Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Penélope ma 10 jun 2013 - 9:14

Begrijp ik dan nu goed dat je om de paar dagen inwendig ging zitten voelen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 878948377
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei ma 10 jun 2013 - 9:16

Ah ok! Dat wist ik niet smile Nouja, handig dat het heeft gewerkt! Ik ben wel maar gewoon met ovutesten aan de slag gegaan, maar als je aan de medicijnen moet is het spontane er sowieso wel een beetje vanaf Laughing
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Stokstaartje ma 10 jun 2013 - 9:26

Penélope schreef:Begrijp ik dan nu goed dat je om de paar dagen inwendig ging zitten voelen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 878948377

Haha er is niets mis met je begrijpend lezen :P

Aardbei schreef:Ah ok! Dat wist ik niet smile Nouja, handig dat het heeft gewerkt! Ik ben wel maar gewoon met ovutesten aan de slag gegaan, maar als je aan de medicijnen moet is het spontane er sowieso wel een beetje vanaf Laughing

ja dan zijn ovutesten echt gewoon de beste manier denk ik. Heb er natuurlijk geen ervaring mee.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Penélope ma 10 jun 2013 - 9:28

Stokstaartje ik kan prima lezen hoor! Maar kon niet begrijpen waarom iemand zoiets zou doen.......
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Stokstaartje ma 10 jun 2013 - 9:36

Ik bedoelde het niet verkeerd penelope. Ik zei juist dat er NIETS mis was en dat je het dus goed begreep. Waarom ik dat zou doen heb ik hierboven al uitgelegd (2x zelfs). Dus dat ga ik niet nog eens vertellen want dan val ik in herhaling. angel
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  love wo 12 jun 2013 - 4:59

Met een uurtje onze eerste afspraak bij de verloskundige !
Heb nu wel de zenuwen Wink
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte wo 12 jun 2013 - 5:04

Spannend Love! Veel plezier/succes! Ik hoop dat alles goed is.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Stokstaartje wo 12 jun 2013 - 5:45

heeeel veel succes love!!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte wo 12 jun 2013 - 8:19

Hoe is het gegaan Love?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  love wo 12 jun 2013 - 9:01

Ja alles was goed I love you
Mooi kloppend hartje ! Enigste waar twijfel over is is de uitgerekende datum ;)volgens mijn cyclus zou ik nu 12-1-14 uitgerekend zijn, maar volgens groei op de echo 14-1-14. Ze hebben het op de laatste gezet maar kon nog veranderen bij de volgende echo.

Maar we zijn erg blij nu en hebben drie prachtige foto`s mee gekregen.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje wo 12 jun 2013 - 9:06

JEEEEJ hopelijk krijg ik morgen ook van dit goeie nieuws!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte wo 12 jun 2013 - 18:11

Wat fijn love. Volgens mijn verloskundige is de termijn pas met 11/12 week echt goed te bepalen. Dat je twee dagen 'terug' bent gezet is niet zo'n ramp, ook niet echt een grote stap. Wanneer heb je de volgende?

Succes vanmiddag Stokstaartje!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Taeda wo 12 jun 2013 - 18:31

Fijn Love!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Steep wo 12 jun 2013 - 18:38

Hartstikke fijn Love!

Hier nog geen veranderingen helaas.. Stomme misselijkheid!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  love wo 12 jun 2013 - 19:19

Ja zijn er erg blij mee smile
We hebben nu 11 juli de volgende echo .

Succes stokstaartje !
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes wo 12 jun 2013 - 23:17

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 13 jun 2013 - 2:35

Love; wat fijn dat de echo goed was!

& Stokstaartje; Jij succes zometeen, duurt niet lang meer voordat jij ook weer wat meer bevestiging heb.

@all; Kan niet wachten tot mijn echo volgende week woensdag, in eens kruipen die dagen zo langzaam voorbij! Sinds 3 dagen wel wat last van een gevoelige buik, krampen zou ik niet direct zeggen maar wel een beetje zeurend gevoel. Hoop dus dat het niks ergs is, aangezien ik lees dat bandenpijn vaak maar even een steek is. Meer meiden die last hebben van een zeurend gevoel in de onderbuik? Neem afgelopen dagen veel rust, lekker op de bank met een filmpje erbij dus me lichaam zal aan rust geen tekort krijgen neem ik aan.

Makkelijk trouwens he, dat je gewoon door zelf observatie kunt voelen wanneer je eisprong is, ik was ook niet zo voor ovulatietesten. Is ook gelijk een stuk kostelijker als je dat een tijd wilt gebruiken. En je lichaam leren kennen is nooit verkeerd natuurlijk.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stokstaartje do 13 jun 2013 - 4:36

Dames ik blijf nog even een tijdje bij jullie hoor!!:cheering:Alles was goed. Termijnmeting 9 weken (al kan dit nog steeds niet in mijn beleving want dan zou het eitje bevrucht zijn op de dag van innesteling hahaha...maargoed never mind hartje klopte! Nergens geen witachtig vlokkerig spul meer te bekennen! Kortom alles is helemaal goed...Ze zag alleen wel wat vreemde holtes tussen baarmoederwand en baarmoederslijmvlies, maar dat was geen probleem voor de beeb!! 

We hebben heel lang een echo gehad, want ze ging alles supergoed bekijken hoe het er uit zag. Eerst uitwendig en toen zag je al een kloppend hartje. Toen dacht ze eerst dat het toch een tweelingzwangerschap was geweest. Tijdens de inwendige echo leek het daar weer niet uit. Dit bleken van die holtes te zijn tussen baarmoederslijmvlies en baarmoeder. Na de inwendige ging ze toch nog weer uitwendig kijken, omdat ze daar die holtes beter op kon zien. Toen hadden we een hartversmeltend moment. We zagen het kindje van de zijkant, het hartje klopte heel duidelijk de armpjes en beentjes bewogen en hij knikte ja....<3 Zo jammer dat ze van dat scherpe beeld geen foto heeft gemaakt hihi...
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte do 13 jun 2013 - 4:50

Wat fijn Stokstaartje. Ik ben ook zo benieuwd naar het moment dat ik écht vormen ga zien smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Stokstaartje do 13 jun 2013 - 5:40

jaaah zooo fijn!! toen dat ene moment kon je echt duidelijk vormen onderscheiden. We hebben ook echt de vliezen gezien en de navelstreng echt zoo bijzonder!!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Snoes do 13 jun 2013 - 6:44

Wat ontzettend fijn, Stokstaartje!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Clapperdie za 15 jun 2013 - 22:00

Goedemorgen meiden,

Wij zijn weer terug van een weekje Egypte. Het was fijn om even weg te zijn maar wat ben ik blij dat wij vandaag onze kleine man weer gaan ophalen!

Tijdens de vakantie heb ik licht bloedverlies gehad en ook bruinverlies. Dit is tot op heden niet gestopt en ik verlies zo over de dag toch nog wel wat viezigheid. Zo is mijn miskraam voor T. ook begonnen dus ik vrees het ergste. Ik heb mailcontact met de vk gehad en ik mag morgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor een echo. Ik ben morgen 6 weken en vanaf dan kan het.

Een hoop onzekerheid. Ik denk zelf dat het niet goed zit. Maar aan de andere kant voelen mn borsten nog wel zwanger. Maar verder heb ik totaal geen klachtjes. Wel heb ik weer krampjes maar die had ik bij T. ook.

Sorry voor mijn egobericht. Ik ga nu snel douchen en de kleine ophalen. Ik reageer vanavond op jullie!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  _Sneeuwwitje_ za 15 jun 2013 - 22:33

Clapperdie; Dat is minder, hopelijk zit alles toch nog goed en is het niks ernstigs. En heb je ondanks dat toch van je vakantie kunnen genieten!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  chipa zo 16 jun 2013 - 0:57

@stokstaartje, wat fijn dat je echo goed was! Gefeliciteerd.

@clapperdie, wat balen. Hoop dat je de kleine straks mag zien met een kloppend hartje.

@ all, ben ook weer terug van vakantie. Erg misselijk geweest en moe. Gisteren goede echo gehad!

Vraag me echt af hoe dat moet met werken vanaf maandag. Werk 4 dagen pw en heb een jaarcontract dus heb het idee dat ik me keihard moet bewijzen en niet zeuren. Hoe dan jullie dat op het werk?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Biechtje zo 16 jun 2013 - 1:46

Hallo wil graag meeschrijfen ik benoem mij maar biechtje num 2 omdat der nog een zwanger biechtje is

Vindt het zo spannend.heb nog niet echt kwaaltjes .ik ben nu 4+3week zwanger dusnogen erg pril.maar wat gaan de dagen maar haast niet om.

Clapperdie ik hoop zo voor jullie dat alles goed is.wil je niet bang maken maar ik heb in verleden ook mk gehad en die begon ook eerst met bruin verlies.maar de verlossende zei tegen mij het kan 2 kanten uit.oudbloed of mk.ik hoop zo dat alles goed is

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 43 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 32 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: