*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 9 van 43
Pagina 9 van 43 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Oei, slecht advies dus! Sorry!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha kun jij niks aan doen! Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb nu ineens best wel erge steken in linkerzij net alsof je hard gelopen hebt en in mijn onder rug en wat misselijk.
Herkend iemand dit?
Herkend iemand dit?
Gast- Gast
Ik herken het niet rituals, moet echt zenuwslopend voor je zijn dat wachten tot je eerste echo!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Even een ego berichtje van mijn kant. Ik heb vandaag een echo gehad. Ik wilde weten of ik helemaal leeg was na de miskraam. Er was duidelijk te zien dat ik niet leeg ben. Er was een vruchtzak, embryo en traag kloppend hartje te zien! De verloskundige denkt dat ik veel korter zwanger ben dan wanneer je uitgaat van mijn laatste menstruatie. Waarschijnlijk net 5 weken en 6 dagen. Het hartje klopt nog heel traag en alles was nog mini.
Maandag weer een echo. Ik bloed nog wel steeds. Onverklaarbaar. O man, wat moest ik janken! Ik durf bijna niet te geloven en te hopen dat er echt iets aan het groeien is. Maandag maar weer afwachten.
Maandag weer een echo. Ik bloed nog wel steeds. Onverklaarbaar. O man, wat moest ik janken! Ik durf bijna niet te geloven en te hopen dat er echt iets aan het groeien is. Maandag maar weer afwachten.
Laatst aangepast door chipa op di 14 mei 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Onderrug en misselijk wel. Maar de steken niet. Probeer jezelf niet gek te maken meis. Ik weet dat het makkelijk gezegd is. Knuffel!
Steep- Kletskop
chipa...dat is toch even 'schrikken'...op een positieve manier. Hopelijk ben je idd korter zwanger....en blijft het hartje mooi kloppen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Chipa.!!! Jeeeeej! !! Hopelijk maandag weer een mooie echo!
Steep- Kletskop
chipa schreef:Even een ego berichtje van mijn kant. Ik heb vandaag een echo gehad. Ik wilde weten of ik helemaal leeg was de miskraam. Er was duidelijk te zien dat ik niet leeg ben. Er was een vrachtzak, embryo en traag kloppend hartje te zien! De verloskundige denkt dat ik veel korter zwanger ben dan wanneer je uitgaat van mijn laatste menstruatie. Waarschijnlijk net 5 weken en 6 dagen. Het hartje klopt nog heel traag en alles was nog mini.
Krijg gewoon tranen in mijn ogen wat een voorzichtig goed nieuws!!
Gast- Gast
Oh chipa wat onverwacht zeg! Hopelijk krijg je maandag weer zo'n goed nieuws!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wow Chipa, ik hoop enorm hard met je mee dat je maandag een mooie echo hebt!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Misschien is het dan een soort flinke innestelbloeding of zoiets?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Dank jullie wel! Echt raar, lig je daar om te kijken of je leeg bent, zie je opeens een hartje kloppen! Toen ik thuiskwam gelijk m'n man verteld en ook die was helemaal blij.
Vk zei dat vanaf 5 weken en 5 dagen het hartje gaat kloppen. Omdat het nog traag klopt gaat ze ervan uit dat ik dus rond die termijn zit.
Bloeden blijft. Echt helderrood en best veel. S nachts niets, maar zodra ik ga bewegen begint het. Ook als ik naar het toilet ben geweest. Aangezien er niets op de echo te zien was wat dit verklaard denk ik dat het vaatjes zijn die knappen. Vorige zwangerschap tot 8-9 weken gebloed.
Het blijft spannend maar als de echo goed is durf ik wat meer te genieten en e geloven dat het echt zo is.
@rituals, ik hoop dat het bloeden bij jou ook snel stopt en dat je een mooie echo hebt. Ik voel me verder ook helemaal niet zwanger. Vorige zwangerschap was ik nu al misselijk.
Vk zei dat vanaf 5 weken en 5 dagen het hartje gaat kloppen. Omdat het nog traag klopt gaat ze ervan uit dat ik dus rond die termijn zit.
Bloeden blijft. Echt helderrood en best veel. S nachts niets, maar zodra ik ga bewegen begint het. Ook als ik naar het toilet ben geweest. Aangezien er niets op de echo te zien was wat dit verklaard denk ik dat het vaatjes zijn die knappen. Vorige zwangerschap tot 8-9 weken gebloed.
Het blijft spannend maar als de echo goed is durf ik wat meer te genieten en e geloven dat het echt zo is.
@rituals, ik hoop dat het bloeden bij jou ook snel stopt en dat je een mooie echo hebt. Ik voel me verder ook helemaal niet zwanger. Vorige zwangerschap was ik nu al misselijk.
chipa- Prater
Wow, Chipa, wat spannend. Dat is echt even een onverwachte wending zeg. Hopelijk heb je maandag een tweede goede echo en klopt het hartje ook weer sterker. Ik ben echt blij voor je! Duim voor je dat het goed blijft gaan. Had je bij de vorige zwangerschap even veel bloedverlies die eerste weken of was het toen minder?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Chipa, wat spannend! Ik hoop dat je echo maandag ook weer mooi is, ik ga voor je duimen!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
O chipa, spannend zeg! Hopelijk heb je genoeg afleiding de komende dagen!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Chipa spannend zeg ! wel fijn dat er een kloppend hartje zichtbaar was!
Edit : weet iemand toevallig of je gewoon naar de sauna mag? Wij hebben nog bonnen van Bussloo en nu vroeg ik mij dat af , of mag je wel in de kruidenbaden en niet in de sauna.
Edit : weet iemand toevallig of je gewoon naar de sauna mag? Wij hebben nog bonnen van Bussloo en nu vroeg ik mij dat af , of mag je wel in de kruidenbaden en niet in de sauna.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Sauna wordt afgeraden, kruidenbaden weet ik niet.. Het is volgens mij de temperatuur waar het aan ligt.
Steep- Kletskop
Wauw chipa, wat een goed nieuws!! Kan me echt voorstellen dat je heel hard moest huilen toen je het hartje zag kloppen! Krijg er helemaal kippenvel van!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Love, ik geloof dat sauna wel mag, maar alleen kort en als je het gewend bent, dus met regelmaat de sauna bezoekt.
Ik zou het risico alleen niet willen nemen, dus dan maar niet. Kruidenbaden lijken me geen probleem eigenlijk, maar dat zou je de verloskundige ook even kunnen vragen.
Ik zou het risico alleen niet willen nemen, dus dan maar niet. Kruidenbaden lijken me geen probleem eigenlijk, maar dat zou je de verloskundige ook even kunnen vragen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik ben normaal al niet zo van de sauna maar ik vind een kruidenbad wel erg lekker maar wil geen risico nemen
Zal het indd 12 juni de verloskundige maar eens vragen !
Bedankt meiden voor jullie antwoord
Zal het indd 12 juni de verloskundige maar eens vragen !
Bedankt meiden voor jullie antwoord
love- Kletskop
@ sanne: deze keer is het echt heel veel meer bloed dan de vorige zwangerschap. Daarom dacht ik ook echt een miskraam te hebben gehad.
@ aardbei: dank je!
@Happydobby: ik moet werken en heb genoeg afleiding aan mijn zoontje dus de dagen gaan gelukkig redelijk snel. Al kan het me nu niet snel genoeg gaan haha.
@ Love: dit is wat ik heb gevonden:
De eerste 3 maanden
In de sauna kan je lichaamstemperatuur enkele graden stijgen. Dit hangt af van de temperatuur in de sauna en de tijd dat je binnenblijft. Maar ook per persoon is het verschillend in hoeverre de lichaamstemperatuur stijgt. Een verhoogde lichaamstemperatuur vroeg in de zwangerschap geeft een iets grotere kans op een aangeboren afwijking van de baby.
Oververhitting van de buik kan bovendien leiden tot een miskraam. Nederlandse Sauna Vereniging (NSV): “Er zijn geen gevallen bekend van zwangere vrouwen waarbij het mis is gegaan door de sauna. Toch adviseren wij geen risico te nemen en de eerste kritieke 3 maanden de sauna niet te bezoeken.” Ook artsen adviseren de eerste 14 weken de sauna te mijden.
@ aardbei: dank je!
@Happydobby: ik moet werken en heb genoeg afleiding aan mijn zoontje dus de dagen gaan gelukkig redelijk snel. Al kan het me nu niet snel genoeg gaan haha.
@ Love: dit is wat ik heb gevonden:
De eerste 3 maanden
In de sauna kan je lichaamstemperatuur enkele graden stijgen. Dit hangt af van de temperatuur in de sauna en de tijd dat je binnenblijft. Maar ook per persoon is het verschillend in hoeverre de lichaamstemperatuur stijgt. Een verhoogde lichaamstemperatuur vroeg in de zwangerschap geeft een iets grotere kans op een aangeboren afwijking van de baby.
Oververhitting van de buik kan bovendien leiden tot een miskraam. Nederlandse Sauna Vereniging (NSV): “Er zijn geen gevallen bekend van zwangere vrouwen waarbij het mis is gegaan door de sauna. Toch adviseren wij geen risico te nemen en de eerste kritieke 3 maanden de sauna niet te bezoeken.” Ook artsen adviseren de eerste 14 weken de sauna te mijden.
chipa- Prater
Chipa bloeden is allang gestopt gelukkig. Had maar 1 dag redelijk erg en daarna 2,5 dag heel licht.
Heb nu overal steekjes. Ik voel denk ik te veel en ben me te bewust van elk pijntje.
Heb nu overal steekjes. Ik voel denk ik te veel en ben me te bewust van elk pijntje.
Gast- Gast
Dat het bloeden gestopt is is positief rituals. Steekjes ed kan er allemaal bij horen. Je lichaam is al hard aan het werk terwijl je er nog niets van ziet.
chipa- Prater
@chipa bedankt ik denk dat ik het maar laat, wil niet dat mijn ongeboren kind aan risico`s word blootgesteld
love- Kletskop
Pagina 9 van 43 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken