*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 27 van 43
Pagina 27 van 43 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Stokstaartje schreef:ja klopt vandaag officieel 12 weken!!! Whoehoe!! Ik wacht nog even tot maandag. Dan heb ik de echo van de combinatietest
Je krijgt niet meteen de uitslag van de combinatietest. Van de echo kunnen ze wel iets zeggen maar de bloeduitslagen moet je afwachten. Wij hadden op donderdag de test en werden dinsdag gebeld dat er een afwijking in mijn bloed was gevonden. Maar ze vertelde dat je normaal de uitslag binnen 10 tot 14 werkdagen krijgt!
Succes maandag!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Penélope schreef:Stokstaartje schreef:ja klopt vandaag officieel 12 weken!!! Whoehoe!! Ik wacht nog even tot maandag. Dan heb ik de echo van de combinatietest
Je krijgt niet meteen de uitslag van de combinatietest. Van de echo kunnen ze wel iets zeggen maar de bloeduitslagen moet je afwachten. Wij hadden op donderdag de test en werden dinsdag gebeld dat er een afwijking in mijn bloed was gevonden. Maar ze vertelde dat je normaal de uitslag binnen 10 tot 14 werkdagen krijgt!
Succes maandag!
Hier moest ik juist 2 weken van tevoren al bloedprikken, zodat ze bij de echo meteen konden berekenen wat de kansen waren op de verschillende afwijkingen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Dolphinne schreef:Penélope schreef:Stokstaartje schreef:ja klopt vandaag officieel 12 weken!!! Whoehoe!! Ik wacht nog even tot maandag. Dan heb ik de echo van de combinatietest
Succes maandag!
Hier moest ik juist 2 weken van tevoren al bloedprikken, zodat ze bij de echo meteen konden berekenen wat de kansen waren op de verschillende afwijkingen.
Wat vreemd dat het overal anders is! Misschien is dit bij stokstaartje ook wel zo dan heb ik niks gezegd:angel:
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
LCN, heb jij nou vandaag je eerste echo gehad? Daar staat me iets van bij.
Hoe is het gegaan?
Hoe is het gegaan?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Staat in het moeilijk zwanger worden topic, Sanne!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Yes, ik heb het al gezien! Wauw, LCN
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
@Charlotte: mijn ticker staat nog op mijn eigen meting officieel ben ik nu 12 weken en 1 dag.
@Penelope: ik moest inderdaad sowieso een week van tevoren bloedprikken. Heb afgelopen vrijdag bij de intake bij de VK gevraagd wanneer ik de uitslag kreeg en ze zei meteen na de echo. Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken dus ruim op tijd dus ik neem aan dat ik meteen de uitslag krijg...
@Penelope: ik moest inderdaad sowieso een week van tevoren bloedprikken. Heb afgelopen vrijdag bij de intake bij de VK gevraagd wanneer ik de uitslag kreeg en ze zei meteen na de echo. Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken dus ruim op tijd dus ik neem aan dat ik meteen de uitslag krijg...
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Hoi meiden,
Ik had het inderdaad in moeilijk zwanger worden topic gezet. Moet er nog best wel aan wennen dat ik hier nu ook bij hoor .
Maar goed, twee vruchtzakjes dus op de echo, waarvan in 1 een hartje en de 2e nog afwachten. Maar het is ook wel erg vroeg, met 6 weken.
Het lijkt mij super een tweeling, vooral gezien onze situatie. Ben erg benieuwd!
Ik had het inderdaad in moeilijk zwanger worden topic gezet. Moet er nog best wel aan wennen dat ik hier nu ook bij hoor .
Maar goed, twee vruchtzakjes dus op de echo, waarvan in 1 een hartje en de 2e nog afwachten. Maar het is ook wel erg vroeg, met 6 weken.
Het lijkt mij super een tweeling, vooral gezien onze situatie. Ben erg benieuwd!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
WOOOW LCN wat een goed nieuws!! 1 kloppend hartje al!! Dat is echt al supergoed met 6 weken. Hopelijk gaat het tweede hartje ook nog kloppen. Zoals je zelf al zegt is het een erg vroege echo dus het tweede hartje kan nog steeds gaan kloppen!! Ik duim!!! Wat bijzonder zou dat zijn zeg...zo lang verwacht en dan misschien wel 2!!
Stokstaartje- Prater
Leuk LCN! En inderdaad, 6 weken is erg vroeg voor een kloppend hartje. Wanneer mag je weer terugkomen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat spannend LCN!! Een tweeling zou wel geweldig voor jullie zijn zeg...
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik mag 16 juli weer terugkomen! En een tweeling zouden we echt super vinden na al die jaren .
Nu ik twee vruchtzakjes heb gezien wil ik niets liever dan dat ze allebei doorgroeien! Al mogen we natuurlijk allang blij zijn met 1, zijn we dan ook. Maar een tweeling is toch een beetje de hoofdprijs als je er al rekening mee houdt dat je mogelijk kinderloos zult blijven...
Nu ik twee vruchtzakjes heb gezien wil ik niets liever dan dat ze allebei doorgroeien! Al mogen we natuurlijk allang blij zijn met 1, zijn we dan ook. Maar een tweeling is toch een beetje de hoofdprijs als je er al rekening mee houdt dat je mogelijk kinderloos zult blijven...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Dat is fantastisch LCN. Heel spannend!
Ben benieuwd naar 16 juli!
Ben benieuwd naar 16 juli!
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
Dames ik heb vandaag de nekplooimeting gehad en meteen de uitslag van de combinatie test. We hebben een supergoede uitslag gekregen. De kans is heel klein dat er trisomie 13, 18 of 21 aanwezig is. Ook de 13 weken echo gehad en wat een mooie duidelijke echo is dat zeg. Echt heeel mooi. Je ziet echt alles. Alle botjes de hersentjes echt prachtig. Voor zover ze nu kunnen zien ziet alles er goed uit! Ook is er weer een termijnbepaling gedaan. Volgens de echo van de VK zou ik nu 12 weken en 4 dagen zijn. Volgens de meting van vandaag 13 weken. Volgens mijn eigen berekening 13+1. Kortom ik had dus toch gelijk dat de termijn van de VK niet kon kloppen hahaha. Enige nadeel dat ik nu ben uitgerekend op mijn moeders verjaardag hahaha. Na deze goede uitslag en echo ga ik jullie verlaten en verhuizen naar het nieuwe topic. Hopelijk mag iedereen hier mij volgen naar het wintertopic en naar het topic daarna!! Heel veel succes iedereen om deze 12 weken door te komen en tot straks in het wintertopic!!
Stokstaartje- Prater
Hallo dames,
Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ben nu als het goed is 4+1, nog heel erg pril dus. Twee dagen voor NOD al begonnen met testen, heel licht streepje. Gisteren op NOD een duidelijk streepje, en vandaag voor de fun nog een digitale CB gehaald. Deze gaf zwanger aan, 1-2 weken. Voor ons wordt het de tweede, als alles goed mag gaan. We zijn er erg blij mee! Vanwege bepaalde factoren moet ik onder controle bij de gyn, zal deze week de huisarts bellen en kijken wanneer ik voor het eerst op controle mag.
Ik ben hier undercover (al verbaast het me niets als iemand mijn schrijfstijl zou herkennen..), straks na een goede echo en het nieuws vertellen aan de familie zal ik me bekendmaken. Ondertussen nog even als Barbamama hier..
Ik ga proberen mee te schrijven hier, als ik het kan bijhouden.
Ik kom me hier ook voorzichtig melden. Ben nu als het goed is 4+1, nog heel erg pril dus. Twee dagen voor NOD al begonnen met testen, heel licht streepje. Gisteren op NOD een duidelijk streepje, en vandaag voor de fun nog een digitale CB gehaald. Deze gaf zwanger aan, 1-2 weken. Voor ons wordt het de tweede, als alles goed mag gaan. We zijn er erg blij mee! Vanwege bepaalde factoren moet ik onder controle bij de gyn, zal deze week de huisarts bellen en kijken wanneer ik voor het eerst op controle mag.
Ik ben hier undercover (al verbaast het me niets als iemand mijn schrijfstijl zou herkennen..), straks na een goede echo en het nieuws vertellen aan de familie zal ik me bekendmaken. Ondertussen nog even als Barbamama hier..
Ik ga proberen mee te schrijven hier, als ik het kan bijhouden.
Gast- Gast
Hoi dames heb nog niet veel geschreven ,had niet de puf der voor zal proberen wat meer te schrijven .
Ben de eerste weken wat vreemdt op de maag ,wat misselijk ,zodra dat ik honger kreeg was ik misselijk
En vooreerst erg moe.kan niet altijd liggen omdat hier nog een kleine dreumus rondt loop.
Heb donderdag om 13.45 de eerste echo ben zoooo zenuwachtig .heb meerdere mk gehad .hoop zo dat alles goed is.
Barbamama gefeliciteerd ben benieuwd wie je bent ,ik ben ook undercover Hihi heb hier ook een meelezer vandaar maar zo
Stokstaartje gefeliciteerd met jullie goede uitslag.
Lcn hoop voor jullie dat het twee hartje ook gaat kloppen
Ben de eerste weken wat vreemdt op de maag ,wat misselijk ,zodra dat ik honger kreeg was ik misselijk
En vooreerst erg moe.kan niet altijd liggen omdat hier nog een kleine dreumus rondt loop.
Heb donderdag om 13.45 de eerste echo ben zoooo zenuwachtig .heb meerdere mk gehad .hoop zo dat alles goed is.
Barbamama gefeliciteerd ben benieuwd wie je bent ,ik ben ook undercover Hihi heb hier ook een meelezer vandaar maar zo
Stokstaartje gefeliciteerd met jullie goede uitslag.
Lcn hoop voor jullie dat het twee hartje ook gaat kloppen
bloemenkrans- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 16-06-13
Bloemenkrans, ik hoop op een goede echo voor je donderdag! Hier loopt ook nog een kindje rond, ik hoop niet al te moe en gaar te worden zodat ik zoveel mogelijk nog de normale dingen kan doen samen. Voorlopig nog geen last gelukkig, maar ik ben ook pas net zwanger.
LCN, wat goed zeg, misschien wel twee kloppende hartjes volgende keer! Ik hoop het voor jullie.
Wel een rustig topic dit als ik me niet vergis, op dit moment niet heel veel zwangeren onder de 12 weken of niet?
Ik ga zo naar de huisarts met ons kindje voor controle ergens van, en ga meteen een verwijsbrief voor de gynaecoloog vragen. Heb ik die maar vast binnen.. Verder nog onwerkelijk, zo gek dat ik weer zwanger ben! En de eerste keer ging alles goed, nu toch een beetje de angst dat er ook dingen mis kunnen gaan. Het eerste kwaaltje is al wel binnen, ik heb al dagenlang enorme buikpijn. Mijn darmen zijn helemaal van slag. Verder gelukkig nog niks, zou ook wel heel vervelend zijn zo vroeg al!
LCN, wat goed zeg, misschien wel twee kloppende hartjes volgende keer! Ik hoop het voor jullie.
Wel een rustig topic dit als ik me niet vergis, op dit moment niet heel veel zwangeren onder de 12 weken of niet?
Ik ga zo naar de huisarts met ons kindje voor controle ergens van, en ga meteen een verwijsbrief voor de gynaecoloog vragen. Heb ik die maar vast binnen.. Verder nog onwerkelijk, zo gek dat ik weer zwanger ben! En de eerste keer ging alles goed, nu toch een beetje de angst dat er ook dingen mis kunnen gaan. Het eerste kwaaltje is al wel binnen, ik heb al dagenlang enorme buikpijn. Mijn darmen zijn helemaal van slag. Verder gelukkig nog niks, zou ook wel heel vervelend zijn zo vroeg al!
Gast- Gast
Ik ben er ook. Alleen ik post veel te weinig door tijdgebrek en omdat ik altijd op mijn telefoon meelees.
Hier al twee goede echo's gehad. Volgens de termijnberekening ben ik nu 7w4d. Moet mijn ticker nog aanpassen.
Hier al twee goede echo's gehad. Volgens de termijnberekening ben ik nu 7w4d. Moet mijn ticker nog aanpassen.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Wat goed Papillio, al twee goede echo's! Lijkt me erg fijn om zo vroeg al twee echo's te hebben gehad!
Ik ben net bij de huisarts geweest en heb de verwijzing gehad. Meteen het ziekenhuis gebeld, dan ben ik vast op tijd. Gelijk drie afspraken gekregen voor de komende 8 weken. De eerste is over precies drie weken, een echo! Nu dus hopen dat het goed blijft gaan, en we dan een mooi kindje met kloppend hartje mogen zien. Twee weken daarna een controle en vier weken daarna een intake (kon eerder, maar dan zijn we op vakantie). Spannend allemaal! Ik ben wel bang dat het misgaat, met name door allerlei berichten die ik hier op het forum heb meegekregen. Drukt je wel met je neus op de feiten zulke nieuwtjes. Al zegt dat ook niet alles, maar ik ben nu wel angstiger dan bij de eerste.
Ik ben net bij de huisarts geweest en heb de verwijzing gehad. Meteen het ziekenhuis gebeld, dan ben ik vast op tijd. Gelijk drie afspraken gekregen voor de komende 8 weken. De eerste is over precies drie weken, een echo! Nu dus hopen dat het goed blijft gaan, en we dan een mooi kindje met kloppend hartje mogen zien. Twee weken daarna een controle en vier weken daarna een intake (kon eerder, maar dan zijn we op vakantie). Spannend allemaal! Ik ben wel bang dat het misgaat, met name door allerlei berichten die ik hier op het forum heb meegekregen. Drukt je wel met je neus op de feiten zulke nieuwtjes. Al zegt dat ook niet alles, maar ik ben nu wel angstiger dan bij de eerste.
Gast- Gast
Zijn er hier ook dames die tussen 24 september tot december tussen de 20 en 30 weken zwanger zijn en naar Rotterdam zouden willen voor extra (gratis) echo's van bijna een uur lang? In dat geval, stuur mij een PM, dan kan ik je de gegevens toesturen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Oh LCN, wat zou dat mooi zijn zeg, dat jullie een tweeling mogen krijgen! Nog een weekje wachten, wat spannend zeg. Iig al heel erg fijn dat er alvast één kloppend hartje te zien was.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goeiemorgen! Ik heb niet veel meer geschreven hier de laatste tijd. Vanwege misselijkheid en moeheid. Maar mag ook afscheid nemen van dit topic. Volgens de echo gisteren ben ik 13 weken en 1 dag zwanger. Alles zag er heel goed uit.
Succes voor de meiden die nog even moeten wachten tot de 12- weken grens. Bij mij is het achteraf snel gegaan. Ik ga nu proberen mee te schrijven in het winter 2013/2014 topic.
Succes voor de meiden die nog even moeten wachten tot de 12- weken grens. Bij mij is het achteraf snel gegaan. Ik ga nu proberen mee te schrijven in het winter 2013/2014 topic.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Goedemorgen! Ik meld me hier ook weer eens. Inmiddels ruim 7 weken zwanger en ik voel me redelijk goed zolang ik het maar echt rustig aan doe. Ik slaap het liefst nu9-10 uur per nacht, slaap ik minder dan wordt ik daar de volgende dag voor gestraft met meer misselijkheid. Heel gezellig voor mijn man dus, want ik lig er liefst elke avond voor tienen in.
Vrijdag a.s. hebben wij de eerste echo, heel spannend, hopen dat alles goed zit!
Vrijdag a.s. hebben wij de eerste echo, heel spannend, hopen dat alles goed zit!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Papillio: Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd! Wat leuk zeg. En super dat je al een paar echo's hebt gehad!
Hoe voel je je? En wanneer ben je uitgerekend? Fijne zwangerschap gewenst!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Papillio: Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd! Wat leuk zeg. En super dat je al een paar echo's hebt gehad!
Dankje, meid.
Ik voel me opzich goed, alleen ongerust (zie mijn topic over 5e ziekte). Ik ben 21 februari uitgerekend.
Hoe gaat het met jou?
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 27 van 43 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken