*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 26 van 43
Pagina 26 van 43 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik kreeg er zelfs nog apart een brief over, met de volledige instructie, dat het géén pretecho is, dat het niet om de geslachtsbepaling gaat, dat als er geen afwijkingen worden geconstateerd het nog géén garantie is op een gezond kind en dat ik maximaal twee 'begeleiders' mag meenemen. Het wordt overigens gedaan door een apart medisch centrum, dat ook bloedafname verzorgt enzo.
Thanks Luce, ik zal me niet te veel zorgen maken. Als ik een kwartier van te voren wat/zoveel mogelijk water drink dan zal het toch wel goed genoeg zijn. De vorige keer moest ik juist gaan plassen omdat ze anders vrij weinig zagen. We zien het wel.
Thanks Luce, ik zal me niet te veel zorgen maken. Als ik een kwartier van te voren wat/zoveel mogelijk water drink dan zal het toch wel goed genoeg zijn. De vorige keer moest ik juist gaan plassen omdat ze anders vrij weinig zagen. We zien het wel.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moest dit ook bij alle terugplaatsingen, heb je dus en een volle blaas en een eendebek in je aargh en drukken ze hard op je blaas. Alleen de laatste keer ging dit anders.
Maar goed, ik ging meestal 3 kwartier tot uur voor de tijd niet meer naar de wc en dronk kwartier van tevoren nog een bekertje water.
Maar goed, ik ging meestal 3 kwartier tot uur voor de tijd niet meer naar de wc en dronk kwartier van tevoren nog een bekertje water.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hey meiden,
Hoeist hier?
Wij hebben vanmorgen de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien Ben nu ongeveer 6+4, maar er kan nu nog geen goede meting gedaan worden.
Volgende week mogen we nog een keer naar ons beebje kijken.
Hoeist hier?
Wij hebben vanmorgen de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien Ben nu ongeveer 6+4, maar er kan nu nog geen goede meting gedaan worden.
Volgende week mogen we nog een keer naar ons beebje kijken.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ha, ik wilde ook net een positief bericht plaatsen. We hebben gisteren ons bewegelijk kleintje mogen aanschouwen, wat ontroerend, maar tergelijkertijd ook vreemd om dat zich in jou afspeelt. Wat ook te schattig was, is dat 'ie zich even uitstrekte. Wat betreft het termijn had ik het op de dag nauwkeurig goed; vandaag 11+6 dus morgen mag ik echt heel hard juichen. Ik ben erg emotioneel en huil van geluk!
Gefeliciteerd Papillio!
Gefeliciteerd Papillio!
mzcharlotte- Ratel
Oh wat fijn, mzCharlotte!!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Thnx,mzCharlotte!
Wat fijn voor jullie zeg!
Wat fijn voor jullie zeg!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Wat een goed nieuws Papilio en mzCarlotte! Wat mooi moet dat zijn om een kloppend hartje in beeld te krijgen
Hier nog 2 weekjes geduld tot de eerste echo!
Hier nog 2 weekjes geduld tot de eerste echo!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
mzcharlotte, wat goed!! Ik ben zo blij voor jou! De eerste keer dat je de 12 weken haalt en zo'n mooie echo... Super! Durf je al helemaal te geloven dat er echt een baby gaat komen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Dank jullie wel heel lief allemaal!
Het is erg onwerkelijk eigenlijk. Ik ga van een aantal weken struisvogelpolitiek (niet durven dus doen alsof er niks aan de hand is) naar realiseren en wennen dat ik toch echt moeder ga worden. Het is heel surrealistisch. Maar ik ga er nu zeker van genieten!
Kijk m'n ticker dan! Fantastich toch? Althans ik hoop dat jullie 'm ook zien.
Het is erg onwerkelijk eigenlijk. Ik ga van een aantal weken struisvogelpolitiek (niet durven dus doen alsof er niks aan de hand is) naar realiseren en wennen dat ik toch echt moeder ga worden. Het is heel surrealistisch. Maar ik ga er nu zeker van genieten!
Kijk m'n ticker dan! Fantastich toch? Althans ik hoop dat jullie 'm ook zien.
mzcharlotte- Ratel
Geweldig nieuws Papillio en MzCharlotte!
Heb je vaker een miskraam gehad MzCharlotte? Fijn dat het nu goed zit. Ik kan je ticker niet zien, denk dat je verkeerde code hebt, moet ubb code zijn.
Ik moet nog 1 wk wachten op de echo...
Heb je vaker een miskraam gehad MzCharlotte? Fijn dat het nu goed zit. Ik kan je ticker niet zien, denk dat je verkeerde code hebt, moet ubb code zijn.
Ik moet nog 1 wk wachten op de echo...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
@mcharlotte, wat een super nieuws. Hopelijk kun je ook snel gaan genieten en ik vond het bij de eerste onwerkelijk en nu weer. NU de spulletjes een beetje binnenkomen, zoals kraampakket en afspraak intake kraamzorg wordt het een beetje werkelijk.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, twee keer en allebei met 7 weken.
mzcharlotte- Ratel
Goed nieuws mzcharlotte!
Ik moet nog 2 weken wachten tot de intake bij de vk. Hopelijk dan ook de eerste echo.
Weet dit niet zeker want volgens mij zei ze aan de telefoon dat ik een verwijzing zou krijgen. Geen idee of dit dan nog dezelfde dag is/kan.
Vanmorgen kreeg ik een mailtje van mijn schoonmoeder. We hebben het onze ouders vorig weekend verteld. Nu hebben ze morgen een feestje van een oom van schoonpa (een soort opa van mijn vriend). Die willen ze graag vertellen dat ze hun eerste kleinkind verwachten. De 2 tantes van mijn vriend zijn ook op dit feest. Zij weten nog van niks. Dit willen we ook nog even zo houden aangezien ik net 6 weken ben.
Krijg ik dus het verzoek om de tantes 'even' een mailtje te sturen vandaag met het goede nieuws. Volgens schoonmams 'legt ze me dit niet op maar is wellicht wel verstandig' gezien zij het graag aan die oom wil vertellen. Dit terwijl wij hun vorige week duidelijk op het hart gedrukt hebben hun mond nog een tijdje te houden....
Het zullen de hormonen wel zijn maar ik was kwaad en stond met tranen in mijn ogen tegen mijn vriend uit te vallen dat ik dit niet vind kunnen. Gelukkig stuurt hij een mailtje terug naar z'n moeder...
Ik moet nog 2 weken wachten tot de intake bij de vk. Hopelijk dan ook de eerste echo.
Weet dit niet zeker want volgens mij zei ze aan de telefoon dat ik een verwijzing zou krijgen. Geen idee of dit dan nog dezelfde dag is/kan.
Vanmorgen kreeg ik een mailtje van mijn schoonmoeder. We hebben het onze ouders vorig weekend verteld. Nu hebben ze morgen een feestje van een oom van schoonpa (een soort opa van mijn vriend). Die willen ze graag vertellen dat ze hun eerste kleinkind verwachten. De 2 tantes van mijn vriend zijn ook op dit feest. Zij weten nog van niks. Dit willen we ook nog even zo houden aangezien ik net 6 weken ben.
Krijg ik dus het verzoek om de tantes 'even' een mailtje te sturen vandaag met het goede nieuws. Volgens schoonmams 'legt ze me dit niet op maar is wellicht wel verstandig' gezien zij het graag aan die oom wil vertellen. Dit terwijl wij hun vorige week duidelijk op het hart gedrukt hebben hun mond nog een tijdje te houden....
Het zullen de hormonen wel zijn maar ik was kwaad en stond met tranen in mijn ogen tegen mijn vriend uit te vallen dat ik dit niet vind kunnen. Gelukkig stuurt hij een mailtje terug naar z'n moeder...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
@Pappillion: wat een goed nieuws zeg!!!!! Wat een bijzonder gevoel he als je dat hartje ziet kloppen.
@Charlotte: WHAAAH wat goed zeg!! Kan niet wachten tot ik zover ben. Ik ben ook al een tijdje aan het struisvogelpolitieken, maar begin er nu toch langzaam aan te wennen dat ook wij het binnen kort aan de buitenwereld kunnen vertellen!
@Ooh La La: nou ja zeg lekkere schoonmoeder heb je dan! Ik dacht nog altijd dat jullie het eerste recht hebben om dit soort dingen te vertellen!! Mijn moeder weet het al vanaf het begin en heeft nu al zoiets van vertel het toch gewoon. Je kunt het al zien en al 2 nu inmiddels 3 goeie echo's gehad, waar wacht je nu nog op. Ja mijn vriend wil het pas echt na de 12 weken vertellen dus daar wacht ik op hahaha. We hebben nu de afspraak gemaakt dat we na de echo van de nekplooimeting het gaan vertellen. Dus zegt ze owkej dat is jullie keuze dus ik hou mijn mond. En zo hoort het te zijn! Zij wil ook heel graag vertellen dat ze nog een kleinkindje verwacht, maar toch heeft ze respect voor onze beslissing. Voelt nu een beetje alsof jou schoonouders dat niet hebben. Zo van ik zou het maar vertellen want wij zeggen het gewoon en als die tantes het dan ook horen is het eigen schuld als je het ze zelf nog niet hebt verteld. Geen respect voor jullie beslissing dus. Bij mij weet behalve mijn moeder dus nog geen enkel familielid dat ik zwanger ben!
@All: Ook hier goed nieuws!! Vandaag een intake gehad en een echo omdat ik zo onzeker ben. Ik zag het hartje zelf niet zo goed maar de VK wel. MAAR heb de beeb wel zien bewegen dus dat is ook een fijne bevestiging haha. Nog weer even aangekaart van het termijn verschil en ze willen dus geen termijnbepaling meer doen, omdat het voor hun duidelijk is hoever ik ben. Het blijkt dat de termijnbepaling vanaf 8 weken betrouwbaar is terwijl die eerste VK waar ik ben geweest zei dat dit pas na 10 weken was. Nouja ik leg me er maar bij neer!
@Charlotte: WHAAAH wat goed zeg!! Kan niet wachten tot ik zover ben. Ik ben ook al een tijdje aan het struisvogelpolitieken, maar begin er nu toch langzaam aan te wennen dat ook wij het binnen kort aan de buitenwereld kunnen vertellen!
@Ooh La La: nou ja zeg lekkere schoonmoeder heb je dan! Ik dacht nog altijd dat jullie het eerste recht hebben om dit soort dingen te vertellen!! Mijn moeder weet het al vanaf het begin en heeft nu al zoiets van vertel het toch gewoon. Je kunt het al zien en al 2 nu inmiddels 3 goeie echo's gehad, waar wacht je nu nog op. Ja mijn vriend wil het pas echt na de 12 weken vertellen dus daar wacht ik op hahaha. We hebben nu de afspraak gemaakt dat we na de echo van de nekplooimeting het gaan vertellen. Dus zegt ze owkej dat is jullie keuze dus ik hou mijn mond. En zo hoort het te zijn! Zij wil ook heel graag vertellen dat ze nog een kleinkindje verwacht, maar toch heeft ze respect voor onze beslissing. Voelt nu een beetje alsof jou schoonouders dat niet hebben. Zo van ik zou het maar vertellen want wij zeggen het gewoon en als die tantes het dan ook horen is het eigen schuld als je het ze zelf nog niet hebt verteld. Geen respect voor jullie beslissing dus. Bij mij weet behalve mijn moeder dus nog geen enkel familielid dat ik zwanger ben!
@All: Ook hier goed nieuws!! Vandaag een intake gehad en een echo omdat ik zo onzeker ben. Ik zag het hartje zelf niet zo goed maar de VK wel. MAAR heb de beeb wel zien bewegen dus dat is ook een fijne bevestiging haha. Nog weer even aangekaart van het termijn verschil en ze willen dus geen termijnbepaling meer doen, omdat het voor hun duidelijk is hoever ik ben. Het blijkt dat de termijnbepaling vanaf 8 weken betrouwbaar is terwijl die eerste VK waar ik ben geweest zei dat dit pas na 10 weken was. Nouja ik leg me er maar bij neer!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Wat fijn stokstaartje, beweging is immers ook bevestiging dat er hartactiviteit is! Maar hoe ver vinden de verloskundigen dan dat je bent?
mzcharlotte- Ratel
MzCharlotte, wat fijn!!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
MzCharlotte, superfijn nieuws zeg!!
Papillio, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Papillio, gefeliciteerd met je zwangerschap.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
nillis, Oh La La, Exo en Snoes, bedankt Ik vind jullie lieve reacties zo fijn!
mzcharlotte- Ratel
Mzcharlotte, wat fijn dat je de magische grens bereikt hebt! Kom je ook mee schrijven in het wintertopic?
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Vanaf morgen officieel ja, dan zal ik mezelf daar even feliciteren haha. Het is nog wel een heel stil topic, dus zal ik proberen wat leven in de brouwerij te blazen
mzcharlotte- Ratel
mzcharlotte schreef:Vanaf morgen officieel ja, dan zal ik mezelf daar even feliciteren haha. Het is nog wel een heel stil topic, dus zal ik proberen wat leven in de brouwerij te blazen
Haha goedzo dat kunnen we daar wel gebruiken!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
@charlotte: vandaag ben ik volgens de VK 11 weken en 1 dag. Dus het aftellen kan beginnen tot de 12 weken:cheering: !! Na de nekplooimeting/13 weken echo willen we als alles goed lijkt het gaan vertellen aan de buitenwereld. Ik ben dan 12+4. We dachten die 4 dagen kunnen we nog wel even wachten hihi
Stokstaartje- Prater
Hee Stokstaart, je kan nu ook naar de wintertopic toch?!
mzcharlotte- Ratel
ja klopt vandaag officieel 12 weken!!! Whoehoe!! Ik wacht nog even tot maandag. Dan heb ik de echo van de combinatietest
Stokstaartje- Prater
Nou dat duurt nog zo lang Stokstaart! Maar begrijpelijk.
Lieve LCN, Veel geluk morgen! Kom je ons vertellen hoe het was?
Lieve LCN, Veel geluk morgen! Kom je ons vertellen hoe het was?
mzcharlotte- Ratel
Pagina 26 van 43 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 34 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken