Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 31 van 43 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal za 27 jul 2013 - 22:43

Ik wil hier graag mee komen schrijven! Ben niet de meest optimistische persoon, want na 6 miskramen durf ik er bijna niet meer in te geloven. Maar we hebben het deze keer bewust niet tegen de omgeving verteld en vind het toch fijn er ergens over te kunnen praten. Wij hebben volgende week woensdag al een echo, nog voor de 6 weken. Dit ivm het gebruik van bloedverdunners. We gaan daarna op vakantie en willen voor die tijd toch weten hoe het er voor staat.

@ Razz; Nog gefeliciteerd met je zoontje!

@ Barbamama; Ik herken de misselijkheid. Bij mij helpt wel eten of kleine porties ook niet. Fijn dat je dinsdag een echo hebt!

@ mouette; Wat fijn dat de echo goed was, lijkt me heel bijzonder om te zien!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Sanne za 27 jul 2013 - 23:13

Spannend, Weegschaal. Ik hoop dat er maandag al iets te zien is op de echo, zodat je met een gerust hart op vakantie kan.
Ik duim voor je dat het deze keer goed is en dat je zwanger blijft. Krijg je nog medicatie om een zwangerschap te ondersteunen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ooh La La! za 27 jul 2013 - 23:28

Heftig, weegschaal. Hopelijk gaat het deze keer goed! Zal in ieder geval voor je duimen.

Hier gaat het allemaal redelijk rustig. Misselijkheid komt alleen nog rond etenstijd opzetten. Erg vervelend, want heb nu het gevoel te weinig te eten.

M'n buik is nu al niet meer te verstoppen. Vind ik best spannend, en het voelt raar. Mensen kijken toch gek als ze vragen of ik zwanger ben en zeg ja, 10 weken...
Maar goed, iedereen is natuurlijk anders.

Ben ook benieuwd hoe ik het vol ga houden binnenkort op Lowlands. Hopelijk is het dan niet meer zo warm als afgelopen week smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Weegschaal za 27 jul 2013 - 23:32

@ Sanne; Ik krijg nu bloedverdunners en het hormoon progesteron. Dus hopelijk is deze combi de oplossing!

@ Ooh La La; Wat leuk dat je al een buikje hebt! Kijken mensen raar omdat er zo snel al iets van te zien is? Lekker laten kijken, is iets om hartstikke trots op te zijn! Leuk Lowlands, hoop voor je dat het dan idd niet meer zo benauwd is.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Exogenesis za 27 jul 2013 - 23:38

Oh Weegschaal, ik hoop toch zo het allerbeste voor jou. Hopelijk is de echo goed dit keer!! hug
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Sanne za 27 jul 2013 - 23:39

Heb je al eerder een combinatie van medicijnen gekregen tijdens een zwangerschap? Of is dit de eerste keer?
Meid, wat hoop ik voor je dat deze combinatie voor je werkt!

Oh la la, leuk toch, al een buikje met 10 weken? Niet verstoppen hoor.
Hopelijk is het straks wat minder warm met Lowlands, met de hitte van afgelopen dagen lijkt het me niet echt een pretje eerlijk gezegd.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Takkie za 27 jul 2013 - 23:40

Weegschaal, wat onwijs spannend voor je! Ik hoop zo dat het deze keer gewoon goed gaat. Het is je zó gegund! Ik duim voor een goede echo!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Weegschaal za 27 jul 2013 - 23:45

@ Exo; Dankjewel!

@ Takkie; Dankjewel, ik hoop voor jou ook snel op een positieve test!

@ Sanne; Ik heb de vorige twee keren alleen progesteron gehad, dat alleen hielp dus niet. Heb zelf een goed gevoel bij prednison, maar de gyn wilde eerst de bloedverdunners proberen. Zij heeft daar goede ervaringen mee, dus daar moet ik een beetje aan vasthouden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus zo 28 jul 2013 - 1:15

Oh, wat spannend Weegschaal! Ik hoop zo voor je dat je nu eindelijk een keer zwanger blijft, gun het je zo!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mouette zo 28 jul 2013 - 2:08

@ Zora: ze meten met de termijnecho de grootte van je embryo en daar komt dan een aantal weken en dagen uit. Dit omdat alle embryo's in het begin ongeveer even hard groeien. In mijn geval dacht ik ook aardig zeker te zijn over het moment van conceptie omdat ik ovulatietesten heb gebruikt en kwam ik uit op 20 of 21 feb als uitgerekende datum. Maar aan de hand van die lengtemeting is dat dus bijgesteld naar 18 feb. smile 

@ Weegschaal: ik hoop enorm dat deze 7e zwangerschap goed mag blijven gaan en dat jij over een aantal weekjes ook een bewegend kindje op de echo mag zien. Ik duim voor je en snap dat het lastig is om positief te blijven na 6 miskramen. Knuffel!
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Bericht  Zora zo 28 jul 2013 - 4:24

Ah ik snap het Mouette. Ben superbenieuwd hoe dat bij ons gaat! En dat bijstellen kan begrijp ik een aantal keer gebeuren als daar aanleiding toe is?

Ooh lala: poeh, naar Lowlands! Supercool! Hopen dat je dan niet heel erg misselijk bent ofzo. Maar wel heel cool verhaal voor de kleine later Very Happy

Weegschaal; ik duim!!!!!!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Ooh La La! zo 28 jul 2013 - 21:09

Mijn termijn is ook bijgesteld. Van 19 februari naar 21 februari.
Ben benieuwd of ze bij de echo voor de combinatietest op hetzelfde uitkomen.

Hopelijk gaat Lowlands goed. Op zich heb ik er wel vertrouwen in. Ik hoef sowieso nooit midden in een tent te staan, dus dat verandert nu niet. En we zijn dit jaar maar met een groepje van 4, twee van onze beste vrienden, wat het ook wel relaxter maakt. Ik hou gewoon mijn eigen tempo aan, en is dat anders dan de rest dan is dat zo. Gelukkig is Lowlands altijd wel relaxt en er is genoeg te doen als je niet bij een tent wil zijn.
In het slechtste geval ga ik terug naar de camping en doe ik lekker een tukkie Yes 

Had voordat ik zwanger was wel een einddatum in mn hoofd voor Lowlands. Met 20 weken zou ik nog gaan (afhankelijk van hoe ik me voel en buikomvang ivm tentje in en uit), daarna niet meer. Vooral omdat het gehoor dan helemaal ontwikkeld is en ik niet weet hoeveel schade zo'n festival aan kan richten.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 28 jul 2013 - 23:02

Weegschaal: Welkom hier, en net als iedereen hoop ik ook dat het deze keer wel goed mag gaan bij jullie! Ik zal voor jullie duimen, ik hoop echt dat na alle ellende deze zwangerschap wel goed mag verlopen. Lijkt me wel zwaar hoor, wat je allemaal al hebt meegemaakt. Dat is niet niks, en ik kan me voorstellen dat het dan best lastig kan zijn om vertrouwen te hebben.

Mouette: Wat fijn, weer een goede echo! Fijn gevoel geeft dat hè? Fijn dat de misselijkheid bij jou na week 10 weer afnam. Ik heb het nu een ruime week, en het wordt steeds erger. Ik hoop dat ik niet zoals de vorige zwangerschap tot week 20 misselijk ben, maar ook hooguit tot een week of 10 ofzo.

Ooh la la: Vervelend die misselijkheid, en rond etenstijd is inderdaad ook erg onhandig. Wel leuk dat je al een buikje hebt, ik vond het zelf bij de vorige zwangerschap in elk geval erg leuk. Al duurde het toen tot een week of 20 voordat je voorzichtig wat zag, dus toen mocht het van mij ook echt wel. Nu ben ik al dikker, dus denk dat het buikje ook wel eerder gaat komen. Hopelijk gaat het allemaal goed op Lowlands, geniet ervan, nu kan het nog! Al kan het later ook nog, maar minder snel omdat je dan bijvoorbeeld oppas moet regelen als je wilt gaan.

Helaas, de misselijkheid is nu bijna niet meer te doen hier. Krijg amper nog wat binnen en voel me de hele dag een soort van zeeziek laughcry Morgen gelukkig de echo, dan weten we wat meer. En ik ga de huisarts toch maar even bellen om wat te vragen voor de misselijkheid. Vorige zwangerschap heeft niks geholpen, dus ik heb niet teveel hoop, maar proberen lijkt me beter dan niks. Wil niet zoals de vorige keer in het ziekenhuis terecht komen, nu ik al een kindje heb doe ik er helemaal alles aan om niet uit te drogen. Alleen heb je het helaas niet volledig zelf in de hand. Hopelijk het volgende bericht wat meer positief nieuws van mijn kant!

Gast
Gast

Bericht  Zora ma 29 jul 2013 - 6:58

Wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Heb je de dokter nog gebeld, en wist die iets? Als je het je vorige zwangerschap ook al had, heb je vast echt alles al geprobeerd... vervelend zeg!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Earane ma 29 jul 2013 - 7:13

Bedankt voor de felicitaties!

Razz: de vermoeidheid is erg herkenbaar! Nog gefeliciteerd met je zoontje, hebben jullie een leuke dag gehad?

Barbamama: Wat vervelend dat je zo misselijk bent... lijkt me echt vreselijk! Hopelijk krijg je medicatie en wordt de misselijkheid snel wat minder.

Mouette: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Bijzonder hè!

Weegschaal: Ik hoop echt van harte dat je tot het einde in dit topic mee kunt schrijven en een goede zwangerschap zult hebben. Wat erg dat je zoveel miskramen hebt gehad. Hopelijk heb je dit keer wel geluk met de medicatie.

Ooh la la: Wat leuk dat je kan zien dat je zwanger bent, kan je lekker gaan pronken! Veel plezier op Lowlands!

All: Hier gaat het goed. Al heb ik sinds vanochtend steeds bruine afscheiding (excuus voor de details Wink) en dit had ik niet toen ik zwanger was van mijn dochter. Ik weet dat het vaak voorkomt, maar toch maak ik me een beetje zorgen. Het is vast niks.
Verder ben ik vooral erg moe. Op dit moment vallen mijn ogen al zowat dicht. Oh ja, mijn broeken zitten echt strak nu en mijn buik is al echt opgezet. Groeit een stuk sneller dan bij mijn eerste zwangerschap.

Doen jullie mee met Moeders voor Moeders? Dankzij moeders die hebben meegedaan, ben ik nu moeder van een mooie dochter. Ik heb me dus ook weer opgegeven en morgen komt er iemand langs en ga ik weer beginnen. Dan wordt er ook een test gedaan, ben benieuwd!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  mosio ma 29 jul 2013 - 7:58

Ook ik mag hier nu meeschrijven. Een aantal dagen geleden heb ik positief getest erg blij mee. Ben nu 5 weekjes zwanger.

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is mosio en woon in Overijsel ben nu 5,5 jaar samen met mijn vriend en wonen nu zo'n 3 jaar samen. Ik kom al heel lang op het forum maar ben eigenlijk meer een meelezer dan dat ik reageer. Daar probeer ik nu verandering in te brengen.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Shy ma 29 jul 2013 - 8:35

Earane ik doe ook mee met moeders voor moeders, nu de tweede week. Voelt goed dat ik door mee te doen daaraan iets goeds kan betekenen voor vrouwen die ook moeder willen worden. Ik zag dat stokstaartje ook mee doet!

Mosio welkom en gefeliciteerd Very Happy leuk dat je wil meeschrijven hier!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Ooh La La! ma 29 jul 2013 - 8:37

Welkom Mosio!

Ik doe ook mee met Moeders voor Moeders. 
Nu 4 weken. Tis een kleine moeite voor zo'n goed doel.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Printje ma 29 jul 2013 - 8:41

*** Breekt even in.. ik heb bij de eerste wel meegedaan met MvM maar bij de tweede niet. Vond het veel te veel stinken, had er eigenlijk ook helemaal geen zin in en met werken en alles zou de opbrengst toch niet super zijn.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Shy ma 29 jul 2013 - 8:52

Printje schreef:*** Breekt even in.. ik heb bij de eerste wel meegedaan met MvM maar bij de tweede niet. Vond het veel te veel stinken, had er eigenlijk ook helemaal geen zin in en met werken en alles zou de opbrengst toch niet super zijn.

Ik had het juist bij de eerste niet gedaan, was toen al verder dan 6 weken en dus te laat. Het stinkt inderdaad wel behoorlijk! Maar ja gewoon ver bij je neus vandaan houden haha, al ruik je het dan nog wel natuurlijk nerd 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  mosio ma 29 jul 2013 - 8:58

@ weegschaal. hopelijk gaat het deze keer goed en heb je straks een mooi kindje.

@ barbamama. Wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent hopelijk is het gauw over.

Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, ik heb niet echt een plek waar ik de kratten onopvallend neer kan zetten en ook is het straks niet handig met mijn werk.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Ooh La La! ma 29 jul 2013 - 8:59

Het stinkt inderdaad heel erg!
De dagen dat ik zo misselijk was heb ik het ook niet gedaan. 
De eerste keer was ik misselijk en maakte ik die fles open, kon direct boven de wc mn ontbijt eruit gooien:shock: 

Deze week heb ik ook 'maar' 3 flessen vol. Alle beetjes helpen denk ik maar.

Ooh La La!
Prater
Prater

Bericht  Razz ma 29 jul 2013 - 9:10

Moiso welkom!

Weegschaal bedankt voor de felicitatie! Hoe is het verder met jou? Nog bruinverlies gehad?

Ooh la la ik zag je buikje in het fototopic en je hebt idd al een aardig buikje. Kan je 'm nog verstoppen of niet? Wink 

Barbamama wat vervelend dat je zo misselijk bent! Veel succes morgen bij de echo en ik ben benieuwd wie je nou bent Laughing 

Earane bedankt voor de felicitatie! We hebben een leuke dag gehad. S. is flink verwend met cadeautjes. Hij heeft ook echt genoten van alle aandacht! Heb vandaag weer een dag gewerkt en ik was echt niet vooruit te branden. Zo moe dat ik was. Over een minuut of 10 ga ik ook lekker m'n bed opzoeken.

Ik hoop niet dat het bruinverlies iets betekend. Wanneer heb je de eerste echo? Ik doe niet mee met moeders voor moeders. We wonen in een appartement en ik zou die flessen dan beneden in het zicht bij de deur moeten zetten. Nou dan weet binnen 2 dagen heel het dorp dat ik zwanger ben. Plus het is aan een drukke straat en weg dus god weet wat er met die flessen gebeurd laughcry 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Stokstaartje ma 29 jul 2013 - 9:34

ik doe idd mee met MvM! Is mijn laatste week alweer nu. Ik werk 36 uur in de week en had toch een aardige opbrengst en zoals iemand al zei alle beetje helpen. Het stinkt idd behoorlijk en als je verschrikkelijk misselijk bent en/of moet spugen snap ik best dat je het niet doet hahaha. Ik probeerde gewoon niet te ademen als ik de fles open had. En daarna snel de dop er weer op en snel uit de douche weglopen. Ik had eerst de kratten in de slaapkamer staan en 1 fles in een hoekje naast een kastje achter het douchegordijn en de kan achter het toilet. Niemand die het zag.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Shy ma 29 jul 2013 - 10:30

mosio schreef:@ weegschaal. hopelijk gaat het deze keer goed en heb je straks een mooi kindje.

@ barbamama. Wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent hopelijk is het gauw over.

Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, ik heb niet echt een plek waar ik de kratten onopvallend neer kan zetten en ook is het straks niet handig met mijn werk.

Die kratten zijn niet heel groot, ik heb ze hou je vast Laughing  In mijn kledingkast staan, daar komt niemand verder. Elke dinsdag past ons nichtje op of haar moeder maar die komen niet op onze slaapkamer, probleem opgelost.

Ik werk vier dagen en ben er dus drie vrij op die manier heb ik elke week maar 1 lege fles.

Nou goed ik vind het dus wel de moeite waard Laughing 
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 43 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: