*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 7 van 43
Pagina 7 van 43 • 1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
En als jullie nog eens testen? Of zegt dat ook weer niks?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Heb Gisteren met cb getest en die gaf aan 2-3 weken zwanger. Hcg is dus wel gestegen. Zegt eigenlijk ook niet veel want na een miskraam duurt het nog even voordat hcg uit je lichaam is.
Zo raar, s nachts niets en nu weer bloeden. Net geniest dus dat kan een geknapt vaatje zijn.
Gaan het vandaag aan mn ouders vertellen.
Rituals hoe is het met jou?
Zo raar, s nachts niets en nu weer bloeden. Net geniest dus dat kan een geknapt vaatje zijn.
Gaan het vandaag aan mn ouders vertellen.
Rituals hoe is het met jou?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo! Gisteren en vandaag heb ik positief getest, dat samen met de pijn in m'n buik en zuur dat ik heb doet me geloven dat ik toch echt zwanger ben. Leuk om dan hier mee te kunnen schrijven.
Mijn vriend en ik zijn beiden 25 jaar en wonen sinds vorig jaar samen, in een huisje die we ook samen gekocht hebben. We wisten dat er een kansje was dat ik deze keer zwanger zou kunnen raken. (Tja als je onveilige seks hebt, heb je dat hè ) Maar we hebben pas 2 weken terug besloten er ook echt voor te gaan. Ik had namelijk echt niet verwacht nu al zwanger te zijn. Maar het is dus echt al raak!! Bizar. Ongeloof. Spannend. Zal alles goed gaan? Maar we zijn er erg blij mee!
Ik hoop hier eventueel wat onzekerheden te kunnen delen. En gewoon gezellig met jullie mee te kletsen.
Mijn vriend en ik zijn beiden 25 jaar en wonen sinds vorig jaar samen, in een huisje die we ook samen gekocht hebben. We wisten dat er een kansje was dat ik deze keer zwanger zou kunnen raken. (Tja als je onveilige seks hebt, heb je dat hè ) Maar we hebben pas 2 weken terug besloten er ook echt voor te gaan. Ik had namelijk echt niet verwacht nu al zwanger te zijn. Maar het is dus echt al raak!! Bizar. Ongeloof. Spannend. Zal alles goed gaan? Maar we zijn er erg blij mee!
Ik hoop hier eventueel wat onzekerheden te kunnen delen. En gewoon gezellig met jullie mee te kletsen.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Klopt het maakt echt onzeker chipa !! Bah
Gisteravond bloede ik weer een klein beetje maar nu is het weer weg.
Het zet zeg maar niet echt flink door alsof je ongesteld ben.
Als ik bloed verlies dan denk ik van hm het zal wel mis zijn maar als het dan weer stopt heb ik weer hoop.
Zou het nut hebben om nu een test te doen? Vorige week woensdag gaf hij 1-2 weken aan. Als hij nu een week langer aan geeft is het toch niet automatisch goed?
Eerst had ik een beurse baarmoeder zo voelde het in ieder geval maar nu voel ik dat niet meer hetzelfde verhaal met mijn borsten.
Gisteravond bloede ik weer een klein beetje maar nu is het weer weg.
Het zet zeg maar niet echt flink door alsof je ongesteld ben.
Als ik bloed verlies dan denk ik van hm het zal wel mis zijn maar als het dan weer stopt heb ik weer hoop.
Zou het nut hebben om nu een test te doen? Vorige week woensdag gaf hij 1-2 weken aan. Als hij nu een week langer aan geeft is het toch niet automatisch goed?
Eerst had ik een beurse baarmoeder zo voelde het in ieder geval maar nu voel ik dat niet meer hetzelfde verhaal met mijn borsten.
Gast- Gast
Chipa, sorry ik had gewoon beter moeten lezen! Wel fijn dat je test langer aangeeft. Het zegt allemaal niks nee, maar dat betekent ook dat een lichter streepje ook niet zoveel hoeft te zeggen. Wat zijn die eerste 12 weken toch slopend he!
Rituals, oh wat naar. Hopelijk stopt het snel helemaal. Zowel een donkerdere als lichtere streep hoeft niet zoveel te zeggen. Dat geldt ook voor het wel of niet hebben van kwaaltjes.
Kajaka gefeliciteerd!
Rituals, oh wat naar. Hopelijk stopt het snel helemaal. Zowel een donkerdere als lichtere streep hoeft niet zoveel te zeggen. Dat geldt ook voor het wel of niet hebben van kwaaltjes.
Kajaka gefeliciteerd!
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
@ kajaks, gefeliciteerd!
@ rituals, een klein beetje bloed af en toe hoeft niet verkeerd te zijn. Had ik bij f ook. Maar wel verschrikkelijk hoor die onzekerheid.
@wandtegeltje, geen probleem hoor was geen aanval. Was het maar waar dat ik deze zaterdag al mocht. Pffft wat zou dat fijn zijn.
Het bloedverlies wordt meer en meer en is ook donkerrood. Ook geen kwaaltjes of niets. Het is gewoon mis lijkt nu op een gewone menstruatie zoveel bloed is het.
Ga morgen de verloskundige bellen of ik wel mag komen om te kijken of alles weg is.
Was ook ge mooi om waar te zijn: ze keer geen medisch traject, een nette cyclus en in de twee ronde raak. Probeer het nu maar te zien als een late menstruatie.
Mijn schoonmoeder met vanmorgen verteld dat ik zwanger ben. M'n ouders vanmiddag. Ondanks dat ik ervanuit ga dat het mis is, vind ik dat dan ook fijn om met hen te delen.
@ rituals, een klein beetje bloed af en toe hoeft niet verkeerd te zijn. Had ik bij f ook. Maar wel verschrikkelijk hoor die onzekerheid.
@wandtegeltje, geen probleem hoor was geen aanval. Was het maar waar dat ik deze zaterdag al mocht. Pffft wat zou dat fijn zijn.
Het bloedverlies wordt meer en meer en is ook donkerrood. Ook geen kwaaltjes of niets. Het is gewoon mis lijkt nu op een gewone menstruatie zoveel bloed is het.
Ga morgen de verloskundige bellen of ik wel mag komen om te kijken of alles weg is.
Was ook ge mooi om waar te zijn: ze keer geen medisch traject, een nette cyclus en in de twee ronde raak. Probeer het nu maar te zien als een late menstruatie.
Mijn schoonmoeder met vanmorgen verteld dat ik zwanger ben. M'n ouders vanmiddag. Ondanks dat ik ervanuit ga dat het mis is, vind ik dat dan ook fijn om met hen te delen.
chipa- Prater
Heel veel sterkte Chipa. Een hele dikke knuffel!
Steep- Kletskop
Ik verlies nu telkens kleine beetjes. Stopt telkens weer en dan komt het weer zoals nu.
Hoeft dat echt niet veel te zeggen?
Ik dacht voorheen altijd dat bloed verkeerd is.
Ik heb er geen buikpijn bij.
Heb net een clear blue test gedaan.
Nu geeft ie aan zwanger 2-3 weken en vorige week woensdag 1-2 weken maar dit zegt dus niks?
Hoeft dat echt niet veel te zeggen?
Ik dacht voorheen altijd dat bloed verkeerd is.
Ik heb er geen buikpijn bij.
Heb net een clear blue test gedaan.
Nu geeft ie aan zwanger 2-3 weken en vorige week woensdag 1-2 weken maar dit zegt dus niks?
Gast- Gast
Thanx meiden.
Rituals, echt een beetje bloed hoeft niet verkeer te zijn. Bij f heb ik zelf een heel stolsel verloren. Ook heel veel bruinverlies. Leek wel poep, echt vies.
Heb toen hee vaak getest en je zag mij hcg hormoon ook stijgen. Met 5 weken en 3 dagen werd ik kotsmisselijk. Toen kreeg ik er weer beetje vertrouwen in en met 6 weken een mooie echo.
Hcg hormoon schijn ook nog wel eens te stijgen tot je miskraam of nog net daarna. Helaas zegt het dus eigenlijk niet zoveel. Had gisteren ook nog een test met 2-3 weken zwanger en nu heel lichte omgesteldheidskrampen en veel bloed. Goed gekeken of het niet van een wond afkomt, maar helaas.....
Mijn verloskundige vertelde me bij de echo van f toen dat zij eens een vrouw om spreekuur had gehad die midden in de gamma het bloed langs haar benen zag lopen. Ze dacht toen gelijk dat ze een miskraam had. Uiteindelijk een gezonde baby gekregen.
Mijn vk zelf had helemaal niet gebloed en toch een miskraam. Bleek op de echo.
Zo naar hè die onzekerheid. Kan alle kanten opgaan.
Komt ook sinds het bloeden vorige week niets uit mijn handen en ben ook niet bepaald het zonnetje in huis.
Rituals, echt een beetje bloed hoeft niet verkeer te zijn. Bij f heb ik zelf een heel stolsel verloren. Ook heel veel bruinverlies. Leek wel poep, echt vies.
Heb toen hee vaak getest en je zag mij hcg hormoon ook stijgen. Met 5 weken en 3 dagen werd ik kotsmisselijk. Toen kreeg ik er weer beetje vertrouwen in en met 6 weken een mooie echo.
Hcg hormoon schijn ook nog wel eens te stijgen tot je miskraam of nog net daarna. Helaas zegt het dus eigenlijk niet zoveel. Had gisteren ook nog een test met 2-3 weken zwanger en nu heel lichte omgesteldheidskrampen en veel bloed. Goed gekeken of het niet van een wond afkomt, maar helaas.....
Mijn verloskundige vertelde me bij de echo van f toen dat zij eens een vrouw om spreekuur had gehad die midden in de gamma het bloed langs haar benen zag lopen. Ze dacht toen gelijk dat ze een miskraam had. Uiteindelijk een gezonde baby gekregen.
Mijn vk zelf had helemaal niet gebloed en toch een miskraam. Bleek op de echo.
Zo naar hè die onzekerheid. Kan alle kanten opgaan.
Komt ook sinds het bloeden vorige week niets uit mijn handen en ben ook niet bepaald het zonnetje in huis.
chipa- Prater
Wat verdrietig Chipa. Heel veel sterkte
Hopelijk mag je snel naar de verloskundige toe!
Ik weet dat je het niet aanvallend bedoelde, ik vond het gewoon stom van mezelf
Hopelijk mag je snel naar de verloskundige toe!
Ik weet dat je het niet aanvallend bedoelde, ik vond het gewoon stom van mezelf
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Rituals, kan het zijn dat het een inspanningsbloeding is? Heb je seks gehad, gesport, moeilijke stoelgang, getild of gebukt? Mijn directe collega zit door een inspanningsbloeding nu thuis (zij is 12 weken) doordat zij te druk heeft gedaan op ons werk. Zij moet nu dus ook verplicht van de vk rustig aan doen.
Steep- Kletskop
Oow balen Chipa, sterkte!
Vraagje: wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? Vandaag is mijn nod. En heb nu 3 positieve testen gehad(van 3 dagen). Ik wil maandag nog een test doen en dan bellen(als die ook positief is en ik nog steeds niet ongesteld ben). Of is dat te vroeg?
Verder heb ik best wel last van een spierpijnachtig gevoel onderin mijn buik. Herkent iemand dit?
Vraagje: wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld? Vandaag is mijn nod. En heb nu 3 positieve testen gehad(van 3 dagen). Ik wil maandag nog een test doen en dan bellen(als die ook positief is en ik nog steeds niet ongesteld ben). Of is dat te vroeg?
Verder heb ik best wel last van een spierpijnachtig gevoel onderin mijn buik. Herkent iemand dit?
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik heb de verloskundige met ruim 4 weken gebeld. Toen hebben we meteen een afspraak gemaakt voor de intake. Ik had toen trouwens 2 positieve testen en was 5 dagen overtijd.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Joli86: Ja ik doe mee aan moeders voor moeders!
Love: Je moet 2 kratten buiten zetten waar 4 flessen inzitten. Ze zijn donkerblauw van kleur dus geen opvallend kleurtje.
Wij hebben het mijn moeder en vriend verteld met een truitje waar opstond oma's lieveling en ook de opa variant. Mijn schoonouders hebben we het verteld met een beer waar een kaartje aanhing waar opstond: Willen jullie op mijn knuffel passen tot dat ik er ben?
Wandtegeltje: Lief dat je vraagt naar de echo! Alles was goed en maandag kwamen ze op 7 weken uit. 4 dagen korter dan ik zelf dacht maar over 2 weken krijgen we weer een echo dus ik laat mijn ticker nog even zo staan. Kan dan weer veranderen!
Vervelend dat je zo misselijk bent! Leuk dat je al een buikje krijgt volgens mijn moeder en zusje krijg ik ook al een buikje. Maar ik moet zeggen dat ik van mijzelf ook al een buikje heb
Rituals: Hoezo bel je niet de vk of je al eerder voor een echo mag komen dan krijg je ook wat meer duidelijkheid.
Chipa: Heb je al contact gehad met de vk? Hopelijk is toch alles goed sterkte!
Kajaka88: Ik heb op zaterdag positief getest en maandag de vk gebeld 3 weken kon ik terecht voor de 1e afspraak+ echo. Ja dat gevoel herken ik had ik in begin ook veel last van.
Wat leuk dat er zoveel nieuwe zwangere meiden zijn bijgekomen!
Afgelopen maandag een mooie echo gehad en over 2 weken mogen we weer voor een echo. Vind het wel fijn dat wij in begin vaker een echo krijgen. Wij twijfelen heel erg of we de combinatie test zullen doen. Aan een kant willen we het wel maar aan de andere kant vallen wij totaal niet in de risicogroep en ik vind 150 euro ook best veel geld.
Ik ben iedere ochtend wel erg misselijk maar gelukkig geen overgeven daar ben ik zo bang voor.
Vanavond heb ik opstart/bevallingendienst van 16:00 tot 8:00. Ik kan gewoon thuis blijven en wordt dan gebeld als er een opstart of bevalling is.
Ik merk dat nu ik zelf zwanger ben ik het heel anders ervaar om bij een bevalling te zijn.
Love: Je moet 2 kratten buiten zetten waar 4 flessen inzitten. Ze zijn donkerblauw van kleur dus geen opvallend kleurtje.
Wij hebben het mijn moeder en vriend verteld met een truitje waar opstond oma's lieveling en ook de opa variant. Mijn schoonouders hebben we het verteld met een beer waar een kaartje aanhing waar opstond: Willen jullie op mijn knuffel passen tot dat ik er ben?
Wandtegeltje: Lief dat je vraagt naar de echo! Alles was goed en maandag kwamen ze op 7 weken uit. 4 dagen korter dan ik zelf dacht maar over 2 weken krijgen we weer een echo dus ik laat mijn ticker nog even zo staan. Kan dan weer veranderen!
Vervelend dat je zo misselijk bent! Leuk dat je al een buikje krijgt volgens mijn moeder en zusje krijg ik ook al een buikje. Maar ik moet zeggen dat ik van mijzelf ook al een buikje heb
Rituals: Hoezo bel je niet de vk of je al eerder voor een echo mag komen dan krijg je ook wat meer duidelijkheid.
Chipa: Heb je al contact gehad met de vk? Hopelijk is toch alles goed sterkte!
Kajaka88: Ik heb op zaterdag positief getest en maandag de vk gebeld 3 weken kon ik terecht voor de 1e afspraak+ echo. Ja dat gevoel herken ik had ik in begin ook veel last van.
Wat leuk dat er zoveel nieuwe zwangere meiden zijn bijgekomen!
Afgelopen maandag een mooie echo gehad en over 2 weken mogen we weer voor een echo. Vind het wel fijn dat wij in begin vaker een echo krijgen. Wij twijfelen heel erg of we de combinatie test zullen doen. Aan een kant willen we het wel maar aan de andere kant vallen wij totaal niet in de risicogroep en ik vind 150 euro ook best veel geld.
Ik ben iedere ochtend wel erg misselijk maar gelukkig geen overgeven daar ben ik zo bang voor.
Vanavond heb ik opstart/bevallingendienst van 16:00 tot 8:00. Ik kan gewoon thuis blijven en wordt dan gebeld als er een opstart of bevalling is.
Ik merk dat nu ik zelf zwanger ben ik het heel anders ervaar om bij een bevalling te zijn.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Wat lijkt me die onzekerheid verschrikkelijk! Bloed hoeft nog niet meteen slecht te zijn maar ik zou me daar ontzettend onzeker door voelen..
Heel veels sterkte voor Rituals en Chipa, hopelijk hebben jullie snel een goede echo met een mooi kloppend hartje!
Ik mag nog een weekje geduld hebben, volgende vrijdag met 6.6 weken hebben wij de eerste echo! Spannend!
Heel veels sterkte voor Rituals en Chipa, hopelijk hebben jullie snel een goede echo met een mooi kloppend hartje!
Ik mag nog een weekje geduld hebben, volgende vrijdag met 6.6 weken hebben wij de eerste echo! Spannend!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Gisteren ben ik flink gaan vloeien. Leek een normale menstruatie. Geen stolsels of vruchtje te herkennen en ook geen pijn gehad. Vandaag vloei ik nog wat na. Verloskundige gebeld en die gaf ook a, aan dat dit hoogstwaarschijnlijk mis is. Mijn vermoedens en gevoel worden bevestigd. Ik mag wel dinsdag langskomen voor een echo om te kijken of ik helemaal leeg ben.
Op de een of andere manier ben ik nu rustiger dan afgelopen week. Geen onzekerheid meer. Het is mis, en dt is heel erg jammer. Maar ik weet nu ook dat mijn lichaam op eige kracht zwanger kan worden zonder medische molen. Daarnaast heb ik al een lieve peuter rondlopen dus heb ik er alle vertrouwen in dat het dit jaar nog wel gaat gebeuren.
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Op de een of andere manier ben ik nu rustiger dan afgelopen week. Geen onzekerheid meer. Het is mis, en dt is heel erg jammer. Maar ik weet nu ook dat mijn lichaam op eige kracht zwanger kan worden zonder medische molen. Daarnaast heb ik al een lieve peuter rondlopen dus heb ik er alle vertrouwen in dat het dit jaar nog wel gaat gebeuren.
Bedankt voor jullie lieve reacties!
chipa- Prater
veel sterkte chipa.
Ik vind het heel erg sneu voor je!!
Ik vind het heel erg sneu voor je!!
Gast- Gast
Bij mij is het bloeden ondertussen volledig gestopt vanaf gister ochtend het heeft dus niet doorgezet. 50% kans dus dat het goed zit en 50% kans dat het fout zit.
Ik zag vanochtend toen ik het koud had dat ik ineens veel meer haar (soort donshaartjes) op mijn armen heb. Schrok ervan want het is lelijk en twijfel om het het nu af te scheren want andere mensen zien dat ook
Ik vanaf gisteren ben ik met vlagen wat duizelig/ misselijk maar iets meer meer duizelig.
Ik zag vanochtend toen ik het koud had dat ik ineens veel meer haar (soort donshaartjes) op mijn armen heb. Schrok ervan want het is lelijk en twijfel om het het nu af te scheren want andere mensen zien dat ook
Ik vanaf gisteren ben ik met vlagen wat duizelig/ misselijk maar iets meer meer duizelig.
Gast- Gast
Haargroei hoort erbij! NOOIT gaan scheren, het komt dan donkerder en dikker terug!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ohw hoort er dat echt bij? nooit geweten
Dan zal ik nog wel zwanger zijn want merkte het vanochtend ineens.
Dan zal ik nog wel zwanger zijn want merkte het vanochtend ineens.
Laatst aangepast door Rituals op za 11 mei 2013 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik scheer ook altijd mijn armen (anders net king kong) maar het is er niet dikker of donkerder door geworden. Extra haargroei hoort er wel bij (ook op je hoofd, als je je haar lang wilt laten groeien, NU is het er de tijd voor!), maar dat valt vanzelf ook weer uit/wordt minder.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
@chipa
@rituals hoop voor je dat je nog zwanger bent!
@Joli veel plezier bij de echo ! Hopelijk is alles goed
@all, hier is het nieuws eindelijk geland . Morgen gaan we de opa en omas inlichten ben erg benieuwd voor hun reactie en heb er nu al zenuwen om wel positief hoor !
Ik mag 10 juni komen voor de intake en eerste echo ben dan ruim 9 weken.
Weet iemand toevallig of je gewoon pangafile (vis) mag eten?
@rituals hoop voor je dat je nog zwanger bent!
@Joli veel plezier bij de echo ! Hopelijk is alles goed
@all, hier is het nieuws eindelijk geland . Morgen gaan we de opa en omas inlichten ben erg benieuwd voor hun reactie en heb er nu al zenuwen om wel positief hoor !
Ik mag 10 juni komen voor de intake en eerste echo ben dan ruim 9 weken.
Weet iemand toevallig of je gewoon pangafile (vis) mag eten?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
@ love, op voedingswijzer.nl staat een hele lijst, ik dacht uit mijn hoofd dat het wel mag, maar max 2x per week. maar je kunt het beter even nakijken.
@ Rituals, hopen maar dat de vlagen misselijkheid een goed teken is! Wanneer mag jij voor een eerste echo?
@ Chipa, wat verdrietig om te lezen! Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Snelle haargroei tijdens de zwangerschap is fijn, als het dan maar niet meer grijze zijn zou dat fijn zijn Hihi.. Verder nog een weekje voor de echo, spannend. Begin de laatste dagen steeds vaker te denken, 'stel nou dat het hartje niet klopt en het vruchtje is gestopt met groeien' Komt denk ik ook wel omdat ik nu al veel minder misselijk ben en buikpijn heb dan een week terug. Hopelijk heeft het niks te betekenen en is volgende week alles goed!
Voor jullie allemaal een fijn weekend!
@ Rituals, hopen maar dat de vlagen misselijkheid een goed teken is! Wanneer mag jij voor een eerste echo?
@ Chipa, wat verdrietig om te lezen! Ik wil je heel veel sterkte toewensen!
Snelle haargroei tijdens de zwangerschap is fijn, als het dan maar niet meer grijze zijn zou dat fijn zijn Hihi.. Verder nog een weekje voor de echo, spannend. Begin de laatste dagen steeds vaker te denken, 'stel nou dat het hartje niet klopt en het vruchtje is gestopt met groeien' Komt denk ik ook wel omdat ik nu al veel minder misselijk ben en buikpijn heb dan een week terug. Hopelijk heeft het niks te betekenen en is volgende week alles goed!
Voor jullie allemaal een fijn weekend!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb over 2 weken de eerste echo.
Als het allemaal goed zit ben ik dan 7 weken 4 dagen zwanger.
Maar ik had pas een innesteling bij 11 dagen naar het ei dus vraag me af of er dan al wel een hartje te horen is!
Als het allemaal goed zit ben ik dan 7 weken 4 dagen zwanger.
Maar ik had pas een innesteling bij 11 dagen naar het ei dus vraag me af of er dan al wel een hartje te horen is!
Gast- Gast
Pagina 7 van 43 • 1 ... 6, 7, 8 ... 25 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken