Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Clapperdie do 11 jul 2013 - 20:35

Papillio schreef:
Clapperdie schreef:Papillio: Ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd! Wat leuk zeg. En super dat je al een paar echo's hebt gehad!

Hoe voel je je? En wanneer ben je uitgerekend? Fijne zwangerschap gewenst!

Dankje, meid.

Ik voel me opzich goed, alleen ongerust (zie mijn topic over 5e ziekte). Ik ben 21 februari uitgerekend.

Hoe gaat het met jou?
Ja ik las het, ben je nu wel thuis? Of nog wel aan het werk? 

Mooie tijd eind februari! Met mij gaat het goed, druk met een lief, ondeugend, eigenwillend, uitproberend mannetje Laughing
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Papillio do 11 jul 2013 - 21:03

De uitbraak is gelukkig op een locatie waar ik verder nooit werk, moest er van de week 1 dag naartoe.. Dus ik werk wel gewoon.. Mocht nou blijken dat ik de antistoffen niet heb, dan ga ik overleggen met de Arbo hoe het nu verder moet.

Zo te lezen is mijn B. geen haar beter dan de jouwe :P Het is af en toe flink vermoeiend (vooral nu, omdat ik zo moe ben), maar het is flink genieten van die ondeugende dreumes.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  mouette zo 14 jul 2013 - 21:54

Even een upje, dit topic stond op pagina 3 :shock: 

Wij hebben vrijdag een goede echo gehad, kloppend hartje en qua grootte passend bij 8+2 dagen. Ik ben zo blij! :cheering:
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Marin zo 14 jul 2013 - 21:55

Wat super fijn Mouette! Weet iedereen in je omgeving het bij jou al?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Ooh La La! zo 14 jul 2013 - 22:02

Wat goed mouette!

Ik had vrijdag de eerste afspraak met de vk. Jammer genoeg was dit alleen een intake gesprek. De echo's doen ze niet zelf dus daar moest ik een afspraak voor maken. Die staat nu voor de 23e. Ben dan 10 weken. Nog even geduld dus Sad 

Mijn klachten (maagzuur en misselijk) zijn sinds een paar dagen zo goed als verdwenen. Alleen de vermoeidheid is er nog.

Zaterdag heb ik sinds 5 weken weer op de racefiets gezeten. Wilde toch graag weer gaan sporten nu ik niet zo misselijk meer ben, maar dit viel toch een beetje tegen. Was bang om te vallen, kwam voor m'n gevoel geen meter vooruit en na ruim 1,5 uur ben ik maar weer afgestapt. Ga deze week nog een keer proberen, want ik wil wel blijven sporten zolang het kan.

Hebben jullie ook al een (klein) buikje? Ik vind mijn buik met bijna 9 weken best al duidelijk aanwezig. Nu was ik niet heel slank, maar het verschil met de dag waarop ik testte en begin vorige week was zeker wel te zien...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gast zo 14 jul 2013 - 22:11

Wat goed Mouette, fijn dat de echo goed was!

Ooh La La: wat jammer dat je langer moet wachten op een echo. Hopelijk is het gauw de 23e en heb je dan een mooie echo. Ik herken het van het sporten, ik doe nu even niks. Wel goed dat je het weer probeert op te pakken! Wil ik ook gaan doen, als ik wat minder last van mijn buik en rug heb. Ik heb nog niet echt meer buik gekregen, maar ben ook pas 5 weken.

Hier nu de vijf weken voorbij. Nog ruim twee weken tot de eerste echo, wat duurt dat nog lang voor mijn gevoel! Maar het is niet anders, eerder heeft geen zin, dus ik moet braaf afwachten. Wat dat betreft wel fijn dat ik in het ziekenhuis loop, krijg je al vroeg een echo. En gedurende de zwangerschap ook veel vaker! Heb gelukkig nog geen heel vervelende kwaaltjes, alleen vanaf een paar dagen voor NOD al buikpijn en rugpijn en dat heb ik nog steeds met vlagen. Gelukkig de komende twee weken nog veel leuke dingen gepland staan, hopelijk is het dan snel de 30e en weten we dan wat meer aan de hand van de echo!

Gast
Gast

Bericht  bloemenkrans ma 15 jul 2013 - 1:01

Mouette wat mooi een goede echo....mijn buik begint net zoals bij mijn dochter in het begin al aardig te groeien.moet nog 2 weken werken dan heb ik vakantie .dan ga ik positie kleding dragen .heb nu nog maar 1 broek die nog past.

Ooh la la .voor je het weet zijn we de 23 .

Barbarmama fijn dat je nog niet veel kwaaltjes hebt

Ik ga de volgende keer onder mijn eigen account schrijven fam weet het nu ook maar ik ben dus iloverose

Heb een goede echo gehad alleen volgens mijn eigen berekening was ik 8 weken en zij zei tussen 7 a 8 weken nouja geeft niks hartje klopte mooi.was ik erg blij mee.1 aug weer echo de termijn ben benieuwd als verder alles goed is en hoe veel weken ik dan ben
bloemenkrans
bloemenkrans
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 16-06-13

Bericht  Linnepinnie ma 15 jul 2013 - 3:11

Hallo allemaal,

Na vijf weken wachten is het morgen eindelijk zo ver! We hebben de eerste echo!
Ik vind het heel erg spannend! Volgens mijn eigen berekening ben ik morgen 9 weken + 2 dagen. Ik ben benieuwd waar de verloskundige op uitkomt en belangrijker nog of alles goed is. Ik mag al lekker vroeg, namelijk om 08:00 uur. Kan niet meer wachten.

Maar de weken zijn achteraf echt voorbij gevlogen!!!

Vervolgens zal ik (als alles goed is) het woensdag ook op mijn werk gaan vertellen en aan de familie en kennissen. De meeste vrienden en familie dichtbij weten het al!

Groetjes Linnepinnie
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  mouette ma 15 jul 2013 - 4:17

@ marin: de directe omgeving en naaste vrienden weten het inderdaad al, omdat ze ook op de hoogte waren van ons ziekenhuistraject. De rest willen we als de volgende echo ook goed is (over 1,5 wk) het nieuws gaan vertellen.

@ Ooh la la: herkenbaar, zowel van de bolle buik als het sporten. Ik kom momenteel ook echt niet vooruit. Hoop dat het gauw weer wat beter is. 
Jammer dat je nog geen echo kreeg bij de eerste afspraak, het geeft toch wel fijn wat bevestiging! Voordeel is wel dat het met 10 wk al wat meer een mini mensje is. Bij 8 wk leek het nog het meest op een cashewnoot (wel een hele mooie hoor :P )

@ iloverose: wat fijn ook een goede echo. Gefeliciteerd! 

@ linnepinnie: succes morgen, ik duim voor je dat alles goed is! 

@ barbamama: rot he, dat wachten. Achteraf gezien is het snel voorbij gegaan maar vooraf.. Ik heb ook echt de dagen geteld! angel
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Le Chat Noir ma 15 jul 2013 - 8:46

Wat fijn Mouette super zeg!
Linniepinnie: veel succes! Ik heb morgen ook een echo...spannend!
Iloverose: ook gefeliciteerd!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Razz ma 15 jul 2013 - 20:34

Hallo meiden. Ik kom me ook voorzichtig melden! smile 

Ik heb vanmorgen nog een test gedaan omdat ik het nog steeds niet kan bevatten en het tweede streepje was net zo duidelijk als de controlestreep. Ik moet het nu dus wel geloven Wink

Vanmorgen de gyn gebeld en dinsdag 6-8 heb ik de eerste echo en ben dan 7 weken en 2 dagen. Hopelijk kan m'n vriend mee die dag. Het zijn nu ontzettende drukke weken op zijn werk en hij moet die week en de week erna 6 dagen werken. Hij is ook baas en kan eigenlijk niet weg. Maargoed dit is toch wel iets belangrijks en hij gaat z'n best ervoor doen. M'n ouders vertrekken de dag ervoor ook al op vakantie dus m'n moeder kan helaas ook niet mee mocht mijn vriend echt niks kunnen regelen. En anders ga ik maar alleen Sad

Ik ben op 23 maart uitgerekend maar de baby komt 2-3 weken eerder ivm geplande keizersnede.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Razz ma 15 jul 2013 - 20:39

Linniepinnie en LCN hopelijk hebben/krijgen jullie vandaag een mooie echo te zien!

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Steep ma 15 jul 2013 - 21:29

Razz schreef:Linniepinnie en LCN hopelijk hebben/krijgen jullie vandaag een mooie echo te zien!

Dit hoop ik ook ontzettend!!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Snoes ma 15 jul 2013 - 21:57

Oh Razz, wat spannend zeg! 6/8 is al best snel Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Razz ma 15 jul 2013 - 21:58

Ja he Very Happy Ik hoop wel echt dat m'n vriend mee kan..

Razz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes ma 15 jul 2013 - 21:59

Dat hoop ik ook voor je! Eventueel een paar uurtjes weg op zijn werk en dat hij in de namiddag nog gaat werken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rituals_ ma 15 jul 2013 - 22:02

succes met de echos vandaag meiden!!
Rituals_
Rituals_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  Le Chat Noir di 16 jul 2013 - 19:12

Jullie hebben t van mij misschien al in ander topic gelezen, maar wij krijgen dus een tweeling Laughing .
Was hele mooie echo, ben helemaal verliefd!

Hoe was jouw echo Linniepinnie?
Hoe voel jij je Razz? Zou wel heel fijn zijn als je vriend mee kan. Mijn man is de 1e echo 'gewoon even' weggegaan, hij zit wat in een zelfde situatie en kon ook niks regelen..haha. Gister wel gewoon vrij gelukkig, zit toch wat relaxter voor hem!
Hoe gaat het met de rest?
Nu ik gister zo'n goede echo heb gehad voel ik me hier meer thuis, dus zal mijn best doen wat vaker te schrijven Wink 
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Linnepinnie di 16 jul 2013 - 19:29

Hallo allemaal,

Gisterochtend de eerste echo gehad en wat was dat bijzonder om te zien zeg!!
Een prachtig kloppend hartje en een minimensje van nu bijna 3 centimeter groot! Heel bijzonder dat dat nu in mij groeit! Nog niet te bevatten.
Gisteren de meeste mensen om ons heen verteld en vandaag ga ik het op mijn werk vertellen. Dat vind ik iets spannender, omdat iedereen hier nogal op carrière gericht is en ben dan ook een beetje bang voor de reacties!!

Wat gaaf dat jullie een tweeling krijgen!!! Kan me voorstellen dat je er direct verliefd op bent!!

Groetjes
Linnepinnie
Linnepinnie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Aagje! di 16 jul 2013 - 19:36

LCN: wat gaaf een tweeling!! Geniet ervan!

@linniepinnie: het is helemaal niet belangrijk wat iemand anders er van vind! Het is jullie geluk, en geniet daar lekker van smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 20:58

LCN: Wat gaaf zeg, een tweeling! Ben echt heel blij voor jullie dat het jullie eindelijk gegund is, en dan nog twee kindjes ook!

Razz: gefeliciteerd! Ik heb een weekje eerder een echo, maar wel met dezelfde termijn. Ik hoop dat je vriend mee kan naar de echo!

Iloverose: gefeliciteerd! Fijn, een goede echo!

Linniepinnie: ook al een goede echo, wat fijn! Succes met het vertellen op je werk, komt vast goed!

Hier nog niks bijzonders te melden. Ik ben vooral aan het aftellen naar de eerste echo, nog 13 dagen.. Hoop zo dat het goed zit!

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 19 jul 2013 - 18:48

Hoi, ik kom hier mee schrijven!

Weet nu paar dagen dat ik zwanger ben, vind het nog een beetje raar haha.
Ook wil ik het het liefst aan iedereen vertellen maar doe het niet, herkenbaar? nerd

Barbamama: ik ben heel benieuwd wie jij bent!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ooh La La! vr 19 jul 2013 - 20:34

Gefeliciteerd Shy!

Erg herkenbaar dat je het aan iedereen wilt vertellen.
Wij hebben het bij bijna 6 weken aan onze ouders verteld. 2 weken later hadden we een housewarming waar de hele familie en vriendengroep was. We hebben toen besloten het aan iedereen te vertellen. Het bleek zó moeilijk te zijn om het voor ons te houden en de meeste vrienden zaten er al op te wachten dus het afgelopen jaar kreeg ik sowieso al vaak blikken en opmerkingen. Daar kon ik nu niet zonder blozen en lachen meer op antwoorden.

Het is erg vroeg om te vertellen, maar aan de andere kant zijn zij degenen bij wie we terecht kunnen als het onverhoopt toch mis gaat..

Hier verder nog niet heel veel nieuws. Heb dinsdag (eindelijk) de termijnecho.
Gister heb ik m'n eerste positiekleding moeten kopen. Mijn broeken gingen nog wel dicht maar na een paar uurtjes knelde het enorm. Heb nu een jeans en een jurkje gekocht.
Ook zijn we er al over uit welke kinderwagen het wordt. Mooi op tijd zullen we maar zeggen ;-)
Begin van de week met een vriendin naar de babydump geweest en gister mijn vriend de wagen laten zien. Hij was helemaal enthousiast:cheering: 
Het wordt de Joolz day Tokyo, de limited edition.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Shy vr 19 jul 2013 - 21:33

Ooh La La: dank je!
Ja dat is ook wel zo maar ergens voelt het wel als erg vroeg. 8 augustus heb ik intake bij verloskundige, doen ze dan ook gelijk een echo? Ben het even kwijt haha. Misschien dat het dan vertellen.

Mooie kinderwagen hebben jullie op het oog!
Wij waren laatst bij babydump en daar zagen we een leuke duowagen dat is straks misschien wel erg handig Laughing 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ooh La La! vr 19 jul 2013 - 22:19

Bij ons werd dat niet gedaan bij het intakegesprek bij de vk. Hier doen ze het als je 10 weken bent. Maar volgens mij verschilt dit per praktijk. 

Ik kan niet wachten tot dinsdagochtend. Wachten duurt zo lang, haha. 2 vriendinnen van me hebben in week 9 een miskraam gehad en deze week hebben ze beide 2 x gevraagd hoe ik me voelde en of ik geen buikpijn had zoals zij dat hadden. Dat maakt me toch wel ongerust, terwijl ik me eindelijk weer lekker voel en niet meer misselijk ben

Een duowagen is voor jullie wel handig inderdaad! Heb gister onze ouders de wagen ook laten zien dmv foto's. We krijgen 'm van hun kado smile Heel fijn want het is behoorlijk veel geld!

Weet jullie kindje al dat er een broertje of zusje komt?

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 43 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 35 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: