegen een speen, maar dochter heeft deze nu ook al een week vaak in. Als dat haar (en dus mij) rust geeft..
Ik geloof best dat je door je vele nachtvoedungen helemaal op bent, en dan kun je nog minder hebben.
Voor jou een dikke
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wat vervelend Linda, het zit jullie niet mee zeg! Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Ik hoop oprecht dat die grijze wolk snel overwaait
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Linda schreef:
Als jij voed en je zoon een half uur rechtop houd dan zijn de voedingstoffen al opgenomen vlgs mijn h.a. Mijn zoon spuugde ook vaak na de voeding vandaar het advies om een kindje een half uur recht op te houden. Zolang ze dan goed groeien geven ze liever geen medicatie. jbpm heb ik geprobeerd, aanmaken met een beetje water en het voor en na de voeding geven. Het was een gedoe en het hielp niet. Med. nooit geprobeerd.
Sterkte
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Linda schreef:
Mijn zoon had dit ook, hij kwam heel veel aan. In het begin werd er ook gedacht dat hij teveel bv kreeg (ik had last van overproductie) en daardoor zo spuugde. Maar hij begon ook bloed mee te spugen en toen kregen we direct medicijnen. Dit heeft het wel iets verlicht, maar het huilen bleef.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik had eigenlijk een afspraak bij de HA morgenochtend. Maar m'n man had vanmiddag het telefonisch spreekuur gebeld en overleg gehad met de HA. Die heeft uiteindelijk de KA gesproken. En nu moeten we morgenochtend om half 10 bij de kinderarts zijn.
Ze had het over een ph onderzoek ofzo. Ben benieuwd...
Happydobby, maar het ligt toch niet alleen aan het groeien. Als hij spuugt of het ophaalt dan gaat hij huilen en doet het zeer. Daarom wil hij ook niet liggen (denk ik).
Mijn dochter spoog ook veel, maar die had er geen last van. Dus daar hebben we niets mee gedaan.
Ze had het over een ph onderzoek ofzo. Ben benieuwd...
Happydobby, maar het ligt toch niet alleen aan het groeien. Als hij spuugt of het ophaalt dan gaat hij huilen en doet het zeer. Daarom wil hij ook niet liggen (denk ik).
Mijn dochter spoog ook veel, maar die had er geen last van. Dus daar hebben we niets mee gedaan.
Linda- Ratel
Fijn dat jullie klachten serieus genomen worden en dat de kinderarts jullie mannetje gaat onderzoeken. Sterkte ermee!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
fijn dat jullie zo snel bij de KA terecht kunnen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:fijn dat jullie zo snel bij de KA terecht kunnen!
Inderdaad!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Dat is fijn dat je zo snel heen kan!!
meisjesmama- Kletskop
wat ontzettend vervelend dat jullie mannetje zoveel huilt, ik weet helaas hoe je je voelt.. gek werd ik van het gekrijs, ik heb meerdere keren mijn man huilend opgebeld dat ik hem niet meer hoefde, dat als iemand hem mee wilde nemen ze hem zo konden krijgen... helaas heeft het hier 13 maanden geduurd..
hier ook een ph meting gehad, hier ging dat dmv van een sonde die 24 uur de ph meet in de slokdarm.. is even vervelend maar ook de enige manier om een echte diagnose reflux te stellen.. tegenwoordig word het erg snel als diagnose gegeven, terwijl alle babys een zekere vorm van reflux hebben aangezien het maagklepje nog niet goed sluit.
heel veel sterkte, hou je taai. en probeer echt hulp aan te pakken, ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer het echt!!
hier ook een ph meting gehad, hier ging dat dmv van een sonde die 24 uur de ph meet in de slokdarm.. is even vervelend maar ook de enige manier om een echte diagnose reflux te stellen.. tegenwoordig word het erg snel als diagnose gegeven, terwijl alle babys een zekere vorm van reflux hebben aangezien het maagklepje nog niet goed sluit.
heel veel sterkte, hou je taai. en probeer echt hulp aan te pakken, ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer het echt!!
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Wat fijn dat jullie snel terecht kunnen bij de KA. Ik hoop dat het snel beter gaat.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Fijn dat jullie morgen terecht kunnen. Heel veel succes!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Succes morgen Linda!
Fijn dat jullie snel terecht kunnen.
Fijn dat jullie snel terecht kunnen.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Fijn dat er nu actie wordt ondernomen Linda. Hopelijk gaat het snel wat beter.
Gast- Gast
Huh...ik heb al 2x een reactie geplaatst...dacht ik...nergens te vinden! *zwangerschapsdementie*
Heel veel succes morgen Linda, fijn dat jullie meteen naar de KA kunnen. Hopelijk komt er iets uit wat heel simpel op te lossen is! Op borstvoeding.com staat trouwens heel veel info over bv en reflux, maar dat heb je denk ik al wel gelezen.
Heel veel succes morgen Linda, fijn dat jullie meteen naar de KA kunnen. Hopelijk komt er iets uit wat heel simpel op te lossen is! Op borstvoeding.com staat trouwens heel veel info over bv en reflux, maar dat heb je denk ik al wel gelezen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
We zijn vanmorgen bij de KA geweest en alles wees inderdaad op reflux. Zoon krijgt nu zantac (of eigenlijk een andere variant die zonder alcohol is).
Ik moest het trouwens zelf betalen, 28 euro! En dat voor 1 maand. Echt belachelijk! Wordt een duur grapje. Maarja... Als het maar helpt.
Binnen 3 dagen moeten we verschil merken. Als het helpt dan kan ik ook gaan provoceren. Want misschien heeft hij alleen reflux en geen allergie.
Ik moest het trouwens zelf betalen, 28 euro! En dat voor 1 maand. Echt belachelijk! Wordt een duur grapje. Maarja... Als het maar helpt.
Binnen 3 dagen moeten we verschil merken. Als het helpt dan kan ik ook gaan provoceren. Want misschien heeft hij alleen reflux en geen allergie.
Linda- Ratel
Hopelijk werken de medicijnen, Linda. Dat geeft jou en je zoontje een stuk meer rust denk ik.
Zijn jullie verder weer helemaal beter?
Zijn jullie verder weer helemaal beter?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Gelukkig is er iets gevonden. Hoop dat het snel wat beter gaat.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Achtste-groepers huilen niet
» voor de moeders die hun kindje niet laten huilen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Wie stopt er met me mee ???
» Achtste-groepers huilen niet
» voor de moeders die hun kindje niet laten huilen
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Wie stopt er met me mee ???
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: