E.R. stopt...
+2
Rebecca
Zora
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
E.R. stopt...
Zie net op tv dat binnenkort de állerlaatste aflevering van E.R. komt! Nou, seriously, dan stopt de wereld toch met draaien Haha, nee maar even echt serieus, ik kijk het zo goed als nooit, 1x per jaar ofzo, maar het is er wél altijd! Echt al eeuwen! Nouja, ik vind het maar gek....It's, like, the end of an era!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Re: E.R. stopt...
Oh haha Ze zeiden op het voorstukje wel met heel veel nadruk dat het de áller áller laatste was. Misschien nu echt?
Zora- Ratel
In Amerika was de laatste aflevering in 2009, maar hier in Nederland zijn ze pas afgelopen september begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen.
Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
Gast- Gast
Ja het viel me laatst ook al op dat het nog op tv was. Was aan het zappen en opeens was daar E.R. ik echt zo tegen m`n vriend van bestaat dat nog Heb het vroeger wel heel veel gekeken maar toen werd het steeds opnieuw gestart en allemaal herhalingen en toen ben ik afgehaakt.
Gast- Gast
Ja die heb ik laatst gezien, maar nu gaan ze toch weer verder en is dat dan een oudere serie? Want het werd aangekondigd met dat dit (ook) de laatste aflevering was. Wat klopt er dan niet?Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
Huh was die niet dood? (kijk het eigenlijk niet regelmatig dus misschien heb ik de verkeerde voor me, da's toch George Clooney?)
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Tyrael schreef:Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
Huh was die niet dood? (kijk het eigenlijk niet regelmatig dus misschien heb ik de verkeerde voor me, da's toch George Clooney?)
Ja dat is George en nee hij is niet dood
Gast- Gast
Darcy schreef:Tyrael schreef:Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
Ja dat is George en nee hij is niet dood
Ja klopt haha, het was Dr. Greene die dood ging (niet dat ze op elkaar lijken )
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Rebecca schreef:In Amerika was de laatste aflevering in 2009, maar hier in Nederland zijn ze pas afgelopen september begonnen met het uitzenden van het laatste seizoen.
Oh vandaar
Gast- Gast
Darcy schreef:Haha dat was allang bekend lieve Zora Maar ik vind het ook erg, boehoe!
Haha oh lekker snugger dan weer. Maar echt, dit is toch gewoon net zoiets als dat Sesamstraat stopt. Dat kan ook niet Ik bedoel, je kijkt het niet vaak, maar je hebt toch die zekerheid dat mocht je het willen...
Zora- Ratel
Leska schreef:Ja die heb ik laatst gezien, maar nu gaan ze toch weer verder en is dat dan een oudere serie? Want het werd aangekondigd met dat dit (ook) de laatste aflevering was. Wat klopt er dan niet?Alex167 schreef:Er komen in de laatste aflevering een aantal oude bekenden terug, oa Dr. Ross
In het hele laatste seizoen kwamen oude bekenden terug. Doug Ross was een paar afleveringen geleden al terug, net als zijn vriendin/vrouw (die verpleegster), Carter en Benton. Dr. Greene is terug geweest door middel van flashbacks die opnieuw waren opgenomen. In de laatste aflevering zullen ze waarschijnlijk weer verschijnen.
En inderdaad, het is al een tijdje gestopt, maar Nederland loopt zo als gewoonlijk zwaar achter.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben gestopt met kijken toen George Clooney de serie verliet!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wie stopt er met me mee ???
» De Pfaffs stopt!
» Stopt dat ooit ??
» Serie House stopt
» Hollands Next Topmodel stopt!
» De Pfaffs stopt!
» Stopt dat ooit ??