*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 20 van 43
Pagina 20 van 43 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Dat klopt Kajaka88!
Ik heb nog nergens last van, maar als ik dat hier zo lees komt dat pas na week 6! :-)
Ik heb nog nergens last van, maar als ik dat hier zo lees komt dat pas na week 6! :-)
Linnepinnie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 56
Punten : 62
Registratiedatum : 19-03-13
of je hebt geluk net als mij en heb je bijna nergens last van ik had alleen last van mijn borsten en af en toe een soort kramp in de baarmoeder en als ik te snel bepaalde bewegingen maakte of nieste dat ik mijn banden voelden uitrekken in de buik...en ik ben welgeteld 3 weken misselijk geweest. Eigenlijk was dat geen misselijkheid te noemen, want dat was alleen als ik te lang iets niet had gegeten dus als ik at zodra ik honger kreeg was er niets aan de hand
En ben een paar dagen heel erg moe geweest.
En sinds het weekend zijn mijn klachten bijna helemaal weg! Dat maakt me onzeker, maar door verhalen op internet en heb net de VK gesproken ben ik weer wat rustiger. Waarschijnlijk is mijn lichaam gewoon al gewend aan de hormonen waardoor mijn lichaam er niet meer op reageert en daarom de klachten verdwijnen. Natuurlijk geen 100% garantie want dan heb je pas bij een echo, maar die staat voor donderdag al gepland en aangezien ik geen pijn en bloedverlies heb zien we allebei geen redenen om die te vervroegen..
En ben een paar dagen heel erg moe geweest.
En sinds het weekend zijn mijn klachten bijna helemaal weg! Dat maakt me onzeker, maar door verhalen op internet en heb net de VK gesproken ben ik weer wat rustiger. Waarschijnlijk is mijn lichaam gewoon al gewend aan de hormonen waardoor mijn lichaam er niet meer op reageert en daarom de klachten verdwijnen. Natuurlijk geen 100% garantie want dan heb je pas bij een echo, maar die staat voor donderdag al gepland en aangezien ik geen pijn en bloedverlies heb zien we allebei geen redenen om die te vervroegen..
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Ik mag vanmiddag langskomen voor een extra echo om mijn onzekerheidsgevoel tot bedaren te brengen (ik kan om half vijf terecht als er niet ineens bevallingen aan de gang zijn). Als dit niet helpt, dan moet ik overwegen om terug te gaan naar de therapeut om me over mijn negatieve gevoelens heen te krijgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel voor jullie lieve reacties. We waren 5 mnd samen dus we moesten elkaar min of meer nog wel goed leren kennen, ben blij dat ik 'm nu heb leren kennen en niet pas over 7mnd als de baby er is. Het is inderdaad niet de makkelijkste beslissing, voor mij geeft het veel rust maar aan de andere kant besef ik ook dat ik daarmee de papa van mijn kindje de deur wijs. Maar ik geloof wel uiteindelijk een veel betere papa voor het kindje te kunnen vinden, ik vind het veel belangrijker dat ie een goede papa heeft dan dat ie de biologische vader per sé in zijn leven zou moeten hebben.
@Linnepinnie; Gefeliciteerd & gezellig; weer een zwangere erbij!
@ Stokstaartje; Laten we hopen dat de vervelende klachten nu inderdaad achter de rug zijn, dan straks een goede echo en kun je gaan genieten! Nog even doorbijten tot donderdag, die dagen die kruipen voorbij zo he
Ik vroeg me af, hoeveel mensen hadden jullie al voor de 12 weken verteld dat je zwanger was en welke mensen waren dat? Echt alleen ouders of ook bijv. goede vrienden? Ik heb nu 3 goede vrienden waar ik veel mee omging ingelicht over de zwangerschap, meer omdat ze dan weten wat er speelt aangezien ik ook een week in het ziekenhuis lag is daar bijna niet onderuit te komen. & Natuurlijk mijn ouders weten het.
; O Ja! Een tip tegen de misselijkheid, weet niet of er meer zijn bij wie het werkt; Cola! Ik dronk dus nooit cola, maar de verloskundige zei dat het misschien zou kunnen helpen & heb er inderdaad baat bij.
@mzcharlotte; Succes! Hopelijk helpt het wat bij het onzekere gevoel, das alles behalve fijn natuurlijk constant zitten piekeren.
@Linnepinnie; Gefeliciteerd & gezellig; weer een zwangere erbij!
@ Stokstaartje; Laten we hopen dat de vervelende klachten nu inderdaad achter de rug zijn, dan straks een goede echo en kun je gaan genieten! Nog even doorbijten tot donderdag, die dagen die kruipen voorbij zo he
Ik vroeg me af, hoeveel mensen hadden jullie al voor de 12 weken verteld dat je zwanger was en welke mensen waren dat? Echt alleen ouders of ook bijv. goede vrienden? Ik heb nu 3 goede vrienden waar ik veel mee omging ingelicht over de zwangerschap, meer omdat ze dan weten wat er speelt aangezien ik ook een week in het ziekenhuis lag is daar bijna niet onderuit te komen. & Natuurlijk mijn ouders weten het.
; O Ja! Een tip tegen de misselijkheid, weet niet of er meer zijn bij wie het werkt; Cola! Ik dronk dus nooit cola, maar de verloskundige zei dat het misschien zou kunnen helpen & heb er inderdaad baat bij.
@mzcharlotte; Succes! Hopelijk helpt het wat bij het onzekere gevoel, das alles behalve fijn natuurlijk constant zitten piekeren.
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Charlotte: wat fijn dat ze je laten komen voor een echo! We gaan er vanuit dat alles gewoon goed is! Zo probeer ik mezelf een beetje de dagen door te slepen tot donderdag (in mijn geval dan) Ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar ben wel aan de ene kant blij dat ik meer echo's heb dan normaal. Anders had ik het echt niet volgehouden tot de 12 weken echo...nu is het hier zo dat ze bij deze praktijk waar ik zit normaal rond de 9 a 10 weken al een echo maken, maar ik ben ook zo onzeker. Komt vast goed!
Sneeuwwitje:
We waren 5 mnd samen dus we moesten elkaar min of meer nog wel goed leren kennen, ben blij dat ik 'm nu heb leren kennen en niet pas over 7mnd als de baby er is. Het is inderdaad niet de makkelijkste beslissing, voor mij geeft het veel rust maar aan de andere kant besef ik ook dat ik daarmee de papa van mijn kindje de deur wijs. Maar ik geloof wel uiteindelijk een veel betere papa voor het kindje te kunnen vinden, ik vind het veel belangrijker dat ie een goede papa heeft dan dat ie de biologische vader per sé in zijn leven zou moeten hebben.
HALLELUJA! En zo is het maar net! Liefde is belangrijker dan bloedband! Echt respect dat je zo voor jou en de baby hebt gekozen!
Over het vertellen: mijn moeder en voorheen mijn beste vriendin (sinds zwangerschap is de vriendschap over) weten het. EN mijn vriend natuurlijk hahaha. Wil dolgraag meerdere vertellen, maar nog een paar weekjes geduld hebben. Soms als ik ergens kom waar niemand me kent kan ik nog weleens wat zeggen. Laatst bijvoorbeeld was ik in assen bij de gooiesche vrouwenbingo en kreeg je bij binnenkomst een glaasje wijn ofzo. Tja dat mocht ik natuurlijk niet dus ik zeg. Dat mag niet hebben. Ow maar een klein beetje toch wel (hij dacht dat ik moest rijden) ik zeg nee want ik ben zwanger (lach van oor tot oor...glunder glunder) ow ja nee dan doe maar niet dan kunt u hier een glaasje fris om de hoek halen bij de bar hahaha. Toen was ik nog maar 6 weken ofzo. Normaal vertel je het dan niet, maar ik dacht who cares niemand kent me hier:P
Sneeuwwitje:
We waren 5 mnd samen dus we moesten elkaar min of meer nog wel goed leren kennen, ben blij dat ik 'm nu heb leren kennen en niet pas over 7mnd als de baby er is. Het is inderdaad niet de makkelijkste beslissing, voor mij geeft het veel rust maar aan de andere kant besef ik ook dat ik daarmee de papa van mijn kindje de deur wijs. Maar ik geloof wel uiteindelijk een veel betere papa voor het kindje te kunnen vinden, ik vind het veel belangrijker dat ie een goede papa heeft dan dat ie de biologische vader per sé in zijn leven zou moeten hebben.
HALLELUJA! En zo is het maar net! Liefde is belangrijker dan bloedband! Echt respect dat je zo voor jou en de baby hebt gekozen!
Over het vertellen: mijn moeder en voorheen mijn beste vriendin (sinds zwangerschap is de vriendschap over) weten het. EN mijn vriend natuurlijk hahaha. Wil dolgraag meerdere vertellen, maar nog een paar weekjes geduld hebben. Soms als ik ergens kom waar niemand me kent kan ik nog weleens wat zeggen. Laatst bijvoorbeeld was ik in assen bij de gooiesche vrouwenbingo en kreeg je bij binnenkomst een glaasje wijn ofzo. Tja dat mocht ik natuurlijk niet dus ik zeg. Dat mag niet hebben. Ow maar een klein beetje toch wel (hij dacht dat ik moest rijden) ik zeg nee want ik ben zwanger (lach van oor tot oor...glunder glunder) ow ja nee dan doe maar niet dan kunt u hier een glaasje fris om de hoek halen bij de bar hahaha. Toen was ik nog maar 6 weken ofzo. Normaal vertel je het dan niet, maar ik dacht who cares niemand kent me hier:P
Stokstaartje- Prater
OOw ik krijg net goed nieuws! Mijn vriend kan deze keer wel bij de echo zijn!! Hij heeft laatste paar uur vrijgekregen
Stokstaartje- Prater
Wat een opluchting. Alles is nog goed. Mooie hartslag, nog voldoende te eten (mooie dooierzak) en flink gegroeid t.o.v. een week geleden (wel iets meer dan 2cm groot nu haha). In principe mag ik volgende week wel weer, mocht het voor mijn gemoedstoestand nodig zijn, maar eigenlijk wil ik kijken of ik het tot donderdag 27 juni volhou. Ik kan niet wachten tot ik echte vormen ga zien, want nu is het nog een blopje. Maar wel ons blopje!
mzcharlotte- Ratel
WHOEHOEEEEEE Hoever ben je nu eigenlijk?
Stokstaartje- Prater
Wat fijn mzcharlotte!
Wij hebben tot nu toe alleen een de neef van mijn vriend en zijn vrouw ingelicht. Toen we het er een tijdje terug over hadden hadden we beloofd hen het het eerste te vertellen. Hen hebben we het verteld bij 6 weken. Mijn moeder wil het het liefst pas weten de dag dat ik beval. Hahaha. Omdat ze het wachten anders veel te lang vind duren. Maar zolang wacht ik niet hoor! Haha. We vertellen het onze ouders volgende week na de tweede echo. Als die goed is natuurlijk! Met de rest wachten we waarschijnlijk dan nog 3 weekjes.
Wij hebben tot nu toe alleen een de neef van mijn vriend en zijn vrouw ingelicht. Toen we het er een tijdje terug over hadden hadden we beloofd hen het het eerste te vertellen. Hen hebben we het verteld bij 6 weken. Mijn moeder wil het het liefst pas weten de dag dat ik beval. Hahaha. Omdat ze het wachten anders veel te lang vind duren. Maar zolang wacht ik niet hoor! Haha. We vertellen het onze ouders volgende week na de tweede echo. Als die goed is natuurlijk! Met de rest wachten we waarschijnlijk dan nog 3 weekjes.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Mzcharlotte, Wat fijn dat de echo goed was en de kleine al goed gegroeid is!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Stokstaartje schreef:WHOEHOEEEEEE Hoever ben je nu eigenlijk?
Ze kan de meting niet heel goed doen met dit termijn, maar ongeveer 9w (ik denk zelf +2d). We gaan gelijk op. Over 2,5 week heb ik de officiële meting.
mzcharlotte- Ratel
ja we gaan dan idd gelijk op! bij mij dus ook nog geen meting idd. Ik denk zelf 9+1 te zijn en VK gaat nog uit van 28 dagen cyclus en die denkt dus 8+4, maar ik had cyclus van 24 dagen en weet wanneer ik mijn ei heb gehad. Dus ik ben benieuwd wat we donderdag aantreffen...
Stokstaartje- Prater
Ik zei ook tegen mijn verloskundige dat korter gewoon niet kan (omdat ik toen op zakenreis was), maar ze zei dat het vruchtje 'even' halverwege kan blijven 'hangen'. Maar ik hoop echt dat ik niet teruggezet word haha, ik vind dat eerste trimester al lang genoeg duren.
mzcharlotte- Ratel
helemaal mee eens! hahahaha
Maar bij mij kan het ook niet. Ik heb gelet op de stand van mijn baarmoeder, omdat ik mij eisprong niet meer zo goed kon detecteren als voor de miskraam. En hij heeft 2 dagen hoog gestaan en daarna kwam die weer naar beneden. 4 dagen later een innestelingsbloeding gehad (waarop ik dan volgens de VK een eisprong zou moeten hebben gehad) en 12 dpo lichte positest terwijl ik volgens de VK dan pas 8 DPO zou zitten...
EDIT: maar krijg ze dat maar aan het verstand want zij hebben er voor geleerd hahaha
Maar bij mij kan het ook niet. Ik heb gelet op de stand van mijn baarmoeder, omdat ik mij eisprong niet meer zo goed kon detecteren als voor de miskraam. En hij heeft 2 dagen hoog gestaan en daarna kwam die weer naar beneden. 4 dagen later een innestelingsbloeding gehad (waarop ik dan volgens de VK een eisprong zou moeten hebben gehad) en 12 dpo lichte positest terwijl ik volgens de VK dan pas 8 DPO zou zitten...
EDIT: maar krijg ze dat maar aan het verstand want zij hebben er voor geleerd hahaha
Stokstaartje- Prater
Wat fijn MzCharlotte!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hier een tijdje rustig geweest vanaf mijn kant
Ben laatste paar dagen erg moe geweest en mijn eetlust is soms helemaal verdwenen
Woensdag onze eerste echo ! Kijk er erg naar uit , maar ben ook wel beetje zenuwachtig hoop dat ik niet teveel vetjes heb en dat ze gewoon een echo kunnen maken
Ben laatste paar dagen erg moe geweest en mijn eetlust is soms helemaal verdwenen
Woensdag onze eerste echo ! Kijk er erg naar uit , maar ben ook wel beetje zenuwachtig hoop dat ik niet teveel vetjes heb en dat ze gewoon een echo kunnen maken
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Maar je baarmoeder kun je toch helemaal niet voelen? Die ligt toch verstopt achter je schaambot?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Maar je baarmoeder kun je toch helemaal niet voelen? Die ligt toch verstopt achter je schaambot?
Je baarmoedermond kan je zelf inwendig voelen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Lejow schreef:Maar je baarmoeder kun je toch helemaal niet voelen? Die ligt toch verstopt achter je schaambot?
Je baarmoedermond kan je zelf inwendig voelen
Waarom zou je dat willen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow; dat vroeg ik me idd ook al af....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik weet niet precies hoe de vork in de steel zit, maar het schijnt dat je door de stand van je baarmoedermond kan voelen hoe ver je in je cyclus zit. Misschien dat stokstaartje zelf een preciezere uitleg kan geven...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Printje schreef:Lejow; dat vroeg ik me idd ook al af....
Hier nog iemand...
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
@Lejow en printje en ondertussen aardbei hihi: ik neem aan dat de vraag aan mij gericht is? Zoals ik ook in dat bericht schreef kon ik eerst heel duidelijk mijn eisprong opmerken a.d.h.v. slijm en geur. Na de miskraam was dit niet meer zo. Aangezien ik wel graag een beetje wilde weten wanneer mijn vruchtbare dagen waren kwam ik op internet tegen dat je ook aan je baarmoedermond kon voelen of die open stond. En naarmate de vruchtbare dagen naderen gaat ie steeds hoger. Bij een aantal vrouwen komt ie zelfs zo hoog dat je niks meer kunt voelen.
Dus toen wist ik dat 1 van de aankomende dagen mij ei zou komen. Dit was al erg vroeg mijn baarmoeder was al hoog op cyclusdag 9 en toen heb ik het er verder bij gelaten, want ik wist dat het eraan zat te komen. Paar dagen later toch weer nieuwsgierig, omdat ik aan het pendelen was geweest en deze aangaf dat ik op die dag mijn eisprong had en ik niets had gevoeld. Volgende dag was idd mijn baarmoeder weer voelbaar. We hadden wel een paar keer seks gehad maar niet extreem veel toevallig die dag van ei wel en 3 dagen daarvoor. Dus wist ik dat er een goede kans was.
Ik had mijn ei nog niet op cyclusdag 11 verwacht, omdat die normaal op cyclusdag 13 a 14 was. Het was ook gewoon om te proberen. Was de eerste keer dat ik het deed en achtte er nog geen waarheid aan, maar bij mij klopte het dus wel. Het voelen die je inderdaad inwendig.
Dus toen wist ik dat 1 van de aankomende dagen mij ei zou komen. Dit was al erg vroeg mijn baarmoeder was al hoog op cyclusdag 9 en toen heb ik het er verder bij gelaten, want ik wist dat het eraan zat te komen. Paar dagen later toch weer nieuwsgierig, omdat ik aan het pendelen was geweest en deze aangaf dat ik op die dag mijn eisprong had en ik niets had gevoeld. Volgende dag was idd mijn baarmoeder weer voelbaar. We hadden wel een paar keer seks gehad maar niet extreem veel toevallig die dag van ei wel en 3 dagen daarvoor. Dus wist ik dat er een goede kans was.
Ik had mijn ei nog niet op cyclusdag 11 verwacht, omdat die normaal op cyclusdag 13 a 14 was. Het was ook gewoon om te proberen. Was de eerste keer dat ik het deed en achtte er nog geen waarheid aan, maar bij mij klopte het dus wel. Het voelen die je inderdaad inwendig.
Stokstaartje- Prater
Ik zeg: ovulatietesten hehehe
Niet mijn ding dit.
Maar fijn dat het bij jou klopte, en dus resultaat heeft gehad!
Niet mijn ding dit.
Maar fijn dat het bij jou klopte, en dus resultaat heeft gehad!
Lejow- Lady Post-a-lot
nou ja ovulatietesten was dan weer te precies voor mijn gevoel. Ik wilde eigenlijk eerst gewoon zo proberen alleen toen liet mijn lichaam me een beetje in de steek haha dus dacht ik ik probeer wat anders. Het was nog maar de eerste officiële ronde dus wilde er ook niet teveel mee bezig zijn. Ik heb dus niet gesekst op basis van mijn bevindingen ofzo. Dus het was toch nog spontaan als we seks hadden. Met ovulatietesten heb ik persoonlijk weer het gevoel dat het teveel op commando is. Positest hup erop hahaha. En ik heb altijd een regelmatige cyclus. Was na de miskraam alleen verkort. Maar ovulatietesten zijn zeker weten een uitkomst als je onregelmatig bent of als je jezelf daar goed bij voelt natuurlijk
Stokstaartje- Prater
Pagina 20 van 43 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken