*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 15 van 43
Pagina 15 van 43 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Steep wat fijn zeg !!
Stokstaartje succes !
Stokstaartje succes !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Steep. In je ticker staat alleen 11+4. Hoe kan dat verschil dan? edit: dat stond er net, of heb ik echt heel scheel gekeken?
Marin, tot nu toe gaat het goed. Ik ben nog wel continu bang, maar ik heb geen bloedverlies gehad en daar ben ik enorm blij om. Mijn man is overtuigd dat het allemaal goed gaat, ik kan niet wachten tot de echo volgende week en ben schijtnerveus om daar iets slechts te horen. We hebben wel een NY rompertje gekocht, omdat áls het goed gaat, dan is hij/zij er immers eigenlijk ook geweest. Als het níet goed gaat, dan geven we 'm gewoon weg. Ik vind het lastig om te ontspannen bij het idee, dus ik denk er eigenlijk zo min mogelijk aan (de zwangerschap). Lief dat je ernaar vraagt.
Marin, tot nu toe gaat het goed. Ik ben nog wel continu bang, maar ik heb geen bloedverlies gehad en daar ben ik enorm blij om. Mijn man is overtuigd dat het allemaal goed gaat, ik kan niet wachten tot de echo volgende week en ben schijtnerveus om daar iets slechts te horen. We hebben wel een NY rompertje gekocht, omdat áls het goed gaat, dan is hij/zij er immers eigenlijk ook geweest. Als het níet goed gaat, dan geven we 'm gewoon weg. Ik vind het lastig om te ontspannen bij het idee, dus ik denk er eigenlijk zo min mogelijk aan (de zwangerschap). Lief dat je ernaar vraagt.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nee klopt hoor haha! Heb m net veranderd! Ik had een onregelmatige cyclus en ze zijn uit gegaan van mijn gemiddelde cyclus. Nu had ik dus waarschijnlijk een lange cyclus met een vroege positieve test, vandaar het verschil!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pfoe dat lijkt me heel zwaar MzCharlotte. Ik blijf voor je duimen. Goed dat je toch een rompertje hebt gekocht. Daar wilde ik al naar vragen, maar durfde ik niet. Het lijkt me heel leuk als de baby dat dan aan kan, dat is toch wel heel bijzonder.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Fijn om te lezen MzCharlotte. Ik duim ook voor een goede echo voor jou deze keer!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ook!
Ben benieuwd naar stokstaartje!
Ben benieuwd naar stokstaartje!
Steep- Kletskop
Mzcharlotte: wat moeilijk die onzekerheid! Ik heb dan wel geen miskramen meegemaakt maar ik kan je twijfels heel goed voorstellen. Na de positieve test is het gewoon maar hopen en afwachten. Ik duim voor jullie mee dat alles goed blijft gaan!! Driemaal is scheepsrecht toch? Ik hoop het echt voor jullie! En dan hoop ik ook nog dat de tijd wat sneller gaat voor jullie. Hoe ver ben je nu eigenlijk?
Steep: wat fijn dat je een goede echo had! En het is geen straf om nog eens naar je kindje te mogen kijken toch?
Steep: wat fijn dat je een goede echo had! En het is geen straf om nog eens naar je kindje te mogen kijken toch?
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Stokstaartje: en??? Hier ook een beetje bloedverlies gehad, heb donderdag echo..
Mz Charlotte: vervelend hè dat wachten..
Steep: gefeliciteerd nogmaals
Mz Charlotte: vervelend hè dat wachten..
Steep: gefeliciteerd nogmaals
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
JAAAAAAAAAAAAH goed nieuws!!! Ze inwendige echo maken en ze zei direct heel enthousiast dat er zeer zeker wat zat. En toen ging ze nog verder zoeken en goed kijken en zei ze ineens kijk eens daar is een kloppend hartje!! Ik zag het niet meteen, maar toen ze nog iets beter inzoomde zag ik heel duidelijke 2 streepjes heen en weer gaan (de hartklepjes dus) OOw wat is dat mooi!! Wel zag ze iets wat ze nog nooit eerder heeft gezien. Ze weet ook niet echt wat het is. Het is geen cyste (want die zou dan op de eierstokken moeten zitten) en het leek wat vlokkerig en zat echt binnen de vruchtzak. Over 2 weken dus weer terug komen voor een echo. Tenzij ik eerder buikpijn krijg of andere dingen. Ik moest me er nu nog niet teveel zorgen over maken. Kon iets onschuldigs zijn, maar kan ook iets met een miskraam te maken hebben (die dan nog gaat komen). Dat vond ik minder leuk om te horen, maar ze moet natuurlijk wel eerlijk zijn. MAAAR er is een goeie hartactiviteit zeker voor deze termijn (aldus de VK). Zij gaan nu nog echt uit van mijn laatste menstruatie dus dat ik 6+5 ben. Ik denk zelf dat ik 7 +2 ben....we zullen het zien over een aantal weken bij de termijnecho (die nog weer na de echo over 2 weken is. Ik krijg dus sowieso 2 extra echo's deze en de volgende keer..Voor de rest wil ik nog niet teveel nadenken over dat vlokkerige iets in de vruchtzak..Dat er zo'n goede hartactiviteit is is in elk geval iets heel goeds...
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Goed nieuws dus maar wel met een randje. Wel fijn he om die hartactiviteit te zien, bij mij viel er een last vanaf terwijl ik nog niet eens een reden had om daar ongerust over te zijn.
Ik hoop ontzettend dat het vlokkerige niks bijzonders is en dat er niks meer van te zien is op de volgende echo!
Ik hoop ontzettend dat het vlokkerige niks bijzonders is en dat er niks meer van te zien is op de volgende echo!
Steep- Kletskop
dat hoop ik ook! Ik probeer me er niet te druk over te maken. Ze zei dat het maarzo kon zijn dat het de volgende keer weg was. Maar ja je denkt er toch wel aan. Ik ben zeer blij met het goede kloppende hartje, maar wat je zegt het blijft toch nog wel een klein beetje onzeker..
Stokstaartje- Prater
Lastig, maar boven al, je hebt een goede echo!! Probeer uit te gaan van het positieve, je kleine zit er nog steeds ondanks bloedverlies en die gekke vlokken! Hartstikke goed!
Steep- Kletskop
ja precies!! Het hartje klopte echt stevig/goed heb ik namelijk nog expliciet naar gevraagd. Dat geeft wel wat vertrouwen....
Stokstaartje- Prater
@ Tsjip: Volgens mij vandaag 7+4, maar ik weet goed wanneer mijn eisprong nu is geweest, dus het zou iets meer kunnen zijn. De assistente ging uit van een cyclus van 28 dagen en dan kom ik uit op 8 weken. Ergens daartussen gok ik dus.
@ vlinder: Ja, dat wachten is echt tergend. Ik hoop zo dat alles goed is, maar ik ben zó bang dat ik daar op de tafel hoor dat er niks te zien is, of dat het gestopt is met groeien, of geen hartslag ofzo. Ergens denk ik dat het wel ok is (mede omdat ik mijn 'magische' 7 weken inmiddels voorbij ben), maar ik vind het ook vreemd dat ik me zo normaal voel (behalve dan nog vermoeider dan normaal, pijnlijke borsten, geen of rare eetlust, af en toe het zuur, oh ja en emotioneel). Ik sta heel stevig met twee pootjes op de aardbol en durf totaal niet over de toekomst na te denken, een week verder denken vind ik al 'eng'.
@ stokstaartje: Ook al is het met een stok achter de deur, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Op naar de volgende over twee weken toch? Dus je krijgt dan met 8 weken een echo, 12 weken en er nog tussen ergens?
