Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 11 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  chipa vr 17 mei 2013 - 22:48

@ Jolie, hoe was je avond? Leuke reacties op je zwangerschap? Denk het wel Very Happy

@wandtegeltje, je mag die pillen gewoon nemen hoor. Als je uitdroogt is het ook niet goed voor je kindje. Mss knap je er snel van op

@rituals, hier ook een darmenbuikje. Broeken beginnen nu al strakker te zitten.
Buik doet soms ook beetje pijn. Lastig uit te leggen. Weet nog van m'n eerste zwangerschap dat ik echt een soort menstruatiekrampen had. Alles is toch al flink aan het groeien daarbinnen.

@kajaka, klinkt als een griepje. Vervelend joh.

@all, heb een beetje last van mijn buik, bovenin. Geen krampen, maar meer soort gevoel alsof het helemaal strak staat en ik een veel te strakke broek draag. Zolang ik rustig aan doe gaat het wel, ook qua bloedverlies.
Heb wel ontzettende trek de hele dag. Rijstwafels met hummus, mmmmm
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  love za 18 mei 2013 - 9:05

Hier vooral eind van de middag begin van de avond erg moe en koud, lag gisteren met 3 dekens :O in bed.
Verder wel opgeblazen gevoel .
Maar moet zeggen dat ik afgelopen dagen veel gewerkt heb en werk daar sinds 2 weken en dat vergt ook wel veel energie merk ik.

@kajaka, bah hoop niet teveel last.
@Chipa, ik heb nog niet echt een `eet` tik smile me broer grapte al dat ik nu misschien wel bami ging eten silent
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Filoria za 18 mei 2013 - 18:25

Hoe bevalt de Emesafene Wandtegeltje? Wat zul jij je rot voelen zeg hug Als het helpt: ze zeggen dat met 9 weken de misselijkheid het ergste is (je hebt dan het meeste HCG) en dat was bij mij ook echt zo. Daarna ging het steeds beter. Hoop bij jou ook! hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Joli86 za 18 mei 2013 - 21:45

Even een korte update! Heb een ontzettend leuke avond gehad!! Allemaal ontzettend leuke reacties op de zwangerschap! Van mama en schoonmama al een leuk cadeautje gehad voor de baby, I love mama en I love papa sokjes, tutteldoekje, romertje en een voorleesboekje!
Rond 2 uur wel echt doodmoe dus lekker naar bed gegaan. Hoorde van mijn man dat de laatste visite om half 4 vanacht weg was..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  chipa zo 19 mei 2013 - 0:02

Leuk zeg jolie! Hadden ze die cadeautjes dan al klaar liggen? Wisten ze dan jullie bezig waren met zwanger worden?

Bij mij begint de vieze smaak en raar maaggevoel weer te komen. Bij de eerste zwangerschap ook gehad. Blijf daardoor de hele dag door eten. Moet dus maar even wat gezonde snacks in huis gaan halen zoals worteltjes smile

Gisteren en vandaag alleen maar een mini beetje bruin bloed. Het lijkt dus de goede kant op te gaan. Morgen belt de vk voor een tweede echo. Precieze tijd kon ze nog niet afspreken met me. Praktijk is morgen natuurlijk dicht, maar omdat het anders pas donderdag kon heeft ze voorgesteld om me morgen tijdens haar dienst te bellen zodra ze tijd heeft. Spannend!
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Joli86 zo 19 mei 2013 - 11:05

@ chipa, niemand wist daarvan maar hun hebben we het vrijdagavond verteld, en het feestje incl de cadeautjes kwamen zaterdag!
Vandaag nog 2 leuke romertjes gekregen van vriendinnen!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Penélope ma 20 mei 2013 - 4:15

Hallo meiden!
Hier ben ik ook weer eens. Ik schrijf niet zovaak meer omdat mijn misselijkheid meer is toegenomen. Sinds vorige week moet ik ook vaker spugen. Ik merk dat ik de dagen die ik werk mij een stuk beroerder voel. Ook heb ik heel last van mijn darmen/stoelgang. Herkenbaar voor iemand? Morgen hebben wij weer een echo.

Wandtegeltje: Vervelend dat je niks kan binnen houden. Hopelijk doet de emasafene snel zijn werk!
Rituals: Mijn buik is ook al aan het groeien het is natuurlijk vooral darmen maar wel leuk!
Kajaka: Ik herken het wel. Ik heb er ook dagen bij dat ik mij voel of ik dit de flink de griep heb na een paar uurtjes is het dan weer over. Erg vervelend want ik heb het meestal op werkdagen.
Chipa: Hoe gaat het nu met jou en het bloedverlies? Weet je al wanneer je weer een echo hebt?
Love: Ik heb het ook vaker koud. Ik ga dan meestal op tijd in bed liggen met een kruik.
Joli86: Leuk dat je al wat cadeaus hebt gekregen. Wij hebben van mijn zusje rompertjes gehad.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  kajaka88 ma 20 mei 2013 - 5:25

Ik heb me zaterdag helaas ook ziek moeten melden doordat ik me zo grieperig voelde. Maar heb ook echt de hele dag tot 16u in m'n bed gelegen. Toen gedoucht en me verplaatst naar de bank. Ik voelde me echt min!! Gisteren was het griepgevoel met zere spieren enzo weer weg. Ben nog niet superfit maar goed.
Wat betreft mijn darmen, ik merk dat m'n pds veel sterker weer aanwezig is. Dat ging namelijk heel erg goed, nadat ik 1,5 jaar terug flink afgevallen was. Maar sinds ik zwanger ben heb ik er echt weer meer last van.

En Chipa? Heb je nog een echo kunnen krijgen vandaag??
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 5:45

Hallo Meiden ik heb me hier aangemeld, maar daarna eigenlijk nooit weer wat geschreven. Ben zo onzeker door de eerdere miskraam die ik heb gehad dat ik probeer de tijd door te komen zonder er teveel mee bezig te zijn. Heb vorige week dinsdag 3+ op de CB gehad en was toen 5+2 dus dat zit wel goed, maar dan ben ik weer bang voor een missed abortion. Morgen komt moeders voor moeders en ben bang dat de test ineens negatief is. En volgende dinsdag eerste echo bij 7+2. Ben zo bang dat het hartje dan niet klopt en mijn lichaam me voor de gek houdt. Heb ook weinig klachten. Aan de ene kant fijn aan de andere kant maakt het me onzeker.

Ik zal nu weer wat meer proberen mee te schrijven.

@Jolie: wat leuk zeg die reacties en cadeautjes.

@Meiden die zich niet fijn voelen: hopelijk voelen jullie je snel wat beter.

@Rituals: wat spannend allemaal zeg. Hopelijk geen bloedverlies meer en een goeie echo....

@Chipa: hoe is het met jou afgelopen?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  love ma 20 mei 2013 - 6:12

Stokstaartje *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 699888 Hoop voor je dat je dit keer wel een goede zwangerschap hebt !
Ik duim voor je morgen smile
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  chipa ma 20 mei 2013 - 7:00

@joli, ok dan zij ze dus snel gaan shoppen Very Happy leuk!

@penelope, wat naar dat e zo beroerd bent. Herken het wel. Ook steeds vieze smaak en last van mijn darmen. Soms doet het ook zeer. Ook veel windjes laten Embarassed

@kajaka, doe rustig aan hè. Goed uitzieken hoor.

@stokstaartje, vervelend hè die onzekerheid. Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed zit.

@all, vandaag weer een echo gehad. Hartje klopte nu snel! Alles zag er goed uit! Helemaal blij. Ook al 3 dagen geen bloedverlies meer. Wel misselijk, vieze smaak en darmprobleempjes. Op en top zwanger dus :cheering:
Nog een week werken en dan op vakantie. Heerlijk!

chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Penélope ma 20 mei 2013 - 7:39

Chipa, super dat de echo goed was!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 561177
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  love ma 20 mei 2013 - 8:08

@chipa wat een goed nieuws , fijn ook dat je geen bloedverlies meer hebt ! Ik heb ook veel last van steeds vieze smaak in me mond Embarassed maar heb nu smintjes in mijn tas *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 394967.

@all, ik heb laatste paar dagen ook zere borsten heeft iemand dat ook en er tips voor? Las al wel van warm/koud water erop onder de douche.
Vanaf wanneer gaan jullie babyspullen kijken/kopen? Wij willen zowieso de eerste echo afwachten en vanuit daar zien we wel weer verder smile.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Penélope ma 20 mei 2013 - 8:11

Love, Ik heb er in begin ook heel veel last van gehad. Heb er nu nog steeds last van maar het wordt minder gelukkig. Ik smeer er zwitsal mama borsten creme op. Voor mijn gevoel werkt het wel iets maar of dat echo zo is geen idee.
Wij zijn al een paar keer voor spullen wezen kijken maar hebben alleen een paar pakjes gekocht. De grote dingen kopen we pas naar 12 weken. Ik ben nu opzoek naar een kamertje via marktplaats maar zou het dan toch pas naar 12 weken gaan ophalen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 8:54

@Chipa: JEEEEJ wat fijn zeg meis!!!

@Love: Ik heb ook erg veel last van mijn borsten, regelmatig buikkrampen en regelmatig gevoel van kokhalzen/misselijk zijn. Bij een verkeerde of abrupte beweging heb ik pijn van de banden....Voor de borsten: ik draag een stevige strakke BH en 's nachts een strak hempje zodat ze toch een beetje steun krijgen en niet bij elke beweging zomaar een kant opvallen en ineens verschrikkelijk pijn doen hahaha.

@All: Gisteravond had ik bij het afvegen slijmafscheiding met wat bruine draden erdoor. Daarna niet weer gehad, maar de avond ervoor heb ik seks gehad dus dacht is daarvan. Nu vanavond ineens rozig pale , maar op datzelfde moment had ik ontlasting gehad. Dus ik hoop nu maar dat het deze keer daar van is. Ene moment voel ik me hartstikke zwanger en andere moment denk ik ik voel niks en heb bijna nergens last van dus dit kan niet goed zijn.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:06

Zijn jullie tepels ook veranderd?
Als ze bij mij nu stijf worden lijken het witte topjes.
Sorry klinkt raar.

Misschien had ik dit eerder ook wel en is me dat nooit opgevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 mei 2013 - 9:07

Chipa jeujjjj

Stokstaartje ik ben ook zo onzeker dus ik begrijp je !

Gast
Gast

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 9:17

ik heb het bij mezelf nog niet gezien. Vind ook niet echt dat mijn tepels groter of donkerder geworden zijn. Wel zie ik mijn aders beter lopen en zijn mijn borsten gegroeid.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Steep ma 20 mei 2013 - 20:35

Chipa wat fijn!!

Sorry meiden, ik hou ook niks binnen en voel me ontzettend beroerd. Toch maar de Ha bellen vandaag.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 21:42

Steep: wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg!! Hopelijk krijg je er wat voor van de huisarts en voel je je snel wat beter.

@All: hier is de onzekerheid weer een beetje gesust. Zie mijn Moeders voor Moeders test:

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 GroteFoto-KKPVKMGP
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Printje ma 20 mei 2013 - 21:56

Zo zeg Stokstaartje, die test spat echt van het scherm! Fijn dat je wat gerustgesteld bent, Wanneer heb je een echo?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 22:16

volgende week dinsdag, maar had net wel weer wat afscheiding met bruin erdoor dus ik maak me wel een beetje zorgen. Heb net de VK gebeld en ze zeggen dat ze er niets van kunnen zeggen. Kan er bij horen, maar kan ook begin miskraam zijn. Dat het geen helder rood bloedverlies is was in elk geval goed. Maar ze gaat overleggen of ik toch aankomende vrijdag achter het spreekuur aan mag komen, maar denk niet dat dat mag omdat ik geen helder rood bloedverlies heb.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Steep ma 20 mei 2013 - 22:24

Grappig ik heb ook volgende week dinsdag mijn eerste echo.

De Ha assistent gaat het overleggen met de Ha. Ik moet het einde van de middag terugbellen. Ze hebben van 12 tot 15 overleg dus 15.05 hang ik aan de telefoon. Als ik het niet krijg kan ik echt niet werken. Mijn bewoners hebben geen controle over hun ontlasting en halen hun eten op (als ik het alleen al typ moet ik kokhalzen) dus dat is echt geen optie..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Stokstaartje ma 20 mei 2013 - 22:31

Steep: ooow ja ik begrijp helemaal wat je bedoeld met die bewoners hahaha.

All: ik mag geen eerdere echo, omdat ik al een vroege heb staan en dit geen meerwaarde geeft nu en zelfs extra onzekerheid kan geven doordat er misschien niets te zien is terwijl er wel een goeie zwangerschap kan zijn....AArgh gekmakend is dit zeg. En dan heb ik alleen nog bruinig en 1 x roze. Wat moeten rituals en chipa zich rot gevoeld hebben (en de anderen met bloedverlies waarvan ik het niet meer weet)
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 20 mei 2013 - 22:34

Stokstaartje, die test is echt knalpositief inderdaad zeg!

Chipa, wat een fijn nieuws zeg, hopelijk kan je nu wat gaan genieten van de zwangerschap!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: