*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 35 van 43
Pagina 35 van 43 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Hoi allemaal! Ik meld mij ook aan als zwangere! Ik ben nu inmiddels 10 weken en 2 dagen. Heb al een termijnecho gehad (met 9 weken en 6 dagen), maar konden nog niet met zekerheid vast stellen wat nu de uitgerekende datum is. Ze zeggen dat dat echt pas kan met 10 weken, was dus 1 dag te vroeg. Zo bijzonder om je kindje al te zien bewegen!
Ik heb nu zomervakantie (werk in het onderwijs) dus wel even lekker dat ik de eerste weken kan uitrusten. 'T blijft nu natuurlijk nog spannend allemaal. Mijn vriend en ik hebben het vrij snel aan de familie en vrienden verteld.
Ik heb nu zomervakantie (werk in het onderwijs) dus wel even lekker dat ik de eerste weken kan uitrusten. 'T blijft nu natuurlijk nog spannend allemaal. Mijn vriend en ik hebben het vrij snel aan de familie en vrienden verteld.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Katrien: donderdag is hij jarig dus op zich is het een mooi kado om er geen te gaan met ons zoontje en zijn jippie ik word grote broer shirt aan te trekken.
En dan alsnog op verjaardag van onze nicht mijn ideetje te doen, zoiets dan maar ofzo.
Papillonrose: ja is ook leuker, juist omdat we vorige keer iedereen gebeld hebben enzo, ik wil gewoon de reacties zien
Ik denk dat ik bovenstaande even overleg met mijn man.
Dolfijntje welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!
En dan alsnog op verjaardag van onze nicht mijn ideetje te doen, zoiets dan maar ofzo.
Papillonrose: ja is ook leuker, juist omdat we vorige keer iedereen gebeld hebben enzo, ik wil gewoon de reacties zien
Ik denk dat ik bovenstaande even overleg met mijn man.
Dolfijntje welkom! En natuurlijk gefeliciteerd!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ Dolfijntje24: Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Bijzonder is dat he? Zo'n bewegend minimensje in je buik. Ik was er ook helemaal van onder de indruk
@ Ooh la la: Ja, bij ons echocentrum doen ze vanaf 15 wk geslachtsbepalingen. :cheering:Ik ben ook echt te nieuwsgierig!
Ik denk zelf dat er een klein meisje in mijn buik zit, de rest van de omgeving zet allemaal in op een jongen. Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft.
Fijn dat je feest toch geslaagd was! En jij ook al weer bijna 12 weken, het gaat hard!
@ Ooh la la: Ja, bij ons echocentrum doen ze vanaf 15 wk geslachtsbepalingen. :cheering:Ik ben ook echt te nieuwsgierig!
Ik denk zelf dat er een klein meisje in mijn buik zit, de rest van de omgeving zet allemaal in op een jongen. Ik ben benieuwd wie er gelijk heeft.
Fijn dat je feest toch geslaagd was! En jij ook al weer bijna 12 weken, het gaat hard!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Ooh la la: wat fijn dat je toch een leuk weekend hebt gehad!
Ik denk dat het voor moeders lastig is om zoiets voor je te houden, je dochter zwanger wauw! Volgens mij wil je dat dan alleen maar van de daken schreeuwen al is het natuurlijk wel beloofd, dus snap dat dag een beetje jammer is.
Donderdag as heb ik al mijn afspraak bij verloskundigepraktijk, nu gaat het snel zeg!
Ik denk dat het voor moeders lastig is om zoiets voor je te houden, je dochter zwanger wauw! Volgens mij wil je dat dan alleen maar van de daken schreeuwen al is het natuurlijk wel beloofd, dus snap dat dag een beetje jammer is.
Donderdag as heb ik al mijn afspraak bij verloskundigepraktijk, nu gaat het snel zeg!
Shy- Kletskop
Dolfijntje, gefeliciteerd!
Ereane, sterkte
Ereane, sterkte
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik zou nu 7 weken zwanger zijn en ik ben zo ontzettend moe gewoon! Niet vooruit te branden meer. Bah!
Herkenbaar? (Ik heb overigens nog steeds niet besloten wat ik ga doen maar ik moest dit echt ff delen)
Herkenbaar? (Ik heb overigens nog steeds niet besloten wat ik ga doen maar ik moest dit echt ff delen)
_Poppy_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Bedankt voor jullie sterkte wensen, meiden!
Poppy: de moeheid is erg herkenbaar en ik denk dat veel zwangere vrouwen daar de eerste tijd van de zwangerschap last van hebben.
Poppy: de moeheid is erg herkenbaar en ik denk dat veel zwangere vrouwen daar de eerste tijd van de zwangerschap last van hebben.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook nog steeds last van Poppy. Ik hoop dat het nog gaat verdwijnen!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik had het ook, we zijn toen dagje naar de dierentuin geweest en moest om de zoveel meter echt iedere keer even gaan zitten haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik loop de hele dag rondjes op 2400m2 en ik heb echt momenten dat ik wel kan huilen zo moe ben ik! Maar kan niks zeggen want niemand weet het...
Heb t maar op 'iets onder de leden' gegooid. Lekkere koortslip ook.
Oh wat een zeilstraal ben ik ook ik ga mezelf straks pijnigen op de kinderafdeling van de H&M. Moet een kadootje hebben....
Heb t maar op 'iets onder de leden' gegooid. Lekkere koortslip ook.
Oh wat een zeilstraal ben ik ook ik ga mezelf straks pijnigen op de kinderafdeling van de H&M. Moet een kadootje hebben....
_Poppy_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Welkom dolfijntje, en gefeliciteerd!
Ooh la la: Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad van het weekend. Wel even schrikken in het water dus! En wat gaat het hard hè, jij ook al bijna 12 weken! Fijn dat je niet echt last meer hebt van kwaaltjes! Denk wat het vertellen betreft wel een beetje hetzelfde als jou, denk dat we het dan inderdaad maar voor onze vakanties gaan vertellen. Tot 16 weken vind ik namelijk echt veel te lang!
Poppy: Herkenbaar hoor, ik ben ook erg moe.. Ik wil je nog even veel sterkte wensen met het nemen van een beslissing, moeilijke situatie waar je nu in zit!
Ik heb gelukkig weer medicijnen gehad, mag ze dus even blijven gebruiken. En in tabletvorm in plaats van zetpillen, beter! Heb ze wel hard nodig, afgelopen twee dagen is het alsnog bagger En ik ben ook enorm moe en vandaag ook heel kortademig. Ik word er ook niet gezelliger op zo
Ooh la la: Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad van het weekend. Wel even schrikken in het water dus! En wat gaat het hard hè, jij ook al bijna 12 weken! Fijn dat je niet echt last meer hebt van kwaaltjes! Denk wat het vertellen betreft wel een beetje hetzelfde als jou, denk dat we het dan inderdaad maar voor onze vakanties gaan vertellen. Tot 16 weken vind ik namelijk echt veel te lang!
Poppy: Herkenbaar hoor, ik ben ook erg moe.. Ik wil je nog even veel sterkte wensen met het nemen van een beslissing, moeilijke situatie waar je nu in zit!
Ik heb gelukkig weer medicijnen gehad, mag ze dus even blijven gebruiken. En in tabletvorm in plaats van zetpillen, beter! Heb ze wel hard nodig, afgelopen twee dagen is het alsnog bagger En ik ben ook enorm moe en vandaag ook heel kortademig. Ik word er ook niet gezelliger op zo
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nog even snel een ego berichtje. Ik heb morgen om half 11 een echo!! Ik ben echt rete zenuwachtig en ik hoop echt op een mooie echo en een kloppend hartje.
Duimen jullie voor mij?
Duimen jullie voor mij?
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Razz ik duim voor je.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Earane; Wat ontzettend verdrietig. Heb je al een controle echo gehad? Die opluchting herken ik hoor, die onzekerheid is zo slopend dat het raar genoeg fijn is als je de duidelijkheid hebt. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
@ mosio; Ik herken de slechte eetlust. Moet me er ook echt tot zetten.
@ Lindsya; Heel veel succes morgen!
@ Shy; Jammer als het vertellen niet zou gaan zoals jij graag wil. Kan me voorstellen dat je het nu juist leuk vindt om het aan iedereen tegelijk te vertellen.
@ mouette; Kan dat al met 15 weken? Vertel je dan ook iedereen het geslacht?
@ Katrien; Zo beredeneer ik het ook altijd, als het mis gaat vertel ik het ze ook, dus dan kan je het ook vast vertellen. Hadden ze het nog niet verwacht?
@ PapillonRose; Fijn dat de medicatie wat lijkt te werken. Met 16 weken vertellen is idd wel laat. Ik zou het gewoon voor de vakantie doen!
@ Ooh La La; Fijn dat het weekend goed gegaan is. Kan me voorstellen dat je schrok in het water!
@ dolfijntje24; Gefeliciteerd!
@ Poppy; Dat herken ik wel ja. Wil je nog sterkte wensen met het maken van de keuze, wat ontzettend moeilijk zeg!
@ Razz; Heel veel succes morgen!!
Ik heb woensdagochtend de echo. Om 9.15, dus hoef niet een hele dag te stressen. Ik sta er vrij neutraal in, heb in het geval van weer een miskraam mijn vragenlijstje al klaar. Normaal kwamen dan thuis de vragen over hoe weer verder, dat wil ik nu allemaal gelijk al afgesproken hebben. Maar hopelijk is het niet nodig!
@ mosio; Ik herken de slechte eetlust. Moet me er ook echt tot zetten.
@ Lindsya; Heel veel succes morgen!
@ Shy; Jammer als het vertellen niet zou gaan zoals jij graag wil. Kan me voorstellen dat je het nu juist leuk vindt om het aan iedereen tegelijk te vertellen.
@ mouette; Kan dat al met 15 weken? Vertel je dan ook iedereen het geslacht?
@ Katrien; Zo beredeneer ik het ook altijd, als het mis gaat vertel ik het ze ook, dus dan kan je het ook vast vertellen. Hadden ze het nog niet verwacht?
@ PapillonRose; Fijn dat de medicatie wat lijkt te werken. Met 16 weken vertellen is idd wel laat. Ik zou het gewoon voor de vakantie doen!
@ Ooh La La; Fijn dat het weekend goed gegaan is. Kan me voorstellen dat je schrok in het water!
@ dolfijntje24; Gefeliciteerd!
@ Poppy; Dat herken ik wel ja. Wil je nog sterkte wensen met het maken van de keuze, wat ontzettend moeilijk zeg!
@ Razz; Heel veel succes morgen!!
Ik heb woensdagochtend de echo. Om 9.15, dus hoef niet een hele dag te stressen. Ik sta er vrij neutraal in, heb in het geval van weer een miskraam mijn vragenlijstje al klaar. Normaal kwamen dan thuis de vragen over hoe weer verder, dat wil ik nu allemaal gelijk al afgesproken hebben. Maar hopelijk is het niet nodig!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Razz ik ga aan je denken morgen!
Weegschaal en aan jou woensdag!
Ik heb het er met mijn man even over gehad, donderdag is schoonvader dus jarig. Ik denk dat we hem nu geen mooier kado kunnen geven. Dus we vertellen het donderdag. We moeten die middag ook naar verloskundige dus wie weet kunnen we een mooie foto mee nemen!
Weegschaal en aan jou woensdag!
Ik heb het er met mijn man even over gehad, donderdag is schoonvader dus jarig. Ik denk dat we hem nu geen mooier kado kunnen geven. Dus we vertellen het donderdag. We moeten die middag ook naar verloskundige dus wie weet kunnen we een mooie foto mee nemen!
Shy- Kletskop
@ dolfijnte: welkom en gefeliciteerd
@ mouette: al weer 12 weken bijna, leuk zeg
@ Lindsya en Razz: heel veel succes vandaag met de echo, hopelijk zien jullie allebei een mooi kloppend hartje
@Katrien: leuk dat jullie het al verteld hebben en dat ze het heel leuk vinden. Wij hebben het ook al vroeg verteld. Mijn vriend was een beetje bang voor de reactie van zijn moeder, want toen we gingen samenwonen reageerde ze ook niet zo enthousiast. Maar nu gelukkig wel.
@ papillon Rose: fijn dat je de medicijnen gewoon door mag gebruiken van je huisarts.
@ ooh la la: jij ook al weer bijna 12 weken. Fijn dat je weekend goed verlopen is. Wat angstig lijkt mij dat van het water, gelukkig dat je vader je snel kon kalmeren
@ weegschaal: spannend morgen de echo, ook jij alvast veel succes.
@ shy: succes met vertellen donderdag ik denk inderdaad dat je schoonvader zich geen mooier cadeau kan wensen en helemaal nu hij ziek is.
@all: gisteren eigenlijk de hele dag misselijk geweest tot na het avond eten toen was het over. Of ik de rest van de dag toch niet genoeg eet of zo? Ik wil vandaag eens proberen wat regelmatiger te eten, want we leven erg in de vakantiestemming haha en eten daardoor ook anders.
@ mouette: al weer 12 weken bijna, leuk zeg
@ Lindsya en Razz: heel veel succes vandaag met de echo, hopelijk zien jullie allebei een mooi kloppend hartje
@Katrien: leuk dat jullie het al verteld hebben en dat ze het heel leuk vinden. Wij hebben het ook al vroeg verteld. Mijn vriend was een beetje bang voor de reactie van zijn moeder, want toen we gingen samenwonen reageerde ze ook niet zo enthousiast. Maar nu gelukkig wel.
@ papillon Rose: fijn dat je de medicijnen gewoon door mag gebruiken van je huisarts.
@ ooh la la: jij ook al weer bijna 12 weken. Fijn dat je weekend goed verlopen is. Wat angstig lijkt mij dat van het water, gelukkig dat je vader je snel kon kalmeren
@ weegschaal: spannend morgen de echo, ook jij alvast veel succes.
@ shy: succes met vertellen donderdag ik denk inderdaad dat je schoonvader zich geen mooier cadeau kan wensen en helemaal nu hij ziek is.
@all: gisteren eigenlijk de hele dag misselijk geweest tot na het avond eten toen was het over. Of ik de rest van de dag toch niet genoeg eet of zo? Ik wil vandaag eens proberen wat regelmatiger te eten, want we leven erg in de vakantiestemming haha en eten daardoor ook anders.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Razz schreef:Nog even snel een ego berichtje. Ik heb morgen om half 11 een echo!! Ik ben echt rete zenuwachtig en ik hoop echt op een mooie echo en een kloppend hartje.
Duimen jullie voor mij?
Hoe ging je echo?
Ik heb aanstaande maandag de combinatietest en dus weer een echo. Aan de ene kant super leuk om weer een echo te hebben, aan de andere kant heel spannend vanwege de mogelijke uitslag... Gelukkig is mijn vriend er van overtuigd dat het goed komt.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Hoe was je echo Razz?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Hoe was je echo Razz?
Ik ben ook beniewd
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ookHappydobby schreef:Jasmine schreef:Hoe was je echo Razz?
Ik ben ook beniewd
Shy- Kletskop
Hallo dames, ook ik wil me graag voorzichtig komen melden
Gisteren de eerste echo gehad omdat ik na 25 mei alleen een onttrekkingsbloeding heb gehad en daarna niets meer. 2 Augustus positief getest
Gisteren de eerste echo gehad omdat ik na 25 mei alleen een onttrekkingsbloeding heb gehad en daarna niets meer. 2 Augustus positief getest
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Hallo meiden. Even snel een berichtje wat m'n batterij is bijna leeg.
De echo was goed en we zagen een mooi kloppend hartje!!
Zo ver ze kon zien klopte het termijn ook van 7w2d en over 3 weken krijg ik een nieuwe echo om precies te kijken. Dit is dan ook mijn laatste echo daar en loopt verder dadelijk alles via een vk. Wel moet ik bevallen in het ziekenhuis ivm geplande keizersnede.
Maar ik ben opgelucht en blij!
De echo was goed en we zagen een mooi kloppend hartje!!
Zo ver ze kon zien klopte het termijn ook van 7w2d en over 3 weken krijg ik een nieuwe echo om precies te kijken. Dit is dan ook mijn laatste echo daar en loopt verder dadelijk alles via een vk. Wel moet ik bevallen in het ziekenhuis ivm geplande keizersnede.
Maar ik ben opgelucht en blij!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Razz, wat fijn!
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Moonlight, gefeliciteerd met je zwangerschap!
Razz, wat fijn een kloppend hartje, jij ook gefeliciteerd!
Razz, wat fijn een kloppend hartje, jij ook gefeliciteerd!
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Moonlight gefeliciteerd en welkom hier.
Razz. Wat mooi zeg een kloppend hartje. Gefeliciteerd
Lindsay. Hoe is het bij jou gegaan?
Razz. Wat mooi zeg een kloppend hartje. Gefeliciteerd
Lindsay. Hoe is het bij jou gegaan?
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241