Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

E.R. stopt...

+2
Rebecca
Zora
6 plaatsers

Ga naar beneden

E.R. stopt...  Empty E.R. stopt...

Bericht  Zora di 22 feb 2011 - 10:13

Zie net op tv dat binnenkort de állerlaatste aflevering van E.R. komt! Nou, seriously, dan stopt de wereld toch met draaien Very Happy Haha, nee maar even echt serieus, ik kijk het zo goed als nooit, 1x per jaar ofzo, maar het is er wél altijd! Echt al eeuwen! Nouja, ik vind het maar gek....It's, like, the end of an era!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

E.R. stopt...  Empty Re: E.R. stopt...

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:55

Dat is toch al 2 jaar afgelopen?

Gast
Gast

Bericht  Zora di 22 feb 2011 - 19:18

Oh haha Embarassed Ze zeiden op het voorstukje wel met heel veel nadruk dat het de áller áller laatste was. Misschien nu echt?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Rebecca di 22 feb 2011 - 21:50

In Amerika was de laatste aflevering in 2009, maar hier in Nederland zijn ze pas afgelopen september begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:28

Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:31

Ja het viel me laatst ook al op dat het nog op tv was. Was aan het zappen en opeens was daar E.R. ik echt zo tegen m`n vriend van bestaat dat nog :shock: Heb het vroeger wel heel veel gekeken maar toen werd het steeds opnieuw gestart en allemaal herhalingen en toen ben ik afgehaakt.

Gast
Gast

Bericht  Leska wo 23 feb 2011 - 1:15

Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross cheers
Ja die heb ik laatst gezien, maar nu gaan ze toch weer verder en is dat dan een oudere serie? Want het werd aangekondigd met dat dit (ook) de laatste aflevering was. Wat klopt er dan niet? Very Happy
Leska
Leska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:26

Haha dat was allang bekend lieve Zora Very Happy Maar ik vind het ook erg, boehoe!

Gast
Gast

Bericht  Tyrael wo 23 feb 2011 - 1:39

Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross cheers

Huh was die niet dood? (kijk het eigenlijk niet regelmatig dus misschien heb ik de verkeerde voor me, da's toch George Clooney?)
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:42

Tyrael schreef:

Huh was die niet dood? (kijk het eigenlijk niet regelmatig dus misschien heb ik de verkeerde voor me, da's toch George Clooney?)

Ja dat is George en nee hij is niet dood Wink

Gast
Gast

Bericht  Tyrael wo 23 feb 2011 - 1:57

Darcy schreef:
Tyrael schreef:

Ja dat is George en nee hij is niet dood Wink

Ja klopt haha, het was Dr. Greene die dood ging (niet dat ze op elkaar lijken Laughing )
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 2:11

Rebecca schreef:In Amerika was de laatste aflevering in 2009, maar hier in Nederland zijn ze pas afgelopen september begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen.

Oh vandaar Wink

Gast
Gast

Bericht  Zora wo 23 feb 2011 - 2:53

Darcy schreef:Haha dat was allang bekend lieve Zora Very Happy Maar ik vind het ook erg, boehoe!

Haha oh lekker snugger dan weer. Maar echt, dit is toch gewoon net zoiets als dat Sesamstraat stopt. Dat kan ook niet angel Ik bedoel, je kijkt het niet vaak, maar je hebt toch die zekerheid dat mocht je het willen...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Bericht  Snoopy wo 23 feb 2011 - 7:03

Leska schreef:
Ja die heb ik laatst gezien, maar nu gaan ze toch weer verder en is dat dan een oudere serie? Want het werd aangekondigd met dat dit (ook) de laatste aflevering was. Wat klopt er dan niet? Very Happy

In het hele laatste seizoen kwamen oude bekenden terug. Doug Ross was een paar afleveringen geleden al terug, net als zijn vriendin/vrouw (die verpleegster), Carter en Benton. Dr. Greene is terug geweest door middel van flashbacks die opnieuw waren opgenomen. In de laatste aflevering zullen ze waarschijnlijk weer verschijnen.

En inderdaad, het is al een tijdje gestopt, maar Nederland loopt zo als gewoonlijk zwaar achter.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Tinus wo 23 feb 2011 - 7:14

Ik ben gestopt met kijken toen George Clooney de serie verliet! Laughing
Tinus