@ vlinder: Ja, dat wachten is echt tergend. Ik hoop zo dat alles goed is, maar ik ben zó bang dat ik daar op de tafel hoor dat er niks te zien is, of dat het gestopt is met groeien, of geen hartslag ofzo. Ergens denk ik dat het wel ok is (mede omdat ik mijn 'magische' 7 weken inmiddels voorbij ben), maar ik vind het ook vreemd dat ik me zo normaal voel (behalve dan nog vermoeider dan normaal, pijnlijke borsten, geen of rare eetlust, af en toe het zuur, oh ja en emotioneel). Ik sta heel stevig met twee pootjes op de aardbol en durf totaal niet over de toekomst na te denken, een week verder denken vind ik al 'eng'.
@ stokstaartje: Ook al is het met een stok achter de deur, fijn dat je een goede echo hebt gehad. Op naar de volgende over twee weken toch? Dus je krijgt dan met 8 weken een echo, 12 weken en er nog tussen ergens?
mzcharlotte- Ratel
Stokstaartje ; Fijn om iets van het hartje te hebben vernomen! Geeft toch weer wat rust!
Hier is de miselijkheid ineens ook een stuk vermindert, vandaag de eerste dag dat zelfs 's ochtends niet heb moeten spugen. Nu vraag ik me af of de Primperan nou zo goed zijn werk doet, of waarom het in een keer zo vermindert kan zijn. Zou graag ook nog een tussentijdse echo krijgen, maar denk dat ik mijn 3 weekjes nog even moet uitzitten.
Hier is de miselijkheid ineens ook een stuk vermindert, vandaag de eerste dag dat zelfs 's ochtends niet heb moeten spugen. Nu vraag ik me af of de Primperan nou zo goed zijn werk doet, of waarom het in een keer zo vermindert kan zijn. Zou graag ook nog een tussentijdse echo krijgen, maar denk dat ik mijn 3 weekjes nog even moet uitzitten.
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie net in het 'moeilijk zwanger worden-topic', dat vlinderjoy vandaag een miskraam heeft gehad. Ik vroeg me af of het een beetje gaat?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier een griepje te pakken veel overgeven en wat koorts gehad vanavond.
Blegh niks aan dit.
Heb even baal moment, duurt nog zo lang tot de echo
Blegh niks aan dit.
Heb even baal moment, duurt nog zo lang tot de echo
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Parel schreef:Ik zie net in het 'moeilijk zwanger worden-topic', dat vlinderjoy vandaag een miskraam heeft gehad. Ik vroeg me af of het een beetje gaat?
Ik zie het nu ook in haar handtekening. Wat ontzettend naar. Ik hoop dat het naar omstandigheden redelijk gaat met je Vlinderjoy.
mzcharlotte- Ratel
lief charlotte en parel
het gaat wel redelijk, al merk ik dat ik het wegstop, alsof ik gewoon ongesteld ben geworden....
Nog wel in het prille begin, 5 weken, vorige week een positieve test, ik was toen totaal verrast en kon het niet geloven, durfde ook nog niet echt te genieten, de angst zit er als je al eerder een miskraam hebt meegemaakt, tot ik duidelijke kwaaltjes kreeg begon ik het te geloven en dan ineens weer bloedverlies....
Maar ik probeer positief te blijven..
het gaat wel redelijk, al merk ik dat ik het wegstop, alsof ik gewoon ongesteld ben geworden....
Nog wel in het prille begin, 5 weken, vorige week een positieve test, ik was toen totaal verrast en kon het niet geloven, durfde ook nog niet echt te genieten, de angst zit er als je al eerder een miskraam hebt meegemaakt, tot ik duidelijke kwaaltjes kreeg begon ik het te geloven en dan ineens weer bloedverlies....
Maar ik probeer positief te blijven..
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
@Mz Charlotte: Heb nu de eerste echo gehad met volgens de VK 6+5 en volgens mezelf 7+2 (heb eisprong eerder gehad). Nu heb ik over 2 weken weer een echo met volgens de VK 9 weken en volgens mezelf 9+4. Dat is dus om het gekke weefsel opnieuw te beoordelen. Daarna zal ik nog gewoon een termijn echo hebben denk rond 12 weken idd.
@Love: bah zeg hopelijk voel je je snel weer beter...
@Sneeuwwitje...geen kwaaltjes of minder hoeft niet altijd slecht niets te betekenen hoor. Bij mij werd bijvoorbeeld de borstenpijn en groeipijnen in de baarmoeder een stuk minder vorige week. Toch gisteren een kloppend hartje gezien. De primperan doet vast gewoon goed zijn werk!
@Vlinderjoy: heel heel heel veel sterkte!! Dit is echt verschrikkelijk. Neem je tijd om het te verwerken meis.
@Love: bah zeg hopelijk voel je je snel weer beter...
@Sneeuwwitje...geen kwaaltjes of minder hoeft niet altijd slecht niets te betekenen hoor. Bij mij werd bijvoorbeeld de borstenpijn en groeipijnen in de baarmoeder een stuk minder vorige week. Toch gisteren een kloppend hartje gezien. De primperan doet vast gewoon goed zijn werk!
@Vlinderjoy: heel heel heel veel sterkte!! Dit is echt verschrikkelijk. Neem je tijd om het te verwerken meis.
Stokstaartje- Prater
Heel veel sterkte vlinderjoy....! Maar weet je zeker dat het nu mis is, gezien je enkel bloedverlies hebt?
Ik dacht eigenlijk dat jouw relatie uit was, of heb ik nu een andere vlinderjoy voor me...
Ik dacht eigenlijk dat jouw relatie uit was, of heb ik nu een andere vlinderjoy voor me...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower, Ik heb alweer paar maanden met een andere jongen, die relatie die is al een tijd uit...
Maar heb voor mijn gevoel best veel bloedverlies, net zoveel als een ongesteldheid en vreselijk last van mn buik, echt een menstruatiepijn buik. en gister nog vreselijke gespannen en pijnlijke borsten en nu allemaal weg...
Maar heb voor mijn gevoel best veel bloedverlies, net zoveel als een ongesteldheid en vreselijk last van mn buik, echt een menstruatiepijn buik. en gister nog vreselijke gespannen en pijnlijke borsten en nu allemaal weg...
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Fijn dat je iig een nieuwe liefde hebt gevonden! Met al die dingen die je nu noemt klinkt het inderdaad niet heel goed....sterkte
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hoe gaat het met joli? Weet iemand dat?
Heb haar niet zoveel zien posten van de week. Ze maakte zich toch ongerust omdat haar 'kwaaltjes' af namen?
Heb haar niet zoveel zien posten van de week. Ze maakte zich toch ongerust omdat haar 'kwaaltjes' af namen?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Lief dat je naar me vraagt Shally! Hier gaat het goed. Heb niet meer naar de verloskundige gebeld omdat het pijn in mijn borsten, vermoeidheid, en af en toe druk in mijn liezen aan houd. Daarom vertrouw ik erop dat alles goed gaat!
Heb wel gewoon meegelezen hoor.. maar na het werk ben ik zo moe dat ik lekker niks wil, dan alleen maar bank hangen en lekker op tijd naar bed wil. Daarom ook minder gereageerd!
Vlinderjoy, wat ontzettend klote! Ik wens je heel veel sterkte toe!
Love, heel veel beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!
Heb wel gewoon meegelezen hoor.. maar na het werk ben ik zo moe dat ik lekker niks wil, dan alleen maar bank hangen en lekker op tijd naar bed wil. Daarom ook minder gereageerd!
Vlinderjoy, wat ontzettend klote! Ik wens je heel veel sterkte toe!
Love, heel veel beterschap! Hopelijk voel je je snel beter!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 15 van 43 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken